-
*Η Volvo, μετά τα XC90 και XC60, είναι έτοιμη να εντάξει στη γκάμα των SUV μοντέλων όχι μόνο το XC40 αλλά και το «μικρό» XC20, που με τη σειρά του θα κληθεί να αντιπαρατεθεί στη διευρυμένη από πλευράς πρωταγωνιστών αρένα της κατηγορίας με μοντέλα όπως το Audi Q2.
Μιλώντας στα πλαίσια της παρουσίασης του XC60 στη Στοκχόλμη, ο επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Εξέλιξης της Volvo, Henrik Green, επιβεβαίωσε με τον… τρόπο του ότι οι Σουηδοί μελετούν σοβαρά το ενδεχόμενο παρουσίασης ενός μικρού SUV/crossover αμέσως μετά το ντεμπούτο του μεγαλύτερου XC40.
«Δεν είναι πρόβλημα να έχουμε ένα XC20 στη γκάμα μας. Η πλατφόρμα CMA μπορεί να γίνει μικρότερη. Είναι ευκολότερο να μικρύνουμε το μήκος της παρά το πλάτος της».
Θυμίζουμε πως το εν λόγω δάπεδο (CMA – Compact Modular Architecture), στο οποίο θα βασιστεί το νέο XC40 αλλά και η επόμενη γενιά του V40, αποτελεί κοινό πρότζεκ της Volvo με την ιδιοκτήτρια κινεζική εταιρεία, Geely.
Επιστρέφοντας στο XC20, ο Henrik Green δεν παρέλειψε να επισημάνει την... καταλληλότητα του νέου 3κύλινδρου κινητήρα των 1,5 λίτρων, τον οποίο και χαρακτήρισε ως την ιδανική επιλογή για το «μικρό» SUV της μάρκας.
«Μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο της γκάμας των SUV μοντέλων μας. Ακόμα και στο XC90. Οπότε είναι απλά μόνο θέμα μάρκετινγκ σε ποια μοντέλα θα μπει».
Με τη διεύρυνση της γκάμας των SUV μοντέλων της, η Volvo προσδοκά να αυξήσει τις ετήσιες πωλήσεις της έως το 2020 στις 800.000 μονάδες. Αυτή τη στιγμή (στοιχεία 2016), η Volvo βρίσκεται στα επίπεδα των 530.000+ ταξινομήσεων στο σύνολο της παγκόσμιας αγοράς.*
Πηγή -
*Η Volvo, μετά τα XC90 και XC60, είναι έτοιμη να εντάξει στη γκάμα των SUV μοντέλων όχι μόνο το XC40 αλλά και το «μικρό» XC20, που με τη σειρά του θα κληθεί να αντιπαρατεθεί στη διευρυμένη από πλευράς πρωταγωνιστών αρένα της κατηγορίας με μοντέλα όπως το Audi Q2.
Μιλώντας στα πλαίσια της παρουσίασης του XC60 στη Στοκχόλμη, ο επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Εξέλιξης της Volvo, Henrik Green, επιβεβαίωσε με τον… τρόπο του ότι οι Σουηδοί μελετούν σοβαρά το ενδεχόμενο παρουσίασης ενός μικρού SUV/crossover αμέσως μετά το ντεμπούτο του μεγαλύτερου XC40.
«Δεν είναι πρόβλημα να έχουμε ένα XC20 στη γκάμα μας. Η πλατφόρμα CMA μπορεί να γίνει μικρότερη. Είναι ευκολότερο να μικρύνουμε το μήκος της παρά το πλάτος της».
Θυμίζουμε πως το εν λόγω δάπεδο (CMA – Compact Modular Architecture), στο οποίο θα βασιστεί το νέο XC40 αλλά και η επόμενη γενιά του V40, αποτελεί κοινό πρότζεκ της Volvo με την ιδιοκτήτρια κινεζική εταιρεία, Geely.
Επιστρέφοντας στο XC20, ο Henrik Green δεν παρέλειψε να επισημάνει την... καταλληλότητα του νέου 3κύλινδρου κινητήρα των 1,5 λίτρων, τον οποίο και χαρακτήρισε ως την ιδανική επιλογή για το «μικρό» SUV της μάρκας.
«Μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο της γκάμας των SUV μοντέλων μας. Ακόμα και στο XC90. Οπότε είναι απλά μόνο θέμα μάρκετινγκ σε ποια μοντέλα θα μπει».
Με τη διεύρυνση της γκάμας των SUV μοντέλων της, η Volvo προσδοκά να αυξήσει τις ετήσιες πωλήσεις της έως το 2020 στις 800.000 μονάδες. Αυτή τη στιγμή (στοιχεία 2016), η Volvo βρίσκεται στα επίπεδα των 530.000+ ταξινομήσεων στο σύνολο της παγκόσμιας αγοράς.*
Πηγή -
*Η Volvo, μετά τα XC90 και XC60, είναι έτοιμη να εντάξει στη γκάμα των SUV μοντέλων όχι μόνο το XC40 αλλά και το «μικρό» XC20, που με τη σειρά του θα κληθεί να αντιπαρατεθεί στη διευρυμένη από πλευράς πρωταγωνιστών αρένα της κατηγορίας με μοντέλα όπως το Audi Q2.
Μιλώντας στα πλαίσια της παρουσίασης του XC60 στη Στοκχόλμη, ο επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Εξέλιξης της Volvo, Henrik Green, επιβεβαίωσε με τον… τρόπο του ότι οι Σουηδοί μελετούν σοβαρά το ενδεχόμενο παρουσίασης ενός μικρού SUV/crossover αμέσως μετά το ντεμπούτο του μεγαλύτερου XC40.
«Δεν είναι πρόβλημα να έχουμε ένα XC20 στη γκάμα μας. Η πλατφόρμα CMA μπορεί να γίνει μικρότερη. Είναι ευκολότερο να μικρύνουμε το μήκος της παρά το πλάτος της».
Θυμίζουμε πως το εν λόγω δάπεδο (CMA – Compact Modular Architecture), στο οποίο θα βασιστεί το νέο XC40 αλλά και η επόμενη γενιά του V40, αποτελεί κοινό πρότζεκ της Volvo με την ιδιοκτήτρια κινεζική εταιρεία, Geely.
Επιστρέφοντας στο XC20, ο Henrik Green δεν παρέλειψε να επισημάνει την... καταλληλότητα του νέου 3κύλινδρου κινητήρα των 1,5 λίτρων, τον οποίο και χαρακτήρισε ως την ιδανική επιλογή για το «μικρό» SUV της μάρκας.
«Μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο της γκάμας των SUV μοντέλων μας. Ακόμα και στο XC90. Οπότε είναι απλά μόνο θέμα μάρκετινγκ σε ποια μοντέλα θα μπει».
Με τη διεύρυνση της γκάμας των SUV μοντέλων της, η Volvo προσδοκά να αυξήσει τις ετήσιες πωλήσεις της έως το 2020 στις 800.000 μονάδες. Αυτή τη στιγμή (στοιχεία 2016), η Volvo βρίσκεται στα επίπεδα των 530.000+ ταξινομήσεων στο σύνολο της παγκόσμιας αγοράς.*
Πηγή
Volvo XC20