-
Εχω πρόβλημα με τον κινητήρα στην w211 (360.000 χλμ). Το παρουσίασε πρώτη φορά τον Ιούνιο (χωρίς να ανάψει λαμπάκι check engine ) σε ανάβαση από Βέροια προς Πολύμυλο. Τραγική κατάσταση δεν ανέβαζε στροφές, ρετάριζε (σαν να κλώτσαγε) και τελικά έφτασε με πρώτη και πολύ ζόρι (και κίνδυνο) στα διόδια Πολυμύλου. Μετά απο 2ωρη στάση, το αυτοκίνητο πήρε κανονικά μπροστά και έφτασε στα Ιωάννινα χωρίς πρόβλημα. Στον έλεγχο στο συνεργείο, το μόνο που βρέθηκε ήταν ένα ψιλοκομμένο λαστιχάκι υποπίεσης. Αλλάχτηκε, αλλά στο επόμενο ταξίδι (στο ίδιο ακριβώς σημείο) το ξανάκανε με μειωμένη όμως ένταση. Έστρωσε μετά τον Πολύμυλο στις ευθείες της Κοζάνης και το ξανάκανε στις ανηφόρες μετά τα Γρεβενά προς το Μέτσοβο. Αυτή τη φορά άναψε όμως το λαμπάκι check engine. Η 'επιστημονική' μου παρατήρηση είναι ότι το κάνει όταν είναι σε υψόμετρο και ανηφόρα. Ξανά έλεγχος στο συνεργείο: βρέθηκαν κάποιες λάθος τιμές/μετρήσεις του αισθητήρα λ, αλλά ο λ φαίνεται ότι λειτουργεί κανονικά. Καθαρίστηκαν τα μπεκς, η πεταλούδα, και έγινε αναβάθμιση λογισμικού που θερμαίνει τον λ ώστε να είναι πάντα στη σωστή θερμοκρασία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού για τις μετρήσεις. Τέθηκε ακόμη ζήτημα καταλύτη, όμως αφού οι αισθητήρες μπρος και πίσω λειτουργούν, στέλνουν σήμα και δε δείχνουν πρόβλημα, αφέθηκε σαν προοπτική για αργότερα. Η επόμενη ιδέα (μιας και είναι πολλές οι παράμετροι και οι συνιστώσες που επηρεάζουν το μείγμα) είναι ότι είναι πρόβλημα hardware στον λ, δηλαδή ότι το σύστημα που έχει ενσωματωμένο ο αισθητήρας λ για να τον θερμαίνει δεν λειτουργεί, και χρήζει αντικατάστασης. Χθες άναψε πάλι το check engine χωρίς όμως προβλήματα ρεταρίσματος και κομπιάσματα, αλλά αυτή τη φορά σε επίπεδο θαλάσσης και όχι σε μεγάλο υψόμετρο. Θα το ξαναπάω στο συνεργείο όταν επιστρέψω. Κάπου διάβασα ότι μπορεί και το μάτι στροφάλου να δημιουργεί ανάλογα ζητήματα. Παίζει;
Μήπως έχετε κι εσείς κάποια ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει; -
Εχω πρόβλημα με τον κινητήρα στην w211 (360.000 χλμ). Το παρουσίασε πρώτη φορά τον Ιούνιο (χωρίς να ανάψει λαμπάκι check engine ) σε ανάβαση από Βέροια προς Πολύμυλο. Τραγική κατάσταση δεν ανέβαζε στροφές, ρετάριζε (σαν να κλώτσαγε) και τελικά έφτασε με πρώτη και πολύ ζόρι (και κίνδυνο) στα διόδια Πολυμύλου. Μετά απο 2ωρη στάση, το αυτοκίνητο πήρε κανονικά μπροστά και έφτασε στα Ιωάννινα χωρίς πρόβλημα. Στον έλεγχο στο συνεργείο, το μόνο που βρέθηκε ήταν ένα ψιλοκομμένο λαστιχάκι υποπίεσης. Αλλάχτηκε, αλλά στο επόμενο ταξίδι (στο ίδιο ακριβώς σημείο) το ξανάκανε με μειωμένη όμως ένταση. Έστρωσε μετά τον Πολύμυλο στις ευθείες της Κοζάνης και το ξανάκανε στις ανηφόρες μετά τα Γρεβενά προς το Μέτσοβο. Αυτή τη φορά άναψε όμως το λαμπάκι check engine. Η 'επιστημονική' μου παρατήρηση είναι ότι το κάνει όταν είναι σε υψόμετρο και ανηφόρα. Ξανά έλεγχος στο συνεργείο: βρέθηκαν κάποιες λάθος τιμές/μετρήσεις του αισθητήρα λ, αλλά ο λ φαίνεται ότι λειτουργεί κανονικά. Καθαρίστηκαν τα μπεκς, η πεταλούδα, και έγινε αναβάθμιση λογισμικού που θερμαίνει τον λ ώστε να είναι πάντα στη σωστή θερμοκρασία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού για τις μετρήσεις. Τέθηκε ακόμη ζήτημα καταλύτη, όμως αφού οι αισθητήρες μπρος και πίσω λειτουργούν, στέλνουν σήμα και δε δείχνουν πρόβλημα, αφέθηκε σαν προοπτική για αργότερα. Η επόμενη ιδέα (μιας και είναι πολλές οι παράμετροι και οι συνιστώσες που επηρεάζουν το μείγμα) είναι ότι είναι πρόβλημα hardware στον λ, δηλαδή ότι το σύστημα που έχει ενσωματωμένο ο αισθητήρας λ για να τον θερμαίνει δεν λειτουργεί, και χρήζει αντικατάστασης. Χθες άναψε πάλι το check engine χωρίς όμως προβλήματα ρεταρίσματος και κομπιάσματα, αλλά αυτή τη φορά σε επίπεδο θαλάσσης και όχι σε μεγάλο υψόμετρο. Θα το ξαναπάω στο συνεργείο όταν επιστρέψω. Κάπου διάβασα ότι μπορεί και το μάτι στροφάλου να δημιουργεί ανάλογα ζητήματα. Παίζει;
Μήπως έχετε κι εσείς κάποια ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει; -
Εχω πρόβλημα με τον κινητήρα στην w211 (360.000 χλμ). Το παρουσίασε πρώτη φορά τον Ιούνιο (χωρίς να ανάψει λαμπάκι check engine ) σε ανάβαση από Βέροια προς Πολύμυλο. Τραγική κατάσταση δεν ανέβαζε στροφές, ρετάριζε (σαν να κλώτσαγε) και τελικά έφτασε με πρώτη και πολύ ζόρι (και κίνδυνο) στα διόδια Πολυμύλου. Μετά απο 2ωρη στάση, το αυτοκίνητο πήρε κανονικά μπροστά και έφτασε στα Ιωάννινα χωρίς πρόβλημα. Στον έλεγχο στο συνεργείο, το μόνο που βρέθηκε ήταν ένα ψιλοκομμένο λαστιχάκι υποπίεσης. Αλλάχτηκε, αλλά στο επόμενο ταξίδι (στο ίδιο ακριβώς σημείο) το ξανάκανε με μειωμένη όμως ένταση. Έστρωσε μετά τον Πολύμυλο στις ευθείες της Κοζάνης και το ξανάκανε στις ανηφόρες μετά τα Γρεβενά προς το Μέτσοβο. Αυτή τη φορά άναψε όμως το λαμπάκι check engine. Η 'επιστημονική' μου παρατήρηση είναι ότι το κάνει όταν είναι σε υψόμετρο και ανηφόρα. Ξανά έλεγχος στο συνεργείο: βρέθηκαν κάποιες λάθος τιμές/μετρήσεις του αισθητήρα λ, αλλά ο λ φαίνεται ότι λειτουργεί κανονικά. Καθαρίστηκαν τα μπεκς, η πεταλούδα, και έγινε αναβάθμιση λογισμικού που θερμαίνει τον λ ώστε να είναι πάντα στη σωστή θερμοκρασία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού για τις μετρήσεις. Τέθηκε ακόμη ζήτημα καταλύτη, όμως αφού οι αισθητήρες μπρος και πίσω λειτουργούν, στέλνουν σήμα και δε δείχνουν πρόβλημα, αφέθηκε σαν προοπτική για αργότερα. Η επόμενη ιδέα (μιας και είναι πολλές οι παράμετροι και οι συνιστώσες που επηρεάζουν το μείγμα) είναι ότι είναι πρόβλημα hardware στον λ, δηλαδή ότι το σύστημα που έχει ενσωματωμένο ο αισθητήρας λ για να τον θερμαίνει δεν λειτουργεί, και χρήζει αντικατάστασης. Χθες άναψε πάλι το check engine χωρίς όμως προβλήματα ρεταρίσματος και κομπιάσματα, αλλά αυτή τη φορά σε επίπεδο θαλάσσης και όχι σε μεγάλο υψόμετρο. Θα το ξαναπάω στο συνεργείο όταν επιστρέψω. Κάπου διάβασα ότι μπορεί και το μάτι στροφάλου να δημιουργεί ανάλογα ζητήματα. Παίζει;
Μήπως έχετε κι εσείς κάποια ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει; -
Η αντισταση του λ νομιζω πως βρισκει χρησιμοτητα μονο μεχρι να ζεσταθει ο λ απο τα καυσαερια....αυτο τουλαχιστον καταλαβα εγω απο το θεμα του giannis με ενα οπελ.
Αν ο αισθητηρας στροφαλου εχει θεμα σιγουρα θα εχει καταγραφει σφαλμα αφου τα δεδομενα του θα διαφοροποιουνται σποραδικα με αυτα του αισθητηρα εκκεντροφορου.
Ο εγκεφαλος τι βλαβες βγαζει? -
Σήμερα πήγα το αυτοκίνητο στο συνεργείο και η ένδειξη σφάλματος ήταν η Β6/7 (PO365) =αισθητήρας εκκεντροφόρου εξαγωγής. Νέο πρόβλημα αυτό. Το σφάλμα αυτό αιτιολογεί ότι δεν υπήρξε πτώση στην απόδοση του κινητήρα και κομπιάσματα. Αυτό που με προβληματίζει είναι γιατί δεν μου το ανέφεραν στις προηγούμενες διαγνώσεις (αναφέρει στο frame ότι το σφάλμα επανελήφθη 63 φορές)
check engine σε mercedes W211