-
Καλησπέρα. θα ήθελα την άποψη σας για το Suzuki Ignis DDIS 1.3 Diesel απο 2004 ως 2007 διοτι σκέφτομαι να το αγοράσω πουλώντας το ΤΕΡΙΟΣ που εχω και ειμαι απολυτά ικανοποιημένος απο αυτο και ο μονός λόγος που το δίνω ειναι για να πάρω ΝΤΙΖΕΛ για περισσότερη οικονομία...οπότε μέχρι 5000-6000 νομίζω οτι δεν εχει κατι πιο κάλο απο το SUZUKΙ ignis που να εχει και σχετικά κάλους χορούς και να ειναι SUV...
Ακούω γνώμες απόψεις και προτάσεις!
-
Καλησπέρα. θα ήθελα την άποψη σας για το Suzuki Ignis DDIS 1.3 Diesel απο 2004 ως 2007 διοτι σκέφτομαι να το αγοράσω πουλώντας το ΤΕΡΙΟΣ που εχω και ειμαι απολυτά ικανοποιημένος απο αυτο και ο μονός λόγος που το δίνω ειναι για να πάρω ΝΤΙΖΕΛ για περισσότερη οικονομία...οπότε μέχρι 5000-6000 νομίζω οτι δεν εχει κατι πιο κάλο απο το SUZUKΙ ignis που να εχει και σχετικά κάλους χορούς και να ειναι SUV...
Ακούω γνώμες απόψεις και προτάσεις!
-
Καλησπέρα. θα ήθελα την άποψη σας για το Suzuki Ignis DDIS 1.3 Diesel απο 2004 ως 2007 διοτι σκέφτομαι να το αγοράσω πουλώντας το ΤΕΡΙΟΣ που εχω και ειμαι απολυτά ικανοποιημένος απο αυτο και ο μονός λόγος που το δίνω ειναι για να πάρω ΝΤΙΖΕΛ για περισσότερη οικονομία...οπότε μέχρι 5000-6000 νομίζω οτι δεν εχει κατι πιο κάλο απο το SUZUKΙ ignis που να εχει και σχετικά κάλους χορούς και να ειναι SUV...
Ακούω γνώμες απόψεις και προτάσεις!
-
Θετικά:καλή μηχανή,πετρέλαιο,4χ4
Αρνητικά:δεν είναι τεριος και δεν φτάνει σε ικανότητες εκτός δρόμου αν το ψάχνεις, -
Ο χρήστης pointer έγραψε:
Θετικά:καλή μηχανή,πετρέλαιο,4χ4
Αρνητικά:δεν είναι τεριος και δεν φτάνει σε ικανότητες εκτός δρόμου αν το ψάχνεις,Βασικά δεν ειναι 4χ4 στην έκδοση diesel δυστυχώς...
και φυσικά δεν ειναι ΤΕΡΙΟΣ οσο άφορα της εκτος δρόμου επιδόσεις αλλα ειναι πολυ πιο οικονομικό και πιστεύω οτι θα παει και εκτος δρόμου αφου ειναι πιο ψηλό απο αλλα αυτοκίνητα γενικός...
αν έχετε να προτείνετε κατι αλλο σε αυτα τα λεφτά και μέχρι 1300-1400 cc , ακούω γνώμες! -
Tι κατανάλωση δίνει το Ignis;
Έχω γνώμη μόνο για το Ignis μιας και το έχει γνωστός μου...
Τα 2 αυτοκίνητα είναι διαφορετική κατηγορία μεταξύ τους...
Το μεν Τέριος ανήκει στα 4χ4/SUV...
Το δε Ignis είναι απλά ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας των μικρών που με την προσθήκη της τετρακίνησης ήθελε να πάει λίγο παραπέρα απ'ότι τη δικίνητη...Δεν τα κατάφερε και πολύ καλά σε αυτό...
Από άνεση, όχι και η καλύτερη...πίσω άκαμπτος άξονας...κοπανάει πολύ...Θα μου πεις και το Τέριος πίσω άκαμπτο έχει...Αλλά είναι και τετρακίνητο...
Αδύναμος συμπλέκτης...στο βενζινοκίνητο τουλάχιστον στο οποίο και έχω μπει...
Πιο ψηλό από τα συμβατικά της κατηγορίας του, ναι είναι...
Πόσο μάλλον που είναι και δικίνητο, τι να το κάνει το παραπανίσιο ύψος...
Χώροι καλοί...
Καλή ποιότητα, αν και σκληρά πλαστικά, αλλά γεροδεμένο!
Αυτά από μένα! -
Σιγουρα δεν περιμενω να ειναι καλο σε εκτος δρομου οπως ενα ΤΕΡΙΟΣ και το θεμα της καταναλωσης ειναι καθαρα θεμα οδηγησης,αλλα σαν ΝΤΙΖΕΛ σιγουρα θα καιει πολυ λιγοτερο...και το ΤΕΡΙΟΣ σε μεγαλο ταξιδι ειναι ολιγον κουραστικο,οποτε δεν νομιζω να με πειραξει πολυ το ignis...αυτο πουμε ενδιαφερει ειναι να μην βγαζει προβληματα μηχανικα και ηλεκτρικα επιδει ειναι φτιαγμενο στην Ουγγαρια...
-
Ποιο Terios έχεις;
To IGNIS είναι ένα πολύ μικρό τετραγωνισμένο πολυμορφικό που είναι πανομοιότυπο με το πρώτο Opel Agila.
Αυτοκίνητο πόλης που στην πορεία το παρουσίασαν και σαν κροσόβερ.Από την άλλη το Terios εξαρχής βγήκε ως 'παραδοσιακό' suv (τζιπ).
Οι διαφορές είναι εμφανής στις εκτός δρόμου διαδρομές.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ποιο Terios έχεις;To IGNIS είναι ένα πολύ μικρό τετραγωνισμένο πολυμορφικό που είναι πανομοιότυπο με το πρώτο Opel Agila.
Αυτοκίνητο πόλης που στην πορεία το παρουσίασαν και σαν κροσόβερ.Από την άλλη το Terios εξαρχής βγήκε ως 'παραδοσιακό' suv (τζιπ).
Οι διαφορές είναι εμφανής στις εκτός δρόμου διαδρομές.
Εχω το 1ο ΤΕΡΙΟΣ του '00,που ειναι αρκετά στενο μεσα και ψηλό . ειναι πολυ καλο και ευέλικτο εντος πόλης και καλο εκτος δρόμου αλλα σε ταξίδι ειναι κουραστικο.
πιστευω πως το ignis θα ειναι επίσης ευέλικτο εντός πόλης και πιο καλο απο το μέσο ορο των ''νορμάλ'' αυτοκινήτων στις εκτος δρόμου διαδρομές...(φυσικά δεν θα ειναι ΤΕΡΙΟΣ) και ελπιζω να ειναι πιο ανετο! -
Το Terios που έχεις δυστυχώς έχει κάποια συγκεκριμένα μειονεκτήματα. Το μεγάλο ύψος του και το μικρό πλάτος του που το επηρεάζει στους πλευρικούς ανέμους και σε ταξίδια. Οι κάπως άβολες μπροστινές θέσεις και η θέση των πεντάλ που είναι κάπως στραβές.
Αν κρίνω από μία μικρή βόλτα που είχα πάει και με τα δύο πριν αρκετά χρόνια, θα επέλεγα το Ignis αν η χρήση θα ήταν κυρίως αστική και σε άσφαλτο και το Terios αν έβγαινα συχνά σε πετρώδη χωματόδρομο ή αν είχα κάποιο περίεργο χόμπι π.χ. κυνήγι ή ταξίδια σε χιονοδρομικά στέκια.Αν το Panda 4χ4 έβγαινε με λίγο μεγαλύτερο αμάξωμα νομίζω ότι θα ήταν και αυτό μία καλή περίπτωση.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αν το Panda 4χ4 έβγαινε με λίγο μεγαλύτερο αμάξωμα νομίζω ότι θα ήταν και αυτό μία καλή περίπτωση.
Eχω σκεφτεί και το panda4x4 αλλα ειναι ανύπαρκτο το πορτμπαγκαζ του και επίσης ως τωρα αγοράζω μονο ιαπωνικά αυτοκίνητα!
Γενικά ειμαι πολυ ευχαριστημένος με το ΤΕΡΙΟΣ και το δίνω μονο επειδή θέλω να πάρω ΝΤΙΖΕΛ...και αν έβρισκα το ΤΕΡΙΟΣ σε ΝΤΙΖΕΛ σίγουρα θα το έπαιρνα!
-
Εγώ θα πήγαινα σε κάποιο νεώτερο Terios 1500cc και ας ήταν και βενζίνη...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εγώ θα πήγαινα σε κάποιο νεώτερο Terios 1500cc και ας ήταν και βενζίνη...φιλε ειναι καθαρα θεμα οικονομιας!
το diesel ειναι πολυ πιο οικονομικο απο καθε αλλο με βενζινη!
ειχα σκεφετι και την λυση του αεριου...αλλα ειναι πολοι οι λογοι που δεν το θελω! -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
To IGNIS είναι ένα πολύ μικρό τετραγωνισμένο πολυμορφικό που είναι πανομοιότυπο με το πρώτο Opel Agila.
Αυτοκίνητο πόλης που στην πορεία το παρουσίασαν και σαν κροσόβερ.Μαλλον το μπερεψες λιγο με το Suzuki WagonR...αυτο ειναι ιδιο με το Opel Agila!
Το Suzuki Ignis μοιαζει με το Ford Fusion !
-
Ο χρήστης Κανενας έγραψε:
To IGNIS είναι ένα πολύ μικρό τετραγωνισμένο πολυμορφικό που είναι πανομοιότυπο με το πρώτο Opel Agila.
Αυτοκίνητο πόλης που στην πορεία το παρουσίασαν και σαν κροσόβερ.Μαλλον το μπερεψες λιγο με το Suzuki WagonR...αυτο ειναι ιδιο με το Opel Agila!
Το Suzuki Ignis μοιαζει με το Ford Fusion !
Έχεις δίκιο.
Το WAGON-R είχε αν θυμάμαι καλά την ίδια γραμμή παραγωγής με το AGILA.
To IGNIS μάλλον έμοιαζε με το DAIHATSU YRV.Δεν υπάρχουν ποια τέτοια τετραγωνισμένα αμαξώματα και αυτοκίνητα που να πολυμορφίζουν και να είναι σε διαστάσεις κάτω από τα 4 μέτρα, ειδικά κάπου εκεί στα 3.8m.
Κοντά στο σπίτι μου ένας τύπος έχει ένα IGNIS 4χ4 σε ασημένιο μεταλλικό χρώμα.
Το έχει σε άριστη κατάσταση ο τύπος. Ένα τέτοιο θέλω!!!!! ...
Με στοιχεία crossover, μικρό, πάει παντού, χωρίς ηλεκτρονικές 'αηδίες' και 'γκλαμουριές'.Ίδιο με αυτό: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6076388/
-
Ειχα το ignis 4x4 1.3 βενζινη και εχω μονο καλα λογια να σου πω .Οχι οτι δεν εχει και αρνητικα. Συμφωνω σχεδον σε ολα οσα εγραψε ο fanisporty. Στις επιδοσεις εκτος δρομου διαφωνω. Σαν το terios δεν ειναι με την καμια, αλλα το ignis 4χ4 εκμεταλευωμενο το μικρο του μηκος και τα 17 mm αποσταση απο το εδαφος θα σε παει μακρυτερα απο εκει που περιμενεις. Σιγουρα μακρυτερα απο κει που θα'σαι πανε τα σημερινα crossover. Τωρα η απουσια τετρακινησης στο diesel ειναι ενα μεγαλο μειον οσον αφορα τις επιδοσεις εκτος δρομου . Οσον αφορα την οικονομια, φιλος μου που το πηρε μεταχειρισμενο diesel μιλαει με τα καλυτερα λογια για την οικονομια του. Παντως αν πηγαινεις και εκτος δρομου δεν νομιζω οτι θα σε βολεψει το αμαξι αυτο..
-
makwolf συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Επειδή έτυχε να το δω το αυτοκίνητο ένα μόνο με είχε χαλάσει. Η αίσθηση ότι ειδικά οι πόρτες έδειχναν πολύ ελαφριές μου προκαλούσε μια σχετική ανησυχία για τις επιδόσεις του αμαξώματος σε θέματα παθητικής ασφάλειας. Δεν σου κρύβω πως με απέτρεψε από το να το πάρω. Στην οδήγηση ήταν απόλυτα ισορροπημένο.
-
Εχεις δικιο γαι τις πορτες. Τις αισθανοσουν λιγο ελαφριες αλλα και μπαρες ειχαν και γενικα το αμαξι πληρουσε ολα τα τοτε standard ασφαλειας.
-
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
Τωρα η απουσια τετρακινησης στο diesel ειναι ενα μεγαλο μειον οσον αφορα τις επιδοσεις εκτος δρομου . Οσον αφορα την οικονομια, φιλος μου που το πηρε μεταχειρισμενο diesel μιλαει με τα καλυτερα λογια για την οικονομια του. Παντως αν πηγαινεις και εκτος δρομου δεν νομιζω οτι θα σε βολεψει το αμαξι αυτο..Σίγουρα δεν περιμένω με τίποτα να εχει τις επιδόσεις σε εκτος δρόμου του ΤΕΡΙΟΣ αλλα πιστεύω οτι θα ειναι πολυ πιο οικονομικό και θα παει πιο μακριά απο οτι ενα ''ΝΟΡΜΑΛ'' αμάξι σε εκτος δρόμου διαδρομή καθαρά λογο ύψους...
Απλα ως τωρα δεν εχω βρει κατι αλλο μέχρι 1400 κ.ε. και ως 5.500 ευρω που να εχει και χώρους εκτος απο το ignis,οποτε αν εχετε κατι πιο καλο να προτείνετε με αυτα τα κρυτιρια,σας ακούω... -
καταρχάς σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας
Τελικά αγόρασα πριν λίγες μέρες ενα Suzuki Ignis DDIS 1.3 Diesel απο Γερμανια και ελπίζω να είναι κάλο!
τώρα διάβασα κάτι εδω μέσα που έλεγαν κάποιοι περί αποφυγής αγοράς μεταχειρισμένου ΝΤΙΖΕΛ...
ξέρετε κάτι σχετικα με αυτό και τι κίνδυνους έχει μια τέτοια αγορά?
Suzuki Ignis DDIS 1.3 Diesel