Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σβήσιμο εν'κινήση και όταν βάζω μπρος
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σβήσιμο εν'κινήση και όταν βάζω μπρος
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    8
    2428
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonis1234 last edited by

      Καλησπέρα.
      Την τελευταία εβδομάδα αντιμετωπίζω πρόβλημα με ένα mercedes sprinter 313 cdi ('05)

      Όταν βάζω μπρος μετά από λίγα δευτερόλεπτα σβήνει.
      Όταν πάνω να ξαναβάλω μπρος πρέπει να μιζάρω 4-5 sec για να πάρει μπρος δίνοντας λίγο γκάζι καλού κακού μην μου ξανασβήσει.

      Προχθες σε κάποια φάση με αφήνει εν κινήσει όπως έστριβα σε διασταύρωση με αποτέλεσμα το τιμόνι να γίνει μηχανικό επάνω στην στροφή και τα αλαρμ να ανάψουν μόνα τους στο αυτοκίνητο. Ευτυχώς δεν ήταν κανένας άνθρωπος πίσω μου.

      Από τότε δεν μου ξαναέσβησε στην κίνηση παρά μόνο δεν πήρε μπρος με την πρώτη.

      Ο ηλεκτρολόγος μου είπε θέλει να το δει αλλά μπορεί να είναι αισθητήρας στροφάλου η κάποιο άλλο εξάρτημα στην μίζα που κόβει το ρεύμα.

      Πριν 4 ημέρες άλλαξα ασφαλειοθήκη βάζοντας την αυθεντική της μερσεντές και τις προθερμάνσεις.
      Το φορτηγάκι είναι αγορασμένο μεταχειρισμένο εδώ και 9 μήνες και δεν μου έβγαλε το παραμικρό πρόβλημα πέρα από ασφαλειοθήκη, προθέρεμανση και δίσκο πλατό διότι ο προηγούμενος κάτοχος του είχε αλλάξει τα φώτα του δίσκου.

      Επίσης δεν έχω ρίξει καθόλου καθαριστικό για τα μπεκ και πετρέλαιο βάζω εδώ v-power μόνο αν αυτό παίζει κάποιο ρόλο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        antonis1234 last edited by

        Καλησπέρα.
        Την τελευταία εβδομάδα αντιμετωπίζω πρόβλημα με ένα mercedes sprinter 313 cdi ('05)

        Όταν βάζω μπρος μετά από λίγα δευτερόλεπτα σβήνει.
        Όταν πάνω να ξαναβάλω μπρος πρέπει να μιζάρω 4-5 sec για να πάρει μπρος δίνοντας λίγο γκάζι καλού κακού μην μου ξανασβήσει.

        Προχθες σε κάποια φάση με αφήνει εν κινήσει όπως έστριβα σε διασταύρωση με αποτέλεσμα το τιμόνι να γίνει μηχανικό επάνω στην στροφή και τα αλαρμ να ανάψουν μόνα τους στο αυτοκίνητο. Ευτυχώς δεν ήταν κανένας άνθρωπος πίσω μου.

        Από τότε δεν μου ξαναέσβησε στην κίνηση παρά μόνο δεν πήρε μπρος με την πρώτη.

        Ο ηλεκτρολόγος μου είπε θέλει να το δει αλλά μπορεί να είναι αισθητήρας στροφάλου η κάποιο άλλο εξάρτημα στην μίζα που κόβει το ρεύμα.

        Πριν 4 ημέρες άλλαξα ασφαλειοθήκη βάζοντας την αυθεντική της μερσεντές και τις προθερμάνσεις.
        Το φορτηγάκι είναι αγορασμένο μεταχειρισμένο εδώ και 9 μήνες και δεν μου έβγαλε το παραμικρό πρόβλημα πέρα από ασφαλειοθήκη, προθέρεμανση και δίσκο πλατό διότι ο προηγούμενος κάτοχος του είχε αλλάξει τα φώτα του δίσκου.

        Επίσης δεν έχω ρίξει καθόλου καθαριστικό για τα μπεκ και πετρέλαιο βάζω εδώ v-power μόνο αν αυτό παίζει κάποιο ρόλο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antonis1234 last edited by

          Καλησπέρα.
          Την τελευταία εβδομάδα αντιμετωπίζω πρόβλημα με ένα mercedes sprinter 313 cdi ('05)

          Όταν βάζω μπρος μετά από λίγα δευτερόλεπτα σβήνει.
          Όταν πάνω να ξαναβάλω μπρος πρέπει να μιζάρω 4-5 sec για να πάρει μπρος δίνοντας λίγο γκάζι καλού κακού μην μου ξανασβήσει.

          Προχθες σε κάποια φάση με αφήνει εν κινήσει όπως έστριβα σε διασταύρωση με αποτέλεσμα το τιμόνι να γίνει μηχανικό επάνω στην στροφή και τα αλαρμ να ανάψουν μόνα τους στο αυτοκίνητο. Ευτυχώς δεν ήταν κανένας άνθρωπος πίσω μου.

          Από τότε δεν μου ξαναέσβησε στην κίνηση παρά μόνο δεν πήρε μπρος με την πρώτη.

          Ο ηλεκτρολόγος μου είπε θέλει να το δει αλλά μπορεί να είναι αισθητήρας στροφάλου η κάποιο άλλο εξάρτημα στην μίζα που κόβει το ρεύμα.

          Πριν 4 ημέρες άλλαξα ασφαλειοθήκη βάζοντας την αυθεντική της μερσεντές και τις προθερμάνσεις.
          Το φορτηγάκι είναι αγορασμένο μεταχειρισμένο εδώ και 9 μήνες και δεν μου έβγαλε το παραμικρό πρόβλημα πέρα από ασφαλειοθήκη, προθέρεμανση και δίσκο πλατό διότι ο προηγούμενος κάτοχος του είχε αλλάξει τα φώτα του δίσκου.

          Επίσης δεν έχω ρίξει καθόλου καθαριστικό για τα μπεκ και πετρέλαιο βάζω εδώ v-power μόνο αν αυτό παίζει κάποιο ρόλο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            iniochos last edited by

            Antonis1234 έγραψε:
            Όταν βάζω μπρος μετά από λίγα δευτερόλεπτα σβήνει.
            Όταν πάνω να ξαναβάλω μπρος πρέπει να μιζάρω 4-5 sec για να πάρει μπρος δίνοντας λίγο γκάζι καλού κακού μην μου ξανασβήσει.
            Προχθες σε κάποια φάση με αφήνει εν κινήσει όπως έστριβα σε διασταύρωση με αποτέλεσμα το τιμόνι να γίνει μηχανικό επάνω στην στροφή

            Το ίδιο ακριβώς (τρομακτικό) φαινόμενο μου παρουσίαζε η C180 (W202) όταν αποσυνέδεσα την μπαταρία για μερικές ημέρες. Στην περίπτωσή μου χρειαζόταν να επαναριθμισθεί το πεντάλ το γκαζιού, με τον εξής απλό τρόπο: Γυρνάς το κλειδί εκκίνησης στην δεύτερη σκάλα ( δηλαδή ένα κλικ πρίν την εκκίνηση του κινητήρα) πιέζεις σιγά σιγά το πεντάλ μέχρι τέρμα και το αφήνεις πάλι σιγά σιγά. Μετά γυρίζεις το κλειδί στην αρχική θέση. Το γκάζι ρυθμίστηκε και μπορείς να ξεκινήσεις κανονικά.
            Δεν ξέρω αν η μέθοδος λειτουργεί και στην δική σου περίπτωση, αφού τα αυτοκίνητα είναι εντελώς διαφορετικά, αλλά με ψηλιάζει το γεγονός ότι άλλαξες ασφαλειοθήκη και, λογικά,το αμάξι έμεινε χωρίς μπαταρία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • A
              antonis1234 last edited by

              Ξέχασα να αναφέρω εμένα ξεκίνησε να το κάνει αυτό (δεν πήρε μπρος με την πρώτη) πριν αλλάξω ασφαλειοθήκη και μπαταρία καινούρια. Αλλά δεν έδωσα σημασία νόμιζα πως ήταν από την μπαταρία που ήθελε άλλαγμα.

              Τέλος πάντων πήγα σήμερα το πρωί και διάβασε τον εγκέφαλο και έβγαλε σφάλμα στο immobilizer και συγκεκριμένα μου είπε πως φταίει το κλειδί και ότι πρέπει να χρησιμοποιήσω το δεύτερο.
              Για να δούμε...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                puntofato last edited by

                Πρώτα θα το βάλετε στο διαγνωστικό.
                Μου έχει τύχει σε τέτοιο να υπάρχει μία πλεξούδα της μηχανής που σε κάποιο σημείο τριβόταν με μία βίδα με αποτέλεσμα να έχει ξεφτύσει τις μονώσεις των καλωδίων και να ακουμπάει το σύρμα με γείωση. Έσβηνε όποτε ήθελε. Δεν μπορούσα να το δω με τίποτα και μόνο με κούνημα των καλωδίων βρέθηκε. Κλασικά κάποιους που ρωτήσαμε αν τους είχε τύχει μας λέγαν τις γνωστές π...ριές για μπεκ και ποιότητα καυσίμων και δεν συμμαζεύεται...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antonis1234 last edited by

                  Και συνεχίζει τα ίδια...

                  Σήμερα το πρωί βάζω μπρος σβήνει σε 2 sec. Δοκιμάζω την δεύτερη φορά γκρουυ γκροουυυ πήρε με λίγα ζόρια.

                  Μέχρι στιγμής το άναψα το έσβησα κινήθηκα λόγω εργασίας και δεν παρουσίασες τίποτα.

                  Μου το έκανε όταν ήταν κρύο.

                  Επικοινώνησα με ηλεκτρολόγο και μου είπε θα μιλήσει με τεχνικό της αντιπροσωπείας για να μην κάνουμε συνέχεια διάφορα και δουλειά δεν γίνεται. Αν και μου είπε θεωρεί πως είναι το ματάκι που διαβάζει το τσιπ του κλειδιού στο immobilizer. Για να δούμε πάλι.

                  Μου έχει σπάσει τα νεύρα μια εβδομάδα τρέχω και έχω πολύ δουλειά και δουλειά δεν κάνω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    antonis1234 last edited by

                    Τελικά δεν έγινε τίποτα.Εξακολουθεί να κάνει το ίδιο πράγμα. Όταν είναι κρύα η μηχανή και έχουν κάτσει τα πετρέλαια στην πρώτη εκκίνηση σβήνει μετά από 2-3 sec. Στη δεύτερη παίρνει μετά από 4-5 sec.

                    Ηλεκτρολογικά το έψαξα δεν έχει κάτι.
                    Πάω σε ένα άλλο συνεργεία, χωρίς να το δει από τα συμπτώματα που του είπα μου λέει βαλβίδα αντεπιστροφής 10 ευρώ άλλαξε την και είσαι οκ.

                    Την αλλάζω. Το αφήνω κρύωσε και πάω να δοκιμάσω ξανά το ίδιο.

                    Επειδή έχω αγανακτήσει το έχω περάσει από 4 συνεργεία και άκρη δεν βρίσκω από βδομάδα στην αντιπροσωπεία και ο θεός βοηθός....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antonis1234 last edited by

                      τέλος καλό όλα καλά.
                      Μετά από ένα 15νθημερο τα πράγματα έφτιαξαν .
                      Τι έφταιγε ;
                      Είχαν σκληρύνει τα σωληνάκια του πετρελαίου στον κινητήρα και από κάπου έπαιρνε λίγο αέρα.
                      Σταγόνα δεν φαινόταν πουθενά οπότε αλλάχτηκαν όλα.

                      Έκανα και μια μέτρηση στα μπεκ, ήταν χαμηλά τα καθάρισα και όλα κομπλέ.
                      Τώρα πάει καλύτερα από πριν το φορτηγάκι. Ακόμη και με βάρος φορτωμένο.

                      Έπρεπε να πάω αντιπροσωπεία για να λυθεί το θέμα.

                      Αν και περίμενα να μου πιάσουν τον ποπό δεν το έκαναν. Εκτός αν ήθελαν να με δελεάσουν για να ξαναπάω την επόμενη. Θα δείξει. Προς το παρόν όλα οκ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr