Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλού στην επιτάχυνση, αλλού στα φρένα...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλού στην επιτάχυνση, αλλού στα φρένα...
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    5
    16
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgx last edited by

      Πρόσφατα άλλαξα τα λάστιχα στο Smart της γυναίκας μου και οδηγώντας το λίγο όλα καλά. Μετά εγώ έλειπα εκτός Ελλάδος και εκείνη το χρησιμοποίησε λίγο μόνο εχθές. Σήμερα με παίρνει και μου λέει το μπροστινό δεξιό πίτα. Τελικά δεν ήταν πίτα αλλά είχε χάσει αρκετή πίεση λόγω καρφωμένης βίδας. Φούσκωσα και πηγαίνοντας στο βουλκανιζατέρ για το σούβλισμα νιώθω να τραβάει δεξιά όταν φρενάρω (ήπιο φρενάρισμα) - χρειάζεται το τιμόνι λίγο αριστερά για να μείνει στην ευθεία. Στην πορεία ΟΚ, στην επιτάχυνση (πάντα ήπια) ίσως να θέλει λίγο τιμόνι αριστερά, αλλά με τους δρόμους εδώ και τη μικρή δική μου παρουσία δύσκολο να είμαι κατηγορηματικός, κι αν υπάρχει κάτι είναι λίγο. Ίδια συμπεριφορά και μετά το σούβλισμα.

      Η αλήθεια είναι ότι οδηγώ λίγο το Smart, αλλά αν αυτά ήταν 'κανονικά' θα τα είχα παρατηρήσει. Σήμερα μου ξένισε με το που το 'πιασα. Η γυναίκα μου ισχυρίζεται ότι δεν το έχει κοπανήσει πουθενά (λακκούβες, πεζοδρόμια) και ούτως ή άλλως στην επιτάχυνση είναι μάλλον ΟΚ, άρα μάλλον δεν είναι θέμα ευθυγράμμισης. Υπάρχει περίπτωση κακού επιμερισμού της δύναμης πέδησης από την αντλία στα άκρα του κυκλώματος;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        georgx last edited by

        Πρόσφατα άλλαξα τα λάστιχα στο Smart της γυναίκας μου και οδηγώντας το λίγο όλα καλά. Μετά εγώ έλειπα εκτός Ελλάδος και εκείνη το χρησιμοποίησε λίγο μόνο εχθές. Σήμερα με παίρνει και μου λέει το μπροστινό δεξιό πίτα. Τελικά δεν ήταν πίτα αλλά είχε χάσει αρκετή πίεση λόγω καρφωμένης βίδας. Φούσκωσα και πηγαίνοντας στο βουλκανιζατέρ για το σούβλισμα νιώθω να τραβάει δεξιά όταν φρενάρω (ήπιο φρενάρισμα) - χρειάζεται το τιμόνι λίγο αριστερά για να μείνει στην ευθεία. Στην πορεία ΟΚ, στην επιτάχυνση (πάντα ήπια) ίσως να θέλει λίγο τιμόνι αριστερά, αλλά με τους δρόμους εδώ και τη μικρή δική μου παρουσία δύσκολο να είμαι κατηγορηματικός, κι αν υπάρχει κάτι είναι λίγο. Ίδια συμπεριφορά και μετά το σούβλισμα.

        Η αλήθεια είναι ότι οδηγώ λίγο το Smart, αλλά αν αυτά ήταν 'κανονικά' θα τα είχα παρατηρήσει. Σήμερα μου ξένισε με το που το 'πιασα. Η γυναίκα μου ισχυρίζεται ότι δεν το έχει κοπανήσει πουθενά (λακκούβες, πεζοδρόμια) και ούτως ή άλλως στην επιτάχυνση είναι μάλλον ΟΚ, άρα μάλλον δεν είναι θέμα ευθυγράμμισης. Υπάρχει περίπτωση κακού επιμερισμού της δύναμης πέδησης από την αντλία στα άκρα του κυκλώματος;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgx last edited by

          Πρόσφατα άλλαξα τα λάστιχα στο Smart της γυναίκας μου και οδηγώντας το λίγο όλα καλά. Μετά εγώ έλειπα εκτός Ελλάδος και εκείνη το χρησιμοποίησε λίγο μόνο εχθές. Σήμερα με παίρνει και μου λέει το μπροστινό δεξιό πίτα. Τελικά δεν ήταν πίτα αλλά είχε χάσει αρκετή πίεση λόγω καρφωμένης βίδας. Φούσκωσα και πηγαίνοντας στο βουλκανιζατέρ για το σούβλισμα νιώθω να τραβάει δεξιά όταν φρενάρω (ήπιο φρενάρισμα) - χρειάζεται το τιμόνι λίγο αριστερά για να μείνει στην ευθεία. Στην πορεία ΟΚ, στην επιτάχυνση (πάντα ήπια) ίσως να θέλει λίγο τιμόνι αριστερά, αλλά με τους δρόμους εδώ και τη μικρή δική μου παρουσία δύσκολο να είμαι κατηγορηματικός, κι αν υπάρχει κάτι είναι λίγο. Ίδια συμπεριφορά και μετά το σούβλισμα.

          Η αλήθεια είναι ότι οδηγώ λίγο το Smart, αλλά αν αυτά ήταν 'κανονικά' θα τα είχα παρατηρήσει. Σήμερα μου ξένισε με το που το 'πιασα. Η γυναίκα μου ισχυρίζεται ότι δεν το έχει κοπανήσει πουθενά (λακκούβες, πεζοδρόμια) και ούτως ή άλλως στην επιτάχυνση είναι μάλλον ΟΚ, άρα μάλλον δεν είναι θέμα ευθυγράμμισης. Υπάρχει περίπτωση κακού επιμερισμού της δύναμης πέδησης από την αντλία στα άκρα του κυκλώματος;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • W
            w202-amg last edited by

            Ο χρήστης GeorgX έγραψε:
            Πρόσφατα άλλαξα τα λάστιχα στο Smart της γυναίκας μου και οδηγώντας το λίγο όλα καλά. Μετά εγώ έλειπα εκτός Ελλάδος και εκείνη το χρησιμοποίησε λίγο μόνο εχθές. Σήμερα με παίρνει και μου λέει το μπροστινό δεξιό πίτα. Τελικά δεν ήταν πίτα αλλά είχε χάσει αρκετή πίεση λόγω καρφωμένης βίδας. Φούσκωσα και πηγαίνοντας στο βουλκανιζατέρ για το σούβλισμα νιώθω να τραβάει δεξιά όταν φρενάρω (ήπιο φρενάρισμα) - χρειάζεται το τιμόνι λίγο αριστερά για να μείνει στην ευθεία. Στην πορεία ΟΚ, στην επιτάχυνση (πάντα ήπια) ίσως να θέλει λίγο τιμόνι αριστερά, αλλά με τους δρόμους εδώ και τη μικρή δική μου παρουσία δύσκολο να είμαι κατηγορηματικός, κι αν υπάρχει κάτι είναι λίγο. Ίδια συμπεριφορά και μετά το σούβλισμα.

            Η αλήθεια είναι ότι οδηγώ λίγο το Smart, αλλά αν αυτά ήταν 'κανονικά' θα τα είχα παρατηρήσει. Σήμερα μου ξένισε με το που το 'πιασα. Η γυναίκα μου ισχυρίζεται ότι δεν το έχει κοπανήσει πουθενά (λακκούβες, πεζοδρόμια) και ούτως ή άλλως στην επιτάχυνση είναι μάλλον ΟΚ, άρα μάλλον δεν είναι θέμα ευθυγράμμισης. Υπάρχει περίπτωση κακού επιμερισμού της δύναμης πέδησης από την αντλία στα άκρα του κυκλώματος;

            Ποσο κυκλοφορησε ετσι με πιτα λαστιχο?Αν είναι πολύ πιο φαγωμενο από το άλλο ΙΣΩΣ και ένα μικρο τράβηγμα να εξηγειται

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              georgx last edited by

              Δεν ήταν τελείως πίτα. Είχε 1,3 bar αντί 2 (κρίνοντας από το ρυθμό απώλειας που μέτρησα εγώ μετά πριν το πάω για φτιάξιμο). Πήγε γύρω στο χιλιόμετρο μέχρι το κοντινότερο βενζινάδικο (ένα καλό που στην Ελλάδα υπάρχει ένα βενζινάδικο σε κάθε τετράγωνο). Τα λάστιχα είναι σχεδόν καινούργια και όταν το οδήγησα απευθείας από το βουλκανιζατέρ ήταν όλα ΟΚ. Δεν φταίνε ούτε το βουλκανιζατέρ ούτε τα λάστιχα εξ αρχής. Τώρα αν μετά η γυναίκα μου έκανε cross και δεν το λέει...

              Πάντως, από 2η βόλτα μου ίσως να τραβάει ελάχιστα αριστερά στην επιτάχυνση (όση έχει το Smart) και σαφώς δεξιά στο overrun (μόνο συμπίεση, χωρίς φρένο). Πάλι όμως, η βόλτα ήταν μικρή, οπότε επιφυλάσσομαι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                spiros-foivos last edited by

                Με τοσο μικρό μεταξόνιο μια μικρή απόκλιση στην ευθυγράμμιση ή και λόγω λάστιχων θα φαίνεται περισσότερο απο οσο εχεις συνηθίσει σε ενα νορμάλ αυτοκινήτο

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr