-
Γειά σας!Μόλις πήρα δίπλωμα και θέλω να αγοράσω ένα φτηνό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.Δεν το χρειάζομαι για καθημερινή χρήση δουλειάς,μόνο για βόλτες και καμμιά εκδρομή.Με ενδιαφέρει να είναι οικονομικό από άποψη κατανάλωσης, συνεργείου και τελών γιατί υπάρχει μεγάλη οικονομική στενότητα.Όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά δεν έχω γνώμη γιατί δεν έχω ξαναοδηγήσει ποτέ τίποτα εκτός από αυτό της σχολής(toyota yaris).Είμαι ανάμεσα σε 2.Το ένα είναι Hyundai Getz του 2004,1100 κυβικά,65 ίπποι 130.000 χλμ και το άλλο είναι Ford fiesta του 2003, 1250 κυβικά 75 ίπποι 130.000 χλμ.Και τα δύο είναι αμάξια φίλων-γυναικών και τα δεύτερα της οικογένειάς τους.Είναι σε παρόμοια καλοσυντηρημένη κατάσταση.Η τιμή και των δύο είναι η ίδια(φιλική) και η ανώτερη που μπορώ να διαθέσω:2000 ευρώ.Ποιό πιστεύετε είναι η πιο αξιοπρεπής αγορά?Eμφάνιση δεν με ενδιαφέρει.έχω διαβάσει τόσα πολλά τελευταία που έχω καταμπερδευτεί.Δεν είμαι και καθόλου ειδική στο θέμα.Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει?
-
Γειά σας!Μόλις πήρα δίπλωμα και θέλω να αγοράσω ένα φτηνό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.Δεν το χρειάζομαι για καθημερινή χρήση δουλειάς,μόνο για βόλτες και καμμιά εκδρομή.Με ενδιαφέρει να είναι οικονομικό από άποψη κατανάλωσης, συνεργείου και τελών γιατί υπάρχει μεγάλη οικονομική στενότητα.Όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά δεν έχω γνώμη γιατί δεν έχω ξαναοδηγήσει ποτέ τίποτα εκτός από αυτό της σχολής(toyota yaris).Είμαι ανάμεσα σε 2.Το ένα είναι Hyundai Getz του 2004,1100 κυβικά,65 ίπποι 130.000 χλμ και το άλλο είναι Ford fiesta του 2003, 1250 κυβικά 75 ίπποι 130.000 χλμ.Και τα δύο είναι αμάξια φίλων-γυναικών και τα δεύτερα της οικογένειάς τους.Είναι σε παρόμοια καλοσυντηρημένη κατάσταση.Η τιμή και των δύο είναι η ίδια(φιλική) και η ανώτερη που μπορώ να διαθέσω:2000 ευρώ.Ποιό πιστεύετε είναι η πιο αξιοπρεπής αγορά?Eμφάνιση δεν με ενδιαφέρει.έχω διαβάσει τόσα πολλά τελευταία που έχω καταμπερδευτεί.Δεν είμαι και καθόλου ειδική στο θέμα.Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει?
-
Γειά σας!Μόλις πήρα δίπλωμα και θέλω να αγοράσω ένα φτηνό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.Δεν το χρειάζομαι για καθημερινή χρήση δουλειάς,μόνο για βόλτες και καμμιά εκδρομή.Με ενδιαφέρει να είναι οικονομικό από άποψη κατανάλωσης, συνεργείου και τελών γιατί υπάρχει μεγάλη οικονομική στενότητα.Όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά δεν έχω γνώμη γιατί δεν έχω ξαναοδηγήσει ποτέ τίποτα εκτός από αυτό της σχολής(toyota yaris).Είμαι ανάμεσα σε 2.Το ένα είναι Hyundai Getz του 2004,1100 κυβικά,65 ίπποι 130.000 χλμ και το άλλο είναι Ford fiesta του 2003, 1250 κυβικά 75 ίπποι 130.000 χλμ.Και τα δύο είναι αμάξια φίλων-γυναικών και τα δεύτερα της οικογένειάς τους.Είναι σε παρόμοια καλοσυντηρημένη κατάσταση.Η τιμή και των δύο είναι η ίδια(φιλική) και η ανώτερη που μπορώ να διαθέσω:2000 ευρώ.Ποιό πιστεύετε είναι η πιο αξιοπρεπής αγορά?Eμφάνιση δεν με ενδιαφέρει.έχω διαβάσει τόσα πολλά τελευταία που έχω καταμπερδευτεί.Δεν είμαι και καθόλου ειδική στο θέμα.Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει?
-
To getz είναι λίγο πιο αξιόπιστο αλλά το 1100 αδύναμο οπότε θα έκλεινα προς το fiesta το οποίο συνολικά υπερέχει σαν αυτοκίνητο σχεδόν σε όλα... Αν η κατάσταση είναι παρόμοια όπως λες fiesta απο μένα...
-
Πρακτικά είναι το ίδιο αυτοκίνητο. Με το fiesta έχεις λίγο παραπάνω ιπποδύναμη που θα φανεί μόνο σε ανοιχτό δρόμο (ταχύτητες πάνω από 100χαω). Σε πόλη κ επαρχιακούς δρόμους η διαφόρα είναι μικρότερη γιατί το Getz είναι ελαφρύτερο.
Το fiesta πρέπει να έχει ένα πλεονέκτημα οδηγικά (λίγο σφαλέστερο). Με το Getz καλύτεροι χώροι (μικρότερο σώμα αλλά ευρύχωρο μέσα με λίγο καλύτερη ορατότητα περιμετρικά). Ίδια τέλη κυκλοφορίας. Με το getz λιγότερα τεκμήρια (αν έχεις θέμα), ελάχιστα φθηνότερη ασφάλεια. Επίσης λίγο φθηνότερο το σέρβις του.Μεταξύ τους είναι δύσκολη η επιλογή. Εγώ θα επέλεγα το Getz για τη χρήση του αυτοκινήτου (αν θέλεις πρακτικότητα και κίνηση στην πόλη) , αλλά το Fiesta για τα άλογα κ το πάτημα (για μούρη και κίνηση εκτός).
Πριν το ο,τιδήποτε σκέφτηκες ότι πέρα από τα 2000€ με το που θα το πάρεις θα χρειαστεί να δώσεις 500 με 1000€ με το καλήμερα; Θέλεις 100€ για ένα 6μηνο ασφάλισης, 135€ για τα τέλη (αν δεν γίνουν 200€ με τις αλλαγές), 100 με 200€ για σέρβις, 250€ για λάστιχα, 50€ για κτέο. Το σέρβις, τα λάστιχα και το ΚΤΕΟ μπορεί να τα γλιτώσεις για λίγο (λες φίλοι, όμως συνήθως ο πολών το όχημα δεν φροντίζει για τα τελευταία του έξοδα). Τέλος, (αν κ από γνωστό όχι πολύ συχνά) είναι και οι κρυφές ζημιές. Επιπλέον, το αυτοκίνητο αν το πας οικονομικά θα κάψει 10€ ανά 100 χλμ. 15€ στην πόλη. Ανάλογα τα χλμ θα χρειαστεί να υπολογίσεις και το κόστος αυτό. Εν τέλει, πέραν από το διχίλιαρο δες και τι άλλο θα χρειαστεί (σε κάποιον μηχανικό συνήθως/ο φίλος θα σου πει τι πρέπει να περιμένεις). Εν τέλει, κάνε στο νου σου 2000€ την αγορά, 250€ για τον πρώτο μήνα τουλάχιστον.
-
Ναι αυτό με την ταχύτητα του Getz μου το είπαν και το αντιλαμβάνομαι αλλά σαν νέα οδηγός δεν νομίζω ότι θα ξεπεράσω τα 100..Βέβαια δεν ξέρω αν θα υπάρχει διαφορά στο πόσα άτομα θα μπορώ να κουβαλήσω.(π.χ.Θα πάρω την παρέα και θα σπρώχνουμε στην ανηφόρα?Θα το παίρνει ο άνεμος όπως λένε για το atos?).Γνωρίζω για τα επιπλέον έξοδα γιαυτό και δεν μπορώ να διαθέσω πάνω από 2000 για αγορά.Δυστυχώς σε αυτά τα χρήματα δεν βρήκα και πολλές επιλογές.Ειδικά για το Getz έχω παρατηρήσει ότι είναι γενικά πιο ακριβό,για να πώ την αλήθεια δεν είδα κανένα κάτω από 3000.Ξέχασα να αναφέρω ότι το fiesta είναι 2πορτο ενώ το Getz 4πορτο.Δεν έχω καμμία εμπειρία στα αυτοκίνητα γιαυτό κ δεν ξέρω πώς να διαλέξω!!
-
Με άτομα θα γονατίσει το συτοκίνητο στην ανηφόρα μόνο (κ το fiesta). Αλλά σε ατμοσφαιρικό βενζίνη θέλεις 100 άλογα τουλάχιστον για να τραβάει άνετα. Σε γενικές γραμμές αν ανεβαίνεις π.χ. βουνό και είστε τεσσερις μέσα θα κρατήσεις δευτέρα και δεν θα επιταχύνεις πολύ (γιατί μετά θα βάλεις τρίτη κ τότε θα ξεμείνει από δύναμη ο κινητηρας (ίδια ταχύτητα με λιγότερες στροφές). Σε ανηφορίτσα ή αν είστε δυο στο όχημα κάνεις το ίδιο με τρίτη. Από εκεί κ ύστερα δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα από τον κινητήρα. Στην ευθεία, το βάρος μικρή διαφορά κάνει. Αν αρχίσει ο κατήφορος τότε σκέφτεσαι τα φρένα (πάω πιο αργά για να φρενάρω πιο εύκολα)
Τώρα, αν είσαι συντηρητικός οδηγός, δεν θα έχεις θέμα. Ζω στα βουνά κ τριγύρω μου είναι γεμάτο με αυτοκίνητα μικρής ιπποδύναμης. Κανένα θέμα. (πάντα προσεκτικά στον κατήφορο όταν έχεις βάρος).Από την στιγμή που το Getz είναι πεντάθυρο/τετράπορτο για μένα είναι ξεκάθαρη η επιλογή. Άλλοι όμως θα σου πουν ότι το 2πορτο είναι πιο όμορφο. Ίσως, αλλά αν βάζεις μέσα τρίτο άτομο συχνά (και ειδικά κάποια ηλικίας)... ας είναι η κολώνα 5 εκατοστά πιο μπροστά. Επιπλέον τα τρίθυρα/τρίπορτα είναι χαμηλότερα πίσω, οπότε ψηλούς δεν βάζεις εκεί.
-
Ο χρήστης 352554 έγραψε:
Πρακτικά είναι το ίδιο αυτοκίνητο.
Μεταξύ τους είναι δύσκολη η επιλογή. Εγώ θα επέλεγα το Getz για τη χρήση του αυτοκινήτου (αν θέλεις πρακτικότητα και κίνηση στην πόλη) , αλλά το Fiesta για τα άλογα κ το πάτημα (για μούρη και κίνηση εκτός).Αν και στην οικογένεια υπάρχει hyundai (i20) και κανένα ford για μένα δεν υπάρχει σύγκριση...Τα αυτοκίνητα τα ξέρω και τα 2... Το getz είναι αξιόπιστο αλλά μέχρι εκεί... Στο δρόμο η διαφορά είναι τεράστια... Πολύ μπροστά σε τιμόνι και πάτημα το fiesta... Επίσης το getz 1100 είναι πραγματικά αργό... Σε σύγκριση δε με το i20 (1200cc) που υπάρχει στην οικογένεια μου φάνηκε αργό ως επικίνδυνο ειδικά φορτωμένο... Για 1300 getz μπορεί να το σκεφτόμουν για το 1100 ούτε κουβέντα, με κλιματισμό και 3 άτομα το αμάξι υποφέρει πραγματικά... Αν κινείσαι μόνο μέσα σε πόλη ή μικρά ταξίδια οκ αν πας λίγο πιο μακριά υστερεί πολύ για μένα, μετριότατο τιμόνι, κουραστικά καθίσματα, αδύναμος κινητήρας... Από αξιοπιστία βέβαια χωρίς να είναι κακό το fiesta όσους ξέρω με getz έχουν να πουν τα καλύτερα... Τίμιο το getz μεν θα το σκεφτόμουν μόνο αν ήταν σημαντικά φθηνότερο δε... Πρόσεξε βέβαια αν πράγματι χρειάζεσαι ή θα χρειαστείς τις πίσω πόρτες...
-
Με κλειστά τα μάτια το Φιέστα. Η διαφορα στον δρόμο είναι μεγάλη.
-
Διαφορα εμφανής και αξιοποιήσιμη σε μια νεα-απειρη οδηγό;
Ή μήπως το βαρος παει σε ενα πιο αξιόπιστο, ευκολοχρηστο (4 πόρτες) και με μεγαλύτερους και αξιοποιησιμους χώρους: πχ οι πλάτες στα πίσω καθισματα στο getz έχουν 4 ρυθμισεις, αυξάνοντας το διαθέσιμο χωρο στο πορτ μπαγκαζ και ταυτόχρονα βοηθούν σε ξεκούραστο ταξίδι κι επίσης αν χρειαστεί μαζεύουν ολοκληρα, μαζί με το κάτω μέρος τους και δημιουργούν εναν πολύ μεγαλο κι ενιαίο χώρο φόρτωσης. -
+1!!!
Ρε παιδιά με όλο το σεβασμό, τι πάτημα τιμόνια και ρεπρίζ κουβεντιάζουμε εδώ πέρα.
Η κοπέλα μόλις πήρε δίπλωμα και ψάχνει κάτι **οικον[b]ομικό **απο κατανάλωση και συνεργεία[/b] για να πάρει την παρέα της να πάει καμια βόλτα. Πιστεύετε ότι θα βρει διαφορά στην πληροφόρηση που θα της δίνει το τιμόνι? Αυτό είναι να το σκεφτεί μετά τον 5ο χρόνο, αν και εφόσον ψάχνεται με την οδήγηση.
Αξιοπιστία: Getz με κλειστά μάτια
Ευκολία χρήσης: το ίδιο λόγω 5θυρου αμαξώματος
Οικονομία: τα ίδια
ΟΚ για οδική συμπεριφορά και τράβηγμα για το Fiesta αλλά πολύ απλά η κοπέλα δεν θα βρει αξιόλογη διαφορά. Καλύτερα να παιδευτεί λίγο παραπάνω με το Getz αν βρεθεί σε ανηφόρα με φορτίο. Θα μάθει να οδηγεί (το εννοώ αυτό)Ο χρήστης 352554 έγραψε:
Πριν το ο,τιδήποτε σκέφτηκες ότι πέρα από τα 2000€ με το που θα το πάρεις θα χρειαστεί να δώσεις 500 με 1000€ με το καλήμερα; Θέλεις 100€ για ένα 6μηνο ασφάλισης, 135€ για τα τέλη (αν δεν γίνουν 200€ με τις αλλαγές), 100 με 200€ για σέρβις, 250€ για λάστιχα, 50€ για κτέο. Το σέρβις, τα λάστιχα και το ΚΤΕΟ μπορεί να τα γλιτώσεις για λίγο (λες φίλοι, όμως συνήθως ο πολών το όχημα δεν φροντίζει για τα τελευταία του έξοδα). Τέλος, (αν κ από γνωστό όχι πολύ συχνά) είναι και οι κρυφές ζημιές. Επιπλέον, το αυτοκίνητο αν το πας οικονομικά θα κάψει 10€ ανά 100 χλμ. 15€ στην πόλη. Ανάλογα τα χλμ θα χρειαστεί να υπολογίσεις και το κόστος αυτό. Εν τέλει, πέραν από το διχίλιαρο δες και τι άλλο θα χρειαστεί (σε κάποιον μηχανικό συνήθως/ο φίλος θα σου πει τι πρέπει να περιμένεις). Εν τέλει, κάνε στο νου σου 2000€ την αγορά, 250€ για τον πρώτο μήνα τουλάχιστον.
Βασικό ερώτημα για την φίλη: έχοντας υπόψη όλα τα κόστη όπως τα ανέλυσε ο φίλος πιο πάνω, σκέφτηκες μήπως το σενάριο να νοικιάζεις ένα αυτοκίνητο όταν θα το χρειάζεσαι για μια βόλτα? Αν κατάλαβα καλά, θα το χρησιμοποιείς ελάχιστα έως απείρως λίγο. Στο μεταξύ όμως τα κόστη συντήρησης και κτήσης δεν αλλάζουν, μόνο που δεν θα το ταϊζεις βενζίνη. Αν ενοικιάζεις ένα αυτοκίνητο για 10 μέρες το χρόνο, μήπως συμφέρει έναντι του να έχεις το δικό σου?
-
Μονο; για αερόσακους κτλ; τίποτα; αδιάφοροι;
Απότομο ελιγμό νέα οδηγός; αρα περιμένεις ανάποδα τιμόνια κτλ απο νέα οδηγό. Οκ.
Εγώ ξέρω οτι γενικά γυναίκες οδηγοί απλα πατανε φρένο και τέλος, οτι γίνει..οδηγοί χρονων κιόλας. ελιγμούς κτλ δεν έχω δει ποτε, απο καμία.
Α, με 50, ελιγμό και θα υπάρχει εμφανής κιολας διαφορα αναμεσα σε getz και fiesta, μάλιστα, τι να πω. -
To προσπέρασμα δεν είναι ενεργητική ασφάλεια? Αγαπητε Αlxnks προσπέρασες ποτέ με getz 1100 και 3 άτομα? Εκεί θα καταλάβεις τη διαφορά με το fiesta... Και όχι ότι το fiesta είναι κανας πύραυλος απλά πιο αξιοπρεπής... Επίσης η άπειρη οδηγός δεν θα είναι πάντα άπειρη σε κάνα 2 χρόνια θα βελτιωθεί...
-
Ναι, σε 2 χρόνια θα ναι έμπειρη. Κι άντε, εσύ στα 2 χρόνια θεωρεις οδηγό, γυναίκα μάλιστα, έμπειρη και της θετεις και υψηλα στάνταρ οδήγησης. Μήπως αγαπητέ Gauss ειδες για πόση και ποσο συχνή οδήγηση μιλάει; Παλι θεωρεις τα 2 αυτά χρόνια αρκετά;
Επίσης, εγώ ξέρω οτι ο λαος λέει να μην απλωνουμε τα πόδια μας πιο περα απο όσο φτανει το σεντόνι μας, δηλαδή...στο δικο μας παραδειγμα, αλλιως θα οδηγησω ενα αμάξι 1100, αλλιως ενα 1400, αλλιως ενα 1600, αλλιως ενα 2000. Εσύ δηλαδή όπως θα οδηγουσες ενα 2000 έτσι θα πας και με το 1100? Εγώ θα προσαρμοστω, θα ρίξω την ταχύτητα μου εκεί που μπορεί το αμάξι, δεν θα κάνω προσπεράσεις πέρα απο τις απολύτως αναγκαίες και σε ασφαλή σημεία κτλ κτλ.
Τεσπα, απο οτι φαίνεται διαλεξε η οδηγός, δεν χρειάζεται να πούμε κάτι άλλο πανω στο θέμα. -
Δεν είπα ότι θα είναι έμπειρη είπα ότι από άπειρη θα βελτιωθεί... Όσο ασφαλή και να είναι τα σημεία προσπέρασης πάντα ισχύει ότι όσο λιγότερο θα μείνεις στο απέναντι ρεύμα τόσο καλύτερα... Επίσης δεν θα πάρει το st το φιεστα 1250 θα πάρει που πιο αργό από το αυτοκίνητο από το οποίο έμαθε να οδηγά θα είναι... Το ότι το αυτοκίνητο προσφέρει καλύτερη ενεργητική ασφάλεια για μένα είναι πολύ σημαντικό. Για έναν άπειρο οδηγό είναι πολύ σημαντικό πχ το ότι σε μια στροφή το getz μπορεί να υποστρέψει ενώ το fiesta απλά θα στρίψει... Ακριβώς όπως είπες ο άπειρος στο γλίστρημα είτε δεν θα αντιδράσει ή θα πατήσει φρένο και εκεί το fiesta είναι ανώτερο...
Επίσης για το αν μπορεί μια γυναίκα να καταλάβει τη διαφορά στο τιμόνι διαφωνώ πλήρως, η αδερφή μου (που δεν είναι η Μισέλ Μουτόν ) όταν μάθαινε να οδηγά με starlet όταν οδήγησε για πρώτη φορά το sunny που είχαμε τότε μου είπε ότι έχει καλύτερο τιμόνι και είναι πολύ πιο σταθερό στο δρόμο… οπότε μια χαρά καταλαβαίνουν τη διαφορά συμφορουμίτες (οκ ίσως όχι όλες ). Το ότι θα πάω πιο αργά εμένα δεν μου λέει τίποτα, σε ένα δρόμο που δεν ξέρεις ακόμα και τα 50χλμ μπορεί σε μια απότομη στροφή να είναι πολλά...
Επίσης το ταξίδι με το getz εμένα δεν μου φαίνεται άνετο και ο λόγος είναι τα σκληρά του καθίσματα και όχι η άνεση της ανάρτησης που είναι μια χαρά, το fiesta αν και πιο σκληρό μου φαινόταν πιο άνετο... -
Παιδιά δεν έχω αποφασίσει ακόμα..Την τελική απόφαση θα την πάρω αφού τα δει και τα 2 ο μηχανικός και λογικά θα επιλέξω το πιο καλοδιατηρημένο.Είπα ότι άρχισα να κλινω στο fiesta.Σ αυτό συμβάλλει το γεγονός ότι με έχουν τρομοκρατήσει λίγο(εως πολύ) για το Getz.'Δεν θα μπορείς να βγεις από την πόλη','στις στροφές θα φεύγεις','στα τρία άτομα θα βγάλει καπνούς' και άλλα τέτοια και χειρότερα ακούω έξω.Εγώ προσωπικά δεν το καταλαβαίνω.Είμαι νέα οδηγός και δεν σκοπεύω να τρέχω ούτε να κάνω τρελές προσπεράσεις.Μέτρο σύγκρισης για το πόσο άνετα είναι τα καθίσματα ή πόσο εύκολο το τιμόνι δεν έχω.Ό,τι πάρω σε αυτό θα προσαρμοστώ.Το θέμα είναι αν οι διαφορές που έχουν είναι τόοσο σημαντικές ώστε να αποκλείσω κάποιο μια κι έξω ως ακατάλληλο!
-
Αν μπορείς αφού είναι να τα δει μηχανικός και τα 2 πριν αποφασίσεις (!), να πας μια βόλτα 15λεπτη με το καθένα να δεις ποιο σου κάθεται πιο καλά. Αν είναι και το πιο καλοδιατηρημένο bingo.
-
Ο χρήστης spacedriver έγραψε:
Παιδιά δεν έχω αποφασίσει ακόμα..Την τελική απόφαση θα την πάρω αφού τα δει και τα 2 ο μηχανικός και λογικά θα επιλέξω το πιο καλοδιατηρημένο.Είπα ότι άρχισα να κλινω στο fiesta.Σ αυτό συμβάλλει το γεγονός ότι με έχουν τρομοκρατήσει λίγο(εως πολύ) για το Getz.'Δεν θα μπορείς να βγεις από την πόλη','στις στροφές θα φεύγεις','στα τρία άτομα θα βγάλει καπνούς' και άλλα τέτοια και χειρότερα ακούω έξω.Εγώ προσωπικά δεν το καταλαβαίνω.Είμαι νέα οδηγός και δεν σκοπεύω να τρέχω ούτε να κάνω τρελές προσπεράσεις.Μέτρο σύγκρισης για το πόσο άνετα είναι τα καθίσματα ή πόσο εύκολο το τιμόνι δεν έχω.Ό,τι πάρω σε αυτό θα προσαρμοστώ.Το θέμα είναι αν οι διαφορές που έχουν είναι τόοσο σημαντικές ώστε να αποκλείσω κάποιο μια κι έξω ως ακατάλληλο!Κοίτα είμαι ο πρώτος που είπα να πάρεις το fiesta αλλά δεν μπορώ να ακούω υπερβολές... Το getz είναι αργό αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορείς να πας κάποιο ταξίδι ή ότι θα στρίβεις με 50 και θα βγαίνεις από το δρόμο... Αυτά είναι υπερβολές και εκτός πραγματικότητας, ένα σωστά συντηρημένο αυτοκίνητο και ένας συνετός οδηγός δεν έχει να φοβηθεί τίποτα... Απλά ακόμα υπάρχουν κομπλεξικοί που στο άκουσμα hyundai νομίζουν ότι πρόκειται για lada της δεκαετίας του 80... Εγώ έπεισα την αδερφή μου να πάρει hyundai (i20) γιατί εκτίμησα ότι στα χρήματα του δεν έκαναν εκπτώσεις σε θέματα ασφάλειας (5 χρονών αυτοκίνητο και είχε από τη βασική έκδοση στανταρ 6 αερόσακους, esp και 4 δισκόφρενα...). Το getz είναι τίμιο αυτοκίνητο αλλά υποδεέστερο του fiesta...
