Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υψηλές στροφές ρελαντί σε ανύποπτες στιγμές
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υψηλές στροφές ρελαντί σε ανύποπτες στιγμές
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    4
    799
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      ekatsaros last edited by

      Καλησπέρα,
      Τον τελευταιο μήνα παρατηρώ ατο αυτοκίνητο (Golf TSI GT sport 140hp) περιστασιακά αύξηση των στροφών του ρελαντί από 750 σε 1100. Αυτό κρατάει γιαλίγο και ο κινητήρας επανέρχεται. Δεν προβλέπεται σε καμία περίπτωση να συμβαίνει, εκτός αν ο κινητήρας είναι κρύος κατά την εκκίνηση.

      Συνήθως συμβαίνει με αρκετα ζεστό κινητήρα εφόσον κινούμε σε κίνηση με χαμηλές ταχύτητες και με το air-condition ανοιχτό. Πήγα δυο φορές σε εξουσιοφδοτημένο επισκευαστή (VW) και σε πρώτη φάση μου είπαν να το αγνοήσω, καθώς ο εγγέφαλος δεν έδειχνε βλάβη, η πεταλούδα του γκαζιού ήταν 'πεντακάθαρη' όπως μου ανέφεραν και από εκεί και πέρα μπορεί να οφείλεται σε χίλιους δυο λόγους όπως μου είπαν που είναι δύσκολα ανιχνεύσιμοι καθώς δεν σηματοδοτούν...
      Τη δεύτερη φορά (όπου ππήγα για το ετήσιο service) είχε πάνω από μιάμιση εβδομάδα να εμφανίσει το σύμπτωμα και έτσι τους είπα να μην ασχοληθούν ιδιαίτερα εκτός αν σηματοδοτεί κάτι ο εγκέφαλος φυσικά.
      Και εκεί που νόμιζα ότι ξεμπέρδεψα σήμερα το πρωί το ίδιο για μερικά δευτερόλεπτα πριν σβήσω τον κινητήρα στο υπόγειο πάρκινγκ της δουλειάς...
      Τί μπορεί να φταίει; Που να επικεντρωθώ; Υπάρχει ελεγκτής ρελαντί στον συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου ή όλα ελέγχονται από τον κεντρικό εγκέφαλο;
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • E
        ekatsaros last edited by

        Καλησπέρα,
        Τον τελευταιο μήνα παρατηρώ ατο αυτοκίνητο (Golf TSI GT sport 140hp) περιστασιακά αύξηση των στροφών του ρελαντί από 750 σε 1100. Αυτό κρατάει γιαλίγο και ο κινητήρας επανέρχεται. Δεν προβλέπεται σε καμία περίπτωση να συμβαίνει, εκτός αν ο κινητήρας είναι κρύος κατά την εκκίνηση.

        Συνήθως συμβαίνει με αρκετα ζεστό κινητήρα εφόσον κινούμε σε κίνηση με χαμηλές ταχύτητες και με το air-condition ανοιχτό. Πήγα δυο φορές σε εξουσιοφδοτημένο επισκευαστή (VW) και σε πρώτη φάση μου είπαν να το αγνοήσω, καθώς ο εγγέφαλος δεν έδειχνε βλάβη, η πεταλούδα του γκαζιού ήταν 'πεντακάθαρη' όπως μου ανέφεραν και από εκεί και πέρα μπορεί να οφείλεται σε χίλιους δυο λόγους όπως μου είπαν που είναι δύσκολα ανιχνεύσιμοι καθώς δεν σηματοδοτούν...
        Τη δεύτερη φορά (όπου ππήγα για το ετήσιο service) είχε πάνω από μιάμιση εβδομάδα να εμφανίσει το σύμπτωμα και έτσι τους είπα να μην ασχοληθούν ιδιαίτερα εκτός αν σηματοδοτεί κάτι ο εγκέφαλος φυσικά.
        Και εκεί που νόμιζα ότι ξεμπέρδεψα σήμερα το πρωί το ίδιο για μερικά δευτερόλεπτα πριν σβήσω τον κινητήρα στο υπόγειο πάρκινγκ της δουλειάς...
        Τί μπορεί να φταίει; Που να επικεντρωθώ; Υπάρχει ελεγκτής ρελαντί στον συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου ή όλα ελέγχονται από τον κεντρικό εγκέφαλο;
        Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          ekatsaros last edited by

          Καλησπέρα,
          Τον τελευταιο μήνα παρατηρώ ατο αυτοκίνητο (Golf TSI GT sport 140hp) περιστασιακά αύξηση των στροφών του ρελαντί από 750 σε 1100. Αυτό κρατάει γιαλίγο και ο κινητήρας επανέρχεται. Δεν προβλέπεται σε καμία περίπτωση να συμβαίνει, εκτός αν ο κινητήρας είναι κρύος κατά την εκκίνηση.

          Συνήθως συμβαίνει με αρκετα ζεστό κινητήρα εφόσον κινούμε σε κίνηση με χαμηλές ταχύτητες και με το air-condition ανοιχτό. Πήγα δυο φορές σε εξουσιοφδοτημένο επισκευαστή (VW) και σε πρώτη φάση μου είπαν να το αγνοήσω, καθώς ο εγγέφαλος δεν έδειχνε βλάβη, η πεταλούδα του γκαζιού ήταν 'πεντακάθαρη' όπως μου ανέφεραν και από εκεί και πέρα μπορεί να οφείλεται σε χίλιους δυο λόγους όπως μου είπαν που είναι δύσκολα ανιχνεύσιμοι καθώς δεν σηματοδοτούν...
          Τη δεύτερη φορά (όπου ππήγα για το ετήσιο service) είχε πάνω από μιάμιση εβδομάδα να εμφανίσει το σύμπτωμα και έτσι τους είπα να μην ασχοληθούν ιδιαίτερα εκτός αν σηματοδοτεί κάτι ο εγκέφαλος φυσικά.
          Και εκεί που νόμιζα ότι ξεμπέρδεψα σήμερα το πρωί το ίδιο για μερικά δευτερόλεπτα πριν σβήσω τον κινητήρα στο υπόγειο πάρκινγκ της δουλειάς...
          Τί μπορεί να φταίει; Που να επικεντρωθώ; Υπάρχει ελεγκτής ρελαντί στον συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου ή όλα ελέγχονται από τον κεντρικό εγκέφαλο;
          Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • nickthetrib
            nickthetrib last edited by

            Όταν το κάνει, έχεις κλιματισμό αναμμένο? Αν ναι, μην ασχολείσαι είναι το delay μέχρι να φτάσει η εντολή στον κομπρέσορα του κλιματισμού και να τον αποσυμπλέξει (είναι λίγο μπακαλοειδής η περιγραφή).

            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • E
              ekatsaros last edited by

              Ναι έχω τον κλιματισμό αναμένο αλλά ποτέ στο παρελθόν δεν συνέβαινε κάτι τέτοιο. Οπότε εκτιμώ ότι δεν είναι φυσιολογικό. Επίσης και στο συνεργείο ήταν κατηγορηματικοί ότι κάτι τετοιο δεν προβλέπεται να συμβαίνει, παρόλο που και στις 2 επισκέψεις μου δεν εμφάνισε το σύμπτωμα καθόλου...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr