-
http://www.drive.gr/news/prototypa/visi ... -prototypo
Όπως είχε διαρρεύσει, η BMW γιόρτασε τον πρώτο της αιώνα με ένα φουτουριστικό πρωτότυπο που ονομάζεται Vision Next 100.
Έχει μήκος 4,9 m και ύψος μόλις 1,37 m, ενώ το αμάξωμά του είναι κατασκευασμένο από ένα συνδυασμό συνθετικών υλικών. Σύμφωνα με την εταιρεία το Vision Next 100 είναι το πρώτο από μια σειρά τεσσάρων πρωτοτύπων που θα δείξουν τις κατευθύνσεις προς τις οποίες θα κινηθεί η εταιρεία στο μέλλον.
Σύμφωνα με ένα σκεπτικό που η BMW ονομάζει «Ζωντανή Γεωμετρία» (Alive Geometry), η καμπίνα μπορεί να προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες. Για παράδειγμα, όταν είναι σε λειτουργία η αυτόνομη οδήγηση οι εμπρός θέσεις μπορεί να είναι γυρισμένες προς τα πίσω, δημιουργώντας ένα χώρο που δεν έχει και πολλά να ζηλέψει από ένα κανονικό σαλόνι.
Αντιθέτως όταν ο οδηγός έχει τον έλεγχο, η διαρρύθμιση της καμπίνας θα είναι συμβατική. Μάλιστα, ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που έχεις επιλέξει η θέση οδήγησης αλλά και το ταμπλό του αυτοκινήτου θα αποκτούν μια πιο επιθετική προσέγγιση, ώστε να ταιριάζουν με την εκάστοτε στιγμή. Εξάλλου ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας ήταν, είναι και θα είναι ο βασικός πυλώνας για κάθε μοντέλο της εταιρείας.
-
http://www.drive.gr/news/prototypa/visi ... -prototypo
Όπως είχε διαρρεύσει, η BMW γιόρτασε τον πρώτο της αιώνα με ένα φουτουριστικό πρωτότυπο που ονομάζεται Vision Next 100.
Έχει μήκος 4,9 m και ύψος μόλις 1,37 m, ενώ το αμάξωμά του είναι κατασκευασμένο από ένα συνδυασμό συνθετικών υλικών. Σύμφωνα με την εταιρεία το Vision Next 100 είναι το πρώτο από μια σειρά τεσσάρων πρωτοτύπων που θα δείξουν τις κατευθύνσεις προς τις οποίες θα κινηθεί η εταιρεία στο μέλλον.
Σύμφωνα με ένα σκεπτικό που η BMW ονομάζει «Ζωντανή Γεωμετρία» (Alive Geometry), η καμπίνα μπορεί να προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες. Για παράδειγμα, όταν είναι σε λειτουργία η αυτόνομη οδήγηση οι εμπρός θέσεις μπορεί να είναι γυρισμένες προς τα πίσω, δημιουργώντας ένα χώρο που δεν έχει και πολλά να ζηλέψει από ένα κανονικό σαλόνι.
Αντιθέτως όταν ο οδηγός έχει τον έλεγχο, η διαρρύθμιση της καμπίνας θα είναι συμβατική. Μάλιστα, ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που έχεις επιλέξει η θέση οδήγησης αλλά και το ταμπλό του αυτοκινήτου θα αποκτούν μια πιο επιθετική προσέγγιση, ώστε να ταιριάζουν με την εκάστοτε στιγμή. Εξάλλου ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας ήταν, είναι και θα είναι ο βασικός πυλώνας για κάθε μοντέλο της εταιρείας.
-
http://www.drive.gr/news/prototypa/visi ... -prototypo
Όπως είχε διαρρεύσει, η BMW γιόρτασε τον πρώτο της αιώνα με ένα φουτουριστικό πρωτότυπο που ονομάζεται Vision Next 100.
Έχει μήκος 4,9 m και ύψος μόλις 1,37 m, ενώ το αμάξωμά του είναι κατασκευασμένο από ένα συνδυασμό συνθετικών υλικών. Σύμφωνα με την εταιρεία το Vision Next 100 είναι το πρώτο από μια σειρά τεσσάρων πρωτοτύπων που θα δείξουν τις κατευθύνσεις προς τις οποίες θα κινηθεί η εταιρεία στο μέλλον.
Σύμφωνα με ένα σκεπτικό που η BMW ονομάζει «Ζωντανή Γεωμετρία» (Alive Geometry), η καμπίνα μπορεί να προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες. Για παράδειγμα, όταν είναι σε λειτουργία η αυτόνομη οδήγηση οι εμπρός θέσεις μπορεί να είναι γυρισμένες προς τα πίσω, δημιουργώντας ένα χώρο που δεν έχει και πολλά να ζηλέψει από ένα κανονικό σαλόνι.
Αντιθέτως όταν ο οδηγός έχει τον έλεγχο, η διαρρύθμιση της καμπίνας θα είναι συμβατική. Μάλιστα, ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που έχεις επιλέξει η θέση οδήγησης αλλά και το ταμπλό του αυτοκινήτου θα αποκτούν μια πιο επιθετική προσέγγιση, ώστε να ταιριάζουν με την εκάστοτε στιγμή. Εξάλλου ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας ήταν, είναι και θα είναι ο βασικός πυλώνας για κάθε μοντέλο της εταιρείας.
BMW Vision Next 100