-
Ο χρήστης Palio_Acropolis έγραψε:
Επισης, δεν ειχε μεσα στο ντουλαπακι** βιβλιο με οδηγιες**, εχει καποιο pdf στο ινρερνετ;;;;
http://az417611.vo.msecnd.net/simsfakianakisfiles/documents/SWIFT_Manual_GR.pdf
Ωραιος
Tpms πρέπει να έχει, είναι υποχρεωτικό για να πάρει ομολαγκασιόν. Ίσως είναι έμμεσο αντί για άμεσο.
Αυτο σκεφτηκα και εγω, αλλα δεν ειδα κατι. Πειραζω τα psi καθε μερα και δεν μου λεει τιποτα. Δεν θα επρεπε να λεει;
-
Αν καταάβα καλα με νορμαλ οδηγηση δινει 7και κατι μεση καταναλωση και αποκλιση 0,4 λιτρα.
Μιλαμε για 140 αλογα με τουρμπο
https://youtu.be/fpjseerFBEM
Στο 39:32 ποσο καλα φωτιζουν τα full led. -
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Επισης, δεν ειχε μεσα στο ντουλαπακι** βιβλιο με οδηγιες**, εχει καποιο pdf στο ινρερνετ;;;;
http://az417611.vo.msecnd.net/simsfakianakisfiles/documents/SWIFT_Manual_GR.pdf
Ωραιος
καπου εχω μπερδευτει....
Το manual που εβαλα ειναι για το 1.0 και 1.2
καποιο απο αυτα έχεις η το sport?Tpms πρέπει να έχει, είναι υποχρεωτικό για να πάρει ομολαγκασιόν. Ίσως είναι έμμεσο αντί για άμεσο.
Αυτο σκεφτηκα και εγω, αλλα δεν ειδα κατι. Πειραζω τα psi καθε μερα και δεν μου λεει τιποτα. Δεν θα επρεπε να λεει;
-
Το τουρμπο, το sport στα ονειρα μου
Μια χαρα εισαι -
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Το τουρμπο, το sport στα ονειρα μου
Μια χαρα εισαιΔιαβαζα για 140 αλογα ...και αναρωτηθηκα...
Επίσης κοιτάζοντας το καταλογο της Suzuki δεν υπαρχει Swift χωρις ελεγχο πιεσης ελαστικών
-
Ελα ντε; Πρεπει να το ψαξω, δεν μου βγαζει τιποτα
θα δω και το μανιουαλ αυριο. -
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Ελα ντε; Πρεπει να το ψαξω, δεν μου βγαζει τιποτα
θα δω και το μανιουαλ αυριο.Στου γιου μου το 1,2 έβγαζε ένδειξη με σωστή πίεση... το αντιθετο απο το δικο σου...
-
Το νεο εχει;;;
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Το νεο εχει;;;Ναι το 1.2 GL+
-
Μια χαρα, ωραιοτατος. Καλο γουστο. Τι λεει για την ανεση;
Ο 1,2 είναι καταπληκτικος κινητηρας
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Μια χαρα, ωραιοτατος. Καλο γουστο. Τι λεει για την ανεση;Τα καλλίτερα...
Γενικά λέει τα καλλίτερα λόγια το έχει καταευχαριστηθει... βεβαια παιζει ρόλο και οτι το προηγουμενο αυτοκινητο που είχε για μια πενταετια ηταν ένα seisento 900αρι το τελείως απλό του 2000 -
Παντα καλοταξιδο να ναι και να το χαίρεται το παιδι μαζι και ο μπαμπας
-
Ευχαριστούμεεεεεεε
-
-
https://www.leaseplan.gr/page/leaseplan ... abel=Basic
Ιδεες απο τον ταξιδευτη.
Το sport με ολα μεσα, 373€ χωρις φπα. Απο αυτα ποσα περνουν ως εξοδο; -
Με την μαμα τουρμπινα στο 1,1 bar (αξιοπιστια της τουρμπινας) προγραμμα, βαλβιδα εκτονωσης και εξατμιση (κανω κατι λαθος;)
160hp στις 4760 στροφες. Και 26 κιλα ροπη σε 970 κιλα αυτοκινητο. Και ροπη να αντεχει (?) το αυτοματο κιβωτιο.
Να τα 6,2 ' 0-100.
Και ενα αυτοκίνητο με φοβερο στησιμο, ηχο, φουλ εξτρα εξοπλισμο και 6,0 κιλα /ιππο.
Στα 24-26.000€ σε αυτοματο μαζί με την βελτιωση.Εχω τρελαθει
Και εδω ολη η δουλεια που αναλαμβανουν.
-
Γιατί να το πάρεις αυτό το αυτοκίνητο αυτόματο; Κρίμα είναι
-
Ο χρήστης Jorge_greek έγραψε:
Γιατί να το πάρεις αυτό το αυτοκίνητο αυτόματο; Κρίμα είναιΟντως αλλα ειναι και πρακτικο οπως λεει και ο Φανης. Απο οσο λεπω εχει πολυ γρηγορες αλλαγες.
Πολύ πετυχημένη φαίνεται η τοποθέτηση του φίλτρου.
Για την ζεστη, ή το σφουγγαρακι το λες;
-
Ιδεες απο τον ταξιδευτη.
Το sport με ολα μεσα, 373€ χωρις φπα. Απο αυτα ποσα περνουν ως εξοδο;ρε συ λαπη για αυτο σου λεω ασχολησου με τεχνικα και ασε τα αποδελοιπα...
η τιμη λοιπον ειναι 462 αφου το φπα ειχ δεν ειναι εκπιπτωμενο, θα σου παρουν 3 μισθωματα τουλαχιστον εγγυηση, θα προστεθει το ποσο των 2800 σαν εισοδημα προς φορολογηση στον χρηστη για καθε ετος και θα πρεπει να μην περασεις καθολου εξοδα στην εταιρεια παρα μονο ταμειακα το ποσο, αφου ο ελεγχος θα σου τα απορριψει ως μη παραγωγικα για τετοιου ειδους αμαξι και θα πλερω λογιστικες διαφορες -
Αυτα ειναι λογιστικα, οχι οικονομικά.
Εγω ηξερα για τα διλιτρα πως υπαρχει θεμα.
Ουτως ή αλλως οντως θα ειναι εταιρικο. Θα παιξει το ρολο του εταιρικου. Θα λειτουργει ως πραγματικο παγιο για την αναπτυξη της εταιριας. Απλα αντι να εχεις ενα ντιζελ γκολφ παιρνεις αυτο.
Υ.γ Μη παρεξηγηθω, χωρις καλους λογιστες, θα δοκιμαζαμε πορτοκαλια απο τα δεντρα.
Νέο Suzuki Swift 2017