Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Vitara DDis all grip
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Vitara DDis all grip
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    4
    4
    15125
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dagotos last edited by

      Καλησπερα φιλοι,

      σκεφτομαι να αγορασω ενα vitara μεταχειρισμενο για χρηση εντος και εκτος πολης. Σε οτι αφορα το εκτος πολης, δρομοι βουνου για κυνηγι και ριξιμο βαρκας απο τη γλιστρα. Η ερώτηση μου είναι, αρκεί το Vitara 1,6 diesel 5ετίας να μου τραβηξει τη βάρκα με τα 320 n/m ροπής και τα ηλεκτρονικά διαφορικά χωρις να τρεχω στο μαστορα για συμπλεκτη καθε τρεις και λιγο? Η θα πρέπει να καταφυγω σε grand vitara πετρελαιου η βενζίνης με low range?

      Προφανώς και το 2ο έχει πολυ καλυτερη συμπεριφορα εκτος δρομου, αλλα εχει πολλα περισσοτερα έξοδα (τελη και καταναλωση) . Οι τιμές που βρήκα για αγορά είναι 10000 για Grand vitara 10ετιας και 14000 για vitara DDis 5ετίας. Κλείνω προς το Vitara DDis αλλα θελω να ξερω κυρίως αν μπορεί να τραβαει τη βαρκα απο τη γλιστρα.

      Είμαι σε μεγάλο δίλλημα και θελω τη γνωμη σας.

      Ευχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dagotos last edited by

        Καλησπερα φιλοι,

        σκεφτομαι να αγορασω ενα vitara μεταχειρισμενο για χρηση εντος και εκτος πολης. Σε οτι αφορα το εκτος πολης, δρομοι βουνου για κυνηγι και ριξιμο βαρκας απο τη γλιστρα. Η ερώτηση μου είναι, αρκεί το Vitara 1,6 diesel 5ετίας να μου τραβηξει τη βάρκα με τα 320 n/m ροπής και τα ηλεκτρονικά διαφορικά χωρις να τρεχω στο μαστορα για συμπλεκτη καθε τρεις και λιγο? Η θα πρέπει να καταφυγω σε grand vitara πετρελαιου η βενζίνης με low range?

        Προφανώς και το 2ο έχει πολυ καλυτερη συμπεριφορα εκτος δρομου, αλλα εχει πολλα περισσοτερα έξοδα (τελη και καταναλωση) . Οι τιμές που βρήκα για αγορά είναι 10000 για Grand vitara 10ετιας και 14000 για vitara DDis 5ετίας. Κλείνω προς το Vitara DDis αλλα θελω να ξερω κυρίως αν μπορεί να τραβαει τη βαρκα απο τη γλιστρα.

        Είμαι σε μεγάλο δίλλημα και θελω τη γνωμη σας.

        Ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          Θεωρητικά και ένα μηχανάκι θα μπορούσε να τραβήξει μια βάρκα. Το θέμα και η απορία μου εμένα είναι εαν υπάρχει συγκεκριμένη διαδρομή που θα ακολουθείς και πόσο ανηφόρα και κατηφόρα έχει μέχρι να φτάσεις στη θάλασσα. Πιστεύω ότι το τζιπάκι που αναφέρρεις έχει τέτοιες δυνατότητες. Από εκεί και πέρα αν η διαφορά τιμής είνια σχετικά μικρή αφου μιλάμε για μετάχειρα κι αν οι διαδρομές που θα κάνεις έχουν μεγάλες απαιτήσεις τότε γιατί να μην πας σε κάτι καλύτερο?

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • gatoz
            gatoz last edited by

            ειναι οκ μονο αν ΔΕΝ ειναι το αυτοματο. Τα αυτοματα πετρελαιο εχουν διπλοσυμπεκτο και αυτο ειναι προβλημα αφου αναβει στη πιεση και πρεπει να κανεις καποια τεχνικη για να τραβηξει σαν χειροκινητο. Με χειροκινητο ή αυτοματο βενζινης που εχει aisin κλασσικο θα εισαι μια χαρα

            #milf-a-man

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • 2
              21-quadra last edited by

              BullDozer-Postal › Blog › Suzuki Vitara - the metamorphosis continues.

              https://www.drive2.ru/b/1912456/

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr