-
Καλησπερα στην ομαδα και καλες γιορτες.
Πριν περιπου 4 μηνες αγορασα ενα μεταχειρισμενο vw golf 6 160hp 1,4. σε πολυ καλη κατασταση και προσφατα αντιμετωπιζω ενα καπως παραξενο προβλημα.
Μετα απο ενα μακρυ ταξιδι διαπιστωσα οτι οταν αφηνω τον συμπλεκτη ανεξαρτητος κρυο, η ζεστο - ταχυτητα η νεκρα αρχισε να ακουγεται ενα ελαφρυ κτοταλισμα το οποιο σταματαει μονο οταν πατας τον συμπλεκτη. Με μια επισκεψη στο μηχανικο μαθαμε πως προκειτε για ρουλεμαν συμπλεκτη και κατα πασα περιπτωση πρεπει να αλαχτει ολο το σετ. (δισκος,πλατο, ρουλεμαν κ.λ.) το κοστος βαρυ αλλα δεν σταματαμε εκει....
Παραληλα αρχησε να διμιουργειτε ενα προβλημα οσον αφορα το νευρο στο γκαζι κατα τις εκκκινησεις. Κομπρεσορας-τουρμπο δειχνουν να δουλευουν σωστα, το αμαξι εχει ροπη αλλα ειναι λες και η ανταποκριση με το γκαζι να μην ειναι οπως ηταν, σαν κατι στις ταχυτητες να μην κουμπωνει καλα κατα την επιταχυνση και το αμαξι να ξεκιναει πολυ ομαλα πριν δωσει φουλ δυναμη.
Αναφεροντας στο στο μηχανικο που το πηρε για μια βολτα δηλωσε οτι δεν βρηκε τιποτα τετοιο και πως μαλλον ειναι η ''συνηθεια'' μου πλεον.Απο αποψη δικη μου ανεφερα μηπως πατιναρει και ο δισκος, αλλα μου λεει αν ειναι ετσι η διαφορα ειναι πολυ μικρη για να γινει αντιληπτη και πως μονο αν αλαξουμε το σετ θα το δουμε και αυτο.
Το αμαξι εχει 89.100 χλμ. και τα διαγνωστικα δε βγαζουν τιποτα.
Εσεις τι πιστευετε?
Παιζει παραληλα με το ρουλεμαν να επιρεαζεται ο δισκος και η ανταποκριση στις εκκινησεις?
Κατι αλλο που πιθανος να υποθετετε?Ευχαριστω.
-
Καλησπερα στην ομαδα και καλες γιορτες.
Πριν περιπου 4 μηνες αγορασα ενα μεταχειρισμενο vw golf 6 160hp 1,4. σε πολυ καλη κατασταση και προσφατα αντιμετωπιζω ενα καπως παραξενο προβλημα.
Μετα απο ενα μακρυ ταξιδι διαπιστωσα οτι οταν αφηνω τον συμπλεκτη ανεξαρτητος κρυο, η ζεστο - ταχυτητα η νεκρα αρχισε να ακουγεται ενα ελαφρυ κτοταλισμα το οποιο σταματαει μονο οταν πατας τον συμπλεκτη. Με μια επισκεψη στο μηχανικο μαθαμε πως προκειτε για ρουλεμαν συμπλεκτη και κατα πασα περιπτωση πρεπει να αλαχτει ολο το σετ. (δισκος,πλατο, ρουλεμαν κ.λ.) το κοστος βαρυ αλλα δεν σταματαμε εκει....
Παραληλα αρχησε να διμιουργειτε ενα προβλημα οσον αφορα το νευρο στο γκαζι κατα τις εκκκινησεις. Κομπρεσορας-τουρμπο δειχνουν να δουλευουν σωστα, το αμαξι εχει ροπη αλλα ειναι λες και η ανταποκριση με το γκαζι να μην ειναι οπως ηταν, σαν κατι στις ταχυτητες να μην κουμπωνει καλα κατα την επιταχυνση και το αμαξι να ξεκιναει πολυ ομαλα πριν δωσει φουλ δυναμη.
Αναφεροντας στο στο μηχανικο που το πηρε για μια βολτα δηλωσε οτι δεν βρηκε τιποτα τετοιο και πως μαλλον ειναι η ''συνηθεια'' μου πλεον.Απο αποψη δικη μου ανεφερα μηπως πατιναρει και ο δισκος, αλλα μου λεει αν ειναι ετσι η διαφορα ειναι πολυ μικρη για να γινει αντιληπτη και πως μονο αν αλαξουμε το σετ θα το δουμε και αυτο.
Το αμαξι εχει 89.100 χλμ. και τα διαγνωστικα δε βγαζουν τιποτα.
Εσεις τι πιστευετε?
Παιζει παραληλα με το ρουλεμαν να επιρεαζεται ο δισκος και η ανταποκριση στις εκκινησεις?
Κατι αλλο που πιθανος να υποθετετε?Ευχαριστω.
-
Καλησπερα στην ομαδα και καλες γιορτες.
Πριν περιπου 4 μηνες αγορασα ενα μεταχειρισμενο vw golf 6 160hp 1,4. σε πολυ καλη κατασταση και προσφατα αντιμετωπιζω ενα καπως παραξενο προβλημα.
Μετα απο ενα μακρυ ταξιδι διαπιστωσα οτι οταν αφηνω τον συμπλεκτη ανεξαρτητος κρυο, η ζεστο - ταχυτητα η νεκρα αρχισε να ακουγεται ενα ελαφρυ κτοταλισμα το οποιο σταματαει μονο οταν πατας τον συμπλεκτη. Με μια επισκεψη στο μηχανικο μαθαμε πως προκειτε για ρουλεμαν συμπλεκτη και κατα πασα περιπτωση πρεπει να αλαχτει ολο το σετ. (δισκος,πλατο, ρουλεμαν κ.λ.) το κοστος βαρυ αλλα δεν σταματαμε εκει....
Παραληλα αρχησε να διμιουργειτε ενα προβλημα οσον αφορα το νευρο στο γκαζι κατα τις εκκκινησεις. Κομπρεσορας-τουρμπο δειχνουν να δουλευουν σωστα, το αμαξι εχει ροπη αλλα ειναι λες και η ανταποκριση με το γκαζι να μην ειναι οπως ηταν, σαν κατι στις ταχυτητες να μην κουμπωνει καλα κατα την επιταχυνση και το αμαξι να ξεκιναει πολυ ομαλα πριν δωσει φουλ δυναμη.
Αναφεροντας στο στο μηχανικο που το πηρε για μια βολτα δηλωσε οτι δεν βρηκε τιποτα τετοιο και πως μαλλον ειναι η ''συνηθεια'' μου πλεον.Απο αποψη δικη μου ανεφερα μηπως πατιναρει και ο δισκος, αλλα μου λεει αν ειναι ετσι η διαφορα ειναι πολυ μικρη για να γινει αντιληπτη και πως μονο αν αλαξουμε το σετ θα το δουμε και αυτο.
Το αμαξι εχει 89.100 χλμ. και τα διαγνωστικα δε βγαζουν τιποτα.
Εσεις τι πιστευετε?
Παιζει παραληλα με το ρουλεμαν να επιρεαζεται ο δισκος και η ανταποκριση στις εκκινησεις?
Κατι αλλο που πιθανος να υποθετετε?Ευχαριστω.
-
Απλως το αμάξι έχει πιασει τα χιλιομετρα του για αλλαγή σετ συμπλεκτη(εφόσον δεν έχει αλλαχθεί ποτέ). Πιθανον εχεις ενα ελαφρύ πατιναρισμα. Δεν είναι κάτι τραγικό ,προγραμμάτισε το για αλλαγή κάποια στιγμη. Και σιγά το ακριβό που είναι. Ψαξου εξω, όχι σε αντιπροσωπεία να πληρωνεις αέρα κοπανιστο.
-
Αυτό που λέει ο cson. Πιθανότατα θέλεις και αλλαγή σετ συμπλέκτη.
Μακριά από αντιπροσωπεία -
Πιθανώς να θέλει αλλαγή και το βολάν ΑΝ είναι διπλής μάζας και έχει μπόσικα .
Στάλθηκε από το HTC Desire 626G dual sim μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ενταξει η αληθεια ειναι το σετ κοστιζει μαζι με εργασια και βαλβολινες παει γυρω στα 500 αλλα βασικα το ψαχνω με τιμες
Ρουλεμαν συμπλεκτη και ''δισκοπλατο''???