Επίσης οι απαιτήσεις του καθενός είναι διαφορετικές και να το θυμάσαι αυτό... Ακόμα θυμάμαι φίλη που είχε το 206 1.1 με 60hp και το έλεγε πύραυλο... Για αυτήν ήταν, μιας και ήταν πολύ ταχύτερο από το βεσπάκι που είχε πριν και δεν το λέω καθόλου ειρωνικά...
Η απόφαση να τα δει μηχανικός είναι πολύ σωστή γιατί μπορεί να δει πράγματα που δεν βλέπεις εσύ ή να σου πει για ενδεχόμενη βλάβη που παραμονεύει και η οποία μπορεί να σου αλλάξει τα οικονομικά δεδομένα. -
Συμφωνώ σε όλα!
From my SMO72HD via Tapatalk
-
Ο χρήστης Gauss έγραψε:
Κοίτα είμαι ο πρώτος που είπα να πάρεις το fiesta αλλά δεν μπορώ να ακούω υπερβολές... Το getz είναι αργό αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορείς να πας κάποιο ταξίδι ή ότι θα στρίβεις με 50 και θα βγαίνεις από το δρόμο... Αυτά είναι υπερβολές και εκτός πραγματικότητας, ένα σωστά συντηρημένο αυτοκίνητο και ένας συνετός οδηγός δεν έχει να φοβηθεί τίποτα...
Προς στιγμήν νομιζα οτι πασχω απο αλτσχάιμερ, εγκεφαλική παράλυση, ή έστω απώλεια μνήμης.
Μετα πήγα μερικά μόλις ποστ πιο πανω και διάβασα αυτά που εγραφες χτες μόλις:Δεν είπα ότι θα είναι έμπειρη είπα ότι από άπειρη θα βελτιωθεί... Όσο ασφαλή και να είναι τα σημεία προσπέρασης πάντα ισχύει ότι όσο λιγότερο θα μείνεις στο απέναντι ρεύμα τόσο καλύτερα... Επίσης δεν θα πάρει το st το φιεστα 1250 θα πάρει που πιο αργό από το αυτοκίνητο από το οποίο έμαθε να οδηγά θα είναι... Το ότι το αυτοκίνητο προσφέρει καλύτερη ενεργητική ασφάλεια για μένα είναι πολύ σημαντικό. Για έναν άπειρο οδηγό είναι πολύ σημαντικό πχ το ότι σε μια στροφή το getz μπορεί να υποστρέψει ενώ το fiesta απλά θα στρίψει...
...και ηρέμησα, μια χαρά είμαι εγκεφαλικα!
Επίσης...
Επίσης για το αν μπορεί μια γυναίκα να καταλάβει τη διαφορά στο τιμόνι διαφωνώ πλήρως, η αδερφή μου (που δεν είναι η Μισέλ Μουτόν ) όταν μάθαινε να οδηγά με starlet όταν οδήγησε για πρώτη φορά το sunny που είχαμε τότε μου είπε ότι έχει καλύτερο τιμόνι και είναι πολύ πιο σταθερό στο δρόμο… οπότε μια χαρά καταλαβαίνουν τη διαφορά συμφορουμίτες (οκ ίσως όχι όλες ).
Αν θες διευκρίνισε συγκεκριμενα για ποιο στάρλετ και για ποιο sunny μιλάς; Το sunny με υδραυλικό ή χωρίς;
Το ότι θα πάω πιο αργά εμένα δεν μου λέει τίποτα, σε ένα δρόμο που δεν ξέρεις ακόμα και τα 50χλμ μπορεί σε μια απότομη στροφή να είναι πολλά...
Φιλικη συμβουλη, αν δεν ξέρεις τον οποιο δρόμο, καλό είναι να πηγαίνεις με όσα λιγότερα χιλιόμετρα μπορείς ώστε να μπορείς να αντιδράσεις με ασφάλεια σε οποιοδήποτε σενάριο. Το να πηγαίνεις με όσα θες και μετα να σου φταίει η ολισθηρότητα, η ανάποδη κλίση, η απότομη στροφη, το 'κακοστημενο' αυτοκινητο κτλ κτλ, είναι απλα επικινδυνες δικαιολογίες κι εμένα δεν μου λένε απολύτως τίποτα και καλό κατευόδιο σε όποιον πράττει έτσι...απλα μην πάρει κανέναν αθώο ανθρωπακο μαζί του, μονος του ας παει κι οπου θέλει ας παει.
Νέα οδηγός