-
Να ρωτησω κατι ; Δεν θα μπορουσες να πας στην βενζινη ; Δεν το σκεφτηκες καν σαν ενδοχομενο ή εχεις συγκεκριμενους λογους που διαλεξες τον diesel κινητηρα ;
Εχει καποιο σεβαστο ποσο διαφορα στην τελικη τιμη οποτε θα μπορουσες να βαλεις περισσοτερα εξτρα και η διαφορα στην καταναλωση δεν ειναι σε πολυ μεγαλα επιπεδα (τουλαχιστον απο τις μετρησεις που γραφει ο κατασκευστης).
Το αυτοματο δεν θα το μετανιωσεις πιστεψε με.Αν σε λιγο καιρο αλλαξει και η τιμη του πετρελαιου και ερθει στα ιδια με της βενζινης οπως ειναι στις περισσοτερες χωρες της Ευρωπης η διαφορα θα ειναι πολυ μικρη...
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
Να ρωτησω κατι ; Δεν θα μπορουσες να πας στην βενζινη ; Δεν το σκεφτηκες καν σαν ενδοχομενο ή εχεις συγκεκριμενους λογους που διαλεξες τον diesel κινητηρα ;
Εχει καποιο σεβαστο ποσο διαφορα στην τελικη τιμη οποτε θα μπορουσες να βαλεις περισσοτερα εξτρα και η διαφορα στην καταναλωση δεν ειναι σε πολυ μεγαλα επιπεδα (τουλαχιστον απο τις μετρησεις που γραφει ο κατασκευστης).
Το αυτοματο δεν θα το μετανιωσεις πιστεψε με.Αν σε λιγο καιρο αλλαξει και η τιμη του πετρελαιου και ερθει στα ιδια με της βενζινης οπως ειναι στις περισσοτερες χωρες της Ευρωπης η διαφορα θα ειναι πολυ μικρη...
Με 20-25.000 χλμ το χρόνο;; Με τίποτα! Αυτός είναι ο λόγος που έκανα υγραέριο και το corolla μου! Είχα φτάσει να πληρώνω 200 ευρώ βενζίνη το μήνα. Με το υγραέριο έπεσα σχεδόν στα μισά. Τον κίνδυνο να ανέβει η τιμή του diesel τον θεωρώ αρκετά πιθανό. Αλλά πάλι υπάρχει σημαντική διαφορά στην κατανάλωση. Π.χ. κάναμε μια κουβέντα με τον Λεωνίδα για την κατανάλωση του δικού του (Renegade diesel...) και διαπιστώσαμε ότι με το diesel πληρώνει πιο λίγα και από ότι εγώ με υγραέριο.
Εσύ το παρήγγειλες βενζίνη; -
Υπαρχει και το Μ power kit. Πιθανον να συμφερει x18d με το επισημο powerkit που σου δινει και εγγυηση κλπ. Δεν ξερω ακριβως το κοστος αλλα το βαζει αρκετος κοσμος.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Υπαρχει και το Μ power kit. Πιθανον να συμφερει x18d με το επισημο powerkit που σου δινει και εγγυηση κλπ. Δεν ξερω ακριβως το κοστος αλλα το βαζει αρκετος κοσμος.με πιάνεις αδιάβαστο...λίγες περισσότερες πληροφορίες;
-
Τωρα βλεπω ότι δεν είναι διαθεσιμο για το 18δ...μονο για το 20δ
-
Καλα πολυ διαφορετικο το renegade diesel 1600 με τα 120 αλογα σε σχεση με το δικο σου που ειναι διλιτρο με τα 190.
Και εγω απλα κανω μια υποθετικη ερωτηση οτι και καλα η τιμη diesel με βενζινη ειναι στα ιδια επιπεδα. Και επειδη βλεπω οτι η διαφορα στην καταναλωση (τουλαχιστον απο αυτα που λεει ο κατασκευαστης) ειναι περιπου στο ενα λιτρο και η διαφορα στην τιμη του χDrive20i ειναι 5000 ευρω κατω απο το xDrive20d ρωταω αν θα το σκεφτοσουν... Θα εβαζες 2 με 3 χιλιαδες ακομα εξτρα στο αυτοκινητο και θα σου εμεναν και 2000 θεωρητικα παντα ωστε να καλυπτεις την διαφορα απο το 1λιτρο ανα 100χλμ Που καιει ο βενζινοκινητηρας παραπανω.
Ναι εγω βενζινη το πηρα. ηθελα αυτοματο! οποτε με πηγε αναγκαστικα στην βενζινη (ηθελα κινητηρα κατω απο 2λιτρα ειτε βενζινης ειτε πετρελαιου) και τετρακινηση.
-
Οι διαφορές κατανάλωσης ανάμεσα σε βενζίνη και πετρέλαιο είναι πολύ μεγαλύτερες.
Δες π.χ. το προηγούμενο 20d που γράφει πραγματικές καταναλώσεις 6,5-7:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
ενώ το αντίστοιχο βενζίνης γράφει 9,5-10 :
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2Στα 20000 χλμ κατ' έτος το κόστος με το diesel είναι 1540 ευρώ (με κατανάλωση 7 και τιμή diesel πες στο 1,10 - που άνετα προσωπικά μπορώ να την κατεβάσω στο 6-6,5 αφού δεν κάνω σχεδόν καθόλου χλμ μέσα στην πόλη...) ενώ με βενζίνη φτάνει τα 2800 το χρόνο (με κατανάλωση 10 και τιμή πες 1,40). Η διαφορά των τουλάχιστον 1300 ευρώ το χρόνο (κάνω συχνά και κοντά στα 25.000 χλμ το χρόνο...) θα καλύψει τη διαφορά τιμής μέσα σε 2-3 χρόνια, εκτός και αν ανατραπεί η τιμή της βενζίνης. Μετά πρέπει να υπολογίσει κάποιος και τα ζητήματα ανθεκτικότητας του κινητήρα, τα service που γίνονται πιο αραιά...κτλ. Πάντως, για πολλά χιλιόμετρα και εάν σκοπεύεις να κρατήσεις το αμάξι για πολλά χρόνια, το diesel θεωρείται καλύτερη επιλογή...
-
Ειπαμε θεωρητικη κουβεντα.
Μιλαμε για τους καινουργιους κινητηρες της BMW που μαλλον θα εχουν διαφορετικη καταναλωση (προς τα κατω) και με τιμη diesel-βενζινη σχεδον στα ιδια επιπεδα (πες 1,40 € ).
Δεν κανω πολλα χιλιομετρα προς τα παρον και δεν ξερω και αν θα κανω και περισσοτερα αργοτερα.
Ανθεκτικο κινητηρα diesel θεωρω (μπορει να κανω και λαθος) μονο αυτους που ειναι πανω απο 2000 κυβικα.
Ναι θελω να το κρατησω για αρκετο καιρο το αυτοκινητο . Δηλαδη να μην φτασω σε 5 με 6 χρονια απο τωρα και λεω 'ωωωχ δεν μπορω αλλο το αυτοκινητο αλλα δεν μπορω να το αλλαξω '.
Την εχω πατησει 2 φορες ετσι. Το 2006 πηρα ενα μεταχειρισμενο aclass Το κρατησα για κατι λιγοτερο απο 4 χρονια. Η πρωην γυναικα μου ειχε και εκεινη το ιδιο αυτοκινητο πιο καινουργιο αλλα αυτοματο. Δεν οδηγουσε με μηχανικο. Οποτε το 2009 ,1 1/2 χρονο πριν φορεσουμε την κουλουρα το πουλησα και πηρα στο ονομα μου ενα toyota IQ αυτοματο για να εχουμε ενα μικρουλι αυτοκινητο για μεσα στην πολη.
Οι καταστασεις ομως ηρθαν ετσι και χωρισαμε οποτε μου εμεινε μετα απο 5 1/2 χρονια μονο το IQ στα χερια μου και εχω φρικαρει. Μενω κοντα στη δουλεια μου και στον πατερα μου που θελω να τον βλεπω τακτικα . Ηθελα ενα αυτοκινητο που να εχει σχετικα χωρους αλλα να μην ειναι και τεραστιο και 25000 χιλιαρικα για ενα golf αυτοματο πχ δεν θα εδινα. Οποτε σιγα ανεβηκα κατηγορια και ετσι εφτασα να κλεισω το renegade.
-
O τρόπος σκέψης σου μοιάζει πολύ και στον δικό μου. Δεν έχω διάθεση να αλλάζω συνέχεια αυτοκίνητα. Δεν είμαστε να πετάμε λεφτά από δω και από κει σε τέτοιες εποχές. Νομίζω ότι έκανες εξαιρετική επιλογή, στο έγραψα και παραπάνω, ιδίως αφού δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, διαφορετικά το diesel σε καινούριο αυτοκίνητο είναι μονόδρομος. Ιδίως οι Ιταλοί έχουν μεγάλη παράδοση στους diesel κινητήρες και πιστεύω ότι ο Λεωνίδας θα μείνει πολύ ευχαριστημένος αρκεί να μην χαλιέται από τη διαφορά στην οδηγική συμπεριφορά ανάμεσα σε αυτό που είχε πριν και αυτό που έχει τώρα! Σκέφτηκε λογικά και πήρε αμάξι για οικογένεια! Πρέπει τώρα να του βρω γυναίκα με την οποία θα μείνει σταθερός, γιατί όλο μου τσαμπουνάει ότι δεν είναι αυτός για τέτοια και δεν μπορεί να βρει 'λιμάνι'!
Αμετανόητοι εργένηδες...φφφφφφφφφφφφφ Εμείς δηλαδή που είμαστε με την ίδια γυναίκα κοντά 20 χρόνια τι πρέπει να κάνουμε;; (ακούω τον Λεωνίδα να φωνάζει : ΑΠΟΣΥΡΣΗ!! ) -
Ο σκοπος ειναι να βρεις μια γυναικα να σε αντεχει και να την αντεχεις στα δυσκολα .
Μπραβο σου που εχεις βρει τον ανθρωπο σου εδω και χρονια. ειναι ωραια η εικονα ενος δεμενου ζευγαριου! Φτου φτου να μην σας ματιασω και να χαιρεστε τα παιδακια σας/
Ο Λεωνιδας να αρχισει να κυκλοφορει λιγο και με το ωραιο του αυτοκινητο να πηγαινει την κοπελα βολτουλες και εκδρομες να το χαρει οπως του αξιζει !
Παντως για να γυρισουμε στην θεωρητικη μας κουβεντα εγω μπορει και να σκεφτομουν την βενζινη αν τα δεδομενα ηταν σαν αυτα που αναφεραμε , εξοπλιζοντας το οχημα με ωραια καλουδια.
Την καμερα παντως να ξερεις μπορεις να την βαλεις και αργοτερα οχι με ιδιαιτερα μεγαλο κοστος. Υπαρχουν πολλα μαγαζια που κανουν πολυ αξιολογη δουλεια σε τετοιες προσθηκες. Καλυτερα και απο εργοστασιακα.
-
Φρεσκα νέα από BMW X1 sdrive 18i. Η παρουσίαση παίζει να γίνει μετά τις 20 Οκτώβρη. Τεστ Χ1 θα μπορεί να γίνει σε 2λιτρες πετρέλαιο και βενζίνης.Η προ παραγγελία της 18ι θα μπορεί να γίνει από την παρουσίαση και μετά. Αν η παραγγελία γίνει τέλος Οκτώβρη θα πάρει πιθανότατα γραμμή παραγωγής Νοέμβριο και θα έρθει για εκτελωνισμό μέσα Δεκέμβρη για να προλάβουμε απόσυρση. Αυτό που είπαν για την τιμή είναι ότι θα ναι ίδια με 318ι στα 29.500 με όφελος απόσυρσης. ελπίζω να ξέρει καλύτερα το site που λεει για 27.500.
Οπότε εγώ αρχίζω να φτιάχνω το πακέτο του πρόσθετου εξοπλισμού που σαν βάση έχει (πακετο advantage 1727 euro+ πακετο travel 915euro+ sport dermatino timoni 134euro+ EDC 610+ LED fota 1530 eyro+ sport kathismata mprosta 600euro+cd player 146 euro Συνολο 5.667. Όλα αυτά τα θεωρώ απαραίτητα αλλιώς δεν αξίζει να πάρω την Χ1. Αν μπορώ θα βάλω και μεταλλικό χρώμα κι αυτόματο κιβωτιο δηλαδή 3200 ευρο ακομα Το όριο που έχω βάλει στον εαυτό μου είναι τα 35.000ευρω. Για την ιστορία πάντως οι βασικοί ανταγωνιστές της Χ1 με ιδιο εξοπλισμό και αυτόματο κιβώτιο έχουν φθηνότερες τιμές. Το audi Q3 1.4 βενζίνης είχε με αυτόματο+Xenon+MMI=32.000 και η Mercedes GLA 1.6 156 ίπποι με αυτόματο amg εκδοση 34.000 ευρω. -
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
Ο σκοπος ειναι να βρεις μια γυναικα να σε αντεχει και να την αντεχεις στα δυσκολα .Μπραβο σου που εχεις βρει τον ανθρωπο σου εδω και χρονια. ειναι ωραια η εικονα ενος δεμενου ζευγαριου! Φτου φτου να μην σας ματιασω και να χαιρεστε τα παιδακια σας/
Ο Λεωνιδας να αρχισει να κυκλοφορει λιγο και με το ωραιο του αυτοκινητο να πηγαινει την κοπελα βολτουλες και εκδρομες να το χαρει οπως του αξιζει !
Παντως για να γυρισουμε στην θεωρητικη μας κουβεντα εγω μπορει και να σκεφτομουν την βενζινη αν τα δεδομενα ηταν σαν αυτα που αναφεραμε , εξοπλιζοντας το οχημα με ωραια καλουδια.
Την καμερα παντως να ξερεις μπορεις να την βαλεις και αργοτερα οχι με ιδιαιτερα μεγαλο κοστος. Υπαρχουν πολλα μαγαζια που κανουν πολυ αξιολογη δουλεια σε τετοιες προσθηκες. Καλυτερα και απο εργοστασιακα.
Το γνωρίζω αυτό που λες. Και στο αμάξι που ακόμη οδηγώ έχω βάλει car dvd με τα πάντα πάνω (dvd, mp3, tv, bluetooth, sd card, usb και κάμερα οπισθοπορείας) αλλά ήταν αμάξι μεταχειρισμένο, ενώ τώρα πραγματικά δύσκολα επιλέγεις να ξηλώσεις το μισό αμάξι για να βάλεις κάτι πρόσθετο. Πάντως ιδίως το bluetooth (πόσες ασκήσεις έχω απαντήσει μέσω τηλεφώνου ενώ οδηγώ...), το gps (σε ταξίδια σε πόλεις που δεν γνωρίζω τους δρόμους...) και η κάμερα για παρκάρισμα σε θέσεις 'τσίμα τσίμα' μου έχουν χρησιμεύσει πάρα πολύ...
Από την άλλη το κοστολόγιο της Bmw για τον εξοπλισμό, το έχω ξαναπεί, είναι σκάνδαλο...Π.χ. κάμερα αξιοπρεπή στο εμπόριο βρίσκεις και με 50 ευρώ και η bmw τη χρεώνει 488 ευρώ... -
Προς τον Nikigt:
αυτες ειναι τελικες τιμες που εχεις παρει απο προσφορα ή ειναι τιμες απο τα sites με το configuration ?
Επισης η διαφορα με το Q3 ειναι οτι το q3 του χρονου θα αλλαξει οποτε σχεδον αμεσως θα εισαι ενα μοντελο πισω ... Και αυτο παιζει το ρολο του και για την αξια μεταπωλησης και στην εμφανιση γιατι ειναι λιγο αδικο να δωσεις ενα ματσο λεφτα και μετα απο 9 - 10 μηνες να βλεπεις στο δρομο το καινουργιο μοντελο που λογικα θα φαινεται πιο ομορφο και πιο συγχρονο.
emperor ναι πραγματικα ειναι πολυ ακριβες ολες οι εταιρειες σε αυτα! πχ το renegade στην εκδοση limited εχει bluetooth που πραγματικα σου λυνει τα χερια , navi , αισθητηρες ...
Αλλα αν βαλεις το πακετο με την καμερα (δεν σου δινει μονο αυτο δινει νομιζω και ενδειξη για τα τυφλα σημεια ) κανει γυρω στα 600 ευρω . H' αν θες να βαλεις την 6.5 ιντσες οθονη αντι για τις 5 που εχει η εκδοση θελει αλλα 1500 ευρω.
Ασε μας βρε Jeep και καθε jeep , bmw , mercedes που θες τοσα χρηματα για πραγματα που το κοστος τους ξεκινα απο 50 ευρω , οπως ειπες και εσυ.
-
Ο χρήστης nikigt έγραψε:
Φρεσκα νέα από BMW X1 sdrive 18i. Η παρουσίαση παίζει να γίνει μετά τις 20 Οκτώβρη. Τεστ Χ1 θα μπορεί να γίνει σε 2λιτρες πετρέλαιο και βενζίνης.Η προ παραγγελία της 18ι θα μπορεί να γίνει από την παρουσίαση και μετά. Αν η παραγγελία γίνει τέλος Οκτώβρη θα πάρει πιθανότατα γραμμή παραγωγής Νοέμβριο και θα έρθει για εκτελωνισμό μέσα Δεκέμβρη για να προλάβουμε απόσυρση. Αυτό που είπαν για την τιμή είναι ότι θα ναι ίδια με 318ι στα 29.500 με όφελος απόσυρσης. ελπίζω να ξέρει καλύτερα το site που λεει για 27.500.
Οπότε εγώ αρχίζω να φτιάχνω το πακέτο του πρόσθετου εξοπλισμού που σαν βάση έχει (πακετο advantage 1727 euro+ πακετο travel 915euro+ sport dermatino timoni 134euro+ EDC 610+ LED fota 1530 eyro+ sport kathismata mprosta 600euro+cd player 146 euro Συνολο 5.667. Όλα αυτά τα θεωρώ απαραίτητα αλλιώς δεν αξίζει να πάρω την Χ1. Αν μπορώ θα βάλω και μεταλλικό χρώμα κι αυτόματο κιβωτιο δηλαδή 3200 ευρο ακομα Το όριο που έχω βάλει στον εαυτό μου είναι τα 35.000ευρω. Για την ιστορία πάντως οι βασικοί ανταγωνιστές της Χ1 με ιδιο εξοπλισμό και αυτόματο κιβώτιο έχουν φθηνότερες τιμές. Το audi Q3 1.4 βενζίνης είχε με αυτόματο+Xenon+MMI=32.000 και η Mercedes GLA 1.6 156 ίπποι με αυτόματο amg εκδοση 34.000 ευρω.Θα παρεις και καποια καλη εκπτωση πιστευω. Θα εκοβα τα σπορ καθίσματα και το CD player (ακους ακομα CDs?). To ΕDC τι είναι;
-
απαντησεις 1)Οι τιμές που πήρα είναι από το site της ΒΜW. 2) Εχεις απόλυτο δίκιο. Το q3 εχει άψογη οδηγική συμπεριφορά σαν να οδηγείς Α3 sedan και όχι SUV αλλά σε χώρους υστερεί και το σαλόνι μεσα ειναι λίγο παλιό ενώ όπωσ και το q5 kai X3 αλλάζει το 2016. 3)Τα καθίσματα τησ 2αρας Active tourer δεν μου άρεσαν καθόλου...το μειονέκτημα είναι οτι στα κανονικά κερδίζεις οτι το καθισμα του συνοδήγου διπλώνει και μπορει να φορτωσεις αντικειμενα μηκους 2+μέτρων. 4) Το cd το θέλω για τα τραγουδια των παιδιων. αν μου τη δώσει θα βάλω και το harman συστημα με τα 14 ηχεία που είναι εκπληκτικό..
Δυστυχώς από αυτά που διαβάζω το αυτόματο κιβώτιο είναι μονόδρομος....το ψάνχω ακόμα. η επιλογή αυτή θα κρίνει και τις άλλες. 5) ΤΟ ηλεκτρονικό σύστημα απόσβεσης κραδασμών έμαθα ότι ειναι απαραίτητο σε όλες τις δοκιμές που είδα-
διαβασα -
Διαβασα ολο το thread και ομολογω οτι ειμαι σε δυσκλοη θεση Με τρελαινει το αυτοκινητο εμφανισιακα. Το θελω... Αλλα θελω ντιζελ λογω χιλιομετρων και δεν θελω διλιτρο λογω φορων!!!! Τι κανω; Θα ξεκαθαρισει κατι σχετικα με τους φορους συντομα; Υπαρχει περιπτωση να προλαβαινω τωρα αποσυρση;
Η πλακα ειναι οτι με τους βλακες που μας κυνηγουν μπορει να πας να παρεις τον μικρο κινητηρα για να γλυτωσεις φορους και μετα να στα φορολογησουν στο καπακι με την αξια και να πληρωνεις τα ιδια μενοντας και με τον μικρο κινητηρα!!!
-
Σας παραθετω και ενα configuration που εκανα.
-
Ο χρήστης crabsody έγραψε:
Διαβασα ολο το thread και ομολογω οτι ειμαι σε δυσκλοη θεση Με τρελαινει το αυτοκινητο εμφανισιακα. Το θελω... Αλλα θελω ντιζελ λογω χιλιομετρων και δεν θελω διλιτρο λογω φορων!!!! Τι κανω; Θα ξεκαθαρισει κατι σχετικα με τους φορους συντομα; Υπαρχει περιπτωση να προλαβαινω τωρα αποσυρση;Η πλακα ειναι οτι με τους βλακες που μας κυνηγουν μπορει να πας να παρεις τον μικρο κινητηρα για να γλυτωσεις φορους και μετα να στα φορολογησουν στο καπακι με την αξια και να πληρωνεις τα ιδια μενοντας και με τον μικρο κινητηρα!!!
Την ίδια σκέψη έκανα κι εγώ. Εχουν πει για τέλη σύμφωνα με την αξία. Αν κ δύσκολα υλοποιήσιμο δεν αποκλείεται να την πατήσει κάποιος όπως λες... Πάντως όσο πιο χαμηλά μείνει κάποιος κ σε τιμή κ σε κυβικά τόσο πιο πολλές ελπίδες έχει να τη γλιτώσει...
-
Copy apo Bmw.co.uk για να καταλαβω τα συστηματα EDC-pdc-clima-servotronic- πριν να φτιαξω τη συνθεση.με βοηθησε να καταλαβω και το ποστάρω. Από τα παρακατω μου φαινονται απαραίτητα το EDC-στηριξη πλατης καθισματος-διζωνικός κλιματισμός. Για τα άλλα περι ορέξεως...
Lumbar support, driver and front pass.
στηριξη ΟσφυϊκήςThe lumbar support is an air-chamber system in the driver and front passenger seat backrests that can be smoothly adjusted vertically and laterally. It provides support and effective relief for the spine, encouraging an orthopaedically correct seating position. In this way, it minimises health risks and increases driving comfort, especially on long journeys. The human spine naturally curves slightly forward – a characteristic called lordosis. This curvature in the lumbar region (i.e. the lower spine) toward the belly is supported by the abdominal muscles. When these muscles tire or weaken, the lordosis gradually shifts to a backwards-facing arch. If the body holds this posture often or for a long time, the extensor muscles of the lower spine shorten, fixing it in this unhealthy posture. Lumbar support works to prevent such conditions from occurring.
Benefits at a glance:provides spinal support for the driver and front passenger can be continuously adjusted to suit individual preferences high level of relaxation and comfort on long journeys guarantees an orthopaedically healthy sitting position
Electronic Damper Control (EDC)
Συστημα απόσβεσης κραδασμώνElectronic damper control allows the driver to change the damper characteristics to two different settings, for an exceptionally smooth ride or increased driving dynamics. Along with the standard COMFORT setting, which provides a serene and pleasant driving experience, the SPORT setting is also available. When it is selected, the damper settings are firmer and the driving characteristics are more direct and dynamic. The settings are activated with the Driving Experience Control switch in the centre console.
Benefits at a glance:
dynamic or comfortable driving at the push of a button
optimal vibration characteristics, based on the load
reduction in unpleasant pitching motionsEnhanced Bluetooth telephone with USB & Voice Control
Enhanced Bluetooth telephone preparation with USB audio interface and Voice Control makes it possible to wirelessly connect several compatible mobile phones and a separate audio player to the car at the same time using a Bluetooth interface and the hands-free facility. Coupled devices are operated via the car's controls. The network connection can be improved by connecting to the external aerial. A snap-in adapter with charging function is provided for this purpose (compatible with an array of mobile phones), which also allows convenient single-handed operation. A second microphone for the front passenger is included with the equipment. Voice control enables features such as the hands-free facility, navigation system, audio system and other car settings to be operated using spoken commands. A third device for music can also be connected and operated using the car's controls, allowing audio files to be played over the audio system at any time.
Benefits at a glance:
integration of up to two smartphones and a separate audio player
wireless Bluetooth connection
improved reception with the external aerial when the snap-in adapter is used
extended hands-free facility with additional passenger microphone
improved safety and convenience with voice controlLoudspeaker system - BMW Advanced
Hi-fi
With its 7 speakers and 205 W amplifier, the Loudspeaker system – BMW Advanced provides an outstanding audio experience for all passengers. It features two very high-performance central subwoofers, as well as a centre speaker which focuses the sound in front of the driver. This ensures an even distribution of sound throughout the interior of the car. The external 7-channel amplifier enables the audio to be finely tuned for a superbly crisp sound.
Benefits at a glance:
outstanding sound quality on every seat
full-bodied bass
excellent, pure soundSport Steering Wheel
Sport δερματινο τιμόνιThe black Sport leather steering wheel with three spokes feels great in the driver's hands thanks to the leather rim, which is thicker than the standard rim, as well as contoured thumb rests; it also gives a sense of security when driving. It features an integrated airbag, a highly stable, lightweight magnesium core and Chrome decorative trim. The gear lever is also covered in leather.
Benefits at a glance:
high-grip feel
gives a sense of security during driving
visually and tactilely highlights the vehicle's athleticismAutomatic Air Conditioning
Αυτόματοσ διζωνικός κλιματισμόςThe Air conditioning, automatic with two-zone control including air recirculation and micro-filter allows the driver and front passenger to separately regulate the temperature to achieve their own ideal climate. Both the temperature and air distribution can be easily controlled using the two rotary knobs, with the ventilation controlled via a rocker switch. Additional air vents without individual temperature control are located in the rear. When the automatic air conditioning is on, the exterior air drawn in is cooled, dried and – depending on the selected temperature – reheated. Air temperature, volume and quality can be regulated automatically, or manually adjusted. In automatic mode, sun exposure is taken into account separately for each zone, and a sensor control automatically keeps the panes almost completely free of condensation. If the system detects a high level of pollutants in the outside air, it automatically turns on the recirculation function, and the air continues to be filtered. If sunlight causes the temperature to rise sharply, the “maximum cooling” function provides very rapid cooling.
Benefits at a glance:
once set, the temperature is automatically maintained and regulated
the air temperature for the driver and front passenger can be adjusted separately
a sensor-controlled device keeps the windowpanes practically free of condensation
automatic air recirculation provides excellent air quality
fast cooling on demand with the “maximum cooling” functionVariable sport steering
Συστημα υποβοηθησης τιμονιουThe Variable sport steering with Servotronic creates a direct and agile steering response and ensures less physical effort is required to turn the wheel. It reacts to the angle of the steering wheel independently from the current speed with various steering ratios. This reduces the steering movement required when steering at particularly large angles. It features speed-dependent, variable power steering. This significantly increases agility and improves handling when driving dynamically through sharp bends and corners, or when swerving to avoid obstacles. It also makes parking, turning and manoeuvring easier. For small steering angles, the system provides excellent directional stability and a very high degree of steering precision.
Benefits at a glance:
adjusts the steering ratio to the current driving situation
improved comfort because less steering effort is required while manoeuvring
athletic steering feel at higher speeds
BMW X1 2016