-
Καθώς πλησιάζει ο καιρός για αγορά καινούργιου, αντιμετωπίζω το βασικότερο θέμα. πετρελαιο η βενζίνη.
δεδομένα: 4μελής (2 και 4 ετών) οικογένεια με αέριο γκολφ που θα κρατηθεί και ένα saxo πιο παλιό που θα δωθεί.
χλμ: ~15000 τον χρόνο (για το γκολφ), με 30-50 χλμ για την δουλειά σε επαρχιακο και εντός επαρχιακής πόλης. μηδενική κίνηση.
4-6 ταξίδια των 1000χλμ τον χόνο (διακοπές, δουλείες κτλ κτλ)
τύπος αμαξώματος: αν πάω για c SUV λογικα θα ειναι πετρέλαιο για ευνόητους λόγους. Εξαίρεση αποτελει το XC40.
κυβικά: αυστηρά έως 1600.
Tώρα, επειδή με χώρους αναζητώ και λίγο τις επιδόσεις αν πάω σε hatch (sedan για πρακτικούς λόγους απορρίπτεται), οδηγούμαι σε βενζίνη. ενδεικτικά -> civic, pro ceed gt. οι καταναλώσεις δεν με ενδιαφέρουν αλλα τις θέλω σε κάποια λογικά πλαίσια ( δεν θα οδηγάω σαν τρελος ετσι και αλλιως με την φαμιλια). το ερώτημα είναι το εξής: μήπως τα χλμ που κάνω ειναι too much για να αγοράσω βενζίνη και ειδικά άνω των 150 αλόγων? δεν έχω βγάλει συμπέρασμα, thanx για τις απαντήσεις.
-
Καθώς πλησιάζει ο καιρός για αγορά καινούργιου, αντιμετωπίζω το βασικότερο θέμα. πετρελαιο η βενζίνη.
δεδομένα: 4μελής (2 και 4 ετών) οικογένεια με αέριο γκολφ που θα κρατηθεί και ένα saxo πιο παλιό που θα δωθεί.
χλμ: ~15000 τον χρόνο (για το γκολφ), με 30-50 χλμ για την δουλειά σε επαρχιακο και εντός επαρχιακής πόλης. μηδενική κίνηση.
4-6 ταξίδια των 1000χλμ τον χόνο (διακοπές, δουλείες κτλ κτλ)
τύπος αμαξώματος: αν πάω για c SUV λογικα θα ειναι πετρέλαιο για ευνόητους λόγους. Εξαίρεση αποτελει το XC40.
κυβικά: αυστηρά έως 1600.
Tώρα, επειδή με χώρους αναζητώ και λίγο τις επιδόσεις αν πάω σε hatch (sedan για πρακτικούς λόγους απορρίπτεται), οδηγούμαι σε βενζίνη. ενδεικτικά -> civic, pro ceed gt. οι καταναλώσεις δεν με ενδιαφέρουν αλλα τις θέλω σε κάποια λογικά πλαίσια ( δεν θα οδηγάω σαν τρελος ετσι και αλλιως με την φαμιλια). το ερώτημα είναι το εξής: μήπως τα χλμ που κάνω ειναι too much για να αγοράσω βενζίνη και ειδικά άνω των 150 αλόγων? δεν έχω βγάλει συμπέρασμα, thanx για τις απαντήσεις.
-
μπιμπικινια;;;
-
για λόγους ευκολίας (καθώς υπάρχει απαλλαγή) θα μιλήσω για τελικές τιμες. Μαξ λοιπόν 40000€.(με απαλλαγή 30).
ξέχασα να αναφέρω, δεν θέλω υβριδικό, η απαλλαγή είναι μηδενική.
-
Λοιπον θα σου πουν σχεδον ολα τα μοντελα που υπαρχουν ...οποτε εγω θα πω ενα που το εχω πιο προσφατο και ειναι απο αυτην την κατηγορια.
Το grandland x με diesel 1.5 αυτοματο και ΤΑ ΠΑΝΤΑ ολα μεσα...Εξαιρετικος χιλιομετροφαγος και πολυ ανετο.
Δευτερο ΦΥΣΙΚΑ το c5 aircross 1.5 diesel αυτοματο..Η αν θες και πρωτο το citroen ...απλα ειναι θεμα χρηματων.
Θα σου προτεινα το ssangyong korando 1.6 diesel automatic platinum και awd ...( φαινεται εξαιρετικο...αλλα απο εισαγωγικη δεν ξερω τι παιζει). Και αυτο διοτι το να εχεις και να κουβαλας ενα c suv χωρις να εχεις τερακινηση και κλειδωμα διαφορικου ερχεται σε αντιθεση με τη φυση της κατηγοριας. Το korando τα κανει ολα σχεδον εξαιρετικα στον δρομο, ειναι πολυτελεστατο και υπερβολικα πλουσια εξοπλισμενο, αλλα εχει επιπλεον και μια καλη τετρακινηση με κλειδωμα διαφορικου.
Να η φυση αυτων των οχηματων
-
οι συνθηκες οδηγησης και ο δρομος που κυκλοφορεις πιστευω ειναι ιδανικα να επιλεξεις ενα πετρελαιοκινητηρα
-
και χθες μια συζήτηση που είχα με φίλους, προς πετρέλαιο με πήγαν.
που σημαίνει, o 1500ris 3008/grandland/D's/c5 είτε κορεάτικος 1600 , είτε γερμανικός που μάλλον είναι και ολίγον τι ψοφιος με τα 115 άλογα( δν τον έχω οδηγήσει tbh)
-
οδηγησε τα ολα για να παρεις μια αποψη
-
αλλά με τρώει το χέρι...Civic/proceed/xc40, ωραίες οι βενζίνες την τρέλα μου
-
έχω οδηγήσει το 3008 σε πετρέλαιο, δν μου άφησε πολύ καλή εντύπωση. σαν να ζοριζοταν αρκετά ακόμα και με 130αλογα. να μου πεις, τι περίμενες; έλα ντε.. φαντάζομαι αντίστοιχα θα είναι τα υπόλοιπα του ομιλου
-
Εγω στη θεση σου θα κοιτουσα για ενα διπλο-τουρμπινο diesel εκει γυρω στα 1600 κυβ που βγαζουν μερικες εταιριες.. δυναμη ατελειωτη καθως και οικονομια (σχετικη)..
Παντως μιας και οι διαδρομες σου ειναι παρομοιες με τις δικες μου.. και βενζινη να επιλεξεις θα εχεις χαμηλη καταναλωση..
Κανω 20Κ+ χλμ το χρονο, εχω το Fiesta 1.0 Ecoboost 125ps.. και γραφω νουμερα πανω κατω στα 5.0 λτ/100 χλμ.. δεν μου εχει λειψει ποτε η δυναμη, ουτε εχω πει το παω οικονομικα.. Ολα αυτα σε επαρχιακους δρομους που κινουμαι..
Αλλοι με το ιδιο ακριβως αυτοκινητο στην πολη γραφουν 8-9 λτ/100χλμ...
Παιζουν τεραστιο ρολο οι διαδρομες οπως καταλαβαινεις.. και μιας και κινεισαι επαρχια δεν εχεις φοβο για μεγαλες καταναλωσεις λογω βενζινης, αρα δεν περιοριζεσαι στο καυσιμο για μενα.. παρε οποιο σου αρεσει καλυτερα ..
-
για δώσε φώτα. Διπλότουρμπινο; παράδειγμα;
thanx , για την απαντηση τρελέ.
-
χεχε.. Δεν ειμαι καλα ψαγμενος.. απλα το σκεφτηκα στην στιγμη.. 1,6 μοτερ, 160+ περιπου αλογα και 35-38 κιλα ροπης.. τι καλυτερο αν σου αρεσει το Diesel... (προσωπικα δεν μου αρεσει αλλα αυτοι οι κινητηρες πρεπει να ειναι σουπερ..)
Η Opel βγαζει σιγουρα BiTurbo, η Honda επισης το οποιο το βαζει νομιζω στο CRV μονο, καθως και η Renault βγαζει Twin Turbo..
Μερικα απο τα αρθρα που βρηκα..
https://www.newsauto.gr/news/renault-megane-gt-diesel-165-aloga/
https://trcoff.gr/news/greeknews/newarrivals/opel-astra-1-6-biturbo/
Σιγουρα θα υπαρχουν και αλλα μοντελα που λογικα μπαινουν..
-
από ότι βλέπω η Honda ton έκοψε τον συγκεκριμένο. μήπως με όλα αυτά με τα όρια που έχουν βάλει δν υπάρχουν πλέον. kadjar βλέπω έναν αλλά 1800cc.
-
Θα σε γελασω φιλε μου.. πολυ πιθανον οντως να εχουν καταργηθει τωρα με τους περιορισμους στις εκπομπες.. τωρα τελευταια δεν το εχω ψαξει καθολου... οποτε με πιανεις μη ενημερωμενο.. απλα μου ηρθε στο μυαλο..
Αν πηγαινα σε βενζινη στη θεση σου θα πηγαινα για τα παρακατω μοντελα (οχι ολα στην ιδια κατηγορια) αλλα κατα σειρα προσωπικης επιλογης:
-
Ford Focus mk4 ST-Line 1.5 182ps (ειτε hatch ειτε SW αν θελεις χωρους.. το οποιο το εχει ενα παιδι εδω και ειναι απιστευτο)
-
Honda Civic 1.5 182 ps
-
Peugeot 3008 1.6 Puretech 180ps
-
Καποιο DS ?? DS3 / DS7??
-
-
εμφανισιακά με τιποτα sw, μόνο το proceed μαρεσει σε αυτό το στυλ με τα αρνητικά του. civic δυνατό. αυτά στα 28 με 31κ. suv πας πετρέλαιο και τσιμπάνε και οι τιμές..
-
και πάνω που μάλλον έχω κλείσει να οδηγήσω ceed gt για να δω το μοτέρ βενζίνης με τους 204 ίππους, (με σκοπό το proceed ) και να παραγγείλω στα κοντά σχετικα,.. να σου η σύζυγος
και μα και μου, και μήπως να πάρουμε πετρέλαιο, και κάνουμε ταξιδια και θα καίει πολύ η βενζίνη. ταχουμε όλα έχουμε και την γυναίκα. ελεος
Βοήθεια για επιλογή καυσίμου