-
Καλησπέρα παιδιά, σας διαβάζω χρόνια μα το λάκτισμα για να κάνω εγγραφή δόθηκε τώρα, με αφορμή πρόβλημα που αντιμετωπίζω.
Όπως λέει κι ο τίτλος είμαι κάτοχος ενός Grande Punto 1.3 90ps, 2007 μοντέλο και η κατανάλωση μου τόσο στο trip computer όσο και στη μέτρηση χλμ ανά φουλαρισμα είναι κάπου στα 7 λίτρα/100χλμ με συνετή και ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ οδήγηση.
Τα νούμερα που βλέπω στα φόρουμς αλλά και στο spritmonitor.de για το δικό μου μοντέλο είναι είναι κοντά στα 5,2-5,5 λίτρα.
https://www.spritmonitor.de/en/overview/16-Fiat/898-Grande_Punto.html?fueltype=1&constyear_s=2005&constyear_e=2007&power_s=90&power_e=90&gearing=1&powerunit=2Το αυτοκίνητο είναι εισαγωγής από Ιταλία, το αγόρασα μεταχειρισμένο αλλά φαίνεται να λειτουργεί κανονικά κατά τα άλλα και δεν έχω αναμμένο κάποιο τσεκ στο καντραν.
Να τονίσω πως δεν είμαι γκαζοφονιάς και ξέρω να οδηγώ οικονομικά, άλλωστε για οικονομία το παίρνουμε τα diesel, ο καιρός που βγάζαμε γούστα πέρασε ανεπίστρεπτη. Το πήρα για οικονομία και εν τέλει καίει όσο ένα 1.4 βενζίνη.
Πάει κάπου το μυαλό σας; τι να κοιτάξω πρώτα;
Ευχαριστώ. -
Καλησπέρα παιδιά, σας διαβάζω χρόνια μα το λάκτισμα για να κάνω εγγραφή δόθηκε τώρα, με αφορμή πρόβλημα που αντιμετωπίζω.
Όπως λέει κι ο τίτλος είμαι κάτοχος ενός Grande Punto 1.3 90ps, 2007 μοντέλο και η κατανάλωση μου τόσο στο trip computer όσο και στη μέτρηση χλμ ανά φουλαρισμα είναι κάπου στα 7 λίτρα/100χλμ με συνετή και ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ οδήγηση.
Τα νούμερα που βλέπω στα φόρουμς αλλά και στο spritmonitor.de για το δικό μου μοντέλο είναι είναι κοντά στα 5,2-5,5 λίτρα.
https://www.spritmonitor.de/en/overview/16-Fiat/898-Grande_Punto.html?fueltype=1&constyear_s=2005&constyear_e=2007&power_s=90&power_e=90&gearing=1&powerunit=2Το αυτοκίνητο είναι εισαγωγής από Ιταλία, το αγόρασα μεταχειρισμένο αλλά φαίνεται να λειτουργεί κανονικά κατά τα άλλα και δεν έχω αναμμένο κάποιο τσεκ στο καντραν.
Να τονίσω πως δεν είμαι γκαζοφονιάς και ξέρω να οδηγώ οικονομικά, άλλωστε για οικονομία το παίρνουμε τα diesel, ο καιρός που βγάζαμε γούστα πέρασε ανεπίστρεπτη. Το πήρα για οικονομία και εν τέλει καίει όσο ένα 1.4 βενζίνη.
Πάει κάπου το μυαλό σας; τι να κοιτάξω πρώτα;
Ευχαριστώ. -
Καλησπέρα παιδιά, σας διαβάζω χρόνια μα το λάκτισμα για να κάνω εγγραφή δόθηκε τώρα, με αφορμή πρόβλημα που αντιμετωπίζω.
Όπως λέει κι ο τίτλος είμαι κάτοχος ενός Grande Punto 1.3 90ps, 2007 μοντέλο και η κατανάλωση μου τόσο στο trip computer όσο και στη μέτρηση χλμ ανά φουλαρισμα είναι κάπου στα 7 λίτρα/100χλμ με συνετή και ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ οδήγηση.
Τα νούμερα που βλέπω στα φόρουμς αλλά και στο spritmonitor.de για το δικό μου μοντέλο είναι είναι κοντά στα 5,2-5,5 λίτρα.
https://www.spritmonitor.de/en/overview/16-Fiat/898-Grande_Punto.html?fueltype=1&constyear_s=2005&constyear_e=2007&power_s=90&power_e=90&gearing=1&powerunit=2Το αυτοκίνητο είναι εισαγωγής από Ιταλία, το αγόρασα μεταχειρισμένο αλλά φαίνεται να λειτουργεί κανονικά κατά τα άλλα και δεν έχω αναμμένο κάποιο τσεκ στο καντραν.
Να τονίσω πως δεν είμαι γκαζοφονιάς και ξέρω να οδηγώ οικονομικά, άλλωστε για οικονομία το παίρνουμε τα diesel, ο καιρός που βγάζαμε γούστα πέρασε ανεπίστρεπτη. Το πήρα για οικονομία και εν τέλει καίει όσο ένα 1.4 βενζίνη.
Πάει κάπου το μυαλό σας; τι να κοιτάξω πρώτα;
Ευχαριστώ. -
Ελέγξετε εάν το όργανο μέτρησης είναι σωστό (αφού το μηδενίσετε πρώτα) με την κλασσική μέθοδο του γεμίζω μέχρι πάνω κάνω 100 χλμ και ξαναγεμιζω στο ίδιο βενζινάδικο στην ίδια αντλία για να είμαστε σίγουροι 99% ότι ταυτίζεται η κατανάλωση η πραγματική με αυτή του οργάνου. Εάν όντως υπάρχει μεγάλη κατανάλωση δες το dpf μήπως κάνει αποτυχημένες αναγεννησεις. Ελεγξε στάθμη λαδιων και πρόσεχε μην τυχόν έχει αυξηθεί η στάθμη. Εαν ναι τότε έχει περάσει πετρέλαιο στα λάδια λόγω αποτυχημένης προσπάθειας αναγέννησης του dpf. Τότε πας σε μηχανικό για τα περαιτέρω.
-
Είναι χωρίς dpf η συγκεκριμένη έκδοση.
Έχω παραγγείλει odb bluetooth μήπως βγάλω απο εκεί καμιά άκρη.
Χίλια δυο περνάνε από το μυαλό μου, μειωμένη απόδοση τουρμπίνας, egr, μαφ κλπ και απελπίζομαι. -
Εαν δεν φταίει το όργανο μέτρησης κατανάλωσης δείτε το θέμα των μπεκ εάν ψεκάζουν κανονικά και μετά όλα τα αλλα.Σιγουρα δεν εχει dpf? Μήπως είχε και αφαιρέθηκε χωρίς να τροποποιηθεί αντίστοιχα η ecu?
-
Η μέση κατανάλωση εξαρτάται πέρα απο το τροπο οδήγησης και απο τη σύνθεση των χλμ που κανεις. Αν τα περισσότερα χλμ είναι σε ανοιχτούς δρόμους εχει;ς χαμηλή κατανάλωση ανα τώρα σε εσένα τυχαίνει τα περισότερα να είναι εντος πολης και μάλιστα είσαι και μποτιλιαρισμενος εεε λογικό είναι να εχεις αυξημένη κατανάλωση.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
κ απο την πιεση των ελαστικων, μετρωντας τα παντα κρυα
-
Έγραφα μισή ώρα και κόλλησε το κινητό !!! Πάμε πάλι!
Απάντησα στους φίλους από πάνω πως τα λάστιχα μου είναι συνήθως σκληρότερα απ το κανονικό, 2.3-2.4 bar και DPF σιιιγουρα δεν είχε ποτέ, τα πρώτα multijet δεν είχανε.
Εχθές λοιπόν ξανα φουλαρα, όπως και τη προηγουμενη φορά μέχρι το στόμιο του ντεποζιτου, απο το ιδιο πρατήριο κι απο την ίδια αντλία. V-power πάντα.
Λοιπόν σε 511χλμ έκαψα 33.67 λίτρα, aka 6.6λ/100.
Τα χλμ που συνθέτουν τη καθημερινότητα μου είναι 3-4 για τη δουλεία μου και 17+17 2-3 φορες τη βδομάδα για το κολυμβητήριο του μικρού.
Μποτιλιάρισμα δε συναντώ πουθενά, ούτε φανάρια, 1-2 ισως μόνο. -
βρε μηπως ο θερμοστατης του ειναι κολλημενος ανοιχτος;
επειδη ολοι οι κινητηρες για να πεσει η καταναλωση χρειαζονται να εχει πιασει καποια ορισμενη θερμοκρασια
ps: δες τη φυσα του αισθητηρα λ μηπως ειναι ξεκουμπωμενη, το εχω δει αυτο σε καποιο πετρελαιοκινητο- τον ρωταω γιατι πατριωτη ξεκουμπωσες τη φυσα του λ; μου απανταει επειδη δεν τραβουσε καλα του απανταω ειναι βασικο εξαρτημα για τη λειτουργια του κινητηρα κ πρεπει να ειναι συνδεδεμενο αλλα τα δικα του και απο καταναλωσεις ηταν στα 6λιτρα -
(...συνεχιζω σε νεο ποστ μη το χασω παλι)
Σε ταξίδι στο Βολο πριν λιγο καιρό με 110-120 χαω έκαψα 5.1λ/100 (μόνο εθνική, φουλαρα οταν εφτασα εκει).
Κι εκεί μου φάνηκαν αρκετά.. Δε περίμενα να δω 3.8 αλλά 4.5 έστω...Λοιπόν τι άλλο..
Α, χθες μου ρθε και η odb, δεν βρηκα χρόνο να ψάξω το torque, μονο τη πίεση της τουρμπινας κοίταξα, η οποία ανεβάζει κανονικά έως το 1.4-1.5 bar.
Τι αλλο από αυτά που διαβάζει παίζει ρόλο στη κατανάλωση μου;
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και την υπομονή σας στη επιμονή μου!
Υ.γ ξέχασα να γραψω πως σε έναν τυπικό έλεγχο στην αντιπροσωπεία (απ τον υπολογιστή τους, δε τα έβγαλαν να τα βάλουν σε μηχάνημα) τα μπεκ φάνηκαν καλά. 'Δεν κάνουν διορθώσεις' μου είπε, 'στο 0 ειναι'.
Η μέτρηση αυτή έγινε ρελαντί, δε το εβγαλε στο δρόμο. -
R200 πως θα μπορούσα να το καταλάβω αυτο;
Ο δείκτης θερμοκρασίας ανεβαίνει μέχρι τη μέση, στο κανονικό του.
Μέτα απο ποση ώρα ομως θεωρείται φυσιολογικό; πηγαίνοντας στη δουλεια πχ, 3-4 χλμ, ουτε που κουνιεται ο δείκτης, 'η αρχιζει οταν φτανω και σβήνω.
Νομίζω οτι το torque διαβάζει βαθμούς θερμοκρασίας, τι τιμες θα πρεπει να με ψιλιασουν; -
ο δεικτης μπορει να τον δεις στη μεση αλλα καθεται στη μεση σε πολλα μοντελα για ενα ευρος θερμοκρασιων(πχ 73-105βαθμους) αν πηρες διαγνωστικο ελεγξε τη θερμοκρασια μεσω διαγνωστικου δεν πρεπει να κατεβει σε καμια περιπτωση κατω απο τους 88 βαθμους σε λειτουργια-κινηση του αυτοκινητου
με 5η ταχυτητα σε αυτοκινητοδρομο πηγαινε με 90χλμ επειτα με 120χλμ και παρακολουθησε αν για οποιοδηποτε λογο πεσει κατω απο τους 88 βαθμους χρειαζεται αντικατασταση του θερμοστατη
για τον ελεγχο του αισθητηρα λ πρεπει να συνδεθει με καλο διαγνωστικο συνεργειου, αλλα ειναι υπευθυνος τις περισσοτερες φορες για ανεβασμενη καταναλωση καυσιμου αφου ρυθμιζει καυσαερια κ μειγμα
ποσα χιλιομετρα εχει το αυτοκινητο; -
Θα κοιτάξω τη θερμοκρασία με τη πρωτη ευκαιρία.
Εχω παρατηρήσει πως τα πρώτα χλμ που το αμαξι ειναι κρυο η στιγμιαία καταναλωση του trip πιανει πολυ μεγαλα νούμερα.
Πατάω ελαφρως γκαζι για να αλλαξω απο 2α σε 3η πχ και βλεπω κατι 20ρια και ζαλιζομαι
Ενω οταν ζεσταθεί δεν εκτοξεύεται τοσο.Λίγο πάνω απ τις 200 χιλιάδες είναι τα πραγματικά του χλμ.
Ο λ είναι ο oxygen sensor που λένε οι ξένοι 'η κανω λάθος;
Να τον βγαλω να τον καθαρίσω αν ειναι έτσι, το χα κάνει στο fabia του πατέρα.. -
φυσιολογικο οταν ειναι κρυος κινητηρας βλεπεις ανεβασμενα νουμερα μεχρι να πιασει θερμοκρασια λειτουργιας να τα κατεβασει
για αυτα τα χιλιομετρα θα προτεινα αντικατασταση του αισθητηρα λ λογω φυσικης φθορας του γινεται πιο αργος-τεμπελης στο να κανει διορθωσεις με αποτελεσμα μια αυξηση στην καταναλωση
ενα καθαρισμα δεν θα του κανει κακο, απο τη στιγμη που μπορεις να το κανεις, αλλα κ ενα καθαρισμα στη βαλβιδα egr(ανακυκλωσης καυσαεριων) λογω της καυσης πετρελαιου παραγει ανθρακα οποτε θα βρεις αρκετη μαυριλα να καθαρισεις -
Είχα grande punto diesel με 75 άλογα....5αρι σασμάν.Η κατανάλωση για Βόλο που γράφεις είναι νορμάλ αν πήγαινες με μία ταχύτητα 130-140 χλμ.
Στην πόλη δεν ξέρω πόσο καεί ...Επίσης η κατανάλωση σε επαρχιακό και εθνική που έκανα κάθε μέρα 100 χλμ ήταν στο 4,5 εύκολα.... Χωρίς προσπάθεια...Μία φορά με πολύ προσοχή έβγαλε 3.8 άλλα βαριέσαι τη ζωή σου....Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Λοιπόν βγήκα βόλτα να τσεκάρω τον θερμοστατη. Νομίζω πως κάτι βρήκαμε....!
Καταρχήν ο δείκτης μένει ακίνητος μέχρι τους 50 βαθμούς, έπειτα αρχίζει να σηκώνεται και στους 80 πιάνει μέσαια γραμμή και σταθεροποιείται.
Παμε στα ευρήματα...
Εν κίνηση, οδηγώντας νορμάλ για κάμποσα χιλιόμετρα (15-20) ανακάλυψα το εξής, όχι απλα πέφτει κάτω από τους 88, αλλά δεν μπορεί καν να τους φτάσει!Το διαγνωστικό έδειχνε 80-83 βαθμούς με κατώτερη τους 78 σε κατηφόρα.
Μέγιστη είδα τους 87-88 με πολύ κυνηγημα σε ανηφόρα πλακωμενος 3η με 4.000 στροφες.. Μόλις έκοψα και πήγα νορμάλ έπεσε πάλι στους 82.Σε στάση ρελαντί για 5-10 λεπτά ανέβαινε σιγα σιγα, έπιασε τους 104 και σταθεροποιήθηκε στους 103, χωρίς νομίζω να ανάψει βεντιλατερ.
Πως αξιολογεις τα παραπάνω; Μοιάζει με ανοιχτος θςρμοστατης;
Κι αν ναι δικαιολογεί αυξημένη κατανάλωση; -
Φίλε dgrgtc το δικό μου είναι 90ρι με 6ρι σασμαν αλλά κάπου στα δικά σου νούμερα περίμενα, γι αυτο το ψάχνω...
-
Ο χρήστης Tasos_Perama έγραψε:
Λοιπόν βγήκα βόλτα να τσεκάρω τον θερμοστατη. Νομίζω πως κάτι βρήκαμε....!Καταρχήν ο δείκτης μένει ακίνητος μέχρι τους 50 βαθμούς, έπειτα αρχίζει να σηκώνεται και στους 80 πιάνει μέσαια γραμμή και σταθεροποιείται.
Παμε στα ευρήματα...
Εν κίνηση, οδηγώντας νορμάλ για κάμποσα χιλιόμετρα (15-20) ανακάλυψα το εξής, όχι απλα πέφτει κάτω από τους 88, αλλά δεν μπορεί καν να τους φτάσει!Το διαγνωστικό έδειχνε 80-83 βαθμούς με κατώτερη τους 78 σε κατηφόρα.
Μέγιστη είδα τους 87-88 με πολύ κυνηγημα σε ανηφόρα πλακωμενος 3η με 4.000 στροφες.. Μόλις έκοψα και πήγα νορμάλ έπεσε πάλι στους 82.Σε στάση ρελαντί για 5-10 λεπτά ανέβαινε σιγα σιγα, έπιασε τους 104 και σταθεροποιήθηκε στους 103, χωρίς νομίζω να ανάψει βεντιλατερ.
Πως αξιολογεις τα παραπάνω; Μοιάζει με ανοιχτος θςρμοστατης;
Κι αν ναι δικαιολογεί αυξημένη κατανάλωση;ναι ειναι ανοιχτος κ χρειαζεται αντικατασταση επειδη δεν θα επρεπε να πεφτει κατω απο τους 88 βαθμους(αφου 88 βαθμους θερμοστατη φοραει κ αυτο σημαινει οτι απο τη στιγμη που πιασει τους 88 βαθμους δεν αφηνει να πεσει κατω απο αυτη τη θερμοκρασια) κ ειναι πολυ πιθανον να οφειλεται σε αυτο η ανεβασμενη καταναλωση
-
Θα τσεκάρω τις θερμοκρασίες μου 1-2 φορές ακόμη κι αν επιβεβαιωθούν θα τον αλλάξω.
Μακάρι να είναι αυτό να ξενοιασω.Ευχαριστώ που ασχοληθήκατε.
Θα επανέλθω μόλις τον αλλάξω
Fiat Grande Punto 1.3 Diesel - Αυξημένη κατανάλωση