-
Καλησπέρα και καλή χρονιά.
Έψαξα αλλά δεν βρήκα κάποιο σχετικό νήμα, συνεπώς ανοιπγω το παρόν.
Τον τελευταίο καιρό έχω ξεκινήσει μία έρευνα αγοράς για να αγοράσω νέο αυτοκίνητο.
Κινήθηκα στην αγορά των SUV καθώς μετά από 10 χρόνια συνύπαρξης με ένα Citroen C4 1.6 χαμηλωμένο που φοράει από τη μάνα του ελαστικά 205/45/17 κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το ελληνικό οδικό δικτυο κάνει μόνο για ψηλά οχήματα.
Η κατηγορία των SUV με απογοητευσε, καθώς οι τιμές ανεβαίνουν αρκετά ψηλά και για να αποκτήσει κανείς τετρακίνητο όχημα πρέπει να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Επειδή η μητέρα μου είναι αγρότης σκέφτομαι να κινηθώ για αγορά νέου αγροτικού οχήματος (το παλιό έχει αχρηστευθεί) το οποίο θα χρησιμεύσει και ως επιβατικό. Κοινώς πάμε απευθείας στην κατηγορία διπλοκάμπινου 4Χ4.
Τα οικονομικά + μιας τέτοιας κίνησης είναι τα εξής:
Το 10% της χρηματοδότησης ετησίως εκπίπτει από τη φορολογία. Επιπλέον το πετρέλαιο που θα καταναλώνω περνάει στα ετήσια έξοδα που αφαιρούνται από το αγροτικό εισόδημα. Επιπλέον, τα τέλη κυκλοφορίας είναι χαμηλά, ωστόσο δεν έχω ιδέα τι συμβαίνει με την ασφάλεια.
Τα χρηστικά + μιας τέτοιας κίνησης είναι προφανή. Με ένα ποσό κοντά στις 27.000 μπορείς να αποκτήσεις ένα καλά εξοπλισμένο τετρακίνητο όχημα με χώρο για 5 επιβάτες και δυνατό πετρελαιοκινητήρα, το οποίο ανά πάσα στιγμή μπορεί να μεταφέρει φορτίο. Αυτό είναι δευτερεύον στη δική μου περίπτωση, αλλά κανένας χώρος αποσκευών δεν φτάνει μία καρότσα.
Το αυτοκίνητο θα κινείται και εντός της Αθήνας, ενώ θα διανύει περί τα 1000 χιλιόμετρα το μήνα.
Επιπλέον, σκέφτομαι για αγροτικό, σε περίπτωση που τα τζιμάνια της κυβέρνησης αποφασίσουν να φορολογήσουν τους πετρελαιοκινητήρες όπως ακούγεται τον τελευταίο καιρό.
Προσωπικά μου αρέσει το Ford Ranger. Το έχω δει στο δρόμο, έχω διαβάσει για τον εξοπλισμό του και το θεωρώ νούμερο ένα επιλογή για τη χρήση που το θέλω.
Θα ήθελα τα + και τα - μιας τέτοιας κίνησης κατά τη δική σας άποψη και να συζητήσουμε για υποψήφια μοντέλα.
-
Καλησπέρα και καλή χρονιά.
Έψαξα αλλά δεν βρήκα κάποιο σχετικό νήμα, συνεπώς ανοιπγω το παρόν.
Τον τελευταίο καιρό έχω ξεκινήσει μία έρευνα αγοράς για να αγοράσω νέο αυτοκίνητο.
Κινήθηκα στην αγορά των SUV καθώς μετά από 10 χρόνια συνύπαρξης με ένα Citroen C4 1.6 χαμηλωμένο που φοράει από τη μάνα του ελαστικά 205/45/17 κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το ελληνικό οδικό δικτυο κάνει μόνο για ψηλά οχήματα.
Η κατηγορία των SUV με απογοητευσε, καθώς οι τιμές ανεβαίνουν αρκετά ψηλά και για να αποκτήσει κανείς τετρακίνητο όχημα πρέπει να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Επειδή η μητέρα μου είναι αγρότης σκέφτομαι να κινηθώ για αγορά νέου αγροτικού οχήματος (το παλιό έχει αχρηστευθεί) το οποίο θα χρησιμεύσει και ως επιβατικό. Κοινώς πάμε απευθείας στην κατηγορία διπλοκάμπινου 4Χ4.
Τα οικονομικά + μιας τέτοιας κίνησης είναι τα εξής:
Το 10% της χρηματοδότησης ετησίως εκπίπτει από τη φορολογία. Επιπλέον το πετρέλαιο που θα καταναλώνω περνάει στα ετήσια έξοδα που αφαιρούνται από το αγροτικό εισόδημα. Επιπλέον, τα τέλη κυκλοφορίας είναι χαμηλά, ωστόσο δεν έχω ιδέα τι συμβαίνει με την ασφάλεια.
Τα χρηστικά + μιας τέτοιας κίνησης είναι προφανή. Με ένα ποσό κοντά στις 27.000 μπορείς να αποκτήσεις ένα καλά εξοπλισμένο τετρακίνητο όχημα με χώρο για 5 επιβάτες και δυνατό πετρελαιοκινητήρα, το οποίο ανά πάσα στιγμή μπορεί να μεταφέρει φορτίο. Αυτό είναι δευτερεύον στη δική μου περίπτωση, αλλά κανένας χώρος αποσκευών δεν φτάνει μία καρότσα.
Το αυτοκίνητο θα κινείται και εντός της Αθήνας, ενώ θα διανύει περί τα 1000 χιλιόμετρα το μήνα.
Επιπλέον, σκέφτομαι για αγροτικό, σε περίπτωση που τα τζιμάνια της κυβέρνησης αποφασίσουν να φορολογήσουν τους πετρελαιοκινητήρες όπως ακούγεται τον τελευταίο καιρό.
Προσωπικά μου αρέσει το Ford Ranger. Το έχω δει στο δρόμο, έχω διαβάσει για τον εξοπλισμό του και το θεωρώ νούμερο ένα επιλογή για τη χρήση που το θέλω.
Θα ήθελα τα + και τα - μιας τέτοιας κίνησης κατά τη δική σας άποψη και να συζητήσουμε για υποψήφια μοντέλα.
Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό