Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Argo.Πως σας φαίνεται..?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Argo.Πως σας φαίνεται..?
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    2
    3
    15
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gianniss07 last edited by

      http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... -toy-punto

      Το νέο Fiat Argo είναι ο αντικαταστάτης του Punto
      Δεν ξέρουμε ακόμα αν η είδηση αφορά και τις αγορές της γηραιάς ηπείρου, προς το παρόν, πάντως, το νέο Fiat Argo είναι το αυτοκίνητο που άμεσα παραλαμβάνει τη σκυτάλη από το Punto στην «αναδυόμενη» για τους Ιταλούς αγορά της Βραζιλίας.

      Fiat Argo
      Πρόκειται για ένα μάλλον… συμπαθητικό χάτσμπακ που αποστασιοποιείται σχεδιαστικά από την trendy λογική του μικρότερου «500» υιοθετώντας, όπως καταδεικνύουν και οι μόλις δύο φωτογραφίες που πριν λίγο είδαν το φως της δημοσιότητας, μια αισθητική που παραπέμπει άμεσα στο νέο Tipo. Το νέο Fiat Argo, που σύντομα θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στην πάντοτε σημαντική για την ιταλίκη εταιρεία αγορά της Βραζιλίας αντικαθιστώντας το Punto, τον επί 12 χρόνια εκπρόσωπο της στη σούπερ μίνι κατηγορία στην εγχώρια αγορά, βασίζεται στο δάπεδο στο οποίο «πατά» σήμερα το Tipo Sedan/Hatcback αλλά και το Fiat 500X.

      Προς το παρόν η Fiat δεν έχει ανακοινώσει στοιχεία που αφορούν στο ακριβές… μέγεθος του αυτοκινήτου. Ωστόσο, βάσιμες θεωρούνται οι εκτιμήσεις ότι το μήκος του θα κυμαίνεται κοντά στα 4 μ. και η χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης στα περίπου 300 λίτρα. Μη επιβεβαιωμένες προς το παρόν πληροφορίες θέλουν τη Fiat να παρουσιάζει –άγνωστο όμως πότε- και μια crossover εκδοχή του Argo που θα διατίθεται τόσο στη Ν. Αμερική, όσο και στις Ινδίες. Το μεγάλο ερώτημα ωστόσο είναι ένα: το Argo θα αποτελέσει άραγε τον αντικαταστάτη του… ξεχασμένου πλέον Punto και στις επιμέρους αγορές της γηραιάς ηπείρου; Οι φήμες λένε πως ναι.

      Προς το παρόν, το μόνο που γνωρίζουμε είναι πως το ιταλικό χάτσμπακ θα διατίθεται στην αγορά της Βραζιλίας στα επίπεδα εξοπλισμού Attractive, Essence και Sporting. Κάτω από το καπό του θα φιλοξενούνται με βάση τις υπάρχουσες πληροφορίες ένας 1.000άρης και ένας 1.300άρης κινητήρας της γενιάς Firefly που αντίστοιχα αποδίδουν 77 και 109 ίππους σε συνδυασμό με «5άρι» χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο αντίστοιχα μεταφέροντας την ισχύ στους εμπρός τροχούς. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ένας 1.800άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας της γενιάς E.torQ με απόδος 140 ίππων.

      Κλείνοντας αξίζει να επισημάνουμε πως το όνομα του ιταλικού «μικρού» έχει τις ρίζες του στην ελληνική μυθολογία και φυσικά στο πλοίο στο οποίο επιβιβάστηκαν οι Αργοναύτες με σκοπό να μεταβούν στη Κοχλίδα για να πάρουν το χρυσόμαλλο δέρας._Χ.Α.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gianniss07 last edited by

        http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... -toy-punto

        Το νέο Fiat Argo είναι ο αντικαταστάτης του Punto
        Δεν ξέρουμε ακόμα αν η είδηση αφορά και τις αγορές της γηραιάς ηπείρου, προς το παρόν, πάντως, το νέο Fiat Argo είναι το αυτοκίνητο που άμεσα παραλαμβάνει τη σκυτάλη από το Punto στην «αναδυόμενη» για τους Ιταλούς αγορά της Βραζιλίας.

        Fiat Argo
        Πρόκειται για ένα μάλλον… συμπαθητικό χάτσμπακ που αποστασιοποιείται σχεδιαστικά από την trendy λογική του μικρότερου «500» υιοθετώντας, όπως καταδεικνύουν και οι μόλις δύο φωτογραφίες που πριν λίγο είδαν το φως της δημοσιότητας, μια αισθητική που παραπέμπει άμεσα στο νέο Tipo. Το νέο Fiat Argo, που σύντομα θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στην πάντοτε σημαντική για την ιταλίκη εταιρεία αγορά της Βραζιλίας αντικαθιστώντας το Punto, τον επί 12 χρόνια εκπρόσωπο της στη σούπερ μίνι κατηγορία στην εγχώρια αγορά, βασίζεται στο δάπεδο στο οποίο «πατά» σήμερα το Tipo Sedan/Hatcback αλλά και το Fiat 500X.

        Προς το παρόν η Fiat δεν έχει ανακοινώσει στοιχεία που αφορούν στο ακριβές… μέγεθος του αυτοκινήτου. Ωστόσο, βάσιμες θεωρούνται οι εκτιμήσεις ότι το μήκος του θα κυμαίνεται κοντά στα 4 μ. και η χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης στα περίπου 300 λίτρα. Μη επιβεβαιωμένες προς το παρόν πληροφορίες θέλουν τη Fiat να παρουσιάζει –άγνωστο όμως πότε- και μια crossover εκδοχή του Argo που θα διατίθεται τόσο στη Ν. Αμερική, όσο και στις Ινδίες. Το μεγάλο ερώτημα ωστόσο είναι ένα: το Argo θα αποτελέσει άραγε τον αντικαταστάτη του… ξεχασμένου πλέον Punto και στις επιμέρους αγορές της γηραιάς ηπείρου; Οι φήμες λένε πως ναι.

        Προς το παρόν, το μόνο που γνωρίζουμε είναι πως το ιταλικό χάτσμπακ θα διατίθεται στην αγορά της Βραζιλίας στα επίπεδα εξοπλισμού Attractive, Essence και Sporting. Κάτω από το καπό του θα φιλοξενούνται με βάση τις υπάρχουσες πληροφορίες ένας 1.000άρης και ένας 1.300άρης κινητήρας της γενιάς Firefly που αντίστοιχα αποδίδουν 77 και 109 ίππους σε συνδυασμό με «5άρι» χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο αντίστοιχα μεταφέροντας την ισχύ στους εμπρός τροχούς. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ένας 1.800άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας της γενιάς E.torQ με απόδος 140 ίππων.

        Κλείνοντας αξίζει να επισημάνουμε πως το όνομα του ιταλικού «μικρού» έχει τις ρίζες του στην ελληνική μυθολογία και φυσικά στο πλοίο στο οποίο επιβιβάστηκαν οι Αργοναύτες με σκοπό να μεταβούν στη Κοχλίδα για να πάρουν το χρυσόμαλλο δέρας._Χ.Α.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gianniss07 last edited by

          http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... -toy-punto

          Το νέο Fiat Argo είναι ο αντικαταστάτης του Punto
          Δεν ξέρουμε ακόμα αν η είδηση αφορά και τις αγορές της γηραιάς ηπείρου, προς το παρόν, πάντως, το νέο Fiat Argo είναι το αυτοκίνητο που άμεσα παραλαμβάνει τη σκυτάλη από το Punto στην «αναδυόμενη» για τους Ιταλούς αγορά της Βραζιλίας.

          Fiat Argo
          Πρόκειται για ένα μάλλον… συμπαθητικό χάτσμπακ που αποστασιοποιείται σχεδιαστικά από την trendy λογική του μικρότερου «500» υιοθετώντας, όπως καταδεικνύουν και οι μόλις δύο φωτογραφίες που πριν λίγο είδαν το φως της δημοσιότητας, μια αισθητική που παραπέμπει άμεσα στο νέο Tipo. Το νέο Fiat Argo, που σύντομα θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στην πάντοτε σημαντική για την ιταλίκη εταιρεία αγορά της Βραζιλίας αντικαθιστώντας το Punto, τον επί 12 χρόνια εκπρόσωπο της στη σούπερ μίνι κατηγορία στην εγχώρια αγορά, βασίζεται στο δάπεδο στο οποίο «πατά» σήμερα το Tipo Sedan/Hatcback αλλά και το Fiat 500X.

          Προς το παρόν η Fiat δεν έχει ανακοινώσει στοιχεία που αφορούν στο ακριβές… μέγεθος του αυτοκινήτου. Ωστόσο, βάσιμες θεωρούνται οι εκτιμήσεις ότι το μήκος του θα κυμαίνεται κοντά στα 4 μ. και η χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης στα περίπου 300 λίτρα. Μη επιβεβαιωμένες προς το παρόν πληροφορίες θέλουν τη Fiat να παρουσιάζει –άγνωστο όμως πότε- και μια crossover εκδοχή του Argo που θα διατίθεται τόσο στη Ν. Αμερική, όσο και στις Ινδίες. Το μεγάλο ερώτημα ωστόσο είναι ένα: το Argo θα αποτελέσει άραγε τον αντικαταστάτη του… ξεχασμένου πλέον Punto και στις επιμέρους αγορές της γηραιάς ηπείρου; Οι φήμες λένε πως ναι.

          Προς το παρόν, το μόνο που γνωρίζουμε είναι πως το ιταλικό χάτσμπακ θα διατίθεται στην αγορά της Βραζιλίας στα επίπεδα εξοπλισμού Attractive, Essence και Sporting. Κάτω από το καπό του θα φιλοξενούνται με βάση τις υπάρχουσες πληροφορίες ένας 1.000άρης και ένας 1.300άρης κινητήρας της γενιάς Firefly που αντίστοιχα αποδίδουν 77 και 109 ίππους σε συνδυασμό με «5άρι» χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο αντίστοιχα μεταφέροντας την ισχύ στους εμπρός τροχούς. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ένας 1.800άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας της γενιάς E.torQ με απόδος 140 ίππων.

          Κλείνοντας αξίζει να επισημάνουμε πως το όνομα του ιταλικού «μικρού» έχει τις ρίζες του στην ελληνική μυθολογία και φυσικά στο πλοίο στο οποίο επιβιβάστηκαν οι Αργοναύτες με σκοπό να μεταβούν στη Κοχλίδα για να πάρουν το χρυσόμαλλο δέρας._Χ.Α.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nonos last edited by

            Εμενα μ αρεσει Καιρος ειναι το GP εχει φτασει στα ορια πια,νησαφι.. Λιγο τα μηχανικα συνολα να προσεξουν για την Ευρωπη ομως.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr