Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλημα σε κρυα εκκινηση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβλημα σε κρυα εκκινηση
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    5
    1952
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      makaros1993 last edited by

      Καλησπερα σε ολους. Γραφω για να παρω μια γνωμη κι απο εδω. Το αμαξι ειναι Citroen C4 1.4 μοντελο 2008.

      Οταν βαζω το αυτοκινητο μπροστα οταν ειναι εντελως κρυο, σβηνει συνεχως. Μπορει να χρειαστει να το βαλω 5-6 φορες για να μην σβησει εν τελει. Πιο συγκεκριμενα, το βαζω μπροστα, λειτουργει οκ για 2-3 δευτερα και ξαφνικα πεφτουν οι στροφες σε 400-500, το αμαξι τρεμει λες και κανει σεισμο και εν τελει σβηνει.Οταν το αμαξι ζεσταθει, το σβησω και το ξανα βαλω μπροστα, δεν εχει καποιο θεμα.
      Να πω αυτο που παρατηρησα σημερα ειναι πως οταν εν τελει καταφερα να το βαλω μπροστα το ρελαντι ηταν στις 700-800 αντι για τις 1100 που ειχε οταν ειναι κρυο.

      Προς τα που να κοιταξω ? Βαλβιδα θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου ? Μοτερακι ρελαντι ? Map senson ? Κατι αλλο ? Στο συνεργειο που το πηγα του ανεφερα τα παραπανω και μου ειπε οχι και να καθαρισουμε πεταλουδα.
      Επισης να αναφερω πως το αμαξι εχει 92000 χιλιομετρα και μπεκ δεν εχουν καθαριστει ποτε.
      Καθε βοηθεια πολυτιμη. Σας ευχαριστω ολους !!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        makaros1993 last edited by

        Καλησπερα σε ολους. Γραφω για να παρω μια γνωμη κι απο εδω. Το αμαξι ειναι Citroen C4 1.4 μοντελο 2008.

        Οταν βαζω το αυτοκινητο μπροστα οταν ειναι εντελως κρυο, σβηνει συνεχως. Μπορει να χρειαστει να το βαλω 5-6 φορες για να μην σβησει εν τελει. Πιο συγκεκριμενα, το βαζω μπροστα, λειτουργει οκ για 2-3 δευτερα και ξαφνικα πεφτουν οι στροφες σε 400-500, το αμαξι τρεμει λες και κανει σεισμο και εν τελει σβηνει.Οταν το αμαξι ζεσταθει, το σβησω και το ξανα βαλω μπροστα, δεν εχει καποιο θεμα.
        Να πω αυτο που παρατηρησα σημερα ειναι πως οταν εν τελει καταφερα να το βαλω μπροστα το ρελαντι ηταν στις 700-800 αντι για τις 1100 που ειχε οταν ειναι κρυο.

        Προς τα που να κοιταξω ? Βαλβιδα θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου ? Μοτερακι ρελαντι ? Map senson ? Κατι αλλο ? Στο συνεργειο που το πηγα του ανεφερα τα παραπανω και μου ειπε οχι και να καθαρισουμε πεταλουδα.
        Επισης να αναφερω πως το αμαξι εχει 92000 χιλιομετρα και μπεκ δεν εχουν καθαριστει ποτε.
        Καθε βοηθεια πολυτιμη. Σας ευχαριστω ολους !!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          makaros1993 last edited by

          Καλησπερα σε ολους. Γραφω για να παρω μια γνωμη κι απο εδω. Το αμαξι ειναι Citroen C4 1.4 μοντελο 2008.

          Οταν βαζω το αυτοκινητο μπροστα οταν ειναι εντελως κρυο, σβηνει συνεχως. Μπορει να χρειαστει να το βαλω 5-6 φορες για να μην σβησει εν τελει. Πιο συγκεκριμενα, το βαζω μπροστα, λειτουργει οκ για 2-3 δευτερα και ξαφνικα πεφτουν οι στροφες σε 400-500, το αμαξι τρεμει λες και κανει σεισμο και εν τελει σβηνει.Οταν το αμαξι ζεσταθει, το σβησω και το ξανα βαλω μπροστα, δεν εχει καποιο θεμα.
          Να πω αυτο που παρατηρησα σημερα ειναι πως οταν εν τελει καταφερα να το βαλω μπροστα το ρελαντι ηταν στις 700-800 αντι για τις 1100 που ειχε οταν ειναι κρυο.

          Προς τα που να κοιταξω ? Βαλβιδα θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου ? Μοτερακι ρελαντι ? Map senson ? Κατι αλλο ? Στο συνεργειο που το πηγα του ανεφερα τα παραπανω και μου ειπε οχι και να καθαρισουμε πεταλουδα.
          Επισης να αναφερω πως το αμαξι εχει 92000 χιλιομετρα και μπεκ δεν εχουν καθαριστει ποτε.
          Καθε βοηθεια πολυτιμη. Σας ευχαριστω ολους !!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostas-chania last edited by

            Υπάρχει ένα μαραφέτι το οποίο λέγεται βαλβίδα κρύας εκκίνησης. Περνώντας το ψυκτικό υγρό από μέσα του, αν αυτό είναι κρύο, δίνει παραπανήσιο καύσιμο στο κινητήρα. Πιθανό αυτό να έχει πρόβλημα. Μπορείς να πεις στο μάστορα να καθαρίσει τη πεταλούδα που λέει με την προϋπόθεση ότι θα τον πληρώσεις μετά που λύσει-θει το πρόβλημα, άσε που πολλοί δεν παίρνουν χρήματα για μια τόσο απλή διαδικασία. (εξαρτάται και η χωροταξία του μηχανοστασίου) Υπάρχει περίπτωση κάποιες ακαθαρσίες να κάνουν τους αισθητήρες στην εισαγωγή να δυσλειτουργούν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              elhal last edited by

              Φίλε έβγαλες καμία άκρη γιατί έχω κι εγώ στα 96.000 χιλιόμετρα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • George 0
                George 0 last edited by

                Αντιλα βενζινης εχει αλλαχθει?

                We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr