Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    1
    16
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leroi01 last edited by

      Καλησπέρα και καλή χρονιά.

      Έψαξα αλλά δεν βρήκα κάποιο σχετικό νήμα, συνεπώς ανοιπγω το παρόν.

      Τον τελευταίο καιρό έχω ξεκινήσει μία έρευνα αγοράς για να αγοράσω νέο αυτοκίνητο.

      Κινήθηκα στην αγορά των SUV καθώς μετά από 10 χρόνια συνύπαρξης με ένα Citroen C4 1.6 χαμηλωμένο που φοράει από τη μάνα του ελαστικά 205/45/17 κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το ελληνικό οδικό δικτυο κάνει μόνο για ψηλά οχήματα.

      Η κατηγορία των SUV με απογοητευσε, καθώς οι τιμές ανεβαίνουν αρκετά ψηλά και για να αποκτήσει κανείς τετρακίνητο όχημα πρέπει να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη.

      Επειδή η μητέρα μου είναι αγρότης σκέφτομαι να κινηθώ για αγορά νέου αγροτικού οχήματος (το παλιό έχει αχρηστευθεί) το οποίο θα χρησιμεύσει και ως επιβατικό. Κοινώς πάμε απευθείας στην κατηγορία διπλοκάμπινου 4Χ4.

      Τα οικονομικά + μιας τέτοιας κίνησης είναι τα εξής:

      Το 10% της χρηματοδότησης ετησίως εκπίπτει από τη φορολογία. Επιπλέον το πετρέλαιο που θα καταναλώνω περνάει στα ετήσια έξοδα που αφαιρούνται από το αγροτικό εισόδημα. Επιπλέον, τα τέλη κυκλοφορίας είναι χαμηλά, ωστόσο δεν έχω ιδέα τι συμβαίνει με την ασφάλεια.

      Τα χρηστικά + μιας τέτοιας κίνησης είναι προφανή. Με ένα ποσό κοντά στις 27.000 μπορείς να αποκτήσεις ένα καλά εξοπλισμένο τετρακίνητο όχημα με χώρο για 5 επιβάτες και δυνατό πετρελαιοκινητήρα, το οποίο ανά πάσα στιγμή μπορεί να μεταφέρει φορτίο. Αυτό είναι δευτερεύον στη δική μου περίπτωση, αλλά κανένας χώρος αποσκευών δεν φτάνει μία καρότσα.

      Το αυτοκίνητο θα κινείται και εντός της Αθήνας, ενώ θα διανύει περί τα 1000 χιλιόμετρα το μήνα.

      Επιπλέον, σκέφτομαι για αγροτικό, σε περίπτωση που τα τζιμάνια της κυβέρνησης αποφασίσουν να φορολογήσουν τους πετρελαιοκινητήρες όπως ακούγεται τον τελευταίο καιρό.

      Προσωπικά μου αρέσει το Ford Ranger. Το έχω δει στο δρόμο, έχω διαβάσει για τον εξοπλισμό του και το θεωρώ νούμερο ένα επιλογή για τη χρήση που το θέλω.

      Θα ήθελα τα + και τα - μιας τέτοιας κίνησης κατά τη δική σας άποψη και να συζητήσουμε για υποψήφια μοντέλα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leroi01 last edited by

        Καλησπέρα και καλή χρονιά.

        Έψαξα αλλά δεν βρήκα κάποιο σχετικό νήμα, συνεπώς ανοιπγω το παρόν.

        Τον τελευταίο καιρό έχω ξεκινήσει μία έρευνα αγοράς για να αγοράσω νέο αυτοκίνητο.

        Κινήθηκα στην αγορά των SUV καθώς μετά από 10 χρόνια συνύπαρξης με ένα Citroen C4 1.6 χαμηλωμένο που φοράει από τη μάνα του ελαστικά 205/45/17 κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το ελληνικό οδικό δικτυο κάνει μόνο για ψηλά οχήματα.

        Η κατηγορία των SUV με απογοητευσε, καθώς οι τιμές ανεβαίνουν αρκετά ψηλά και για να αποκτήσει κανείς τετρακίνητο όχημα πρέπει να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη.

        Επειδή η μητέρα μου είναι αγρότης σκέφτομαι να κινηθώ για αγορά νέου αγροτικού οχήματος (το παλιό έχει αχρηστευθεί) το οποίο θα χρησιμεύσει και ως επιβατικό. Κοινώς πάμε απευθείας στην κατηγορία διπλοκάμπινου 4Χ4.

        Τα οικονομικά + μιας τέτοιας κίνησης είναι τα εξής:

        Το 10% της χρηματοδότησης ετησίως εκπίπτει από τη φορολογία. Επιπλέον το πετρέλαιο που θα καταναλώνω περνάει στα ετήσια έξοδα που αφαιρούνται από το αγροτικό εισόδημα. Επιπλέον, τα τέλη κυκλοφορίας είναι χαμηλά, ωστόσο δεν έχω ιδέα τι συμβαίνει με την ασφάλεια.

        Τα χρηστικά + μιας τέτοιας κίνησης είναι προφανή. Με ένα ποσό κοντά στις 27.000 μπορείς να αποκτήσεις ένα καλά εξοπλισμένο τετρακίνητο όχημα με χώρο για 5 επιβάτες και δυνατό πετρελαιοκινητήρα, το οποίο ανά πάσα στιγμή μπορεί να μεταφέρει φορτίο. Αυτό είναι δευτερεύον στη δική μου περίπτωση, αλλά κανένας χώρος αποσκευών δεν φτάνει μία καρότσα.

        Το αυτοκίνητο θα κινείται και εντός της Αθήνας, ενώ θα διανύει περί τα 1000 χιλιόμετρα το μήνα.

        Επιπλέον, σκέφτομαι για αγροτικό, σε περίπτωση που τα τζιμάνια της κυβέρνησης αποφασίσουν να φορολογήσουν τους πετρελαιοκινητήρες όπως ακούγεται τον τελευταίο καιρό.

        Προσωπικά μου αρέσει το Ford Ranger. Το έχω δει στο δρόμο, έχω διαβάσει για τον εξοπλισμό του και το θεωρώ νούμερο ένα επιλογή για τη χρήση που το θέλω.

        Θα ήθελα τα + και τα - μιας τέτοιας κίνησης κατά τη δική σας άποψη και να συζητήσουμε για υποψήφια μοντέλα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr