Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κυβέρνηση: Ετοιμάζει αύξηση των τιμών των αυτοκινήτων
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κυβέρνηση: Ετοιμάζει αύξηση των τιμών των αυτοκινήτων
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    2
    6
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      the_emperor last edited by

      http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... tokiniton/

      Προφανώς, η μικρή άνοδος που σημείωσαν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα, άνοιξε τις ορέξεις της αριστερής Κυβέρνησης της χώρας, η οποία δείχνει έτοιμη να ρίξει τη… χαριστική βολή, στην αγορά αυτοκινήτου.

      Η Κυβέρνηση είναι έτοιμη να αυξήσει το ειδικό τέλος ταξινόμησης (ΕΤΤ) και να φορολογήσει οτιδήποτε «πράσινο» διαθέτει η αυτοκίνηση, όπως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και τα υβριδικά.

      Ολα δείχνουν, πώς πέρα το θετικό πρόσημο που κατέγραψαν οι πωλήσεις, η δημοσιότητα των προηγούμενων ημερών, περί σκέψεων της Κυβερνήσεως να βάλει περισσότερους συντελεστές στο Τέλος Ταξινόμησης, με αποτέλεσμα οι τιμές κάποιων κατηγοριών αυτοκινήτου αυτοκινήτων να πέσουν λίγο, θύμισε στους αριστερούς Κυβερνώντες ότι υπάρχει και το αυτοκίνητο για φορολόγηση…

      Οι πληροφορίες μας κάνουν λόγω για σύσκεψη που έγινε χθες στο Υπουργείο Οικονομικών, στην οποία τέθηκε η αύξηση του Τέλους Ταξινόμησης για τα καινούργια αυτοκίνητα και η αντίστοιχη αύξηση των τελών στα μεταχειρισμένα.

      Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, θύμα των φορολογικών ορέξεων της Κυβέρνησης θα πέσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία θα φορολογηθούν με ένα νέο συντελεστή (σήμερα επιβαρύνονται μόνο με ΦΠΑ), ενώ παράλληλα θα καταργηθεί η έκπτωση 50% στο ΕΤΤ που έχουν τα υβριδικά αυτοκίνητα.

      Εφόσον συμβεί αυτό, η αύξηση της τιμής θα είναι ραγδαία, αφού τα αυτοκίνητα αυτά ήδη έχουν υψηλή τιμή, λόγω της τεχνολογίας που φέρουν. Θυμίσουμε ότι πλέον, το ΕΤΤ εφαρμόζεται στην τελική τιμή και όχι στην εργοστασιακή. Κι αυτό όταν σχεδόν σε όλη την Ευρώπη δίνονται φορολογικά κίνητρα για την αγορά τέτοιων «πράσινων» αυτοκινήτων…
      Άραγε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και ενέργειας Γιώργος Σταθάκης, τι έχει να πει επ’ αυτού;

      Ως φυσικό αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να αλλάξουν και όλοι οι συντελεστές του ΕΤΤ, για όλα τα αυτοκίνητα, οι οποίοι αναμένεται να αυξηθούν τουλάχιστον κατά 10%, με την Κυβέρνηση παράλληλα να μελετάει την εφαρμογή ακόμα δύο συντελεστών.

      Θυμίσουμε τους συντελεστές του ΕΤΤ που ισχύουν σήμερα:
      4% για ΙΧ με Αξία Λιανικής έως 14.000 ευρώ
      8% για αυτοκίνητα με αξία από 14.001 έως και 17.000 ευρώ
      16% για ΙΧ με Αξία Λιανικής από 17.001 έως 20.000 ευρώ
      24% για αυτοκίνητα με Αξίες από 20.001 έως 25.000 ευρώ
      32% για ΙΧ με Αξία Λιανικής άνω των 25.001 ευρώ.

      Η σημερινή κατάσταση στην Ελληνική αγορά αυτοκινήτου είναι ιδιαίτερα οριακή, με τις περισσότερες εταιρείες του κλάδου να σημειώνουν ζημιές. Οι απολύσεις, μετά από 6 συναπτά έτη, έχουν σταματήσει, (μάλιστα γίνονται και λίγες προσλήψεις), όμως η οποιαδήποτε μείωση των πωλήσεων, θα έχουν ως δεδομένο αποτέλεσμα τη νέα περικοπή θέσεων εργασίας.

      Πριν αποφασίσει τη νέα φορομπηχτική της πολιτική, ας σκεφτεί η Ελληνική Κυβέρνηση -των συνεχώς προσλήψεων στο Δημόσιο- και τους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα, οι οποίοι βάλλονται εδώ και μία διετία…

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        the_emperor last edited by

        http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... tokiniton/

        Προφανώς, η μικρή άνοδος που σημείωσαν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα, άνοιξε τις ορέξεις της αριστερής Κυβέρνησης της χώρας, η οποία δείχνει έτοιμη να ρίξει τη… χαριστική βολή, στην αγορά αυτοκινήτου.

        Η Κυβέρνηση είναι έτοιμη να αυξήσει το ειδικό τέλος ταξινόμησης (ΕΤΤ) και να φορολογήσει οτιδήποτε «πράσινο» διαθέτει η αυτοκίνηση, όπως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και τα υβριδικά.

        Ολα δείχνουν, πώς πέρα το θετικό πρόσημο που κατέγραψαν οι πωλήσεις, η δημοσιότητα των προηγούμενων ημερών, περί σκέψεων της Κυβερνήσεως να βάλει περισσότερους συντελεστές στο Τέλος Ταξινόμησης, με αποτέλεσμα οι τιμές κάποιων κατηγοριών αυτοκινήτου αυτοκινήτων να πέσουν λίγο, θύμισε στους αριστερούς Κυβερνώντες ότι υπάρχει και το αυτοκίνητο για φορολόγηση…

        Οι πληροφορίες μας κάνουν λόγω για σύσκεψη που έγινε χθες στο Υπουργείο Οικονομικών, στην οποία τέθηκε η αύξηση του Τέλους Ταξινόμησης για τα καινούργια αυτοκίνητα και η αντίστοιχη αύξηση των τελών στα μεταχειρισμένα.

        Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, θύμα των φορολογικών ορέξεων της Κυβέρνησης θα πέσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία θα φορολογηθούν με ένα νέο συντελεστή (σήμερα επιβαρύνονται μόνο με ΦΠΑ), ενώ παράλληλα θα καταργηθεί η έκπτωση 50% στο ΕΤΤ που έχουν τα υβριδικά αυτοκίνητα.

        Εφόσον συμβεί αυτό, η αύξηση της τιμής θα είναι ραγδαία, αφού τα αυτοκίνητα αυτά ήδη έχουν υψηλή τιμή, λόγω της τεχνολογίας που φέρουν. Θυμίσουμε ότι πλέον, το ΕΤΤ εφαρμόζεται στην τελική τιμή και όχι στην εργοστασιακή. Κι αυτό όταν σχεδόν σε όλη την Ευρώπη δίνονται φορολογικά κίνητρα για την αγορά τέτοιων «πράσινων» αυτοκινήτων…
        Άραγε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και ενέργειας Γιώργος Σταθάκης, τι έχει να πει επ’ αυτού;

        Ως φυσικό αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να αλλάξουν και όλοι οι συντελεστές του ΕΤΤ, για όλα τα αυτοκίνητα, οι οποίοι αναμένεται να αυξηθούν τουλάχιστον κατά 10%, με την Κυβέρνηση παράλληλα να μελετάει την εφαρμογή ακόμα δύο συντελεστών.

        Θυμίσουμε τους συντελεστές του ΕΤΤ που ισχύουν σήμερα:
        4% για ΙΧ με Αξία Λιανικής έως 14.000 ευρώ
        8% για αυτοκίνητα με αξία από 14.001 έως και 17.000 ευρώ
        16% για ΙΧ με Αξία Λιανικής από 17.001 έως 20.000 ευρώ
        24% για αυτοκίνητα με Αξίες από 20.001 έως 25.000 ευρώ
        32% για ΙΧ με Αξία Λιανικής άνω των 25.001 ευρώ.

        Η σημερινή κατάσταση στην Ελληνική αγορά αυτοκινήτου είναι ιδιαίτερα οριακή, με τις περισσότερες εταιρείες του κλάδου να σημειώνουν ζημιές. Οι απολύσεις, μετά από 6 συναπτά έτη, έχουν σταματήσει, (μάλιστα γίνονται και λίγες προσλήψεις), όμως η οποιαδήποτε μείωση των πωλήσεων, θα έχουν ως δεδομένο αποτέλεσμα τη νέα περικοπή θέσεων εργασίας.

        Πριν αποφασίσει τη νέα φορομπηχτική της πολιτική, ας σκεφτεί η Ελληνική Κυβέρνηση -των συνεχώς προσλήψεων στο Δημόσιο- και τους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα, οι οποίοι βάλλονται εδώ και μία διετία…

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          the_emperor last edited by

          http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... tokiniton/

          Προφανώς, η μικρή άνοδος που σημείωσαν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα, άνοιξε τις ορέξεις της αριστερής Κυβέρνησης της χώρας, η οποία δείχνει έτοιμη να ρίξει τη… χαριστική βολή, στην αγορά αυτοκινήτου.

          Η Κυβέρνηση είναι έτοιμη να αυξήσει το ειδικό τέλος ταξινόμησης (ΕΤΤ) και να φορολογήσει οτιδήποτε «πράσινο» διαθέτει η αυτοκίνηση, όπως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και τα υβριδικά.

          Ολα δείχνουν, πώς πέρα το θετικό πρόσημο που κατέγραψαν οι πωλήσεις, η δημοσιότητα των προηγούμενων ημερών, περί σκέψεων της Κυβερνήσεως να βάλει περισσότερους συντελεστές στο Τέλος Ταξινόμησης, με αποτέλεσμα οι τιμές κάποιων κατηγοριών αυτοκινήτου αυτοκινήτων να πέσουν λίγο, θύμισε στους αριστερούς Κυβερνώντες ότι υπάρχει και το αυτοκίνητο για φορολόγηση…

          Οι πληροφορίες μας κάνουν λόγω για σύσκεψη που έγινε χθες στο Υπουργείο Οικονομικών, στην οποία τέθηκε η αύξηση του Τέλους Ταξινόμησης για τα καινούργια αυτοκίνητα και η αντίστοιχη αύξηση των τελών στα μεταχειρισμένα.

          Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, θύμα των φορολογικών ορέξεων της Κυβέρνησης θα πέσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία θα φορολογηθούν με ένα νέο συντελεστή (σήμερα επιβαρύνονται μόνο με ΦΠΑ), ενώ παράλληλα θα καταργηθεί η έκπτωση 50% στο ΕΤΤ που έχουν τα υβριδικά αυτοκίνητα.

          Εφόσον συμβεί αυτό, η αύξηση της τιμής θα είναι ραγδαία, αφού τα αυτοκίνητα αυτά ήδη έχουν υψηλή τιμή, λόγω της τεχνολογίας που φέρουν. Θυμίσουμε ότι πλέον, το ΕΤΤ εφαρμόζεται στην τελική τιμή και όχι στην εργοστασιακή. Κι αυτό όταν σχεδόν σε όλη την Ευρώπη δίνονται φορολογικά κίνητρα για την αγορά τέτοιων «πράσινων» αυτοκινήτων…
          Άραγε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και ενέργειας Γιώργος Σταθάκης, τι έχει να πει επ’ αυτού;

          Ως φυσικό αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να αλλάξουν και όλοι οι συντελεστές του ΕΤΤ, για όλα τα αυτοκίνητα, οι οποίοι αναμένεται να αυξηθούν τουλάχιστον κατά 10%, με την Κυβέρνηση παράλληλα να μελετάει την εφαρμογή ακόμα δύο συντελεστών.

          Θυμίσουμε τους συντελεστές του ΕΤΤ που ισχύουν σήμερα:
          4% για ΙΧ με Αξία Λιανικής έως 14.000 ευρώ
          8% για αυτοκίνητα με αξία από 14.001 έως και 17.000 ευρώ
          16% για ΙΧ με Αξία Λιανικής από 17.001 έως 20.000 ευρώ
          24% για αυτοκίνητα με Αξίες από 20.001 έως 25.000 ευρώ
          32% για ΙΧ με Αξία Λιανικής άνω των 25.001 ευρώ.

          Η σημερινή κατάσταση στην Ελληνική αγορά αυτοκινήτου είναι ιδιαίτερα οριακή, με τις περισσότερες εταιρείες του κλάδου να σημειώνουν ζημιές. Οι απολύσεις, μετά από 6 συναπτά έτη, έχουν σταματήσει, (μάλιστα γίνονται και λίγες προσλήψεις), όμως η οποιαδήποτε μείωση των πωλήσεων, θα έχουν ως δεδομένο αποτέλεσμα τη νέα περικοπή θέσεων εργασίας.

          Πριν αποφασίσει τη νέα φορομπηχτική της πολιτική, ας σκεφτεί η Ελληνική Κυβέρνηση -των συνεχώς προσλήψεων στο Δημόσιο- και τους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα, οι οποίοι βάλλονται εδώ και μία διετία…

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr