-
Καλημέρα σας.
Εδώ και 4 μήνες περίπου αντιμετωπίζω ένα περίεργο πρόβλημα με το ford focus (του 2000) 1.8cc.
Κάποιες φορές αρκετά συχνά, όταν ξεκινάει (ή και αφού έχει διανύσει αρκετά χιλιόμετρα), το ταχύμετρο ΔΕΝ λειτουργεί
δείχνει 0 χιλ./ώρα και όσο διαρκεί αυτό, το αμάξι σβήνει (ανάβουν πρώτα τα ενδεικτικά λαμπάκια μπαταρίας κλπ) λίγο πριν σταματήσει πατώντας το φρένο και το συμπλέκτη.
Το ξαναβάζω μπροστά (παίρνει μπροστά αμέσως) και ξεκινάει. Αν ο δείχτης ταχύτητας δεν ξεκολλήσει και αυτή τη φορά, θα ξανασβήσει στο επόμενο φρενάρισμα.......
Αν ξαναπάρει μπροστά και το ταχύμετρο λειτουργήσει κανονικά (δείχνει τη σωστή ταχύτητα κατά την πορεία), ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ το πρόβλημα του σβησίματος (κατά το φρενάρισμα.) και συμπεριφέρεται κανονικά σαν να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα. Αν όμως ενδιάμεσα ξανακολλήσει το ταχύμετρο (μετά από σταμάτημα π.χ. σε φανάρι) το σβήσιμο επαναλαμβάνεται σε κάθε φρενάρισμα μέχρι να ξαναλειτουργήσει το ταχύμετρο μετά από κάποια 'πετυχημένη' εκκίνηση της μηχανής ...........
Το πήγα σε ηλεκτρολόγο και το έβαλε στον εγκέφαλο χωρίς να δείξει τίποτα. Το πήγα σε εξειδικευμένο συνεργείο και δεν βρήκαν κάτι γιατί λέει δεν τους το παρουσίασε .............Έχει κανείς αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα ?????? Τι μπορεί να φταίει?????
Ευχαριστώ !!!!!!!!
-
Καλημέρα σας.
Εδώ και 4 μήνες περίπου αντιμετωπίζω ένα περίεργο πρόβλημα με το ford focus (του 2000) 1.8cc.
Κάποιες φορές αρκετά συχνά, όταν ξεκινάει (ή και αφού έχει διανύσει αρκετά χιλιόμετρα), το ταχύμετρο ΔΕΝ λειτουργεί
δείχνει 0 χιλ./ώρα και όσο διαρκεί αυτό, το αμάξι σβήνει (ανάβουν πρώτα τα ενδεικτικά λαμπάκια μπαταρίας κλπ) λίγο πριν σταματήσει πατώντας το φρένο και το συμπλέκτη.
Το ξαναβάζω μπροστά (παίρνει μπροστά αμέσως) και ξεκινάει. Αν ο δείχτης ταχύτητας δεν ξεκολλήσει και αυτή τη φορά, θα ξανασβήσει στο επόμενο φρενάρισμα.......
Αν ξαναπάρει μπροστά και το ταχύμετρο λειτουργήσει κανονικά (δείχνει τη σωστή ταχύτητα κατά την πορεία), ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ το πρόβλημα του σβησίματος (κατά το φρενάρισμα.) και συμπεριφέρεται κανονικά σαν να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα. Αν όμως ενδιάμεσα ξανακολλήσει το ταχύμετρο (μετά από σταμάτημα π.χ. σε φανάρι) το σβήσιμο επαναλαμβάνεται σε κάθε φρενάρισμα μέχρι να ξαναλειτουργήσει το ταχύμετρο μετά από κάποια 'πετυχημένη' εκκίνηση της μηχανής ...........
Το πήγα σε ηλεκτρολόγο και το έβαλε στον εγκέφαλο χωρίς να δείξει τίποτα. Το πήγα σε εξειδικευμένο συνεργείο και δεν βρήκαν κάτι γιατί λέει δεν τους το παρουσίασε .............Έχει κανείς αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα ?????? Τι μπορεί να φταίει?????
Ευχαριστώ !!!!!!!!
-
Καλημέρα σας.
Εδώ και 4 μήνες περίπου αντιμετωπίζω ένα περίεργο πρόβλημα με το ford focus (του 2000) 1.8cc.
Κάποιες φορές αρκετά συχνά, όταν ξεκινάει (ή και αφού έχει διανύσει αρκετά χιλιόμετρα), το ταχύμετρο ΔΕΝ λειτουργεί
δείχνει 0 χιλ./ώρα και όσο διαρκεί αυτό, το αμάξι σβήνει (ανάβουν πρώτα τα ενδεικτικά λαμπάκια μπαταρίας κλπ) λίγο πριν σταματήσει πατώντας το φρένο και το συμπλέκτη.
Το ξαναβάζω μπροστά (παίρνει μπροστά αμέσως) και ξεκινάει. Αν ο δείχτης ταχύτητας δεν ξεκολλήσει και αυτή τη φορά, θα ξανασβήσει στο επόμενο φρενάρισμα.......
Αν ξαναπάρει μπροστά και το ταχύμετρο λειτουργήσει κανονικά (δείχνει τη σωστή ταχύτητα κατά την πορεία), ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ το πρόβλημα του σβησίματος (κατά το φρενάρισμα.) και συμπεριφέρεται κανονικά σαν να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα. Αν όμως ενδιάμεσα ξανακολλήσει το ταχύμετρο (μετά από σταμάτημα π.χ. σε φανάρι) το σβήσιμο επαναλαμβάνεται σε κάθε φρενάρισμα μέχρι να ξαναλειτουργήσει το ταχύμετρο μετά από κάποια 'πετυχημένη' εκκίνηση της μηχανής ...........
Το πήγα σε ηλεκτρολόγο και το έβαλε στον εγκέφαλο χωρίς να δείξει τίποτα. Το πήγα σε εξειδικευμένο συνεργείο και δεν βρήκαν κάτι γιατί λέει δεν τους το παρουσίασε .............Έχει κανείς αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα ?????? Τι μπορεί να φταίει?????
Ευχαριστώ !!!!!!!!
-
Βρήκα το παρακάτω σε ένα forum αλλά λόγω κακής αυτόματης μετάφρασης τεχνικών ορων δεν κατάλαβα ακριβώς το σημείο που
αναφέρεται σαν 'loom' (η μετάφραση το δίνει ως ...αργαλειός..):Our Focus suffered from intermittent speedo failure. The speedo would just suddenly drop to zero and the odometer stop working. Turning off the ignition would almost always cure it. The VSS and cluster were both changed (under dealer warranty) but that didn't cure it. Eventually it was found that the loom from the VSS was chafed where it was touching the gear linkage. That was repaired and it hasn't failed since (over 2 years ago).
ακολουθεί μετάφραση:
Το Focus μας υποφέρει από διαλείπουσα αποτυχία Speedo. Το ταχύμετρο ξαφνικά θα πέσει στο μηδέν και το οδόμετρο να σταματήσει να λειτουργεί. Η απενεργοποίηση της ανάφλεξης θα το διορθωσει σχεδόν πάντα. Το VSS (αισθητηρας ταχυτητας vehicle speed sensor) και το ταμπλό έχουν και τα δύο αλλάξει (κάτω από τον αντιπρόσωπο της εγγύησης), αλλά αυτό δεν το διόρθωσε. Τελικά διαπιστώθηκε ότι ο loom (???) από το VSS(vehicle speed sensor) ήταν φθαρμένος όπου αγγίζει τη gear linkage. Αυτό επισκευάστηκε και δεν έχει χαλάσει πάνω από 2 χρόνια πριν.
-
Ο χρήστης nickonst έγραψε:
Βρήκα το παρακάτω σε ένα forum αλλά λόγω κακής αυτόματης μετάφρασης τεχνικών ορων δεν κατάλαβα ακριβώς το σημείο που
αναφέρεται σαν 'loom' (η μετάφραση το δίνει ως ...αργαλειός..):Our Focus suffered from intermittent speedo failure. The speedo would just suddenly drop to zero and the odometer stop working. Turning off the ignition would almost always cure it. The VSS and cluster were both changed (under dealer warranty) but that didn't cure it. Eventually it was found that the loom from the VSS was chafed where it was touching the gear linkage. That was repaired and it hasn't failed since (over 2 years ago).
ακολουθεί μετάφραση:
Το Focus μας υποφέρει από διαλείπουσα αποτυχία Speedo. Το ταχύμετρο ξαφνικά θα πέσει στο μηδέν και το οδόμετρο να σταματήσει να λειτουργεί. Η απενεργοποίηση της ανάφλεξης θα το διορθωσει σχεδόν πάντα. Το VSS (αισθητηρας ταχυτητας vehicle speed sensor) και το ταμπλό έχουν και τα δύο αλλάξει (κάτω από τον αντιπρόσωπο της εγγύησης), αλλά αυτό δεν το διόρθωσε. Τελικά διαπιστώθηκε ότι ο loom πλεξούδα (???) από το VSS(vehicle speed sensor) ήταν φθαρμένος όπου αγγίζει τη ντιζα ταχυμετρου gear linkage. Αυτό επισκευάστηκε και δεν έχει χαλάσει πάνω από 2 χρόνια πριν.
-
ευχαριστώ πολύ !!!!!!!
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Βρήκα το παρακάτω σε ένα forum αλλά λόγω κακής αυτόματης μετάφρασης τεχνικών ορων δεν κατάλαβα ακριβώς το σημείο που
αναφέρεται σαν 'loom' (η μετάφραση το δίνει ως ...αργαλειός..):Our Focus suffered from intermittent speedo failure. The speedo would just suddenly drop to zero and the odometer stop working. Turning off the ignition would almost always cure it. The VSS and cluster were both changed (under dealer warranty) but that didn't cure it. Eventually it was found that the loom from the VSS was chafed where it was touching the gear linkage. That was repaired and it hasn't failed since (over 2 years ago).
ακολουθεί μετάφραση:
Το Focus μας υποφέρει από διαλείπουσα αποτυχία Speedo. Το ταχύμετρο ξαφνικά θα πέσει στο μηδέν και το οδόμετρο να σταματήσει να λειτουργεί. Η απενεργοποίηση της ανάφλεξης θα το διορθωσει σχεδόν πάντα. Το VSS (αισθητηρας ταχυτητας vehicle speed sensor) και το ταμπλό έχουν και τα δύο αλλάξει (κάτω από τον αντιπρόσωπο της εγγύησης), αλλά αυτό δεν το διόρθωσε. Τελικά διαπιστώθηκε ότι ο loom πλεξούδα (???) από το VSS(vehicle speed sensor) ήταν φθαρμένος όπου αγγίζει τη ντιζα ταχυμετρου gear linkage. Αυτό επισκευάστηκε και δεν έχει χαλάσει πάνω από 2 χρόνια πριν.
Oταν δεν ξέρεις τι σημαίνει μια λέξη στα αγγλικά ψάξτο με τις εικόνες και αφου ξέρεις ότι αφορά αυτοκίνητο βάλε δίπλα και το 'car' πχ https://www.google.gr/search?q="loom& ... q=loom+car
Ανάμεσα στα άλλα βγάζει και φωτο απο πλεξούδα -
Παθόν κι εγώ με παρόμοιο πρόβλημα (Focus 1.6 2003) , σβήσιμο του κινητήρα όταν οι στροφές έπεφταν στο επίπεδο του ρελαντί (όχι απαράιτητα πλήρης ακινητοποίηση), σε συνδυασμό με χαλασμένο κοντέρ.
Μετά από πολύ προσωπική μελέτη βρήκα ότι ο αισθητήρας ταχύτητας δίνει δεδομένα στον εγκέφαλο σχετικά με την τροφοδοσία και την ανάφλεξη. Όταν αλλάχτηκε το speed sensor έπαψε και το πρόβλημα.
Ντίζα ταχυμέτρου δεν υπάρχει, όπως σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα άλλωστε.
Ο αισθητήρας είναι ηλεκτρομαγνητικός, μια φύσσα με 3 καλώδια φεύγει και καταλήγει στον εγκέφαλο.
FORD FOCUS ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΒΛΑΒΗ - ΣΒΗΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.