-
ανασταίνεται το πρωτάθλημα ταχύτητας!
Ο θεσμός που πλήρωσε βαρύτερα από όλους την οικονομική κρίση φτάνει στην ολική επαναφορά από το (μακρινό) 2012 και όλα δείχνουν ότι η δυναμική υπάρχει.Η επιστροφή του μόνου αγώνα αλλά και των ομάδων όπως στις αναβάσεις έφερε πίσω τον κόσμο. Ενιαίο, ατομική χρονομέτρηση δίχως chicane οπότε όλα δείχνουν αρκετά υποσχόμενα.
Huracan Super Trofeo, 458 challenge, (R8 ακούει;) και πραγματικά αναρωτιέμαι τι έγινε ξαφνικά. Η φόρμα μου βγήκε απ' το υπόγειο και μακάρι να ξαναζήσω γρηγορα όσα έχασα για τόσα χρόνια...
-
ανασταίνεται το πρωτάθλημα ταχύτητας!
Ο θεσμός που πλήρωσε βαρύτερα από όλους την οικονομική κρίση φτάνει στην ολική επαναφορά από το (μακρινό) 2012 και όλα δείχνουν ότι η δυναμική υπάρχει.Η επιστροφή του μόνου αγώνα αλλά και των ομάδων όπως στις αναβάσεις έφερε πίσω τον κόσμο. Ενιαίο, ατομική χρονομέτρηση δίχως chicane οπότε όλα δείχνουν αρκετά υποσχόμενα.
Huracan Super Trofeo, 458 challenge, (R8 ακούει;) και πραγματικά αναρωτιέμαι τι έγινε ξαφνικά. Η φόρμα μου βγήκε απ' το υπόγειο και μακάρι να ξαναζήσω γρηγορα όσα έχασα για τόσα χρόνια...
-
ανασταίνεται το πρωτάθλημα ταχύτητας!
Ο θεσμός που πλήρωσε βαρύτερα από όλους την οικονομική κρίση φτάνει στην ολική επαναφορά από το (μακρινό) 2012 και όλα δείχνουν ότι η δυναμική υπάρχει.Η επιστροφή του μόνου αγώνα αλλά και των ομάδων όπως στις αναβάσεις έφερε πίσω τον κόσμο. Ενιαίο, ατομική χρονομέτρηση δίχως chicane οπότε όλα δείχνουν αρκετά υποσχόμενα.
Huracan Super Trofeo, 458 challenge, (R8 ακούει;) και πραγματικά αναρωτιέμαι τι έγινε ξαφνικά. Η φόρμα μου βγήκε απ' το υπόγειο και μακάρι να ξαναζήσω γρηγορα όσα έχασα για τόσα χρόνια...
-
'Οποίος δεν ήρθε, έχασε._'
Ποιος θα φανταζόταν ένα τέτοιο σχόλιο για ένα ελληνικό αγώνα ταχύτητας; Και όμως. Όλα δουλεψαν ρολόϊ, από τον καιρό, την οργάνωση που τελείωσε το πρόγραμμα 45' νωρίτερα, μέχρι τους ίδιους τους οδηγούς που πρόσφεραν ένα αξιοπρεπέστατο θέαμα σε όλους τους αγώνες.
Φυσικά ο λαός ήταν εκεί για την Lambo, η οποία έσπασε το λεπτό αλλά υπήρχαν και άλλα 'υγιή' πράγματα να δει κανείς. 7 Ν/2, ενιαίο και γενικά 'γεμάτες' όλες τις ομάδες. Επιπλέον ένα httc που βρίσκεται σε καλό δρόμο και αξίζει να ασχοληθεί κανείς μαζί του.
Ας ελπίσουμε σε ανάλογη συνέχεια για του χρόνου...
Θα θελα να ξαναπάρει μπρος και το φόρουμ, να σταματήσω επιτέλους τη Αλεξης-Κουλης...ΥΓ: Μιχαλαρα μου συγχαρητήρια. Το γυμνασιοπαιδο/κάποτε μαθητής μου που αρνούμαι να δεχτώ πως μεγάλωσε πια σταθερά στο 1:06.
ΥΓ2: Νίκο η κάπνα έπεσε ή ακόμα; -
Και ο πρωτος αγωνας του Νοεμβριου ηταν πολυ ωραιος, παρολο το νερο που φαγαμε. Το πραγμα δειχνει οτι βρισκει το δρομο του, ελπιζω/ ελπιζουμε ολοι να προχωρησει. Μαρτιο παλι, εκτος απροοπτου θα ειμαι παλι μεσα...
-
Με το καλό λοιπόν και μπράβο σου που έκανες επιτέλους το βήμα...
-
Καλλιο αργα παρα ποτε λεω.....
-
Επισης αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι το ποσο πολυ και καλο υλικο μαζευεται μετα και απο τον πρωτο αλλα και τον δευτερο αγωνα. Ωραιες περιγραφες και πολλες φωτογραφιες στο site της λεσχης αλλα και στο facebook. Κατι που δεν εχω δει σε αλλους αγωνες. Αφισες στην Εθνικη οδο και για τον προηγουμενο και γι αυτον, επισης ειναι κατι που ειχα να το δω χρονια. Μπαινεις στα site αλλων λεσχων και βρισκεις ελαχιστα πραγματα. Εδω εχει περιγραφες, φωτογραφιες σε δραση, αναλυτικα αποτελεσματα, δηλωσεις νικητων, γενικως πολυ υλικο και απο τον 2ο και τον 3ο αγωνα.
Δειτε:https://www.ellada-racingclub.com/2os-agonas-prot-taxy
https://www.ellada-racingclub.com/3ptΑυτο ειναι κατι που σιγουρα ευχαριστει τον συμμετεχοντα αλλα και τραβαει τον κοσμο που θελει να δει να μαθει τι εγινε και ισως να παει κι απο κοντα σε καποιον επομενο.
-
Ναι, έχει γίνει πολύ καλή δουλεια. Μακάρι να συνεχίσουν όλα έτσι.
In other news, ο γράφων σήμερα το πρωί στον Colin (εξαιρετικός). Τι το θελα το mk2 και επέμενα κιολας...Άντε ξηλωνε τώρα για look mk1 μόλις ξεκουλαθω...
-
-
Καλή χρονιά με 1ο αγώνα αυτή την Κυριακή. Στα διαστημόπλοια έχουμε και λέμε: 2 οι huracan, η γνωστή πια 458 και new entry μια μπιμπικωτη 911 gt3 cup...
Στα αυτοκίνητα 5 Ν/2, 3 Α/6, 3 Α/7, 6 Ε/11 και 3 Ε/12.
Η φάση έχει πάρει μπρος για τα καλά...
-
Το πάρτι συνεχίζεται...
Οι ελληνικοί αγώνες ταχύτητας ΚΑΙ επανήλθαν ΚΑΙ έχουν 'αλλάξει ταχύτητα'.
Το μέλλον στην κορυφή είναι πλέον τα GT3 και επιτέλους εξοστρακίστηκε το 'ένα για όλα'. Την ίδια ώρα το νέο αίμα στο httc δείχνει ότι ξεφεύγουμε από το σαξοραλλο που ΝΑΙ προσφέρει ακόμα τις υπηρεσίες του αλλά δεν είναι πια ο μόνος δρόμος για να ξεκινήσει κανεις.Στο αγωνιστικό κομμάτι πολλές εγκαταλείψεις που παρόλα αυτά δεν χάλασαν τόσο πολύ τη γεύση. Επίσης το βλέμμα στρεφόταν συχνά και εκτός πίστας αφού αρκετά supercars έβλεπες δεξιά και αριστερά, ωραίο κόσμο και γενικά εικόνα που πλησιασε τα τέλη των '90s τότε που τα αυτοκίνητα των θεατών ήταν πάνω στην γέφυρα της εθνικής.
Το Μάη λοιπον...
-
Ε ναι λοιπόν, μετά από 5 χρονιες δίχως πρωτάθλημα ταχύτητας (2013-2017), το νερό μπήκε στο αυλάκι πέρσι και φέτος είχαμε μια πλήρη σεζον, με όλους τους αγώνες.
Πέραν αυτου, είχαμε και 'γεμάτα' grid, αν και φέτος η saloon (μάλλον αναμενόμενα) λαχανιασε αφού όταν θες καινούργιο GT3 για να κερδίσεις...
Στον αντίποδα, το πιστό σαξοραλλο επανεμφανίστηκε και μάλιστα την περασμένη Κυριακή ειχαμε 16 Ν2, κάτι που δεν έχει γίνει ποτέ. Οπότε δικαιολογίες τέλος για όποιον επιθυμεί να εμπλακεί. (Άντε να δούμε ομως πότε θα 'ξεφορτωθω' τον καλό μου Άγγλο.)
Και το httc με τη σειρά του βρήκε βηματισμό ως παιδειά, οπότε το πακέτο συνολικά δείχνει βιώσιμο.
Καλό 2020 λοιπόν, να πω και με ένα αγώνα στις Σέρρες ει δυνατόν, αν και η αλήθεια είναι ότι θέλει ήρεμα βήματα ίσως και για 2 χρονιές ακόμα. Σε πρώτη φάση ας αρκεστουμε στο ότι προκηρύχθηκε πρωτάθλημα που έγιναν όλοι του οι αγώνες δίχως αναβολές κτλ...
Επιτέλους...