Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    check engine σε mercedes W211
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. check engine σε mercedes W211
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    4
    903
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xeno last edited by

      Εχω πρόβλημα με τον κινητήρα στην w211 (360.000 χλμ). Το παρουσίασε πρώτη φορά τον Ιούνιο (χωρίς να ανάψει λαμπάκι check engine ) σε ανάβαση από Βέροια προς Πολύμυλο. Τραγική κατάσταση δεν ανέβαζε στροφές, ρετάριζε (σαν να κλώτσαγε) και τελικά έφτασε με πρώτη και πολύ ζόρι (και κίνδυνο) στα διόδια Πολυμύλου. Μετά απο 2ωρη στάση, το αυτοκίνητο πήρε κανονικά μπροστά και έφτασε στα Ιωάννινα χωρίς πρόβλημα. Στον έλεγχο στο συνεργείο, το μόνο που βρέθηκε ήταν ένα ψιλοκομμένο λαστιχάκι υποπίεσης. Αλλάχτηκε, αλλά στο επόμενο ταξίδι (στο ίδιο ακριβώς σημείο) το ξανάκανε με μειωμένη όμως ένταση. Έστρωσε μετά τον Πολύμυλο στις ευθείες της Κοζάνης και το ξανάκανε στις ανηφόρες μετά τα Γρεβενά προς το Μέτσοβο. Αυτή τη φορά άναψε όμως το λαμπάκι check engine. Η 'επιστημονική' μου παρατήρηση είναι ότι το κάνει όταν είναι σε υψόμετρο και ανηφόρα. Ξανά έλεγχος στο συνεργείο: βρέθηκαν κάποιες λάθος τιμές/μετρήσεις του αισθητήρα λ, αλλά ο λ φαίνεται ότι λειτουργεί κανονικά. Καθαρίστηκαν τα μπεκς, η πεταλούδα, και έγινε αναβάθμιση λογισμικού που θερμαίνει τον λ ώστε να είναι πάντα στη σωστή θερμοκρασία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού για τις μετρήσεις. Τέθηκε ακόμη ζήτημα καταλύτη, όμως αφού οι αισθητήρες μπρος και πίσω λειτουργούν, στέλνουν σήμα και δε δείχνουν πρόβλημα, αφέθηκε σαν προοπτική για αργότερα. Η επόμενη ιδέα (μιας και είναι πολλές οι παράμετροι και οι συνιστώσες που επηρεάζουν το μείγμα) είναι ότι είναι πρόβλημα hardware στον λ, δηλαδή ότι το σύστημα που έχει ενσωματωμένο ο αισθητήρας λ για να τον θερμαίνει δεν λειτουργεί, και χρήζει αντικατάστασης. Χθες άναψε πάλι το check engine χωρίς όμως προβλήματα ρεταρίσματος και κομπιάσματα, αλλά αυτή τη φορά σε επίπεδο θαλάσσης και όχι σε μεγάλο υψόμετρο. Θα το ξαναπάω στο συνεργείο όταν επιστρέψω. Κάπου διάβασα ότι μπορεί και το μάτι στροφάλου να δημιουργεί ανάλογα ζητήματα. Παίζει;
      Μήπως έχετε κι εσείς κάποια ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • X
        xeno last edited by

        Εχω πρόβλημα με τον κινητήρα στην w211 (360.000 χλμ). Το παρουσίασε πρώτη φορά τον Ιούνιο (χωρίς να ανάψει λαμπάκι check engine ) σε ανάβαση από Βέροια προς Πολύμυλο. Τραγική κατάσταση δεν ανέβαζε στροφές, ρετάριζε (σαν να κλώτσαγε) και τελικά έφτασε με πρώτη και πολύ ζόρι (και κίνδυνο) στα διόδια Πολυμύλου. Μετά απο 2ωρη στάση, το αυτοκίνητο πήρε κανονικά μπροστά και έφτασε στα Ιωάννινα χωρίς πρόβλημα. Στον έλεγχο στο συνεργείο, το μόνο που βρέθηκε ήταν ένα ψιλοκομμένο λαστιχάκι υποπίεσης. Αλλάχτηκε, αλλά στο επόμενο ταξίδι (στο ίδιο ακριβώς σημείο) το ξανάκανε με μειωμένη όμως ένταση. Έστρωσε μετά τον Πολύμυλο στις ευθείες της Κοζάνης και το ξανάκανε στις ανηφόρες μετά τα Γρεβενά προς το Μέτσοβο. Αυτή τη φορά άναψε όμως το λαμπάκι check engine. Η 'επιστημονική' μου παρατήρηση είναι ότι το κάνει όταν είναι σε υψόμετρο και ανηφόρα. Ξανά έλεγχος στο συνεργείο: βρέθηκαν κάποιες λάθος τιμές/μετρήσεις του αισθητήρα λ, αλλά ο λ φαίνεται ότι λειτουργεί κανονικά. Καθαρίστηκαν τα μπεκς, η πεταλούδα, και έγινε αναβάθμιση λογισμικού που θερμαίνει τον λ ώστε να είναι πάντα στη σωστή θερμοκρασία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού για τις μετρήσεις. Τέθηκε ακόμη ζήτημα καταλύτη, όμως αφού οι αισθητήρες μπρος και πίσω λειτουργούν, στέλνουν σήμα και δε δείχνουν πρόβλημα, αφέθηκε σαν προοπτική για αργότερα. Η επόμενη ιδέα (μιας και είναι πολλές οι παράμετροι και οι συνιστώσες που επηρεάζουν το μείγμα) είναι ότι είναι πρόβλημα hardware στον λ, δηλαδή ότι το σύστημα που έχει ενσωματωμένο ο αισθητήρας λ για να τον θερμαίνει δεν λειτουργεί, και χρήζει αντικατάστασης. Χθες άναψε πάλι το check engine χωρίς όμως προβλήματα ρεταρίσματος και κομπιάσματα, αλλά αυτή τη φορά σε επίπεδο θαλάσσης και όχι σε μεγάλο υψόμετρο. Θα το ξαναπάω στο συνεργείο όταν επιστρέψω. Κάπου διάβασα ότι μπορεί και το μάτι στροφάλου να δημιουργεί ανάλογα ζητήματα. Παίζει;
        Μήπως έχετε κι εσείς κάποια ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • X
          xeno last edited by

          Εχω πρόβλημα με τον κινητήρα στην w211 (360.000 χλμ). Το παρουσίασε πρώτη φορά τον Ιούνιο (χωρίς να ανάψει λαμπάκι check engine ) σε ανάβαση από Βέροια προς Πολύμυλο. Τραγική κατάσταση δεν ανέβαζε στροφές, ρετάριζε (σαν να κλώτσαγε) και τελικά έφτασε με πρώτη και πολύ ζόρι (και κίνδυνο) στα διόδια Πολυμύλου. Μετά απο 2ωρη στάση, το αυτοκίνητο πήρε κανονικά μπροστά και έφτασε στα Ιωάννινα χωρίς πρόβλημα. Στον έλεγχο στο συνεργείο, το μόνο που βρέθηκε ήταν ένα ψιλοκομμένο λαστιχάκι υποπίεσης. Αλλάχτηκε, αλλά στο επόμενο ταξίδι (στο ίδιο ακριβώς σημείο) το ξανάκανε με μειωμένη όμως ένταση. Έστρωσε μετά τον Πολύμυλο στις ευθείες της Κοζάνης και το ξανάκανε στις ανηφόρες μετά τα Γρεβενά προς το Μέτσοβο. Αυτή τη φορά άναψε όμως το λαμπάκι check engine. Η 'επιστημονική' μου παρατήρηση είναι ότι το κάνει όταν είναι σε υψόμετρο και ανηφόρα. Ξανά έλεγχος στο συνεργείο: βρέθηκαν κάποιες λάθος τιμές/μετρήσεις του αισθητήρα λ, αλλά ο λ φαίνεται ότι λειτουργεί κανονικά. Καθαρίστηκαν τα μπεκς, η πεταλούδα, και έγινε αναβάθμιση λογισμικού που θερμαίνει τον λ ώστε να είναι πάντα στη σωστή θερμοκρασία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού για τις μετρήσεις. Τέθηκε ακόμη ζήτημα καταλύτη, όμως αφού οι αισθητήρες μπρος και πίσω λειτουργούν, στέλνουν σήμα και δε δείχνουν πρόβλημα, αφέθηκε σαν προοπτική για αργότερα. Η επόμενη ιδέα (μιας και είναι πολλές οι παράμετροι και οι συνιστώσες που επηρεάζουν το μείγμα) είναι ότι είναι πρόβλημα hardware στον λ, δηλαδή ότι το σύστημα που έχει ενσωματωμένο ο αισθητήρας λ για να τον θερμαίνει δεν λειτουργεί, και χρήζει αντικατάστασης. Χθες άναψε πάλι το check engine χωρίς όμως προβλήματα ρεταρίσματος και κομπιάσματα, αλλά αυτή τη φορά σε επίπεδο θαλάσσης και όχι σε μεγάλο υψόμετρο. Θα το ξαναπάω στο συνεργείο όταν επιστρέψω. Κάπου διάβασα ότι μπορεί και το μάτι στροφάλου να δημιουργεί ανάλογα ζητήματα. Παίζει;
          Μήπως έχετε κι εσείς κάποια ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • W
            w202-amg last edited by

            Η αντισταση του λ νομιζω πως βρισκει χρησιμοτητα μονο μεχρι να ζεσταθει ο λ απο τα καυσαερια....αυτο τουλαχιστον καταλαβα εγω απο το θεμα του giannis με ενα οπελ.
            Αν ο αισθητηρας στροφαλου εχει θεμα σιγουρα θα εχει καταγραφει σφαλμα αφου τα δεδομενα του θα διαφοροποιουνται σποραδικα με αυτα του αισθητηρα εκκεντροφορου.
            Ο εγκεφαλος τι βλαβες βγαζει?

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • X
              xeno last edited by

              Σήμερα πήγα το αυτοκίνητο στο συνεργείο και η ένδειξη σφάλματος ήταν η Β6/7 (PO365) =αισθητήρας εκκεντροφόρου εξαγωγής. Νέο πρόβλημα αυτό. Το σφάλμα αυτό αιτιολογεί ότι δεν υπήρξε πτώση στην απόδοση του κινητήρα και κομπιάσματα. Αυτό που με προβληματίζει είναι γιατί δεν μου το ανέφεραν στις προηγούμενες διαγνώσεις (αναφέρει στο frame ότι το σφάλμα επανελήφθη 63 φορές)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr