Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    βελτίωση Α3 1,6 tdi 105 2013
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. βελτίωση Α3 1,6 tdi 105 2013
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    25
    160
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      screwdriver last edited by

      ενδιαφέρεται φίλος να ζωντανέψει λίγο το εν λόγω μοτέρ.
      έχει κανείς κάποια πρόταση για πρόγραμμα?
      τι γνώμη έχετε για παράλληλο εγκέφαλο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        screwdriver last edited by

        ενδιαφέρεται φίλος να ζωντανέψει λίγο το εν λόγω μοτέρ.
        έχει κανείς κάποια πρόταση για πρόγραμμα?
        τι γνώμη έχετε για παράλληλο εγκέφαλο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          screwdriver last edited by

          ενδιαφέρεται φίλος να ζωντανέψει λίγο το εν λόγω μοτέρ.
          έχει κανείς κάποια πρόταση για πρόγραμμα?
          τι γνώμη έχετε για παράλληλο εγκέφαλο?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • G
            ggab last edited by

            αφού έχει γκρούπ VW,γιατί δεν πάει στα κεντρικά;;;αυτοί σίγουρα ''ξέρουν''......

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • S
              screwdriver last edited by

              καλό!
              αν και το δικό του είναι euro 6 και δεν ήταν μέσα στα official πειραγμένα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • J
                johnkyr last edited by

                παίρνεις Euro6 diesel, άρα, είναι πολύ καινούριο .... και αμέσως ψάχνεσαι για πρόγραμμα ? μάλλον δεν έκανες 'καλή' αγορά.

                ότι και πρόγραμμα να βάλει βέβαια, να ξέρει ότι σίγουρα δεν θα περνά τα στανταρντ εκπομπών ρύπων και ίσως να βγάλει πολύ πιο γρήγορα off τα συστήματα μείωσης των εκπομπών.....

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kostas-chania last edited by

                  Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
                  ...ότι και πρόγραμμα να βάλει βέβαια, να ξέρει ότι σίγουρα δεν θα περνά τα στανταρντ εκπομπών ρύπων και ίσως να βγάλει πολύ πιο γρήγορα off τα συστήματα μείωσης των εκπομπών.....

                  Σωστός. Αυτά (δύο συνήθως) είναι που στραγγαλίζουν και τη δύναμη του κινητήρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • J
                    johnkyr last edited by

                    στο δικό μου πχ 1.5dci .... απλά βουλώνοντας την EGR, θα δω μεγάλη διαφορά ......
                    και στην απόδοση και μείωση κατανάλωσης .... ΔΕΝ θα είναι βέβαια πλέον euro5 ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • S
                      screwdriver last edited by

                      Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
                      παίρνεις Euro6 diesel, άρα, είναι πολύ καινούριο .... και αμέσως ψάχνεσαι για πρόγραμμα ? μάλλον δεν έκανες 'καλή' αγορά.

                      ότι και πρόγραμμα να βάλει βέβαια, να ξέρει ότι σίγουρα δεν θα περνά τα στανταρντ εκπομπών ρύπων και ίσως να βγάλει πολύ πιο γρήγορα off τα συστήματα μείωσης των εκπομπών.....

                      Leasing ειναι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cson last edited by

                        Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:

                        ...ότι και πρόγραμμα να βάλει βέβαια, να ξέρει ότι σίγουρα δεν θα περνά τα στανταρντ εκπομπών ρύπων και ίσως να βγάλει πολύ πιο γρήγορα off τα συστήματα μείωσης των εκπομπών.....

                        Σωστός. Αυτά (δύο συνήθως) είναι που στραγγαλίζουν και τη δύναμη του κινητήρα.

                        Φιλος που εχει αφαιρεσει το βουλωμενο dpf απο το euro 5 corsa του δεν ειδε καμια αυξηση στη δυναμη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • J
                          johnkyr last edited by

                          +remap

                          ... ζουν ανάμεσα μας ..... 😞

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • K
                            kostas-chania last edited by

                            Ο χρήστης cson έγραψε:

                            ...ότι και πρόγραμμα να βάλει βέβαια, να ξέρει ότι σίγουρα δεν θα περνά τα στανταρντ εκπομπών ρύπων και ίσως να βγάλει πολύ πιο γρήγορα off τα συστήματα μείωσης των εκπομπών.....

                            Σωστός. Αυτά (δύο συνήθως) είναι που στραγγαλίζουν και τη δύναμη του κινητήρα.

                            Φιλος που εχει αφαιρεσει το βουλωμενο dpf απο το euro 5 corsa του δεν ειδε καμια αυξηση στη δυναμη.

                            Στον 2.2 της Toyota η αύξηση από τα 150 πάει στα 172 άλογα περίπου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • C
                              cson last edited by

                              Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:

                              ...ότι και πρόγραμμα να βάλει βέβαια, να ξέρει ότι σίγουρα δεν θα περνά τα στανταρντ εκπομπών ρύπων και ίσως να βγάλει πολύ πιο γρήγορα off τα συστήματα μείωσης των εκπομπών.....

                              Σωστός. Αυτά (δύο συνήθως) είναι που στραγγαλίζουν και τη δύναμη του κινητήρα.

                              Φιλος που εχει αφαιρεσει το βουλωμενο dpf απο το euro 5 corsa του δεν ειδε καμια αυξηση στη δυναμη.

                              Στον 2.2 της Toyota η αύξηση από τα 150 πάει στα 172 άλογα περίπου.

                              Χωρις remap? Δεν νομιζω. Εγω μιλαω αποκλειστικα για αφαιρεση dpf και ακυρωση του απο την ecu. Κανενα αλλο πειραγμα. Φυσικα του ειπαν με καποιο ποσο να του ανεβασουν καμια 15 αλογα αλλα δεν δεκτηκε.

                              Επισης με βγαλμενο dpf και remap ο μαυρος καπνος γινεται πλεον ορατος στα πατηματα.
                              Σε εργοστασιακη κατασταση εγκεφαλου και βγαλμενο dpf δεν φαινεται κανενας καπνος και σε μια μετρηση που εκανε καυσαεριων ειναι εντος οριων.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • J
                                johnkyr last edited by

                                Η μέτρηση καυσαερίων στα diesel στο ΚΤΕΟ.

                                http://1epal-n-filad.att.sch.gr/files/d ... aerion.pdf

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  kostas-chania last edited by

                                  Ο χρήστης cson έγραψε:

                                  ...ότι και πρόγραμμα να βάλει βέβαια, να ξέρει ότι σίγουρα δεν θα περνά τα στανταρντ εκπομπών ρύπων και ίσως να βγάλει πολύ πιο γρήγορα off τα συστήματα μείωσης των εκπομπών.....

                                  Σωστός. Αυτά (δύο συνήθως) είναι που στραγγαλίζουν και τη δύναμη του κινητήρα.

                                  Φιλος που εχει αφαιρεσει το βουλωμενο dpf απο το euro 5 corsa του δεν ειδε καμια αυξηση στη δυναμη.

                                  Στον 2.2 της Toyota η αύξηση από τα 150 πάει στα 172 άλογα περίπου.

                                  Χωρις remap? Δεν νομιζω. Εγω μιλαω αποκλειστικα για αφαιρεση dpf και ακυρωση του απο την ecu. Κανενα αλλο πειραγμα. Φυσικα του ειπαν με καποιο ποσο να του ανεβασουν καμια 15 αλογα αλλα δεν δεκτηκε.

                                  Λόγου του ότι το έχει κάνει ο αδερφός μου διότι κάθε τόσο το καντράν γινόταν χριστουγεννιάτικο δέντρο, έμπαινε ο κινητήρας -ακόμη και το σασμάν- σε safe mode και η εδώ αντιπροσωπεία το μόνο που έκανε ήταν να το επαναφέρει, μου είπε ότι μετά είδε αισθητή διαφορά και γενικά το αμάξι πάει σαν το διάολο. Τότε που το έκανε είχα διαβάσει για την ιπποδύναμη σε σάιτ. Η μοναδική ακουστική διαφορά είναι ότι πλέον ακούγεται ένα σφύριγμα στην εξάτμιση και στις αλλαγές ταχυτήτων ακούγεται λες και υπάρχει σκάστρα, που δεν υπάρχει. Εκτός αυτού έπεσε η κατανάλωση μισό λίτρο.

                                  Eπισης με βγαλμενο dpf και remap ο μαυρος καπνος γινεται πλεον ορατος στα πατηματα.
                                  Σε εργοστασιακη κατασταση εγκεφαλου και βγαλμενο dpf δεν φαινεται κανενας καπνος και σε μια μετρηση που εκανε καυσαεριων ειναι εντος οριων.

                                  Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • G
                                    ggab last edited by

                                    Σκορπιστε καρκινο ελευθερα!!!!!!!
                                    Χαλαλι........15 αλογα ειναι αυτα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • K
                                      kostas-chania last edited by

                                      Να τα λες σε αυτούς που νοθεύουν τα καύσιμα με αποτέλεσμα τα φίλτρα να καταστρέφονται σε χρόνο μηδέν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
                                        Να τα λες σε αυτούς που νοθεύουν τα καύσιμα με αποτέλεσμα τα φίλτρα να καταστρέφονται σε χρόνο μηδέν.

                                        Τα λεω σε αυτους που βγαζουν τα φιλτρα πριν καταστραφουν........για να μη καταστραφουν και σπερνουν καρκινο,αντι να ψαξουν για πρατηριο με καθαρα καυσιμα!!!!!!!!
                                        Τα λεω στους κοντοφθαλμους και πρωτοπορους ελληναρες......

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          kostas-chania last edited by

                                          Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                          Να τα λες σε αυτούς που νοθεύουν τα καύσιμα με αποτέλεσμα τα φίλτρα να καταστρέφονται σε χρόνο μηδέν.

                                          Τα λεω σε αυτους που βγαζουν τα φιλτρα πριν καταστραφουν........για να μη καταστραφουν και σπερνουν καρκινο,αντι να ψαξουν για πρατηριο με καθαρα καυσιμα!!!!!!!! ...

                                          Αν θέλεις να ξέρεις στα Χανιά τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα, όλες οι εταιρείες από Αθήνα έριχναν σε κοινή δεξαμενή όπου και από εκεί αντλούσαν τα βυτία.
                                          Η ευαισθησία στα συγκεκριμένα φίλτρα είναι η παρουσία θείου.
                                          Βλέπεις όμως είναι πολύ δαπανηρή κατεργασία για τις εταιρείες και έτσι ¨αφήνουν¨ να περάσει λιγάκι παραπάνω.

                                          Τα λεω στους κοντοφθαλμους και πρωτοπορους ελληναρες......

                                          Αν αναφέρεσαι προσωπικά σε εμένα σου λέω ότι τουλάχιστον του αδερφού μου όχι μόνο δεν παράγει καρκίνο διότι ΔΕΝ χρησιμοποιεί καύσιμο του εμπορίου αλλά 100% οργανικό. Στο ΚΤΕΟ για να καταλάβεις λόγου των χαμηλών ρύπων που είδαν, έψαχναν να δουν εάν υπάρχει έκχυση υγραερίου (απαγορεύεται προς το παρόν στην Ελλαδάρα μας) στην εισαγωγή του κινητήρα μια που είναι ένας απλός τρόπος για να γίνει ο κινητήρας καθαρός.

                                          Αν θέλεις λεπτομέρειες για το παραπάνω καύσιμο ευχαρίστως με π.μ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • G
                                            ggab last edited by

                                            Μαλλον στα Χανια ειστε πολυ πιο μπροστα απο τις αυτοκινητοβιομηχανιες,που φορτωνουν τα αυτοκινητα με περιττο βαρος(dpf)........τι να πω!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr