Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    opel corsa σκροτσαρει!!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. opel corsa σκροτσαρει!!!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    6
    672
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bilisg last edited by

      Καλησπέρα σε όλους.
      Έχω ένα opel corsa μοντέλο του 2010.Το αγόρασα καινούριο και το μεταχειρίζομαι με πολύ προσοχή. Πριν από ένα μήνα και ενώ το αυτοκίνητο είχε φτάσει τις 112000χλμ μου άναψε λαμπάκι στο χειρόφρενο και διαπίστωσα ότι η στάθμη του υγρού είχε φτάσει στον πάτο. Το πήγα σε μηχανικό και μου είπε ότι θέλει δίσκο και τακάκια και τα άλλαξα. Σε μια βδομάδα όμως διαπίστωσα ότι τα υγρά φρένων είχαν ξαναπέσει. Το πήγα πάλι και μου είπε ότι είχε διαρροή από το συμπλέκτη και ότι χρειαζότανε να αλλάξουμε το κυλινδράκι του συμπλέκτη (κάτω αντλία συμπλέκτη). Το αλλάξαμε και αυτό και μου είπε ότι τσέκαρε δίσκο πλατό και ότι είναι οκ. Μετά από 2 εβδομάδες και κυρίως όταν το αυτοκίνητο έχει κινηθεί κάνει ένα έντονο και επίμονο σροτσαρισμα όταν ξεκινάω με πρώτη. Του το ξαναπήγα και μου είπε ότι πιθανώς είναι πολλαπλασιαστής. Τον αλλάξαμε αλλά πάλι τα ίδια…… Μπορεί κάποιος πιο έμπειρος να μου πει τι να κάνω. Παρεμπιπτόντως μέχρι τώρα το μόνο μου είχε χρειαστεί να αλλάξω ήταν μια αντλία νερού στα 97000xlm

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bilisg last edited by

        Καλησπέρα σε όλους.
        Έχω ένα opel corsa μοντέλο του 2010.Το αγόρασα καινούριο και το μεταχειρίζομαι με πολύ προσοχή. Πριν από ένα μήνα και ενώ το αυτοκίνητο είχε φτάσει τις 112000χλμ μου άναψε λαμπάκι στο χειρόφρενο και διαπίστωσα ότι η στάθμη του υγρού είχε φτάσει στον πάτο. Το πήγα σε μηχανικό και μου είπε ότι θέλει δίσκο και τακάκια και τα άλλαξα. Σε μια βδομάδα όμως διαπίστωσα ότι τα υγρά φρένων είχαν ξαναπέσει. Το πήγα πάλι και μου είπε ότι είχε διαρροή από το συμπλέκτη και ότι χρειαζότανε να αλλάξουμε το κυλινδράκι του συμπλέκτη (κάτω αντλία συμπλέκτη). Το αλλάξαμε και αυτό και μου είπε ότι τσέκαρε δίσκο πλατό και ότι είναι οκ. Μετά από 2 εβδομάδες και κυρίως όταν το αυτοκίνητο έχει κινηθεί κάνει ένα έντονο και επίμονο σροτσαρισμα όταν ξεκινάω με πρώτη. Του το ξαναπήγα και μου είπε ότι πιθανώς είναι πολλαπλασιαστής. Τον αλλάξαμε αλλά πάλι τα ίδια…… Μπορεί κάποιος πιο έμπειρος να μου πει τι να κάνω. Παρεμπιπτόντως μέχρι τώρα το μόνο μου είχε χρειαστεί να αλλάξω ήταν μια αντλία νερού στα 97000xlm

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bilisg last edited by

          Καλησπέρα σε όλους.
          Έχω ένα opel corsa μοντέλο του 2010.Το αγόρασα καινούριο και το μεταχειρίζομαι με πολύ προσοχή. Πριν από ένα μήνα και ενώ το αυτοκίνητο είχε φτάσει τις 112000χλμ μου άναψε λαμπάκι στο χειρόφρενο και διαπίστωσα ότι η στάθμη του υγρού είχε φτάσει στον πάτο. Το πήγα σε μηχανικό και μου είπε ότι θέλει δίσκο και τακάκια και τα άλλαξα. Σε μια βδομάδα όμως διαπίστωσα ότι τα υγρά φρένων είχαν ξαναπέσει. Το πήγα πάλι και μου είπε ότι είχε διαρροή από το συμπλέκτη και ότι χρειαζότανε να αλλάξουμε το κυλινδράκι του συμπλέκτη (κάτω αντλία συμπλέκτη). Το αλλάξαμε και αυτό και μου είπε ότι τσέκαρε δίσκο πλατό και ότι είναι οκ. Μετά από 2 εβδομάδες και κυρίως όταν το αυτοκίνητο έχει κινηθεί κάνει ένα έντονο και επίμονο σροτσαρισμα όταν ξεκινάω με πρώτη. Του το ξαναπήγα και μου είπε ότι πιθανώς είναι πολλαπλασιαστής. Τον αλλάξαμε αλλά πάλι τα ίδια…… Μπορεί κάποιος πιο έμπειρος να μου πει τι να κάνω. Παρεμπιπτόντως μέχρι τώρα το μόνο μου είχε χρειαστεί να αλλάξω ήταν μια αντλία νερού στα 97000xlm

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bilisg last edited by

            Υπάρχει κάποιος μου έχει καμιά ιδέα? Η τουλάχισνον να με παραπέμψει κάπου?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • panos2171
              panos2171 last edited by

              Όπως καταλαβαίνω το σκορτσάρισμα άρχισε να το κάνει μετά από την αλλαγή αντλίας συμπλέκτη οπότε μάλλον εκεί θα πρέπει να εστιάσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bilisg last edited by

                Ναι δικιο εχεις. Οπότε λεσ να πάω κάπου αλοού και να το ξαναδούνε?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • sarantism
                  sarantism last edited by

                  Ο χρήστης bilisg έγραψε:
                  Καλησπέρα σε όλους.
                  Έχω ένα opel corsa μοντέλο του 2010.Το αγόρασα καινούριο και το μεταχειρίζομαι με πολύ προσοχή. Πριν από ένα μήνα και ενώ το αυτοκίνητο είχε φτάσει τις 112000χλμ μου άναψε λαμπάκι στο χειρόφρενο και διαπίστωσα ότι η στάθμη του υγρού είχε φτάσει στον πάτο. Το πήγα σε μηχανικό και μου είπε ότι θέλει δίσκο και τακάκια και τα άλλαξα. Σε μια βδομάδα όμως διαπίστωσα ότι τα υγρά φρένων είχαν ξαναπέσει. Το πήγα πάλι και μου είπε ότι είχε διαρροή από το συμπλέκτη και ότι χρειαζότανε να αλλάξουμε το κυλινδράκι του συμπλέκτη (κάτω αντλία συμπλέκτη). Το αλλάξαμε και αυτό και μου είπε ότι τσέκαρε δίσκο πλατό και ότι είναι οκ. Μετά από 2 εβδομάδες και κυρίως όταν το αυτοκίνητο έχει κινηθεί κάνει ένα έντονο και επίμονο σροτσαρισμα όταν ξεκινάω με πρώτη. Του το ξαναπήγα και μου είπε ότι πιθανώς είναι πολλαπλασιαστής. Τον αλλάξαμε αλλά πάλι τα ίδια…… Μπορεί κάποιος πιο έμπειρος να μου πει τι να κάνω. Παρεμπιπτόντως μέχρι τώρα το μόνο μου είχε χρειαστεί να αλλάξω ήταν μια αντλία νερού στα 97000xlm

                  Από τον συμπλέκτη για να φτάσεις στον πολλαπλασιαστή, μιλάμε για εντελώς διαφορετικές αιτίες σκορτσαρίσματος. Από προσωπική εμπειρία σε Astra H 2005 μοντέλο, σε κάποια χιλιόμετρα, συνήθως στα 100.000χλμ αλλά μπορεί και νωρίτερα και αυτό ήταν διαπιστωμένο και από δοκιμαστή αυτοκινήτων στην Αγγλία, όταν πηγαίνω να ξεκινήσω, μέχρι να αφήσω εντελώς τον συμπλέκτη, μπορεί κάποιες φορές να κάνει ένα ανεπαίσθητο σκορτσάρισμα. Κάποιοι λένε ότι είναι λόγω υγρασίας...Όταν όμως το αυτοκίνητο έχει πλέον ξεκινήσει δεν σκορτσάρει γιατί δεν δουλεύει ο συμπλέκτης.
                  Σχετικά με τον πολλαπλασιαστή που και αυτόν τον άλλαξα. Σκορτσάρισμα σε εμένα δεν έκανε. Το αυτοκίνητο ρετάριζε σε όλο το εύρος των στροφών. Στο διαγνωστικό του φίλου μου με ένα απλό smartfone και ένα πρόγραμμα είχε δείξει ότι υπάρχει πρόβλημα στην τροφοδοσία των κυλίνδρων.
                  Αν θυμάμαι ρετάρισμα είχα και όταν άλλαξα και τον αισθητήρα λ. Όμως αν το ρετάρισμα μπορείς να το περιγράφεις ως σκορτσάρισμα και να εννοούμε δλδ το ίδιο, στον πολλαπλασιαστή το κάνει συνέχεια, στον συμπλέκτη το κάνει μόνον κατά την εκκίνηση. Από προσωπική εμπειρία που έχω. Το συγκεκριμένο μάλιστα με το σκορτσάρισμα κατά την εκκίνηση επειδή μου φάνηκε περίεργο, μου είπαν από την αντιπροσωπεία (διάβασα όμως και στο ένα από τα δύο φόρουμ για opel) είναι κατασκευαστικό θέμα και δεν συνεπάγεται αλλαγή οτιδήποτε. Όταν έρθει η ώρα του συμπλέκτη θα τα ζυγίσω και μπορεί να βάλω εμπορίου και όχι τον γνήσιο, μήπως και αποφύγω αυτό το θέμα. Πληροφοριακά στα αναφέρω.

                  Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr