-
Καλησπερα σε ολους. Γραφω για να παρω μια γνωμη κι απο εδω. Το αμαξι ειναι Citroen C4 1.4 μοντελο 2008.
Οταν βαζω το αυτοκινητο μπροστα οταν ειναι εντελως κρυο, σβηνει συνεχως. Μπορει να χρειαστει να το βαλω 5-6 φορες για να μην σβησει εν τελει. Πιο συγκεκριμενα, το βαζω μπροστα, λειτουργει οκ για 2-3 δευτερα και ξαφνικα πεφτουν οι στροφες σε 400-500, το αμαξι τρεμει λες και κανει σεισμο και εν τελει σβηνει.Οταν το αμαξι ζεσταθει, το σβησω και το ξανα βαλω μπροστα, δεν εχει καποιο θεμα.
Να πω αυτο που παρατηρησα σημερα ειναι πως οταν εν τελει καταφερα να το βαλω μπροστα το ρελαντι ηταν στις 700-800 αντι για τις 1100 που ειχε οταν ειναι κρυο.Προς τα που να κοιταξω ? Βαλβιδα θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου ? Μοτερακι ρελαντι ? Map senson ? Κατι αλλο ? Στο συνεργειο που το πηγα του ανεφερα τα παραπανω και μου ειπε οχι και να καθαρισουμε πεταλουδα.
Επισης να αναφερω πως το αμαξι εχει 92000 χιλιομετρα και μπεκ δεν εχουν καθαριστει ποτε.
Καθε βοηθεια πολυτιμη. Σας ευχαριστω ολους !!!! -
Καλησπερα σε ολους. Γραφω για να παρω μια γνωμη κι απο εδω. Το αμαξι ειναι Citroen C4 1.4 μοντελο 2008.
Οταν βαζω το αυτοκινητο μπροστα οταν ειναι εντελως κρυο, σβηνει συνεχως. Μπορει να χρειαστει να το βαλω 5-6 φορες για να μην σβησει εν τελει. Πιο συγκεκριμενα, το βαζω μπροστα, λειτουργει οκ για 2-3 δευτερα και ξαφνικα πεφτουν οι στροφες σε 400-500, το αμαξι τρεμει λες και κανει σεισμο και εν τελει σβηνει.Οταν το αμαξι ζεσταθει, το σβησω και το ξανα βαλω μπροστα, δεν εχει καποιο θεμα.
Να πω αυτο που παρατηρησα σημερα ειναι πως οταν εν τελει καταφερα να το βαλω μπροστα το ρελαντι ηταν στις 700-800 αντι για τις 1100 που ειχε οταν ειναι κρυο.Προς τα που να κοιταξω ? Βαλβιδα θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου ? Μοτερακι ρελαντι ? Map senson ? Κατι αλλο ? Στο συνεργειο που το πηγα του ανεφερα τα παραπανω και μου ειπε οχι και να καθαρισουμε πεταλουδα.
Επισης να αναφερω πως το αμαξι εχει 92000 χιλιομετρα και μπεκ δεν εχουν καθαριστει ποτε.
Καθε βοηθεια πολυτιμη. Σας ευχαριστω ολους !!!! -
Καλησπερα σε ολους. Γραφω για να παρω μια γνωμη κι απο εδω. Το αμαξι ειναι Citroen C4 1.4 μοντελο 2008.
Οταν βαζω το αυτοκινητο μπροστα οταν ειναι εντελως κρυο, σβηνει συνεχως. Μπορει να χρειαστει να το βαλω 5-6 φορες για να μην σβησει εν τελει. Πιο συγκεκριμενα, το βαζω μπροστα, λειτουργει οκ για 2-3 δευτερα και ξαφνικα πεφτουν οι στροφες σε 400-500, το αμαξι τρεμει λες και κανει σεισμο και εν τελει σβηνει.Οταν το αμαξι ζεσταθει, το σβησω και το ξανα βαλω μπροστα, δεν εχει καποιο θεμα.
Να πω αυτο που παρατηρησα σημερα ειναι πως οταν εν τελει καταφερα να το βαλω μπροστα το ρελαντι ηταν στις 700-800 αντι για τις 1100 που ειχε οταν ειναι κρυο.Προς τα που να κοιταξω ? Βαλβιδα θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου ? Μοτερακι ρελαντι ? Map senson ? Κατι αλλο ? Στο συνεργειο που το πηγα του ανεφερα τα παραπανω και μου ειπε οχι και να καθαρισουμε πεταλουδα.
Επισης να αναφερω πως το αμαξι εχει 92000 χιλιομετρα και μπεκ δεν εχουν καθαριστει ποτε.
Καθε βοηθεια πολυτιμη. Σας ευχαριστω ολους !!!! -
Υπάρχει ένα μαραφέτι το οποίο λέγεται βαλβίδα κρύας εκκίνησης. Περνώντας το ψυκτικό υγρό από μέσα του, αν αυτό είναι κρύο, δίνει παραπανήσιο καύσιμο στο κινητήρα. Πιθανό αυτό να έχει πρόβλημα. Μπορείς να πεις στο μάστορα να καθαρίσει τη πεταλούδα που λέει με την προϋπόθεση ότι θα τον πληρώσεις μετά που λύσει-θει το πρόβλημα, άσε που πολλοί δεν παίρνουν χρήματα για μια τόσο απλή διαδικασία. (εξαρτάται και η χωροταξία του μηχανοστασίου) Υπάρχει περίπτωση κάποιες ακαθαρσίες να κάνουν τους αισθητήρες στην εισαγωγή να δυσλειτουργούν.
-
Φίλε έβγαλες καμία άκρη γιατί έχω κι εγώ στα 96.000 χιλιόμετρα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.
-
Αντιλα βενζινης εχει αλλαχθει?
Προβλημα σε κρυα εκκινηση