http://www.youtube.com/watch?v=ECGsPQJFmHA
MITSUBISHI :πολυ γρηγορο ,σχετικα μοντερνο αυτοκινητο (στησιμο αναρτηση γεωμετριες κλπ) ,πολυ απαιτητικο (αν θες να πας γρηγορα),παρα πολυ απαιτητικο αν θες να εισαι 3αδα γενικης σε οποιδηποτε αγωνα(πρωταθληματικο).Θελει πολυ φαντασια και αισθημα!ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ.
corsa gr a: παλια τεχνολογια (απο θεμα γεωμετριας αναρτησης ,καροτσας κ.λ.π) ευκολοτερο στο γραψιμο της ειδικης ,θελει τσαμπουκα και αφασια.Φρενα ακαριαια,στριψιμο στον αερα,πολεμικο μεν αλλα...αλλων δεκαετιων!Δεν εχω οδηγησει c2 να δω πως ειναι τα καινουργια 1600ρια.
Καλα... για γενικη δεν το συζηταω...!
Τα χαρηκα και τα δυο.το καθενα για τον λογο του!
Latest posts made by argi
-
RE: 2o Ραλλυ σπριντ Αττικης
-
RE: SOS ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΜΕ S2000 ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ...
Ο χρήστης gregorym έγραψε:
εγώ πιστεύω πως στην ευρύτερη περιοχή οι μπαριέρες είναι τοποθετημένες λάθος για τέλεση ειδικής διαδρομής .... σε καθημερινές συνθήκες δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά στην διεξαγωγή μιας ειδικής διαδρομής υπάρχει μιας και ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο εκμεταλλεύεται όλο το πλάτος του δρόμου και στις γρήγορες στροφές στην πλευρά της εξόδου υπάρχει στο τελείωμα μπαρίερα η οποία σαν βέλος έρχεται πανω σου...συμφωνώ με τους προλαλίσαντες ... είναι καλύτερα οι τούμπες παρά η μετωπική με σε σταθερό αντικείμενο .. βλέπε latvala στην Πορτογαλία το 2009.
δεν ξέρω αν είναι ίδια με φέτος η ειδική η οποία έγινε το συμβάν αλλά παραθέτω το βίντεο για να πάρετε μια γεύση απο την περιοχή
Επίσης αν είναι ίδια η ειδική με πέρυσι δεν είναι τόσο επίκυνδυνη όσο η SS2 τους φετινού αγώνα
http://www.youtube.com/watch?v=z2j1hfC5 ... r_embedded
Πραγματικά ακατάλληλη.
Ο Ιρλανδός οδηγός Craig Breen έχει χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου και συγκρούστηκε βίαια με την μπαριέρα στην δεξιά πλευρά του S2000 207! Ένα μέρος του κιγκλιδώματος της μπαριέρας πέρασε στο εσωτερικό και χτύπησει τον άτυχο Gareth Roberts,
Ο οδηγός Wiegand και ο συνοδηγός του, που πέρασαν πρώτοι μετά το ατύχημα, δεν πρέπει να κατάλαβαν τη σοβαρότητα του ατυχήματος ,λόγο μάλλον του πολύ μεγάλου σοκ του οδηγού που δεν κατάφερε να βγει γρήγορα έξω, στην συνεχεία οι Gamba και Matteo Alessandro Perico που ακολούθησαν βρήκαν τον Craig Breen να είναι γονατιστός στο πεζοδρόμιο φωνάζοντας για βοήθεια. Σε κατάσταση σοκ!!
http://www.autopanorama.gr/index.php?op ... &Itemid=48
σε αυτή την περίπτωση δεν πρέπει να τιμωρηθεί το πλήρωμα με τον Wiegand.. ;;;;
δεν έπρεπε να σταματήσουν μιας και δεν είδαν το 'ΟΚ'....;;;;
Στο πρωτο video στο 7:06 εγινε , με αντιθετη φορα ειδικης.
-
RE: πωλειται σασμαν quaife f20 6speed
πωλειται σασμαν f20 quaife dog 6αρι με μπλοκε tran-x +επιλογεα quaife , εχουν κανει μονο 3 ραλλυ !!!
για opel corsa , astra
τιμη 4500,00. -
πωλειται σασμαν quaife f20 6speed
πωλειται σασμαν f20 quaife dog 6αρι με μπλοκε tran-x +επιλογεα quaife , εχουν κανει μονο 3 ραλλυ !!!
για opel corsa , astra
τιμη 4500,00. -
RE: ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ 2011
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
3 φορες κατηφορα ναι, ανηφορα ομως Χιλιες φορες να κανω μεγαλο κυκλο αγωνα παρα να σκαρφαλωνω για 50+ χλμ!!!
αυτό θα έστεκε αν μιλάγαμε πχ για 'κόντρα' ανηφόρα φτέρη ή τον κύκλο του πηλίου?
(και λογικα θα συμφωνουσα....)
αν έχεις να επιλέξεις όμως, 3 φορες φτερη ανηφορα(και πετσακοι ελαφρώς κατηφόρα
)
ή
2 φορες φτερη ανηφορα και πετσακοι
και σαλμενικο πιτιτσα κατηφορα νυχτα την προηγούμενητι θα σου άρεσε περισσότερο τώρα που δεν 'σου' περισσεύουν τα λεφτά για έξτρα δοκιμές,φώτα,λάστιχα ίσως(αφού πιο πιθανό ειναι το σενάριο να αλλάξει από μιά μέρα στην άλλη ο καιρός,παρά την ίδια)
και γενικά είναι πολύ πιο βολικό το σενάριο 3 φορές δύο ειδικές αντικειμενικά καλές, παρά 2 φορές οι ....ίδιες ειδικές που συζητάμε συν μιά ¨ταλαιπωρία¨ (προηγούμενη μερα 2 μικρές νυχτερινές ειδικές.......)
πάντα μιλάω σκεφτόμενος τις οικονομικές καταστάσεις βάζοντας όλες τις παραμέτρους.....
προσωπικά μάλιστα δεν βρίσκω κανένα λόγο να μην μπει κατηφόρα η φτέρη.....(για μένα το παράδειγμα της φινλανδίας μου αρκεί.....)
,αλλά αν υπάρχει τόση πιά ενσταση προτιμώ το οικονομικό πακέτο.....τι λες argi και λοιποί?
υγ. η δημοσίευση αυτή μπήκε γιατί άκουσα κάτι σενάρια περί απιθανότητας να μπει φτέρη κατηφόρα ελέω ασφάλειας κλπ.......,οπότε λέω έστω και ανηφόρα το σενάριο παραμένει καλύτερο από άλλα, κατ' εμε ελέω του ότι πολύ απλά δεν υπάρχουν χρήματα και όσο πάει θα γίνεται και χειρότερο το πράγμα,οικονομικά.....
Δημητρη, οπως και να γινει ο αγωνας κατα 99% θα παω!Δεν προκειται να μην παω σε εναν αγωνα επειδη εχει πολυ ανηφορα.
Προσωπικα ουτε οι πανηγυρικες το σαββατο μου αρεσουν(πιο πολυ ταλαιπωρια ειναι!).Το θεμα ειναι πως πρεπει να σχεδιαστει ο καθε αγωνας με βαση και το θεαμα,να ερθει δλδ καποιος και να εχει να πει για τον αμαξοπουλο που πηγαινε στον αερα ,για το Ν2 που το πηγαινε δαγκωτος κ.λ.π. και αυτα ολα γινονται σε επιπεδες η κατηφορικες ειδικες!Τωρα ας κρινει η λεσχη τι την βολευει και απο οικονομικης αποψης.Για το 2χ3 η 3χ2 η4χ2 πιστευω οτι εξαρταται απο τις εκαστοτε ειδικες και το κατα ποσο μπορεις να μαζεψεις κοσμο σε αυτες . -
RE: ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ 2011
3 φορες κατηφορα ναι, ανηφορα ομως Χιλιες φορες να κανω μεγαλο κυκλο αγωνα παρα να σκαρφαλωνω για 50+ χλμ!!!
-
RE: ελευθερη σκηνη .. σκεψεις , προτασεις ,και αλλα !
Ο χρήστης APR έγραψε:
Oooooooxi ουτε λεω οτι θα επρεπε να τους εχουμε πνιξει οοοοολους τσι προεδροι των αθηναικων λεσχων !Δεν νομιζω μια λεσχη απο την Αθηνα να μην ηθελε παρει ενα σπριντ.Μαλλον το αντιθετο(θελω να πιστευω).
Αλλα παντου ακουω το 'αν γινει κυπελλο στην Αττικη θα κανει κακο στις αλλες λεσχες εκτος Αττικης'.
Το σεβομαι αλλα... -
RE: Ελληνικά αγωνιστικά νέα
Ο χρήστης APR έγραψε:
Κατι ακουσα χθες απ'το ραδιο σοαβε για καποια αποτελεσματα ελεγχου βενζινης απο αγωνιστικα , κι οτι τα 4 δειγματα στα 6 , ηταν καπως και θα ανακοινωσουν οι αγωνοδικες αυριο ...............
Τι ανεκδοτα ειναι αυτα ? -
RE: Προτάσεις για αγώνες ράλι 2011
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
argi.....καπου εκει νομιζω και εγω οτι ειναι η αληθεια......μαμω τους τζιρους που κανουμε μαμω.....
δλδ αμα εδειχνε η τιβου (οχι τωρα που ειμαστε οντως ασχημο θεαμα με νουμερο 35 ιστορικο παλαιολιθικης εποχης...... μιλαω για προ δεκαετιας....)
δεν θα ηθελαν ολοι να φαινονται καλυτεροι,δεν θα ηθελε το Χ σερβις να ειναι πιο 'καλοπισμενο' κλπ κλπ
τωρα....δυστυχως.....αυτη η ελπιδα που λεει ο παπαχριστ......κοντευει να γινει ανεκδοτο....Οσο και να φθηνηνει μια συμμετοχη παντα θα ειναι πολλα τα εξοδα για μια σωστη συμμετοχη σε ενα ολοκληρο πρωταθλημα ανεξαρτητος κλασης(το ξερεις και το ξερω).Αλλα ρε γμτ novasport 3-4-5-6κ.λ.π πριν τις 17:00 δεν δειχνουν τιποτα (νεκρος χρονος δλδ χωρις εσοδα για το συνδρομητικο),τοσο δυσκολο ειναι να φτιαχτει ενα κωλοβιντεακι στα προτυπα του motors tv 15-20 λεπτα να εχεις καπου να διξεις κατι ρε γμτ.Αυτοι δλδ με το μποουλινκ 'η το μπιλιαρδο τοσα πολλα λεφτα διαθετουν για προβολη 'η μηπως εχουν μεγαλυτερο κοινο.Εγω προσωπικα Δημητρη νομιζω οτι θα πρεπει να αρχισουν να δινουν καποιες απαντησεις σχετικα με το τι παιζεται με το θεμα nova...
Χωρις προβολη-χορηγους δεν παμε πουθενα!!