Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ρουλεμαν συμπλεκτη και ''δισκοπλατο''???
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ρουλεμαν συμπλεκτη και ''δισκοπλατο''???
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    6
    352
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dj-mitsos last edited by

      Καλησπερα στην ομαδα και καλες γιορτες.

      Πριν περιπου 4 μηνες αγορασα ενα μεταχειρισμενο vw golf 6 160hp 1,4. σε πολυ καλη κατασταση και προσφατα αντιμετωπιζω ενα καπως παραξενο προβλημα.

      Μετα απο ενα μακρυ ταξιδι διαπιστωσα οτι οταν αφηνω τον συμπλεκτη ανεξαρτητος κρυο, η ζεστο - ταχυτητα η νεκρα αρχισε να ακουγεται ενα ελαφρυ κτοταλισμα το οποιο σταματαει μονο οταν πατας τον συμπλεκτη. Με μια επισκεψη στο μηχανικο μαθαμε πως προκειτε για ρουλεμαν συμπλεκτη και κατα πασα περιπτωση πρεπει να αλαχτει ολο το σετ. (δισκος,πλατο, ρουλεμαν κ.λ.) το κοστος βαρυ αλλα δεν σταματαμε εκει....

      Παραληλα αρχησε να διμιουργειτε ενα προβλημα οσον αφορα το νευρο στο γκαζι κατα τις εκκκινησεις. Κομπρεσορας-τουρμπο δειχνουν να δουλευουν σωστα, το αμαξι εχει ροπη αλλα ειναι λες και η ανταποκριση με το γκαζι να μην ειναι οπως ηταν, σαν κατι στις ταχυτητες να μην κουμπωνει καλα κατα την επιταχυνση και το αμαξι να ξεκιναει πολυ ομαλα πριν δωσει φουλ δυναμη.
      Αναφεροντας στο στο μηχανικο που το πηρε για μια βολτα δηλωσε οτι δεν βρηκε τιποτα τετοιο και πως μαλλον ειναι η ''συνηθεια'' μου πλεον.

      Απο αποψη δικη μου ανεφερα μηπως πατιναρει και ο δισκος, αλλα μου λεει αν ειναι ετσι η διαφορα ειναι πολυ μικρη για να γινει αντιληπτη και πως μονο αν αλαξουμε το σετ θα το δουμε και αυτο.

      Το αμαξι εχει 89.100 χλμ. και τα διαγνωστικα δε βγαζουν τιποτα.

      Εσεις τι πιστευετε?
      Παιζει παραληλα με το ρουλεμαν να επιρεαζεται ο δισκος και η ανταποκριση στις εκκινησεις?
      Κατι αλλο που πιθανος να υποθετετε?

      Ευχαριστω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dj-mitsos last edited by

        Καλησπερα στην ομαδα και καλες γιορτες.

        Πριν περιπου 4 μηνες αγορασα ενα μεταχειρισμενο vw golf 6 160hp 1,4. σε πολυ καλη κατασταση και προσφατα αντιμετωπιζω ενα καπως παραξενο προβλημα.

        Μετα απο ενα μακρυ ταξιδι διαπιστωσα οτι οταν αφηνω τον συμπλεκτη ανεξαρτητος κρυο, η ζεστο - ταχυτητα η νεκρα αρχισε να ακουγεται ενα ελαφρυ κτοταλισμα το οποιο σταματαει μονο οταν πατας τον συμπλεκτη. Με μια επισκεψη στο μηχανικο μαθαμε πως προκειτε για ρουλεμαν συμπλεκτη και κατα πασα περιπτωση πρεπει να αλαχτει ολο το σετ. (δισκος,πλατο, ρουλεμαν κ.λ.) το κοστος βαρυ αλλα δεν σταματαμε εκει....

        Παραληλα αρχησε να διμιουργειτε ενα προβλημα οσον αφορα το νευρο στο γκαζι κατα τις εκκκινησεις. Κομπρεσορας-τουρμπο δειχνουν να δουλευουν σωστα, το αμαξι εχει ροπη αλλα ειναι λες και η ανταποκριση με το γκαζι να μην ειναι οπως ηταν, σαν κατι στις ταχυτητες να μην κουμπωνει καλα κατα την επιταχυνση και το αμαξι να ξεκιναει πολυ ομαλα πριν δωσει φουλ δυναμη.
        Αναφεροντας στο στο μηχανικο που το πηρε για μια βολτα δηλωσε οτι δεν βρηκε τιποτα τετοιο και πως μαλλον ειναι η ''συνηθεια'' μου πλεον.

        Απο αποψη δικη μου ανεφερα μηπως πατιναρει και ο δισκος, αλλα μου λεει αν ειναι ετσι η διαφορα ειναι πολυ μικρη για να γινει αντιληπτη και πως μονο αν αλαξουμε το σετ θα το δουμε και αυτο.

        Το αμαξι εχει 89.100 χλμ. και τα διαγνωστικα δε βγαζουν τιποτα.

        Εσεις τι πιστευετε?
        Παιζει παραληλα με το ρουλεμαν να επιρεαζεται ο δισκος και η ανταποκριση στις εκκινησεις?
        Κατι αλλο που πιθανος να υποθετετε?

        Ευχαριστω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dj-mitsos last edited by

          Καλησπερα στην ομαδα και καλες γιορτες.

          Πριν περιπου 4 μηνες αγορασα ενα μεταχειρισμενο vw golf 6 160hp 1,4. σε πολυ καλη κατασταση και προσφατα αντιμετωπιζω ενα καπως παραξενο προβλημα.

          Μετα απο ενα μακρυ ταξιδι διαπιστωσα οτι οταν αφηνω τον συμπλεκτη ανεξαρτητος κρυο, η ζεστο - ταχυτητα η νεκρα αρχισε να ακουγεται ενα ελαφρυ κτοταλισμα το οποιο σταματαει μονο οταν πατας τον συμπλεκτη. Με μια επισκεψη στο μηχανικο μαθαμε πως προκειτε για ρουλεμαν συμπλεκτη και κατα πασα περιπτωση πρεπει να αλαχτει ολο το σετ. (δισκος,πλατο, ρουλεμαν κ.λ.) το κοστος βαρυ αλλα δεν σταματαμε εκει....

          Παραληλα αρχησε να διμιουργειτε ενα προβλημα οσον αφορα το νευρο στο γκαζι κατα τις εκκκινησεις. Κομπρεσορας-τουρμπο δειχνουν να δουλευουν σωστα, το αμαξι εχει ροπη αλλα ειναι λες και η ανταποκριση με το γκαζι να μην ειναι οπως ηταν, σαν κατι στις ταχυτητες να μην κουμπωνει καλα κατα την επιταχυνση και το αμαξι να ξεκιναει πολυ ομαλα πριν δωσει φουλ δυναμη.
          Αναφεροντας στο στο μηχανικο που το πηρε για μια βολτα δηλωσε οτι δεν βρηκε τιποτα τετοιο και πως μαλλον ειναι η ''συνηθεια'' μου πλεον.

          Απο αποψη δικη μου ανεφερα μηπως πατιναρει και ο δισκος, αλλα μου λεει αν ειναι ετσι η διαφορα ειναι πολυ μικρη για να γινει αντιληπτη και πως μονο αν αλαξουμε το σετ θα το δουμε και αυτο.

          Το αμαξι εχει 89.100 χλμ. και τα διαγνωστικα δε βγαζουν τιποτα.

          Εσεις τι πιστευετε?
          Παιζει παραληλα με το ρουλεμαν να επιρεαζεται ο δισκος και η ανταποκριση στις εκκινησεις?
          Κατι αλλο που πιθανος να υποθετετε?

          Ευχαριστω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cson last edited by

            Απλως το αμάξι έχει πιασει τα χιλιομετρα του για αλλαγή σετ συμπλεκτη(εφόσον δεν έχει αλλαχθεί ποτέ). Πιθανον εχεις ενα ελαφρύ πατιναρισμα. Δεν είναι κάτι τραγικό ,προγραμμάτισε το για αλλαγή κάποια στιγμη. Και σιγά το ακριβό που είναι. Ψαξου εξω, όχι σε αντιπροσωπεία να πληρωνεις αέρα κοπανιστο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              andreas-qashqai last edited by

              Αυτό που λέει ο cson. Πιθανότατα θέλεις και αλλαγή σετ συμπλέκτη.
              Μακριά από αντιπροσωπεία

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                iliasmic71 last edited by

                Πιθανώς να θέλει αλλαγή και το βολάν ΑΝ είναι διπλής μάζας και έχει μπόσικα .

                Στάλθηκε από το HTC Desire 626G dual sim μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dj-mitsos last edited by

                  Ενταξει η αληθεια ειναι το σετ κοστιζει μαζι με εργασια και βαλβολινες παει γυρω στα 500 αλλα βασικα το ψαχνω με τιμες

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr