-
Καλησπέρα & Καλές Γιορτές.
Πήρα το θάρρος και έκανα εγγραφή ως νέο μέλος σ'αυτή την κοινότητα, έπειτα από ένα δυσάρεστο γεγονός που μου συνέβη και στην προσπάθειά μου να βρω απαντήσεις για να τα έχω καλά με τον εαυτό μου.
Πριν από λίγο καιρό συνέβη μια σοβαρή βλάβη στον κινητήρα του αυτοκινήτου μου και διαγνώστηκε από το οικείο συνεργείο μου ότι στον 2ο κύλινδρο 'τρύπησε το πιστόνι'. Η ζημιά αποκαταστάθηκε από το πορτοφόλι μου καθώς η εγγύηση έχει παρέλθει εδώ και αρκετό καιρό. Πρόκειται για VW Jetta με κάτι παραπάνω από 100.000 χιλιόμετρα. Αναζητώντας την αιτία ήρθα σε επαφή και με ξένα forums και όλα κατέληξαν στο εξής: Για να τρυπήσει ένα πιστόνι τρία πράγματα πρέπει να συμβούν: Πρώτον, ελλειπής λίπανση του κινητήρα, δεύτερον ισχυρότερο μπουζί από αυτό που προβλέπει ο κατασκευαστής και τρίτον νοθευμένο καύσιμο. Την χρονική εκείνη στιγμή μαθαίνω ότι στην περιοχή που μένω (επαρχία), το ίδιο πρόβλημα έχει συμβεί και σε αρκετά Toyota, Opel.
Θέλω να μείνω στην τρίτη περίπτωση, του νοθευμένου καυσίμου, όπου και ανακαλύπτω σε επίσημη ιστοσελίδα, ότι ένα συγκεκριμένο πρατήριο που πιθανώς ανεφοδιάστηκα, έχει δεχθεί συνολικά 5 χρηματικά πρόστιμα για ισάριθμες περιπτώσεις νοθείας στο καύσιμό του, (η σύγκριση των τιμών έγινε τόσο από δείγμα από το βυτίο ανεφοδιασμού όσο και από τους ταμιευτήρες του πρατηρίου). Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω και να μάθω είναι τεχνικά κατά πόσο ισχύουν τα παραπάνω και κατά πόσο είμαι κάτοχος ενός ελλατωματικού προΐοντος. Είναι δυνατόν νοθευμένο καύσιμο να προκαλέσει τέτοια ζημιά;
Εκτιμώ ιδιαίτερα την οποιαδήποτε απάντηση καθώς πιστεύω ότι από κάτι τέτοιο απειλούμαστε όλοι μας και σε μια τέτοια περίπτωση όλοι μας αισθανόμαστε προδομένοι, αλλά από ποιόν; Για την ιστορία το αυτοκίνητό μου κινείται περίφημα όπως πρώτα. -
Καλησπέρα & Καλές Γιορτές.
Πήρα το θάρρος και έκανα εγγραφή ως νέο μέλος σ'αυτή την κοινότητα, έπειτα από ένα δυσάρεστο γεγονός που μου συνέβη και στην προσπάθειά μου να βρω απαντήσεις για να τα έχω καλά με τον εαυτό μου.
Πριν από λίγο καιρό συνέβη μια σοβαρή βλάβη στον κινητήρα του αυτοκινήτου μου και διαγνώστηκε από το οικείο συνεργείο μου ότι στον 2ο κύλινδρο 'τρύπησε το πιστόνι'. Η ζημιά αποκαταστάθηκε από το πορτοφόλι μου καθώς η εγγύηση έχει παρέλθει εδώ και αρκετό καιρό. Πρόκειται για VW Jetta με κάτι παραπάνω από 100.000 χιλιόμετρα. Αναζητώντας την αιτία ήρθα σε επαφή και με ξένα forums και όλα κατέληξαν στο εξής: Για να τρυπήσει ένα πιστόνι τρία πράγματα πρέπει να συμβούν: Πρώτον, ελλειπής λίπανση του κινητήρα, δεύτερον ισχυρότερο μπουζί από αυτό που προβλέπει ο κατασκευαστής και τρίτον νοθευμένο καύσιμο. Την χρονική εκείνη στιγμή μαθαίνω ότι στην περιοχή που μένω (επαρχία), το ίδιο πρόβλημα έχει συμβεί και σε αρκετά Toyota, Opel.
Θέλω να μείνω στην τρίτη περίπτωση, του νοθευμένου καυσίμου, όπου και ανακαλύπτω σε επίσημη ιστοσελίδα, ότι ένα συγκεκριμένο πρατήριο που πιθανώς ανεφοδιάστηκα, έχει δεχθεί συνολικά 5 χρηματικά πρόστιμα για ισάριθμες περιπτώσεις νοθείας στο καύσιμό του, (η σύγκριση των τιμών έγινε τόσο από δείγμα από το βυτίο ανεφοδιασμού όσο και από τους ταμιευτήρες του πρατηρίου). Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω και να μάθω είναι τεχνικά κατά πόσο ισχύουν τα παραπάνω και κατά πόσο είμαι κάτοχος ενός ελλατωματικού προΐοντος. Είναι δυνατόν νοθευμένο καύσιμο να προκαλέσει τέτοια ζημιά;
Εκτιμώ ιδιαίτερα την οποιαδήποτε απάντηση καθώς πιστεύω ότι από κάτι τέτοιο απειλούμαστε όλοι μας και σε μια τέτοια περίπτωση όλοι μας αισθανόμαστε προδομένοι, αλλά από ποιόν; Για την ιστορία το αυτοκίνητό μου κινείται περίφημα όπως πρώτα. -
Καλησπέρα & Καλές Γιορτές.
Πήρα το θάρρος και έκανα εγγραφή ως νέο μέλος σ'αυτή την κοινότητα, έπειτα από ένα δυσάρεστο γεγονός που μου συνέβη και στην προσπάθειά μου να βρω απαντήσεις για να τα έχω καλά με τον εαυτό μου.
Πριν από λίγο καιρό συνέβη μια σοβαρή βλάβη στον κινητήρα του αυτοκινήτου μου και διαγνώστηκε από το οικείο συνεργείο μου ότι στον 2ο κύλινδρο 'τρύπησε το πιστόνι'. Η ζημιά αποκαταστάθηκε από το πορτοφόλι μου καθώς η εγγύηση έχει παρέλθει εδώ και αρκετό καιρό. Πρόκειται για VW Jetta με κάτι παραπάνω από 100.000 χιλιόμετρα. Αναζητώντας την αιτία ήρθα σε επαφή και με ξένα forums και όλα κατέληξαν στο εξής: Για να τρυπήσει ένα πιστόνι τρία πράγματα πρέπει να συμβούν: Πρώτον, ελλειπής λίπανση του κινητήρα, δεύτερον ισχυρότερο μπουζί από αυτό που προβλέπει ο κατασκευαστής και τρίτον νοθευμένο καύσιμο. Την χρονική εκείνη στιγμή μαθαίνω ότι στην περιοχή που μένω (επαρχία), το ίδιο πρόβλημα έχει συμβεί και σε αρκετά Toyota, Opel.
Θέλω να μείνω στην τρίτη περίπτωση, του νοθευμένου καυσίμου, όπου και ανακαλύπτω σε επίσημη ιστοσελίδα, ότι ένα συγκεκριμένο πρατήριο που πιθανώς ανεφοδιάστηκα, έχει δεχθεί συνολικά 5 χρηματικά πρόστιμα για ισάριθμες περιπτώσεις νοθείας στο καύσιμό του, (η σύγκριση των τιμών έγινε τόσο από δείγμα από το βυτίο ανεφοδιασμού όσο και από τους ταμιευτήρες του πρατηρίου). Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω και να μάθω είναι τεχνικά κατά πόσο ισχύουν τα παραπάνω και κατά πόσο είμαι κάτοχος ενός ελλατωματικού προΐοντος. Είναι δυνατόν νοθευμένο καύσιμο να προκαλέσει τέτοια ζημιά;
Εκτιμώ ιδιαίτερα την οποιαδήποτε απάντηση καθώς πιστεύω ότι από κάτι τέτοιο απειλούμαστε όλοι μας και σε μια τέτοια περίπτωση όλοι μας αισθανόμαστε προδομένοι, αλλά από ποιόν; Για την ιστορία το αυτοκίνητό μου κινείται περίφημα όπως πρώτα. -
Το να το ριξεις στο καυσιμο ,οπως συνηθως γινεται ειναι η ευκολη λυση.Αν οντως το καυσιμο σου τρυπησε το πιστονι,θα επρεπε σε ομοια κατασταση ή λιγο πριν την καταστροφη να βρισκονται και τα υπολοιπα 3 πιστονια.Εαν κατι τετοιο δν συμβαινει δν θα κοιτουσα καθολου το καυσιμο πλεον.
Τα μπουζι ως πιο ισχυρα δν τρυπανε πιστονια,ο λαθος τυπος μπουζι ναι τρυπαει πιστονια.Και παλι τα αλλα 3 πιστονια θα ηταν σε κακη κατασταση.
Οποτε μας μενει μια περιπτωση.Η τροφοδοσια του κυλινδρου αυτου να ειναι προβληματικη.Εφοσον το επισκευασες,βγαλε μπουζι(τσεκαρε αν ειναι σωστος ο τυπος) και παρατηρησε την κατασταση του μπουζι στο κυλινδρο που ειχε εμφανισει προβλημα εν συγκρισει με τους αλλους 3.
Το πιο πιθανο ειναι βουλωμενο μπεκ.Ο μηχανικος που το εφτιαξε εριξε το φταιξιμο στην βενζινη?Δεν σου ειπε οτι μπορει καποιο μπεκ να εχει θεμα? -
Σ' ευχαριστώ για τον χρόνο και το ενδιαφέρον σου W202 AMG. Να προσθέσω σε αυτά που με ρωτάς τα εξής: Το πιστόνι του δεύτερου κυλίνδρου, είχε το επίμαχο ρήγμα ή σπάσιμο όπως θες το λες, πάνω από τα ελατήρια του, τα οποία ήτανε άθικτα. Το 1ο και 3ο πιστόνι είχε ρωγμή στην οποία 'έπεφτε' σχετικά εύκολα το νύχι σου μέσα, ενώ στο 4ο η ρωγμή ήτανε εμφανής μόνο αφού μου το υπέδειξε ο μηχανικός. Όχι για μπέκ δεν μίλησε, το αιτιολόγησε στα προβλήματα του γκρούπ, τα γνωστά δηλαδή. Τα μπουζί ήτανε τα σωστά από πλευράς τύπου και οι ακίδες τους με την φυσιολογική αν μπορείς να το πεις έτσι τέφρα, ως κατάλοιπο καύσης. δεν υπήρχαν ίχνη και μυρωδιά λιπαντικού. Δεν ξέρω εάν έχει σημασία, η διαγνωστική συσκευή διέγνωσε 'σποραδική διακοπή ανάφλεξης στον 2ο κύλινδρο'. Με προβληματίζει όμως ότι το ίδιο πρόβλημα όπως είπα το παρουσίασαν και άλλα αυτοκίνητα της περιοχής μου, άλλων τύπων. Αυτό μου δημιουργεί περιέργεια. Την ίδια χρονική περίοδο (εντός 2-3 μηνών με εμένα).
-
Ο χρήστης You Foul έγραψε:
Σ' ευχαριστώ για τον χρόνο και το ενδιαφέρον σου W202 AMG. Να προσθέσω σε αυτά που με ρωτάς τα εξής: Το πιστόνι του δεύτερου κυλίνδρου, είχε το επίμαχο ρήγμα ή σπάσιμο όπως θες το λες, πάνω από τα ελατήρια του, τα οποία ήτανε άθικτα. Το 1ο και 3ο πιστόνι είχε ρωγμή στην οποία 'έπεφτε' σχετικά εύκολα το νύχι σου μέσα, ενώ στο 4ο η ρωγμή ήτανε εμφανής μόνο αφού μου το υπέδειξε ο μηχανικός. Όχι για μπέκ δεν μίλησε, το αιτιολόγησε στα προβλήματα του γκρούπ, τα γνωστά δηλαδή. Τα μπουζί ήτανε τα σωστά από πλευράς τύπου και οι ακίδες τους με την φυσιολογική αν μπορείς να το πεις έτσι τέφρα, ως κατάλοιπο καύσης. δεν υπήρχαν ίχνη και μυρωδιά λιπαντικού. Δεν ξέρω εάν έχει σημασία, η διαγνωστική συσκευή διέγνωσε 'σποραδική διακοπή ανάφλεξης στον 2ο κύλινδρο'. Με προβληματίζει όμως ότι το ίδιο πρόβλημα όπως είπα το παρουσίασαν και άλλα αυτοκίνητα της περιοχής μου, άλλων τύπων. Αυτό μου δημιουργεί περιέργεια. Την ίδια χρονική περίοδο (εντός 2-3 μηνών με εμένα).Η συνηθης και πιο ασφαλη νοθεια βενζινης ειναι με τολουολη...η οποια ειναι πιο φθηνη απο την βενζινη ΑΛΛΑ με περισσοτερα οκτανια +δημιουργια πιο πλουσιου μειγματος.Γενικα το αμαξι πεταει κατα αυτον τον τροπο.Με τετοιο καυσιμο παραξενη τετοια ζημια...Τωρα να νοθευε με πετρελαιο?Τεφρα τα μπουζι δν θα επρεπε να εχουν,πιθανον πετρελαιο-λαδια να εριχνε μεσα?
Αφου ειναι σε ολους του κυλινδρους κατα πασα πιθανοτητα κοιτας το καυσιμο. -
Σ'ευχαριστώ W202 AMG, για την γνώμη σου το εκτιμώ. Χάρηκα που τα είπαμε, στο επανειδήν
-
Αφού είναι σε όλους τους κυλίνδρους,μάλλον το καύσιμο ήταν τουλουόλη σε μεγαλύτερη αναλογία απο την βενζίνη!Δες όμως και την περίπτωση φτωχού μείγματος.
-
Σ'ευχαριστώ GGAB, αν καταφέρω και πιάσω στα χέρια μου αποτελέσματα, θα σας τα ανακοινώσω. Εδώ που είμαι, πρέπει να βρω κάποιον τρόπο για να το κάνω
-
Η Τουλουολη επισης εχει το 1/10 της τιμης της βενζινης (μιας και ειναι φθηνο υποπαραγωγο), χρησιμοποιειτε ως διαλυτικο για να λιωσει μονωσεις και επισης μπαινει ως προσθετο σε εκρηκτικες ουσιες.
Αρκουν ενα-δυο γεμισματα για να προκαλεσει ριγμα στο μεταλαΥ.Γ. Σε πολλα κρατη περναει αφορολογητη (σε εμας δε ξερω)
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
Η Τουλουολη επισης εχει το 1/10 της τιμης της βενζινης (μιας και ειναι φθηνο υποπαραγωγο), χρησιμοποιειτε ως διαλυτικο για να λιωσει μονωσεις και επισης μπαινει ως προσθετο σε εκρηκτικες ουσιες.
Αρκουν ενα-δυο γεμισματα για να προκαλεσει ριγμα στο μεταλαΥ.Γ. Σε πολλα κρατη περναει αφορολογητη (σε εμας δε ξερω)
Ριγμα γιατι?Νομιζα πως είναι καρκινογόνος ενωση και ο κινητήρας δουλευει υπερβολικα πλούσιος.
"Τρύπιο Πιστόνι"