-
Καλησπέρα,
πριν από λιγο καιρό αγόρασα μεταχειρισμένο ενα kia ceed του 2009. Το παληκάρι από όπου το αγόρασα με αφησε να φέρω μηχανικό, ο οποίος το βρήκε και καθαρό. Το αμάξι ήταν ακινητοποιημένο για πολύ καιρό και με σταγόνες βενζίνης μέσα.
Του άλλαξα λάδια, φίλτρα (όχι βενζίνης) και του έβαλα και ένα 20αρικο απλή ΕΚΟ. Ξαφνικά, τσουπ λαμπακι μηχανής και p0420. Ο μηχανικός μου είπε να βάλω κατοσταρα και να το κινήσω λίγο γιατί η ακινησία μπορεί να εχει φερει επικαθίσεις. Έβαλα κατοστάρα (συν την απλή που είχε μέσα), έσβησα το λαμπάκι και το κίνησα καποιες μερες μεσα στην Αθήνα και ξαφνικά χθες παλι το λαμπάκι. Παίρνω το διαγνωστικό για το κινητό και μετράω τάσεις αισθητήρα λ (εμπρός και πίσω από τον καταλύτη). Διαπιστώνω ότι οι τάσεις των δύο αισθητήρων είναι ίδιες, πράγμα που διαβαζω ότι σίγουρα είναι καταλύτης. Το αυτοκίνητο δεν εχει δείξει σημαδια να κολλάει, να μυρίζει ή να έχει κάποια περίεργη συμπεριφορά.Στο μεταξύ η κατανάλωση αυξημένη (περιπου 10.5λ/100χλμ, 1400 κυβικά) και μόνο όταν βγω εκτός κίνησης αυτή πέφτει.
Οι τιμές της ΚΕΚ είναι (που δε ξέρω κατά πόσο ήταν ζεστο το αμάξι όταν μετρήθηκε)
Ρελαντί: CO 0.12%, HC: 64 ppm,
Στροφές: 0.15%, ΗC: 71 ppm, λ: 0.991Σκοπεύω να αλλάξω φίλτρο βενζίνης να δω αν θα το ξαναβγάλει, αλλιώς υποψιάζομαι λ (και με βάση αυτά που διαβασα). Πιστεύετε ότι η ακινησία θα μπορούσε να προκαλέσει τέτοια προβλήματα; Να το αφήσω να 'στρώσει' λιγο;
-
Καλησπέρα,
πριν από λιγο καιρό αγόρασα μεταχειρισμένο ενα kia ceed του 2009. Το παληκάρι από όπου το αγόρασα με αφησε να φέρω μηχανικό, ο οποίος το βρήκε και καθαρό. Το αμάξι ήταν ακινητοποιημένο για πολύ καιρό και με σταγόνες βενζίνης μέσα.
Του άλλαξα λάδια, φίλτρα (όχι βενζίνης) και του έβαλα και ένα 20αρικο απλή ΕΚΟ. Ξαφνικά, τσουπ λαμπακι μηχανής και p0420. Ο μηχανικός μου είπε να βάλω κατοσταρα και να το κινήσω λίγο γιατί η ακινησία μπορεί να εχει φερει επικαθίσεις. Έβαλα κατοστάρα (συν την απλή που είχε μέσα), έσβησα το λαμπάκι και το κίνησα καποιες μερες μεσα στην Αθήνα και ξαφνικά χθες παλι το λαμπάκι. Παίρνω το διαγνωστικό για το κινητό και μετράω τάσεις αισθητήρα λ (εμπρός και πίσω από τον καταλύτη). Διαπιστώνω ότι οι τάσεις των δύο αισθητήρων είναι ίδιες, πράγμα που διαβαζω ότι σίγουρα είναι καταλύτης. Το αυτοκίνητο δεν εχει δείξει σημαδια να κολλάει, να μυρίζει ή να έχει κάποια περίεργη συμπεριφορά.Στο μεταξύ η κατανάλωση αυξημένη (περιπου 10.5λ/100χλμ, 1400 κυβικά) και μόνο όταν βγω εκτός κίνησης αυτή πέφτει.
Οι τιμές της ΚΕΚ είναι (που δε ξέρω κατά πόσο ήταν ζεστο το αμάξι όταν μετρήθηκε)
Ρελαντί: CO 0.12%, HC: 64 ppm,
Στροφές: 0.15%, ΗC: 71 ppm, λ: 0.991Σκοπεύω να αλλάξω φίλτρο βενζίνης να δω αν θα το ξαναβγάλει, αλλιώς υποψιάζομαι λ (και με βάση αυτά που διαβασα). Πιστεύετε ότι η ακινησία θα μπορούσε να προκαλέσει τέτοια προβλήματα; Να το αφήσω να 'στρώσει' λιγο;
-
Τζάμπα ψάχνεσαι, τόσο καίει αυτό το αμάξι μέσα στη πόλη, ειδικά με σταματά ξεκινά. Η μόνη λύση είναι αέριο.
-
Με σειρα προτεραιοτητας , τσεκαρεις /αλλαζεις τα εξης. Μπουζι(να μπει ο σωστος τυπος που λεει το ΒΙΒΛΙΟ) , ελεγχο πολλαπλασιαστων εαν δινουν σωστα ρευματα, στο τερμα γκαζι κανει διασταγμο?
Καθαρισμος πεταλουδας.Το αμαξι φοραει μαμα καταλυτη πανω ή εχει μπει χερι και εχουν αλλακτει με οτι να ναι? Εχεις ιστορικο του αυτοκινητου?
Απο καταναλωση μη μετρας μεσα στην αθηνα, δεν ειναι νορμαλ κυκλοφορια αυτοκινητου το μονιμο κολλημα στη κινηση. Ανοιξε το λιγο σε εθνικη. Ποσα χλμ εχει το αμαξι? Αν οι τασεις παραμενουν ακριβως ιδιες και ο 2ος λ αντιγραφει τον πρωτο θα πρεπει να δεις καταλυτη. Ο 2ος λ οταν εχει προβλημα συνηθως ακινητοποιηται και κολλαει σε μια τιμη....εσενα οπως λες δεν συμβαινει αυτο.
-
Τζάμπα ψάχνεσαι, τόσο καίει αυτό το αμάξι μέσα στη πόλη, ειδικά με σταματά ξεκινά. Η μόνη λύση είναι αέριο.
Οταν το αμαξι το φτιαξει τελεια και δεν εχει το παραμικρο ζητημα στη βενζινη τοτε μονο μπορει να βαλει αεριο. Ειδαλως θα πρεπει να κατασκηνωσει εξω απο τα συνεργεια και θα ειναι ακομη ενας χρηστης οχηματος που θα βριζει το υγραεριο.
-
Εννοείται αυτό, όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο κανείς ένα καλό σέρβις ώστε να έχεις βάση.
-
Σέρβις έκανα (λάδια, φίλτρα, μπουζί (τα δικά του), μπαταρία, υγρά φρένων και ψυγείου - εκτός από το φίλτρο βενζίνης που θα το κάνω συντομα), το αγόρασα με 120χιλιαδες χιλίομετρα. Λογικά ο μαμά καταλύτης είναι πάνω.
Το ξεμπούκωσα και εφτασα μέχρι 5,5 λιτρα στην εθνική. Δισταγμό δε κατάλαβα μέχρι τις 4μιση χιλιάδες στροφές που το φτασα στο δρόμο. Θα του βάλω 100άρα και θα το παρατηρήσω. Το σφάλμα πάντως p0420 είναι pending. Εχω κάποιες αμφιβολίες σχετικά με την τάση του 2ου λ, καθώς παρατήρησα ότι την δευτερη φορά που εβαλα το log, είχαν αναστραφεί οι τιμές των 1 και 2. Μπορείτε να μου προτείνετε έναν σίγουρο τρόπο να τους μετρήσω μόνος μου; Φυσικά το μηχάνημα στο συνεργείο θα είναι πιο σίγουρο.
Επίσης, ένας ήχος κροταλίσματος σαν ντίζελ στο ρελαντί είναι ο θόρυβος της καδένας; Προέρχομαι από αυτοκίνητο με ιμάντα οπότε δε ξέρω πως συμπεριφέρεται αυτό.
-
Ο δεύτερος λαμδα πρέπει να έχει σχεδόν σταθερή τιμή στα 0.45 v. Ο 1ος θα παίζει τιμές 0.1 έως 0.9 v συνεχώς.
Εσύ τι τιμές έχεις τώρα?
-
Σέρβις έκανα (λάδια, φίλτρα, μπουζί (τα δικά του), μπαταρία, υγρά φρένων και ψυγείου - εκτός από το φίλτρο βενζίνης που θα το κάνω συντομα), το αγόρασα με 120χιλιαδες χιλίομετρα. Λογικά ο μαμά καταλύτης είναι πάνω.
Το ξεμπούκωσα και εφτασα μέχρι 5,5 λιτρα στην εθνική. Δισταγμό δε κατάλαβα μέχρι τις 4μιση χιλιάδες στροφές που το φτασα στο δρόμο. Θα του βάλω 100άρα και θα το παρατηρήσω. Το σφάλμα πάντως p0420 είναι pending. Εχω κάποιες αμφιβολίες σχετικά με την τάση του 2ου λ, καθώς παρατήρησα ότι την δευτερη φορά που εβαλα το log, είχαν αναστραφεί οι τιμές των 1 και 2. Μπορείτε να μου προτείνετε έναν σίγουρο τρόπο να τους μετρήσω μόνος μου; Φυσικά το μηχάνημα στο συνεργείο θα είναι πιο σίγουρο.
Επίσης, ένας ήχος κροταλίσματος σαν ντίζελ στο ρελαντί είναι ο θόρυβος της καδένας; Προέρχομαι από αυτοκίνητο με ιμάντα οπότε δε ξέρω πως συμπεριφέρεται αυτό.
σε kia με τετοιο κωδικο βλαβης σε αλλους εσβησε με αντικατασταση του 1ου λαμδα ενω σε αλλους με αντικατασταση καταλυτη, οποτε πρεπει να ελεγθει να βρεις σε τι οφειλεται
αν κανεις σε βιντεο τον ηχο που παραγει μηπως βοηθησουμε, ισως να ακουγεται καποιο ωστηριο, καποιο μπεκ ή καδενα....
-
Τελικά ήταν καταλύτης, πάω για αντικατάσταση. Θα επανέλθω όταν αλλαχτεί (μαζί φυσικά με τον εμπρός λ, τον πίσω θα τον αφήσω ως εχει για αρχή)
-
Ο δεύτερος λαμδα πρέπει να έχει σχεδόν σταθερή τιμή στα 0.45 v. Ο 1ος θα παίζει τιμές 0.1 έως 0.9 v συνεχώς.
Εσύ τι τιμές έχεις τώρα?
Είχα ακριβώς τις ίδες τιμές με τον 1ο λ.
-
cson wrote:
Ο δεύτερος λαμδα πρέπει να έχει σχεδόν σταθερή τιμή στα 0.45 v. Ο 1ος θα παίζει τιμές 0.1 έως 0.9 v συνεχώς.
Εσύ τι τιμές έχεις τώρα?
Είχα ακριβώς τις ίδες τιμές με τον 1ο λ.
Πληρη αντιγραφη του 1ου λαμδα απο τον 2ο, τοτε φταιει καταλυτης.
-
Είμαι στην διαδικασία να τον αλλάξω (βάλω βασικά). Ελπίζω να μην ανάβει και μετά το λαμπάκι
Ο προκαταλύτης θα ανακατασκευαστεί με μεταλλικό (ο γνήσιος πανακριβος). Επειδή το μοντέλο είναι το fl υπάρχει αλλαγή στο χταπόδι σε σχέση με τα παλαιότερα (το χταπόδι φιλοξενεί τον έναν λ πλέον). Θα μπει μεταλλικός ιδίων προδιαγραφών με της ΚΙΑ. Θα υπάρχει διαφορά σε τράβηγμα (περιμένω να τραβάει λιγότερο), κατανάλωση και θόρυβο; Ανάλογες εμπειρίες;
-
Μια χαρά θα είναι, άμα πας σε καλό εξατμισαδικο θα ξέρουν τι να βάλουν . Μεταλλικό 400 τρυπών και θα είσαι οκ.
-
Μια χαρά θα είναι, άμα πας σε καλό εξατμισαδικο θα ξέρουν τι να βάλουν . Μεταλλικό 400 τρυπών και θα είσαι οκ.
Δε γνωρίζω τι θα βάλουν αλλά ο μηχανικός μου ενημέρωσε να μπει εφαμιλη της εργοστασιακής. Διαφορές που θα αντιμετωπίσω;
-
cson wrote:
Μια χαρά θα είναι, άμα πας σε καλό εξατμισαδικο θα ξέρουν τι να βάλουν . Μεταλλικό 400 τρυπών και θα είσαι οκ.
