Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Kia Stonic T-GDI 120 hp - Μηχανολογικές Ερωτήσεις!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Kia Stonic T-GDI 120 hp - Μηχανολογικές Ερωτήσεις!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    6
    2762
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tvenz last edited by

      Καλησπέρα, έχω εδώ και περίπου 5 μήνες το ΚΙΑ Stonic 1.0 Turbo T-GDI 120 HP και αντιμετωπίζω καποια θεματάκια και θα ήθελα να ρωτήσω όσους γνωρίζουν περισσότερα ή όσους εχουν το ιδιο αυτοκίνητο αν έχουν παρόμοια θέματα.

      Σε Γενικές γραμμές Φοβερό αυτοκίνητο, ειμαι πάρα πολυ ευχαριστημενος για αυτα που προσφέρει και την ποιότητά του σε σχεση με την τιμή του καθώς και για την αψογη οδηγική του συμπεριφορά και πάτημα στο δρόμο.

      Παρολα αυτα ειναι εμφανες σε καποια σημεία κάποιες μικρολεπτομέρειες απο που εχει κοπει το κοστος, καποια εσωτερικα πλαστικά, μοκετες- επενδυσεις, κολησεις λαμαρίνων, αλλα είναι λογικό. (Βεβαια πρεπει να είσαι λίγο ψείρας για να τα προσέξεις καποια απο αυτά).

      Εκτός όμως απο αυτά που δεν με απασχολουν καθόλου, ειναι δυο άλλα θεματάκια που με έχουν ανυσυχησει και δεν ξερω αν ειναι όντως προβλήμα και πρέπει να το ψάξω ή αν οντως ετσι δουλεβει το αυτοκίνητο.

      1. Οταν έιναι κρύο το αυτοκίνητο και ανάβω τη μηχανή, καποιες φορεις κανει ένα διαφορετικό θορυβο σαν να τρίζει καπως η μηχανη (Είναι σαν να τρίζει λίγο η εξατμιση αλλα ακουγεται απο μπροστα) Μετα απο λιγο στρώνει βεβαια. Μπορει να είναι καποιο προβλημα ή είναι της μηχανης επειδη ειναι κρύο. Αλλα σε καινουριο αυτοκίνητο γιατι να γίνεται αυτό;
        2 )Το κιβωτιο ταχυτητων, όταν μπαίνουν οι ταχυτητες κυρίως μου φαινεται στη Δευτερα , τριτη, τεταρτη (για το λεβιε μιλάω μόνο) νιωθεις στο χέρι κατι σαν σκαλωματακι προς τον τελικό σημείο δεν μπαινουν καρφωτες και αθορυβα. Θα ήθελα να μάθω αν ειναι όντως ετσι οι ταχύτητες του Stonic και σε άλλους ή εμενα έχει καποιο θέματάκι. Δεν παρουσίάζει δηλαδη κατι στην οδήγηση παρα μόνο το νιώθεις στο χερι αυτό. Δεν είανι κατι το ιδιαίτερο αλλα στο παλιο μου αμαξι polo 2002 εμπαιναν πιο smooth οι ταχύτητες.

      Εχω περίπου 3000 χιλιομετρα αλλά αυτα θεματα τα εχει απο την αρχή και δεν είχα δωσει την πρεπουσα σημασία. Μήπως θα πρεπει να απευθυνθω στην αντιπροσωπεία? Αλλα πρωτα θα ήθελα να μάθω κ απο αλλους αν αντιμετωπίζουν κατι απο αυτά.

      Ευχαριστώ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 24
      • T
        tvenz last edited by

        Καλησπέρα, έχω εδώ και περίπου 5 μήνες το ΚΙΑ Stonic 1.0 Turbo T-GDI 120 HP και αντιμετωπίζω καποια θεματάκια και θα ήθελα να ρωτήσω όσους γνωρίζουν περισσότερα ή όσους εχουν το ιδιο αυτοκίνητο αν έχουν παρόμοια θέματα.

        Σε Γενικές γραμμές Φοβερό αυτοκίνητο, ειμαι πάρα πολυ ευχαριστημενος για αυτα που προσφέρει και την ποιότητά του σε σχεση με την τιμή του καθώς και για την αψογη οδηγική του συμπεριφορά και πάτημα στο δρόμο.

        Παρολα αυτα ειναι εμφανες σε καποια σημεία κάποιες μικρολεπτομέρειες απο που εχει κοπει το κοστος, καποια εσωτερικα πλαστικά, μοκετες- επενδυσεις, κολησεις λαμαρίνων, αλλα είναι λογικό. (Βεβαια πρεπει να είσαι λίγο ψείρας για να τα προσέξεις καποια απο αυτά).

        Εκτός όμως απο αυτά που δεν με απασχολουν καθόλου, ειναι δυο άλλα θεματάκια που με έχουν ανυσυχησει και δεν ξερω αν ειναι όντως προβλήμα και πρέπει να το ψάξω ή αν οντως ετσι δουλεβει το αυτοκίνητο.

        1. Οταν έιναι κρύο το αυτοκίνητο και ανάβω τη μηχανή, καποιες φορεις κανει ένα διαφορετικό θορυβο σαν να τρίζει καπως η μηχανη (Είναι σαν να τρίζει λίγο η εξατμιση αλλα ακουγεται απο μπροστα) Μετα απο λιγο στρώνει βεβαια. Μπορει να είναι καποιο προβλημα ή είναι της μηχανης επειδη ειναι κρύο. Αλλα σε καινουριο αυτοκίνητο γιατι να γίνεται αυτό;
          2 )Το κιβωτιο ταχυτητων, όταν μπαίνουν οι ταχυτητες κυρίως μου φαινεται στη Δευτερα , τριτη, τεταρτη (για το λεβιε μιλάω μόνο) νιωθεις στο χέρι κατι σαν σκαλωματακι προς τον τελικό σημείο δεν μπαινουν καρφωτες και αθορυβα. Θα ήθελα να μάθω αν ειναι όντως ετσι οι ταχύτητες του Stonic και σε άλλους ή εμενα έχει καποιο θέματάκι. Δεν παρουσίάζει δηλαδη κατι στην οδήγηση παρα μόνο το νιώθεις στο χερι αυτό. Δεν είανι κατι το ιδιαίτερο αλλα στο παλιο μου αμαξι polo 2002 εμπαιναν πιο smooth οι ταχύτητες.

        Εχω περίπου 3000 χιλιομετρα αλλά αυτα θεματα τα εχει απο την αρχή και δεν είχα δωσει την πρεπουσα σημασία. Μήπως θα πρεπει να απευθυνθω στην αντιπροσωπεία? Αλλα πρωτα θα ήθελα να μάθω κ απο αλλους αν αντιμετωπίζουν κατι απο αυτά.

        Ευχαριστώ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tvenz last edited by

          Καλησπέρα, έχω εδώ και περίπου 5 μήνες το ΚΙΑ Stonic 1.0 Turbo T-GDI 120 HP και αντιμετωπίζω καποια θεματάκια και θα ήθελα να ρωτήσω όσους γνωρίζουν περισσότερα ή όσους εχουν το ιδιο αυτοκίνητο αν έχουν παρόμοια θέματα.

          Σε Γενικές γραμμές Φοβερό αυτοκίνητο, ειμαι πάρα πολυ ευχαριστημενος για αυτα που προσφέρει και την ποιότητά του σε σχεση με την τιμή του καθώς και για την αψογη οδηγική του συμπεριφορά και πάτημα στο δρόμο.

          Παρολα αυτα ειναι εμφανες σε καποια σημεία κάποιες μικρολεπτομέρειες απο που εχει κοπει το κοστος, καποια εσωτερικα πλαστικά, μοκετες- επενδυσεις, κολησεις λαμαρίνων, αλλα είναι λογικό. (Βεβαια πρεπει να είσαι λίγο ψείρας για να τα προσέξεις καποια απο αυτά).

          Εκτός όμως απο αυτά που δεν με απασχολουν καθόλου, ειναι δυο άλλα θεματάκια που με έχουν ανυσυχησει και δεν ξερω αν ειναι όντως προβλήμα και πρέπει να το ψάξω ή αν οντως ετσι δουλεβει το αυτοκίνητο.

          1. Οταν έιναι κρύο το αυτοκίνητο και ανάβω τη μηχανή, καποιες φορεις κανει ένα διαφορετικό θορυβο σαν να τρίζει καπως η μηχανη (Είναι σαν να τρίζει λίγο η εξατμιση αλλα ακουγεται απο μπροστα) Μετα απο λιγο στρώνει βεβαια. Μπορει να είναι καποιο προβλημα ή είναι της μηχανης επειδη ειναι κρύο. Αλλα σε καινουριο αυτοκίνητο γιατι να γίνεται αυτό;
            2 )Το κιβωτιο ταχυτητων, όταν μπαίνουν οι ταχυτητες κυρίως μου φαινεται στη Δευτερα , τριτη, τεταρτη (για το λεβιε μιλάω μόνο) νιωθεις στο χέρι κατι σαν σκαλωματακι προς τον τελικό σημείο δεν μπαινουν καρφωτες και αθορυβα. Θα ήθελα να μάθω αν ειναι όντως ετσι οι ταχύτητες του Stonic και σε άλλους ή εμενα έχει καποιο θέματάκι. Δεν παρουσίάζει δηλαδη κατι στην οδήγηση παρα μόνο το νιώθεις στο χερι αυτό. Δεν είανι κατι το ιδιαίτερο αλλα στο παλιο μου αμαξι polo 2002 εμπαιναν πιο smooth οι ταχύτητες.

          Εχω περίπου 3000 χιλιομετρα αλλά αυτα θεματα τα εχει απο την αρχή και δεν είχα δωσει την πρεπουσα σημασία. Μήπως θα πρεπει να απευθυνθω στην αντιπροσωπεία? Αλλα πρωτα θα ήθελα να μάθω κ απο αλλους αν αντιμετωπίζουν κατι απο αυτά.

          Ευχαριστώ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 24
          • W
            w202-amg last edited by

            Τι θέμα εχουν οι κολλησεις στις λαμαρινες?

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • T
              tvenz last edited by

              Κανένα πρόβλημα δεν έχουν οι κολλησεις στις λαμαρινες, μια χαρά ειναι, απλα αισθητικα και μόνο σε κάποια σημεία φαίνονται λίγο πιο πολύ από κάποια άλλα αυτοκίνητα γιατί δεν έχουν κάποια επένδυση απο πάνω κτλ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • xenos
                xenos last edited by

                1. είναι λογικό με το κρύο να ανεβάζει περισσότερες στροφές. Μήπως αυτό γίνεται απλά;
                2. Μιλάς για παγωμένο κιβώτιο; Όταν ζεσταθεί, έχει πάντα σκάλωμα;

                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                • T
                  tvenz last edited by

                  Ο χρήστης xenos έγραψε:

                  1. είναι λογικό με το κρύο να ανεβάζει περισσότερες στροφές. Μήπως αυτό γίνεται απλά;
                  2. Μιλάς για παγωμένο κιβώτιο; Όταν ζεσταθεί, έχει πάντα σκάλωμα;
                  1. Όχι δεν εννοω οτι έχει περισσότερες στροφές, αυτό θα μου φαινοταν λογικό σε κρυα μηχανή! Ακουγεται ενας σαν να το πω, πιο ξεχαρβαλωμένος ηχος (Οπως ακριβως κανει μια εξατμιση που ειναι κρυα και τριζει λιγο. Αλλα ακουγεται στην μηχανή μπροστά οχι πίσω.

                  2. Ειτε ζεστό είτε κρυο , 7 στις 10 φορές το νιωθεις κάπως το σκαλωματάκι σε καποιες ταχύτητες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr