Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το αυτοκίνητο τρέμει και σβήνει στο ρελαντί.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Το αυτοκίνητο τρέμει και σβήνει στο ρελαντί.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    1
    9
    9863
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alex7040 last edited by

      Καλησπέρα σας.Εδώ και μια εβδομάδα έχω παρατηρήσει ένα πρόβλημα με το αυτοκίνητό μου. (Honda civic sedan του 1995 (1400cc 4κύλινδρο). Αφού το βάλω μπροστά, πριν καν προλάβω να ξεκινήσω, νιώθω το αυτοκίνητο να τρέμει ολόκληρο και ύστερα σιγά σιγά οι στροφές να πέφτουν όλο και πιο πολύ εως ότου η μηχανή να σβήσει. Όσο οι στροφές πέφτουν ανάβει το φωτάκι τις μπαταρίας (από τις 500 στροφές και κάτω) και το φωτάκι της πίεσης του λαδιού (από τις 200 και κάτω). Όταν πήγα να το ξαναβάλω μπροστά το αυτοκίνητο έκανε τον θόρυβο που κάνει πάντα όταν παίρνει μπροστά αλλά πολύ μικρότερης έντασης και μετά έσβησε. Άνοιξα το καπώ και έβαλα τον πατέρα μου να βάλει μπροστά. Αυτό που παρατήρησα ήταν ότι το πλαίσιο του κινητήρα κουνιότανε λες και ήταν έτοιμο να εκραγεί. Τελικά πατώντας λίγο γκάζι πήρε μπροστά. Οδηγικά δεν παρατήρησα καμία απολύτως διαφορά. Ούτε περίεργους θορύβους έκανε, ούτε έσβησε στα φανάρια όπου η μηχανή δούλευε στο ρελαντί. Το πήγα σε συνεργείο. Δοκίμασαν να το βάλουν μπροστά και δεν παρουσίασε το πρόβλημα όσες φορές και να το βάζαμε μπροστά. Όμως μετά από 2 ημέρες το ξαναπαρουσίασε. Το πηγαίνω κάθε μέρα αυτή την εβδομάδα στο μηχανικό και δεν μπορεί να βρει απολύτως τίποτε. Μάλιστα εχθές το κράτησε όλη την ημέρα! Το αυτοκίνητο έχει αλλάξει λάδια πριν 1000 km, μαζί με το γενικό σέρβις του. Η μπαταρία μετρήθηκε και είναι τέρμα φορτισμένη. Το δυναμό δουλεύει κάργα. Είναι το πρώτο πρόβλημα που έχει το αμάξι μετά από 20 χρόνια χρήσης και 425.000 χιλιομέτρων επάνω του. Εαν έχει κάποιος κάποια ιδέα θα βοηθούσε διότι με βλέπω να πηγαίνω με νοικιασμένο διακοπές. Ευχαριστω εκ των προτέρων. (Επειδή δεν γνωρίζω ιδιαιτέρως πολλά για τα αυτοκίνητα ζητώ συγνώμη για όποιες ωμές εκφράσεις που χρησιμοποίησα για την περιγραφή του προβλήματος)

      1 Reply Last reply Reply Quote 11
      • A
        alex7040 last edited by

        Καλησπέρα σας.Εδώ και μια εβδομάδα έχω παρατηρήσει ένα πρόβλημα με το αυτοκίνητό μου. (Honda civic sedan του 1995 (1400cc 4κύλινδρο). Αφού το βάλω μπροστά, πριν καν προλάβω να ξεκινήσω, νιώθω το αυτοκίνητο να τρέμει ολόκληρο και ύστερα σιγά σιγά οι στροφές να πέφτουν όλο και πιο πολύ εως ότου η μηχανή να σβήσει. Όσο οι στροφές πέφτουν ανάβει το φωτάκι τις μπαταρίας (από τις 500 στροφές και κάτω) και το φωτάκι της πίεσης του λαδιού (από τις 200 και κάτω). Όταν πήγα να το ξαναβάλω μπροστά το αυτοκίνητο έκανε τον θόρυβο που κάνει πάντα όταν παίρνει μπροστά αλλά πολύ μικρότερης έντασης και μετά έσβησε. Άνοιξα το καπώ και έβαλα τον πατέρα μου να βάλει μπροστά. Αυτό που παρατήρησα ήταν ότι το πλαίσιο του κινητήρα κουνιότανε λες και ήταν έτοιμο να εκραγεί. Τελικά πατώντας λίγο γκάζι πήρε μπροστά. Οδηγικά δεν παρατήρησα καμία απολύτως διαφορά. Ούτε περίεργους θορύβους έκανε, ούτε έσβησε στα φανάρια όπου η μηχανή δούλευε στο ρελαντί. Το πήγα σε συνεργείο. Δοκίμασαν να το βάλουν μπροστά και δεν παρουσίασε το πρόβλημα όσες φορές και να το βάζαμε μπροστά. Όμως μετά από 2 ημέρες το ξαναπαρουσίασε. Το πηγαίνω κάθε μέρα αυτή την εβδομάδα στο μηχανικό και δεν μπορεί να βρει απολύτως τίποτε. Μάλιστα εχθές το κράτησε όλη την ημέρα! Το αυτοκίνητο έχει αλλάξει λάδια πριν 1000 km, μαζί με το γενικό σέρβις του. Η μπαταρία μετρήθηκε και είναι τέρμα φορτισμένη. Το δυναμό δουλεύει κάργα. Είναι το πρώτο πρόβλημα που έχει το αμάξι μετά από 20 χρόνια χρήσης και 425.000 χιλιομέτρων επάνω του. Εαν έχει κάποιος κάποια ιδέα θα βοηθούσε διότι με βλέπω να πηγαίνω με νοικιασμένο διακοπές. Ευχαριστω εκ των προτέρων. (Επειδή δεν γνωρίζω ιδιαιτέρως πολλά για τα αυτοκίνητα ζητώ συγνώμη για όποιες ωμές εκφράσεις που χρησιμοποίησα για την περιγραφή του προβλήματος)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alex7040 last edited by

          Καλησπέρα σας.Εδώ και μια εβδομάδα έχω παρατηρήσει ένα πρόβλημα με το αυτοκίνητό μου. (Honda civic sedan του 1995 (1400cc 4κύλινδρο). Αφού το βάλω μπροστά, πριν καν προλάβω να ξεκινήσω, νιώθω το αυτοκίνητο να τρέμει ολόκληρο και ύστερα σιγά σιγά οι στροφές να πέφτουν όλο και πιο πολύ εως ότου η μηχανή να σβήσει. Όσο οι στροφές πέφτουν ανάβει το φωτάκι τις μπαταρίας (από τις 500 στροφές και κάτω) και το φωτάκι της πίεσης του λαδιού (από τις 200 και κάτω). Όταν πήγα να το ξαναβάλω μπροστά το αυτοκίνητο έκανε τον θόρυβο που κάνει πάντα όταν παίρνει μπροστά αλλά πολύ μικρότερης έντασης και μετά έσβησε. Άνοιξα το καπώ και έβαλα τον πατέρα μου να βάλει μπροστά. Αυτό που παρατήρησα ήταν ότι το πλαίσιο του κινητήρα κουνιότανε λες και ήταν έτοιμο να εκραγεί. Τελικά πατώντας λίγο γκάζι πήρε μπροστά. Οδηγικά δεν παρατήρησα καμία απολύτως διαφορά. Ούτε περίεργους θορύβους έκανε, ούτε έσβησε στα φανάρια όπου η μηχανή δούλευε στο ρελαντί. Το πήγα σε συνεργείο. Δοκίμασαν να το βάλουν μπροστά και δεν παρουσίασε το πρόβλημα όσες φορές και να το βάζαμε μπροστά. Όμως μετά από 2 ημέρες το ξαναπαρουσίασε. Το πηγαίνω κάθε μέρα αυτή την εβδομάδα στο μηχανικό και δεν μπορεί να βρει απολύτως τίποτε. Μάλιστα εχθές το κράτησε όλη την ημέρα! Το αυτοκίνητο έχει αλλάξει λάδια πριν 1000 km, μαζί με το γενικό σέρβις του. Η μπαταρία μετρήθηκε και είναι τέρμα φορτισμένη. Το δυναμό δουλεύει κάργα. Είναι το πρώτο πρόβλημα που έχει το αμάξι μετά από 20 χρόνια χρήσης και 425.000 χιλιομέτρων επάνω του. Εαν έχει κάποιος κάποια ιδέα θα βοηθούσε διότι με βλέπω να πηγαίνω με νοικιασμένο διακοπές. Ευχαριστω εκ των προτέρων. (Επειδή δεν γνωρίζω ιδιαιτέρως πολλά για τα αυτοκίνητα ζητώ συγνώμη για όποιες ωμές εκφράσεις που χρησιμοποίησα για την περιγραφή του προβλήματος)

          1 Reply Last reply Reply Quote 11
          • W
            w202-amg last edited by

            Απ οτι καταλαβα το ολο θεμα δημιουργειται μονο οταν το αυτοκινητο ειναι παγωμενο.Εγω θα κοιτουσα βαλβιδες-αισθητηρες που σχετιζονται με την ψυχρη εκκινηση και την θερμοκρασια του ψυκτικου.Διαφορετικα πολλαπλασιαστης,μπουζι,μπουζοκαλοδια(αν και αυτα μου φανταζουν απιθανα).

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • T
              trident1971 last edited by

              Αν κρατας το γκαζι λιγο πατημενο, παιρνει μπροστα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A
                alex7040 last edited by

                Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                Αν κρατας το γκαζι λιγο πατημενο, παιρνει μπροστα?

                Όταν το κάνει αυτό μόνο με πολύ γκάζι παίρνει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  trident1971 last edited by

                  Ο χρήστης Alex7040 έγραψε:

                  Αν κρατας το γκαζι λιγο πατημενο, παιρνει μπροστα?

                  Όταν το κάνει αυτό μόνο με πολύ γκάζι παίρνει.

                  Δοκιμασε να χτυπησεις τη βαλβιδα ρελαντι με την αναποδη του κατσαβιδιου, μηπως και κολλαει?. Καθαρισμα επισης, αν πιασει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • A
                    alex7040 last edited by

                    Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                    Δοκιμασε να χτυπησεις τη βαλβιδα ρελαντι με την αναποδη του κατσαβιδιου, μηπως και κολλαει?. Καθαρισμα επισης, αν πιασει.

                    Sorry αλλά η βαλβίδα του ρελαντί πού βρίσκεται; Άσχετος είπαμε. Όσο για το καθάρισμα μπορώ να το κάνω εγώ ή να το πάω στο συνεργείο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      trident1971 last edited by

                      Ο χρήστης Alex7040 έγραψε:

                      Δοκιμασε να χτυπησεις τη βαλβιδα ρελαντι με την αναποδη του κατσαβιδιου, μηπως και κολλαει?. Καθαρισμα επισης, αν πιασει.

                      Sorry αλλά η βαλβίδα του ρελαντί πού βρίσκεται; Άσχετος είπαμε. Όσο για το καθάρισμα μπορώ να το κάνω εγώ ή να το πάω στο συνεργείο;

                      Αν 'πιανουν' τα χερια ναι θα μπορουσες. Αν οχι, αστο να το δει ο μαστορας, ετσι και αλλιως εικασιες κανω και εγω. προτιμοτερος ο μαστορας.

                      Πανω ατην εισαγωγη το πρωτο που κοπαναει ειναι η βαλβιδα ρελαντι και το 2ο με το κατσαβιδι η βαλβιδα 'ψυχρης' ή καπως ετσι. Τα συμπτωματα που περιγραφει ειναι αλλα απο τα δικα σου.

                      Youtube Video

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        spsp last edited by

                        Γεια σου φίλε alex.
                        Ανοιγω το ιδιο θέμα μετα απο πολυ καιρό γιατι έχω το ιδιο θέμα με ενα TOYOTA . Mήπως βρήκες τελικα ποιό ήταν πρόβλημα ;

                        Ευχαριστώ
                        Σπύρος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr