Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αναβάθμιση ανάρτησης σε 20ετίας αμάξι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αναβάθμιση ανάρτησης σε 20ετίας αμάξι
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    24
    735
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      elias74gr last edited by

      Καλημέρα σε όλους,

      είμαι ευτυχής κάτοχος ενός honda civic του 96, το οποίο για οικονομικούς λόγους πρέπει να το κρατήσω τουλάχιστον μια πενταετία ακόμη.

      το αυτοκίνητο δεν έχει παρουσιάσει κάποιο μηχανικό πρόβλημα σοβαρό, πέραν των φυσιολογικών φθορών (ηλεκτρική οροφή, κραμασμένος ουρανός, παράθυρο οδηγού, κλειδαριά χώρου αποσκευών).

      επειδή ακόμα το χοντάκι δεν έχει πρόβλημα να ανεβάζει στροφές και να το τρέχω λίγο, θέλω για την ασφάλεια μου και για την αποφυγή κάποιων ενοχλητικών τριγμών, πέρα από την αντικατάσταση ή επισκευή των αμορτισερ (bilstein κίτρινα) να αλλάξω ότιδήποτε άλλο είναι απαραίτητο (μην μου πείτε να το αλλάξω όλο). Σκεφτόμουνα καταρχήν τα σινεμπλοκ και δεν ξέρω τι άλλο πρέπει να αντικατασταθεί.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        elias74gr last edited by

        Καλημέρα σε όλους,

        είμαι ευτυχής κάτοχος ενός honda civic του 96, το οποίο για οικονομικούς λόγους πρέπει να το κρατήσω τουλάχιστον μια πενταετία ακόμη.

        το αυτοκίνητο δεν έχει παρουσιάσει κάποιο μηχανικό πρόβλημα σοβαρό, πέραν των φυσιολογικών φθορών (ηλεκτρική οροφή, κραμασμένος ουρανός, παράθυρο οδηγού, κλειδαριά χώρου αποσκευών).

        επειδή ακόμα το χοντάκι δεν έχει πρόβλημα να ανεβάζει στροφές και να το τρέχω λίγο, θέλω για την ασφάλεια μου και για την αποφυγή κάποιων ενοχλητικών τριγμών, πέρα από την αντικατάσταση ή επισκευή των αμορτισερ (bilstein κίτρινα) να αλλάξω ότιδήποτε άλλο είναι απαραίτητο (μην μου πείτε να το αλλάξω όλο). Σκεφτόμουνα καταρχήν τα σινεμπλοκ και δεν ξέρω τι άλλο πρέπει να αντικατασταθεί.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          elias74gr last edited by

          Καλημέρα σε όλους,

          είμαι ευτυχής κάτοχος ενός honda civic του 96, το οποίο για οικονομικούς λόγους πρέπει να το κρατήσω τουλάχιστον μια πενταετία ακόμη.

          το αυτοκίνητο δεν έχει παρουσιάσει κάποιο μηχανικό πρόβλημα σοβαρό, πέραν των φυσιολογικών φθορών (ηλεκτρική οροφή, κραμασμένος ουρανός, παράθυρο οδηγού, κλειδαριά χώρου αποσκευών).

          επειδή ακόμα το χοντάκι δεν έχει πρόβλημα να ανεβάζει στροφές και να το τρέχω λίγο, θέλω για την ασφάλεια μου και για την αποφυγή κάποιων ενοχλητικών τριγμών, πέρα από την αντικατάσταση ή επισκευή των αμορτισερ (bilstein κίτρινα) να αλλάξω ότιδήποτε άλλο είναι απαραίτητο (μην μου πείτε να το αλλάξω όλο). Σκεφτόμουνα καταρχήν τα σινεμπλοκ και δεν ξέρω τι άλλο πρέπει να αντικατασταθεί.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            andreas-qashqai last edited by

            Πόσα χιλιόμετρα έχεις?? Αν είναι πολλά ίσως πρέπει να αλλάξεις και ελατήρια.
            Πιθανόν να χρειασθείς top mount και ακρόμπαρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              elias74gr last edited by

              έχω 220.000 χλμ. τα ελατήρια τα έχω αλλάξει παλαιότερα με κοντύτερα eibach.

              το αυτοκίνητο στρίβει ακόμα, δεν μου δείχνει κάτι ανησυχητικό, πέραν της φυσιολογικής πτώσης της απόδοσης των αμορτισερ! θέλω όμως να έχω το κεφάλι μου ήσυχο για τα επόμενα χρόνια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Το συνεργείο θα σου πει αν θα χρειαστείς κανένα silentblock-μπαλάκι-ζυγαριά κλπ μαζί με τα αμορτισέρ. Πρέπει να βάλεις αμορτισέρ που κάνουν για τα ελατήρια σου όμως. Τα Bilsteiln B6 είναι πάντα μια καλή επιλογή. Μπορείς να βάλεις όμως και ΚΥΒ που εξειδικεύεται σε ιαπωνικά αυτοκίνητα ή και Sachs.

                Ελατήρια πάντως σχεδόν ποτέ δεν χρειάζονται αλλαγή, εκτός αν πέσεις σε κανένα κρατήρα και σπάσει όλη η ανάρτηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                  Το συνεργείο θα σου πει αν θα χρειαστείς κανένα silentblock-μπαλάκι-ζυγαριά κλπ μαζί με τα αμορτισέρ. Πρέπει να βάλεις αμορτισέρ που κάνουν για τα ελατήρια σου όμως. Τα Bilsteiln B6 είναι πάντα μια καλή επιλογή. Μπορείς να βάλεις όμως και ΚΥΒ που εξειδικεύεται σε ιαπωνικά αυτοκίνητα ή και Sachs.

                  Ελατήρια πάντως σχεδόν ποτέ δεν χρειάζονται αλλαγή, εκτός αν πέσεις σε κανένα κρατήρα και σπάσει όλη η ανάρτηση.

                  Tα ελατήρια πέφτουν, έχω δεί ελατήρια 2 και 3 εκ πεσμένα, αυτό σημαίνει ότι τα πεσμένα ελατήρια καταστρέφουν τα silent block των ψαλιδιών Στρίβουν τα λάστιχα και τα κόβουν ή τα μαλακώνουν πολύ και σε σύντομο χρόνο, αφού τα αναγκάζουν να δουλέψουν σε μεγαλύτερες γωνίες από ότι έχουν υπολογιστεί + ότι χαμηλώνουν το αυτοκίνητο, άλλο να το χαμηλώσεις με αλλαγή ανάρτησης και ρυθμίσεις και άλλο να χαμηλώνει γιατί έχουν πέσει τα ελατήρια ( τα οποία πέφτουν και δεν το καταλαβαίνεις αν δεν τα βάλεις δίπλα- δίπλα σε καινούργια )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    elias74gr last edited by

                    στο αυτοκίνητο έχω τοποθετήσει πριν 7 χρόνια, bilstein κίτρινα κοντά σε συνδυασμό με eibach ελατήρια κοντά.

                    επειδή όμως χαμήλωνε πολύ το αυτοκίνητο ο μηχανικός (στη συγγρού ήταν τότε) τα σήκωσε λιγάκι εφαρμόζοντας το ελατήριο σε εγκοπή πάνω στο αμορτισερ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Όταν χαμηλώνει το αυτοκίνητο αλλάζει το αρχικό ενεργό μήκος των ημίμπαρων που έχει ορίσει το εργοστάσιο οπότε όταν λειτουργεί η ανάρτηση μεταβάλλονται εκτός προδιαγραφών οι γωνίες σύγκλισης - απόκλισης στους τροχούς με γνωστό αποτέλεσμα αν αυτό λέει κάτι σε όσους το καταλαβαίνουν, οι σωστοί μηχανικοί και στις σωστές ευθυγραμμίσεις φέρνουν τα ημίμπαρα στο ίδιο ύψος με τις αρχικές ρυθμίσεις, ψηλά γράμματα που δεν τα ακολουθεί κανείς αλλά όταν χάνει κανείς το αυτοκίνητο σε κάποια στροφή που πήρε στο όριο και συμπιέστηκε η ανάρτηση μια πλευράς το καταλαβαίνει με τον σκληρό τρόπο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        w202-amg last edited by

                        Quadra21 δηλαδή χαμηλωμένος π.χ.2 ποντους(τα eibach + προσθηκες για να παει στους 2 ποντους οσο το σπορ μοντελο)ευθυγραμμιση καλα είναι να γινει με την συγκλιση/αποκλιση του σπορ μοντελου?
                        Το πρόβλημα είναι ότι π.χ. η μερκ δινει αυξημενη συγκλιση μπροστα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                          Quadra21 δηλαδή χαμηλωμένος π.χ.2 ποντους(τα eibach + προσθηκες για να παει στους 2 ποντους οσο το σπορ μοντελο)ευθυγραμμιση καλα είναι να γινει με την συγκλιση/αποκλιση του σπορ μοντελου?
                          Το πρόβλημα είναι ότι π.χ. η μερκ δινει αυξημενη συγκλιση μπροστα.

                          To θέμα δεν είναι τι δίνει η Merc, αλλά όταν λειτουργεί η ανάρτηση σε αυτοκίνητο χαμηλωμένο και εκτός αρχικής προδιαγραφής ύψους οι τροχοί συγκλίνουν και αποκλίνουν λιγότερο ή περισσότερο και εκτός προδιαγραφής γιατί έχει αλλάξει με το χαμήλωμα το ενεργό μήκος των ημίμπαρων από την αρχική ρύθμιση του ύψους του αμαξώματος, αλλάζει η κινηματική των τροχών.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            w202-amg last edited by

                            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                            Quadra21 δηλαδή χαμηλωμένος π.χ.2 ποντους(τα eibach + προσθηκες για να παει στους 2 ποντους οσο το σπορ μοντελο)ευθυγραμμιση καλα είναι να γινει με την συγκλιση/αποκλιση του σπορ μοντελου?
                            Το πρόβλημα είναι ότι π.χ. η μερκ δινει αυξημενη συγκλιση μπροστα.

                            To θέμα δεν είναι τι δίνει η Merc, αλλά όταν λειτουργεί η ανάρτηση σε αυτοκίνητο χαμηλωμένο και εκτός αρχικής προδιαγραφής ύψους οι τροχοί συγκλίνουν και αποκλίνουν λιγότερο ή περισσότερο και εκτός προδιαγραφής γιατί έχει αλλάξει με το χαμήλωμα το ενεργό μήκος των ημίμπαρων από την αρχική ρύθμιση του ύψους του αμαξώματος, αλλάζει η κινηματική των τροχών.

                            Ναι καταλαβα τι εννοεις ωστόσο π.χ. στο συγκεκριμενο αμαξι η μπαρα τιμονιού παει μονοκομματη στην περιοχη των ημιμπαρων(δν αλλαζονται-ρυθμιζονται απλα υπαρχει η εν λογω αρθωση) και η ιδια μπαρα βγαινει για όλα τα μοντελα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              To μήκος των ημίμπαρων προς τους τροχούς μεταβάλλεται όταν συμπιέζεται - αποσυμπιέζεται η ανάρτηση καθώς ανεβοκατεβαίνει - γέρνει το αμάξωμα, αυτή η αυξομείωση του ενεργού μήκους των αναγκάζει τους τροχούς να αλλάξουν γωνία, η εργοστασιακή ρύθμιση του ύψους εξασφαλίζει την πλέον ουδέτερη θέση ώστε να μην συμβαίνει αυτό, όταν λοιπόν κατεβάζουμε 2 εκ το αμάξωμα πρέπει να αλλάξει και η στήριξη των άκρων των ημίμπαρων στα άκρα σε 2 εκ ψηλότερα ώστε να επανέλθουν στην ίδια θέση, καμμία σχέση η μπάρα τιμονιού μέχρι τα ημίμπαρα, το πόσο εύκολο 'ή δύσκολο είναι αυτό εξαρτάται από κάθε αυτοκίνητο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                w202-amg last edited by

                                Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                To μήκος των ημίμπαρων προς τους τροχούς μεταβάλλεται όταν συμπιέζεται - αποσυμπιέζεται η ανάρτηση καθώς ανεβοκατεβαίνει - γέρνει το αμάξωμα, αυτή η αυξομείωση του ενεργού μήκους των αναγκάζει τους τροχούς να αλλάξουν γωνία, η εργοστασιακή ρύθμιση του ύψους εξασφαλίζει την πλέον ουδέτερη θέση ώστε να μην συμβαίνει αυτό, όταν λοιπόν κατεβάζουμε 2 εκ το αμάξωμα πρέπει να αλλάξει και η στήριξη των άκρων των ημίμπαρων στα άκρα σε 2 εκ ψηλότερα ώστε να επανέλθουν στην ίδια θέση, καμμία σχέση η μπάρα τιμονιού μέχρι τα ημίμπαρα, το πόσο εύκολο 'ή δύσκολο είναι αυτό εξαρτάται από κάθε αυτοκίνητο.

                                Τωρα νομιζω καταλαβα.Πρεπει να λες στο παρακατω λινκ η εδραση να ανεβει 2 εκατοστα ή οσο γινεται τελος παντων πανω.
                                http://www.mister-auto.gr/el/mpara-tim- ... CY106.html
                                Πως θα γινει αυτό αφου ηδη βιδωνουν τερμα της διαδρομης νομιζω.
                                Παντως είναι ιδιαιτερα ενδιαφερον μιας και φορτωμενο το αμαξι αποκτα τελειως διαφορετικη αισθηση στο τιμονι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  elias74gr last edited by

                                  αν και δεν αντιλαμβάνομαι πλήρως όσα γράφονται λόγω ημιμάθειας μου, καταλαβαίνω ότι σε κάθε αυξομείωση του ύψους του αυτοκίνητου, πρέπει να διαφοροποιούνται οι τιμές camber, κτλ. Σε κάθε ευθυγράμιση πάντως έδινα στον μάστορα τις εργοστασιακες ρυθμίσεις, μια και κανείς δεν μπόρεσε τότε να μου λύσει την ανάλογη απορία.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 2
                                    21-quadra last edited by

                                    Ο χρήστης elias74gr έγραψε:
                                    αν και δεν αντιλαμβάνομαι πλήρως όσα γράφονται λόγω ημιμάθειας μου, καταλαβαίνω ότι σε κάθε αυξομείωση του ύψους του αυτοκίνητου, πρέπει να διαφοροποιούνται οι τιμές camber, κτλ. Σε κάθε ευθυγράμιση πάντως έδινα στον μάστορα τις εργοστασιακες ρυθμίσεις, μια και κανείς δεν μπόρεσε τότε να μου λύσει την ανάλογη απορία.

                                    Καμμία σχέση η γωνία κάμπερ / κάστερ, μιλάμε για μεταβολή των γωνιών σύγκλισης / απόκλισης κατά την πορεία του αυτοκινήτου εκτός της εργοστασιακής ρύθμισης.

                                    Ο λόγος της μεταβολής είναι ότι η στήριξη των ημίμπαρων γίνεται στα άκρα του άκρου για να κάνει μοχλό έτσι αλλάζοντας ύψος το αμάξωμα ( και η κρεμαγιέρα ) μεταβάλλεται το ενεργό μήκος των ημίμπαρων τραβώντας ή σπρώχνοντας τον τροχό σε σύγκλιση ή απόκλιση.

                                    free upload pictures

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      elias74gr last edited by

                                      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                      αν και δεν αντιλαμβάνομαι πλήρως όσα γράφονται λόγω ημιμάθειας μου, καταλαβαίνω ότι σε κάθε αυξομείωση του ύψους του αυτοκίνητου, πρέπει να διαφοροποιούνται οι τιμές camber, κτλ. Σε κάθε ευθυγράμιση πάντως έδινα στον μάστορα τις εργοστασιακες ρυθμίσεις, μια και κανείς δεν μπόρεσε τότε να μου λύσει την ανάλογη απορία.

                                      Καμμία σχέση η γωνία κάμπερ / κάστερ, μιλάμε για μεταβολή των γωνιών σύγκλισης / απόκλισης κατά την πορεία του αυτοκινήτου εκτός της εργοστασιακής ρύθμισης.

                                      Ο λόγος της μεταβολής είναι ότι η στήριξη των ημίμπαρων γίνεται στα άκρα του άκρου για να κάνει μοχλό έτσι αλλάζοντας ύψος το αμάξωμα ( και η κρεμαγιέρα ) μεταβάλλεται το ενεργό μήκος των ημίμπαρων τραβώντας ή σπρώχνοντας τον τροχό σε σύγκλιση ή απόκλιση.

                                      free upload pictures

                                      επειδή μπερδεύτηκα ακόμα περισσότερο, τι πρέπει στην περίπτωση μου να κάνω;

                                      Ευχαριστώ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Να σηκώσεις με ανάλογους αποστάτες την κρεμαγιέρα από την βάσης της ( αν γίνεται εκεί που είναι ) αλλιώς μάλλον είναι μεγάλος μπελάς, χρειάζεσαι κωνικούς αποστάτες ή κάτι άλλο που δεν γνωρίζω το αμάξι σου για να σου πω, αλλά αυτές είναι οι συνήθεις λύσεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          ilias-a last edited by

                                          Παναγιωτη πιστευεις οτι με 3 εκατοστα χαμηλωμα, αρα πολυ μικρη η της διαφορα γωνιας του ημιμπαρου ισως 2 ή 3 μοιρες, υπαρχει λογος να μπει καποιος σε τετοια περιπετεια και ειδικα αν εχει απλα μια λιγο πιο σπορ οδηγηση?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                            Παναγιωτη πιστευεις οτι με 3 εκατοστα χαμηλωμα, αρα πολυ μικρη η της διαφορα γωνιας του ημιμπαρου ισως 2 ή 3 μοιρες, υπαρχει λογος να μπει καποιος σε τετοια περιπετεια και ειδικα αν εχει απλα μια λιγο πιο σπορ οδηγηση?

                                            Eιδικά στα Χόντα οι λεπτομέρειες είναι που θα τα κρατήσουν στον δρόμο άν τα οδηγάνε τάπα, από την άλλη είπα ποιό είναι το σωστό και τι πρέπει να γνωρίζουν όσοι τα χαμηλώνουν, πέραν τούτου ουδέν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr