Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Primera P11 - Λαμπακι Μπαταριας - Δυναμο ή Μπαταρια
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Nissan Primera P11 - Λαμπακι Μπαταριας - Δυναμο ή Μπαταρια
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    3
    320
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gcminotaur last edited by

      Καλησπερα σας

      εχει εδω και δυο - τρεις μερες που εχω το εξης ζητημα, καθε πρωι που καθομαι στο αμαξι, γυρναω το κλειδι στο σημειο που αναβουν τα λαμπακια, παρατηρω η μπαταρια δεν αναβει, το βαζω μπρος παιρνει κανονικα χωρις κοπο, το λαμπακι της μπαταριας αναψε ενω τα αλλα λαμπακια ελεγχου εσβησαν, μετραω την μπαταρια με την απλη συσκευη μετρησης και δειχνει half charged, το λαμπακι της μπαταριας οταν πατουσα γκαζι αναβε ελαχιστα, μεχρι που ξεκηνουσα την διαδρομη μου εσβηνε εντελως και οταν σταματουσα και ξανα μετρυσα την μπαταρια ελεγε FulLy Charged και Charging;
      Πηγα σε μαγαζι με μπαταριας που κανουν ελεγχο οι τεχνικοι τους αμα φταιει η μπαταρια ή το δυναμο, και με λεει η μπαταρια ειναι ενταξει και αυτος με καποιο μετρητη την ειδε και λεει φορτιζει κανονικα, και λεει πιθανον να φταει ο ιμαντας του δυναμο επειδη ειναι λιγο παλιος να μην στροφαρει καλα και να αναβει το λαμπακι. Αλλα με βαση αυτο η μπαταρια γιατι το πρωι να ειναι ημιφορτισμενη ενω το βραδυ που το αφησα ηταν φορτισμενη πληρως; Καποια ιδεα πριν το παω σε ηλεκτρολογο και με πει χιλια δυο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        gcminotaur last edited by

        Καλησπερα σας

        εχει εδω και δυο - τρεις μερες που εχω το εξης ζητημα, καθε πρωι που καθομαι στο αμαξι, γυρναω το κλειδι στο σημειο που αναβουν τα λαμπακια, παρατηρω η μπαταρια δεν αναβει, το βαζω μπρος παιρνει κανονικα χωρις κοπο, το λαμπακι της μπαταριας αναψε ενω τα αλλα λαμπακια ελεγχου εσβησαν, μετραω την μπαταρια με την απλη συσκευη μετρησης και δειχνει half charged, το λαμπακι της μπαταριας οταν πατουσα γκαζι αναβε ελαχιστα, μεχρι που ξεκηνουσα την διαδρομη μου εσβηνε εντελως και οταν σταματουσα και ξανα μετρυσα την μπαταρια ελεγε FulLy Charged και Charging;
        Πηγα σε μαγαζι με μπαταριας που κανουν ελεγχο οι τεχνικοι τους αμα φταιει η μπαταρια ή το δυναμο, και με λεει η μπαταρια ειναι ενταξει και αυτος με καποιο μετρητη την ειδε και λεει φορτιζει κανονικα, και λεει πιθανον να φταει ο ιμαντας του δυναμο επειδη ειναι λιγο παλιος να μην στροφαρει καλα και να αναβει το λαμπακι. Αλλα με βαση αυτο η μπαταρια γιατι το πρωι να ειναι ημιφορτισμενη ενω το βραδυ που το αφησα ηταν φορτισμενη πληρως; Καποια ιδεα πριν το παω σε ηλεκτρολογο και με πει χιλια δυο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gcminotaur last edited by

          Καλησπερα σας

          εχει εδω και δυο - τρεις μερες που εχω το εξης ζητημα, καθε πρωι που καθομαι στο αμαξι, γυρναω το κλειδι στο σημειο που αναβουν τα λαμπακια, παρατηρω η μπαταρια δεν αναβει, το βαζω μπρος παιρνει κανονικα χωρις κοπο, το λαμπακι της μπαταριας αναψε ενω τα αλλα λαμπακια ελεγχου εσβησαν, μετραω την μπαταρια με την απλη συσκευη μετρησης και δειχνει half charged, το λαμπακι της μπαταριας οταν πατουσα γκαζι αναβε ελαχιστα, μεχρι που ξεκηνουσα την διαδρομη μου εσβηνε εντελως και οταν σταματουσα και ξανα μετρυσα την μπαταρια ελεγε FulLy Charged και Charging;
          Πηγα σε μαγαζι με μπαταριας που κανουν ελεγχο οι τεχνικοι τους αμα φταιει η μπαταρια ή το δυναμο, και με λεει η μπαταρια ειναι ενταξει και αυτος με καποιο μετρητη την ειδε και λεει φορτιζει κανονικα, και λεει πιθανον να φταει ο ιμαντας του δυναμο επειδη ειναι λιγο παλιος να μην στροφαρει καλα και να αναβει το λαμπακι. Αλλα με βαση αυτο η μπαταρια γιατι το πρωι να ειναι ημιφορτισμενη ενω το βραδυ που το αφησα ηταν φορτισμενη πληρως; Καποια ιδεα πριν το παω σε ηλεκτρολογο και με πει χιλια δυο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            gnikas last edited by

            Λοιπόν πάμε σε ένα ηλεκτρολόγο που έχει ελεγκτή συσσωρευτών 'tester' στην οικεία τους ορολογία. Αρχικά με σβηστό το αμάξι ελέγχει τον συσσωρευτή με τον ελεγκτή ο οποίος προκαλεί μία σύντομη αποφόρτιση και βγάζει διάγνωση καλή ή μέτρια ή αλλαγή - άχρηστη. Μπορεί να παίρνει μπροστά από μόνο του αλλά η μπαταρία να είναι στα 'τελευταία της'. (Δεν αξίζει το ρίσκο, ιδίως αν κινήστε εκτός μεγάλων αστικών κέντρων). Στη συνέχεια εκκινούμε τον κινητήρα και μετράμε με τον ελεγκτή τάση γεννήτριας (από 13,75 μέχρι 14,4 Volt). Πιο κάνω ή πιο κάτω υπάρχει πρόβλημα...Εννοείται καταναλώσεις - φώτα σβηστά στην αρχική μέτρηση γεννήτριας. Μετά ανάβουμε και ξαναμετράμε.Αυτά για αρχή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr