-
Ξέρουμε διαστάσεις? Σαν Ignis, δηλαδή οριακά μικρομεσαίο χάνει κατά κράτος από τον ανταγωνισμό. Σαν μέγεθος Alto απλά περνάει και δεν αγγίζει.
Ο ανταγωνισμός προσφέρει lifestyle εικόνα που χρειάζεται. Για έναν συνταξιούχο που ζει σε μεγαλούπολη κάτι μπορεί να κάνει.Το στυλ του Jimny ποτέ δεν κατηγορήθηκε γιατί ήταν το Jimny. Χαρισματικό σε άλλα πιο σημαντικά και κανένας δεν στεκόταν στην εμφάνιση 'κουτί'.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Με βάση αυτό http://www.netcarshow.com/suzuki/2015-im-4_concept/:
Specifications
Overall length: 3,693 mm Overall width: 1,709 mm Overall height: 1,566 mm Wheelbase: 2,438 mm Tyre size: 215/45R18 Engine: 1.2L DUALJET engine + SHVS Drive system: 4WD Platform: New-generation platform
Φυσικά δεν θα έχει ζάντες 18άρες...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ναι. Απο την έκδοση coupé πήραν τις γραμμές στην πίσω κολώνα.
From my SMO72HD via Tapatalk
δλδ cosneo μαλλον μονο εγω βλεπω ομοιότητες με το fronte... καλως men no problem πάντως το προσχέδιο του νέου ignis με τίποτα δεν το λες ομορφο ουτε για πλακα μοντερνο... λες και μας ηρθε απο τα παλια, πάντως τα στοιχεια που παραθετει o storm ειναι εντυπωσιακα! 1,2 τουρμπάκι 4κινηση νεα πλατφορμα...να δουμε τι θα περασει παραγωγη.
-
Μα έγραψα ότι έχει κάτι ρετρό και από το κουπέ πήραν τις γραμμουλες. Που ειδες να λέω ότι δεν μοιάζει με το Fronte.
Σε αυτό βασίστηκαν. Λάθος καταλαβες.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ξέρουμε διαστάσεις? Σαν Ignis, δηλαδή οριακά μικρομεσαίο χάνει κατά κράτος από τον ανταγωνισμό. Σαν μέγεθος Alto απλά περνάει και δεν αγγίζει.
Ο ανταγωνισμός προσφέρει lifestyle εικόνα που χρειάζεται. Για έναν συνταξιούχο που ζει σε μεγαλούπολη κάτι μπορεί να κάνει.Το στυλ του Jimny ποτέ δεν κατηγορήθηκε γιατί ήταν το Jimny. Χαρισματικό σε άλλα πιο σημαντικά και κανένας δεν στεκόταν στην εμφάνιση 'κουτί'.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ποιον ανταγωνισμό;
Εμένα ο μόνος ουσιαστικός ανταγωνισμός μου φαίνεται οτι ειναι το panda 4x4. -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ξέρουμε διαστάσεις? Σαν Ignis, δηλαδή οριακά μικρομεσαίο χάνει κατά κράτος από τον ανταγωνισμό. Σαν μέγεθος Alto απλά περνάει και δεν αγγίζει.
Ο ανταγωνισμός προσφέρει lifestyle εικόνα που χρειάζεται. Για έναν συνταξιούχο που ζει σε μεγαλούπολη κάτι μπορεί να κάνει.Το στυλ του Jimny ποτέ δεν κατηγορήθηκε γιατί ήταν το Jimny. Χαρισματικό σε άλλα πιο σημαντικά και κανένας δεν στεκόταν στην εμφάνιση 'κουτί'.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ποιον ανταγωνισμό;
Εμένα ο μόνος ουσιαστικός ανταγωνισμός μου φαίνεται οτι ειναι το panda 4x4.Δεν θα είναι μόνο τετρακίνητο
From my SMO72HD via Tapatalk
-
Πάντως εμένα μου αρέσει που η suzuki φτιάχνει διαφορετικά αυτοκίνητα τα οποία αρκετές φόρες δεν ανήκουν σε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία ή δημιουργούν μια νέα...
Και το panda 4χ4 σε λευκό diesel είναι εξαιρετικό αυτοκινητάκι ας αποκτήσει επιτέλους και έναν ανταγωνιστή… -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Με βάση αυτό http://www.netcarshow.com/suzuki/2015-im-4_concept/:Specifications
Overall length: 3,693 mm
Overall width: 1,709 mm
Overall height: 1,566 mm
Wheelbase: 2,438 mm
Tyre size: 215/45R18
Engine: 1.2L DUALJET engine + SHVS
Drive system: 4WD
Platform: New-generation platformΦυσικά δεν θα έχει ζάντες 18άρες...
Πισω γιατι το εχουν ισιο; Δεν μπορουσαν να το κανουν στρογγυλεμενο; Αν το δεις απο το πλαγια κοβει αποτομα. Σαν να εχει φαει τρακο και εχει μπει μεσα ειναι. Ομορφο μεχρι τις πισω πορτες. Ας δουμε πως θα ειναι σε κανενα βιντεο. Να δουμε και το εσωτερικο. Εμφανησιακα διπλα στο παντα εχει χασει απο τα αποδυτηρια.
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Πισω γιατι το εχουν ισιο; Δεν μπορουσαν να το κανουν στρογγυλεμενο; Αν το δεις απο το πλαγια κοβει αποτομα. Σαν να εχει φαει τρακο και εχει μπει μεσα ειναι.
Είναι μεγάλη βοήθεια στο παρκάρισμα σε μικρούς χώρους. Στην όπισθεν εκεί που βλέπεις το πίσω τζάμι τελειώνει και το αμάξι.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πισω γιατι το εχουν ισιο; Δεν μπορουσαν να το κανουν στρογγυλεμενο; Αν το δεις απο το πλαγια κοβει αποτομα. Σαν να εχει φαει τρακο και εχει μπει μεσα ειναι.
Είναι μεγάλη βοήθεια στο παρκάρισμα σε μικρούς χώρους. Στην όπισθεν εκεί που βλέπεις το πίσω τζάμι τελειώνει και το αμάξι.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σωστα. Το ιδιο ισχυει και στο Sirion.
-
Σχετικό με την προηγούμενη συζήτηση να και ενα rendering βασισμένο στο Fronte coupe.
-
Άκρως δυναμικό.
Αλλά ποιος ξέρει πως είναι από πίσω... -
Εγώ κάπως έτσι φανταζόμουν την έκδοση παραγωγής του iM4:
-
Και αν το ανεβαζες κατά τι απο το έδαφος θα ηταν μια χαρά για Jimny. Χαρακτηριστικο που δεν πρέπει να χαθεί
From my SMO72HD via Tapatalk
-
Όπως ζήτησες Cosneo, υπερύψωσα το Jimny για να μην αλλοιωθεί ο offroad χαρακτήρας του. Του έβαλα και σκαλάκι στο πλάι.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Σχετικό με την προηγούμενη συζήτηση να και ενα rendering βασισμένο στο Fronte coupe.
Μου θυμισε το renault wind στο πισω μερος που δε το ειδαμε Ελλαδα μαλιστα.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Σχετικό με την προηγούμενη συζήτηση να και ενα rendering βασισμένο στο Fronte coupe.
Μου θυμισε το renault wind στο πισω μερος που δε το ειδαμε Ελλαδα μαλιστα.
Και δυστυχώς πήγε απατο παντού και το σταμάτησαν.
Και μου άρεσε ...Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης EviaForever έγραψε:
Όπως ζήτησες Cosneo, υπερύψωσα το Jimny για να μην αλλοιωθεί ο offroad χαρακτήρας του. Του έβαλα και σκαλάκι στο πλάι.
Και η Suzuki ακόμα ψάχνει αντικαταστάτη του.
Πολύ καλό!Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τον Γενάρη στην έκθεση του Τόκιο
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ωραιο. Τα ζαντολαστιχα γεμιζουν μια χαρα τα φτερα, το κοκκινο συριτι στον προφυλακτηρα και τις ζαντες και αυτο ομορφο. Η μασκα μου θυμιζει λιγο και απο το προηγουμενο vitara. Οι κοκκινοι καθρεπτες την επομενη μερα θα πηγαιναν για βαψιμο στο χρωμα του αυτοκινητου ή για ντυσιμο σε καρμπον αυτοκολητο. Ομορφο παντος.
Suzuki Ignis II