Δε γνωρίζω τι θα βάλουν αλλά ο μηχανικός μου ενημέρωσε να μπει εφαμιλη της εργοστασιακής. Διαφορές που θα αντιμετωπίσω;
Εφαμιλλο του εργοστασιακου θα πρεπει να βαλεις κεραμικο, και να δειτε ποσες τρυπες ειναι ο εργοστασιακος. Με τον μεταλλικο και 400 τρυπες που βαζουν οι εξατμισαδες σαν ΟΕΜ ισως εχεις ενα λιγο πιο τραχυ ηχο, και απο αποδοση δεν θα καταλαβεις διαφορα. Επισης θα κατεβουν πολυ οι ρυποι γιατι εχεις αυξημενους , εντος οριων μεν , αλλα αυξημενους ειδικα το μονοξειδιο.
-
Ares_ wrote:
cson wrote:
Μια χαρά θα είναι, άμα πας σε καλό εξατμισαδικο θα ξέρουν τι να βάλουν . Μεταλλικό 400 τρυπών και θα είσαι οκ.
Δε γνωρίζω τι θα βάλουν αλλά ο μηχανικός μου ενημέρωσε να μπει εφαμιλη της εργοστασιακής. Διαφορές που θα αντιμετωπίσω;
Εφαμιλλο του εργοστασιακου θα πρεπει να βαλεις κεραμικο, και να δειτε ποσες τρυπες ειναι ο εργοστασιακος. Με τον μεταλλικο και 400 τρυπες που βαζουν οι εξατμισαδες σαν ΟΕΜ ισως εχεις ενα λιγο πιο τραχυ ηχο, και απο αποδοση δεν θα καταλαβεις διαφορα. Επισης θα κατεβουν πολυ οι ρυποι γιατι εχεις αυξημενους , εντος οριων μεν , αλλα αυξημενους ειδικα το μονοξειδιο.
Σίγουρα θα ναι πιο ήρεμος ο ήχος από τώρα που δεν είχα καθόλου. Κεραμικά γεμίσματα νομίζω δεν έχει για το δικό μου. Εμένα με ενδιαφέρει να μη χτυπάει το λ και να στρωσει η κατανάλωση.
-
Ares_ wrote:
cson wrote:
Μια χαρά θα είναι, άμα πας σε καλό εξατμισαδικο θα ξέρουν τι να βάλουν . Μεταλλικό 400 τρυπών και θα είσαι οκ.
Δε γνωρίζω τι θα βάλουν αλλά ο μηχανικός μου ενημέρωσε να μπει εφαμιλη της εργοστασιακής. Διαφορές που θα αντιμετωπίσω;
Εφαμιλλο του εργοστασιακου θα πρεπει να βαλεις κεραμικο, και να δειτε ποσες τρυπες ειναι ο εργοστασιακος. Με τον μεταλλικο και 400 τρυπες που βαζουν οι εξατμισαδες σαν ΟΕΜ ισως εχεις ενα λιγο πιο τραχυ ηχο, και απο αποδοση δεν θα καταλαβεις διαφορα. Επισης θα κατεβουν πολυ οι ρυποι γιατι εχεις αυξημενους , εντος οριων μεν , αλλα αυξημενους ειδικα το μονοξειδιο.
Μπορεις να ρωτησεις τον εξατμισα τι βαζει, και να ρωτησεις και αλλους 2-3 να δεις τι παιζει. Εδω μονο εικασιες κανουμε. Η προσωπικη μου εμπειρια ειναι σε αμαξια που εχω αλλαξει καταλυτες να βαζουν εναν επωνυμο μεταλλικο 400 τρυπων.
-
επίσης φίλε μου έχεις τσεκαρει αν ο προκαταλυτης έχει μέσα υλικό? Μήπως ο προηγούμενος τον έχει αδειάσει? Τις κάνουν αυτές τις ανοησίες παρά πολλοι..δεν χαλαει ετσι για πλάκα ένας καταλύτης. Και επίσης η πλήρης ταύτιση λ1 με λ2 σε λειτουργία δείχνει ένα κενό σωλήνα.
-
επίσης φίλε μου έχεις τσεκαρει αν ο προκαταλυτης έχει μέσα υλικό? Μήπως ο προηγούμενος τον έχει αδειάσει? Τις κάνουν αυτές τις ανοησίες παρά πολλοι..δεν χαλαει ετσι για πλάκα ένας καταλύτης. Και επίσης η πλήρης ταύτιση λ1 με λ2 σε λειτουργία δείχνει ένα κενό σωλήνα.
Ο προηγούμενος τον είχε αδειάσει, ήταν κενός σωλήνας. Τον ανακατασκεύασα και τώρα φαίνεται μεγάλη αλλαγή, και φυσικά όχι λαμπάκι!
Kia Ceed 1η γενιά και σφάλμα p0420