Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θερμοκρασία Κινητήρα
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Θερμοκρασία Κινητήρα
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    1
    2
    132
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      margm last edited by

      Καλησπέρα.
      Εχω στήν κατοχή μου ενα Honda Accord με 320.000 χλμ. Δέν έχει ποτέ επισκεύη παρά μόνο τα αναλώσιμα,φρένα και συμπλέκτη.
      Πρίν 2 μήνες είχα απώλεια ψυκτικού υγρού.Είχε τρυπήσει το ψυγείο.Αλλάχτηκε μαζί με καινούργιο θερμοστάτη μη γνήσιο(Ανοίγει στούς 82 ενω ο δικός του ανοίγει στους 78)
      Εδω και μια εβδομάδα ξανα ανεβάζει θερμοκρασία και χάνει τα νερά.Μάλιστα παθαίνει και υποθερμία.
      Το πήγα σήμερα στο συνεργείο.Τα λάδια δεν σάν γάλα είναι καθαρά, μάλιστα αλλάχτηκαν πρίν 2 ημέρες.
      Αλλαξαμε την τάπα ψυγείου για να αποκλείσουμε το 1% να φταίει αυτό και να μην είναι φλάτζα μηχανής.
      Βέβαια τα κολάρα ήταν πρησμένα.
      Βέβαια το πρωί δεν ρετάρει.Αύριο θα το παρατηρήσω και θα δω και εαν απο την εξατμίση στάζει νερό.
      Βασικά μου είπε οτι στα Honda δεν μπερδεύει τα λάδια με το νερό , αλλά το νερό εξατμίζεται μέσω της εξάτμισης.
      Το βεντιλατέρ ανοίγει κανονικά.
      Πως μπορώ να το ελένξω με πιο πολύ λεπτομέρεια?
      Ευχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        margm last edited by

        Καλησπέρα.
        Εχω στήν κατοχή μου ενα Honda Accord με 320.000 χλμ. Δέν έχει ποτέ επισκεύη παρά μόνο τα αναλώσιμα,φρένα και συμπλέκτη.
        Πρίν 2 μήνες είχα απώλεια ψυκτικού υγρού.Είχε τρυπήσει το ψυγείο.Αλλάχτηκε μαζί με καινούργιο θερμοστάτη μη γνήσιο(Ανοίγει στούς 82 ενω ο δικός του ανοίγει στους 78)
        Εδω και μια εβδομάδα ξανα ανεβάζει θερμοκρασία και χάνει τα νερά.Μάλιστα παθαίνει και υποθερμία.
        Το πήγα σήμερα στο συνεργείο.Τα λάδια δεν σάν γάλα είναι καθαρά, μάλιστα αλλάχτηκαν πρίν 2 ημέρες.
        Αλλαξαμε την τάπα ψυγείου για να αποκλείσουμε το 1% να φταίει αυτό και να μην είναι φλάτζα μηχανής.
        Βέβαια τα κολάρα ήταν πρησμένα.
        Βέβαια το πρωί δεν ρετάρει.Αύριο θα το παρατηρήσω και θα δω και εαν απο την εξατμίση στάζει νερό.
        Βασικά μου είπε οτι στα Honda δεν μπερδεύει τα λάδια με το νερό , αλλά το νερό εξατμίζεται μέσω της εξάτμισης.
        Το βεντιλατέρ ανοίγει κανονικά.
        Πως μπορώ να το ελένξω με πιο πολύ λεπτομέρεια?
        Ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          margm last edited by

          Καλησπέρα.
          Εχω στήν κατοχή μου ενα Honda Accord με 320.000 χλμ. Δέν έχει ποτέ επισκεύη παρά μόνο τα αναλώσιμα,φρένα και συμπλέκτη.
          Πρίν 2 μήνες είχα απώλεια ψυκτικού υγρού.Είχε τρυπήσει το ψυγείο.Αλλάχτηκε μαζί με καινούργιο θερμοστάτη μη γνήσιο(Ανοίγει στούς 82 ενω ο δικός του ανοίγει στους 78)
          Εδω και μια εβδομάδα ξανα ανεβάζει θερμοκρασία και χάνει τα νερά.Μάλιστα παθαίνει και υποθερμία.
          Το πήγα σήμερα στο συνεργείο.Τα λάδια δεν σάν γάλα είναι καθαρά, μάλιστα αλλάχτηκαν πρίν 2 ημέρες.
          Αλλαξαμε την τάπα ψυγείου για να αποκλείσουμε το 1% να φταίει αυτό και να μην είναι φλάτζα μηχανής.
          Βέβαια τα κολάρα ήταν πρησμένα.
          Βέβαια το πρωί δεν ρετάρει.Αύριο θα το παρατηρήσω και θα δω και εαν απο την εξατμίση στάζει νερό.
          Βασικά μου είπε οτι στα Honda δεν μπερδεύει τα λάδια με το νερό , αλλά το νερό εξατμίζεται μέσω της εξάτμισης.
          Το βεντιλατέρ ανοίγει κανονικά.
          Πως μπορώ να το ελένξω με πιο πολύ λεπτομέρεια?
          Ευχαριστω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr