-
Καλησπερα σας
εχει εδω και δυο - τρεις μερες που εχω το εξης ζητημα, καθε πρωι που καθομαι στο αμαξι, γυρναω το κλειδι στο σημειο που αναβουν τα λαμπακια, παρατηρω η μπαταρια δεν αναβει, το βαζω μπρος παιρνει κανονικα χωρις κοπο, το λαμπακι της μπαταριας αναψε ενω τα αλλα λαμπακια ελεγχου εσβησαν, μετραω την μπαταρια με την απλη συσκευη μετρησης και δειχνει half charged, το λαμπακι της μπαταριας οταν πατουσα γκαζι αναβε ελαχιστα, μεχρι που ξεκηνουσα την διαδρομη μου εσβηνε εντελως και οταν σταματουσα και ξανα μετρυσα την μπαταρια ελεγε FulLy Charged και Charging;
Πηγα σε μαγαζι με μπαταριας που κανουν ελεγχο οι τεχνικοι τους αμα φταιει η μπαταρια ή το δυναμο, και με λεει η μπαταρια ειναι ενταξει και αυτος με καποιο μετρητη την ειδε και λεει φορτιζει κανονικα, και λεει πιθανον να φταει ο ιμαντας του δυναμο επειδη ειναι λιγο παλιος να μην στροφαρει καλα και να αναβει το λαμπακι. Αλλα με βαση αυτο η μπαταρια γιατι το πρωι να ειναι ημιφορτισμενη ενω το βραδυ που το αφησα ηταν φορτισμενη πληρως; Καποια ιδεα πριν το παω σε ηλεκτρολογο και με πει χιλια δυο; -
Καλησπερα σας
εχει εδω και δυο - τρεις μερες που εχω το εξης ζητημα, καθε πρωι που καθομαι στο αμαξι, γυρναω το κλειδι στο σημειο που αναβουν τα λαμπακια, παρατηρω η μπαταρια δεν αναβει, το βαζω μπρος παιρνει κανονικα χωρις κοπο, το λαμπακι της μπαταριας αναψε ενω τα αλλα λαμπακια ελεγχου εσβησαν, μετραω την μπαταρια με την απλη συσκευη μετρησης και δειχνει half charged, το λαμπακι της μπαταριας οταν πατουσα γκαζι αναβε ελαχιστα, μεχρι που ξεκηνουσα την διαδρομη μου εσβηνε εντελως και οταν σταματουσα και ξανα μετρυσα την μπαταρια ελεγε FulLy Charged και Charging;
Πηγα σε μαγαζι με μπαταριας που κανουν ελεγχο οι τεχνικοι τους αμα φταιει η μπαταρια ή το δυναμο, και με λεει η μπαταρια ειναι ενταξει και αυτος με καποιο μετρητη την ειδε και λεει φορτιζει κανονικα, και λεει πιθανον να φταει ο ιμαντας του δυναμο επειδη ειναι λιγο παλιος να μην στροφαρει καλα και να αναβει το λαμπακι. Αλλα με βαση αυτο η μπαταρια γιατι το πρωι να ειναι ημιφορτισμενη ενω το βραδυ που το αφησα ηταν φορτισμενη πληρως; Καποια ιδεα πριν το παω σε ηλεκτρολογο και με πει χιλια δυο; -
Καλησπερα σας
εχει εδω και δυο - τρεις μερες που εχω το εξης ζητημα, καθε πρωι που καθομαι στο αμαξι, γυρναω το κλειδι στο σημειο που αναβουν τα λαμπακια, παρατηρω η μπαταρια δεν αναβει, το βαζω μπρος παιρνει κανονικα χωρις κοπο, το λαμπακι της μπαταριας αναψε ενω τα αλλα λαμπακια ελεγχου εσβησαν, μετραω την μπαταρια με την απλη συσκευη μετρησης και δειχνει half charged, το λαμπακι της μπαταριας οταν πατουσα γκαζι αναβε ελαχιστα, μεχρι που ξεκηνουσα την διαδρομη μου εσβηνε εντελως και οταν σταματουσα και ξανα μετρυσα την μπαταρια ελεγε FulLy Charged και Charging;
Πηγα σε μαγαζι με μπαταριας που κανουν ελεγχο οι τεχνικοι τους αμα φταιει η μπαταρια ή το δυναμο, και με λεει η μπαταρια ειναι ενταξει και αυτος με καποιο μετρητη την ειδε και λεει φορτιζει κανονικα, και λεει πιθανον να φταει ο ιμαντας του δυναμο επειδη ειναι λιγο παλιος να μην στροφαρει καλα και να αναβει το λαμπακι. Αλλα με βαση αυτο η μπαταρια γιατι το πρωι να ειναι ημιφορτισμενη ενω το βραδυ που το αφησα ηταν φορτισμενη πληρως; Καποια ιδεα πριν το παω σε ηλεκτρολογο και με πει χιλια δυο; -
Λοιπόν πάμε σε ένα ηλεκτρολόγο που έχει ελεγκτή συσσωρευτών 'tester' στην οικεία τους ορολογία. Αρχικά με σβηστό το αμάξι ελέγχει τον συσσωρευτή με τον ελεγκτή ο οποίος προκαλεί μία σύντομη αποφόρτιση και βγάζει διάγνωση καλή ή μέτρια ή αλλαγή - άχρηστη. Μπορεί να παίρνει μπροστά από μόνο του αλλά η μπαταρία να είναι στα 'τελευταία της'. (Δεν αξίζει το ρίσκο, ιδίως αν κινήστε εκτός μεγάλων αστικών κέντρων). Στη συνέχεια εκκινούμε τον κινητήρα και μετράμε με τον ελεγκτή τάση γεννήτριας (από 13,75 μέχρι 14,4 Volt). Πιο κάνω ή πιο κάτω υπάρχει πρόβλημα...Εννοείται καταναλώσεις - φώτα σβηστά στην αρχική μέτρηση γεννήτριας. Μετά ανάβουμε και ξαναμετράμε.Αυτά για αρχή.
Nissan Primera P11 - Λαμπακι Μπαταριας - Δυναμο ή Μπαταρια