-
Καλησπέρα σας.Εδώ και μια εβδομάδα έχω παρατηρήσει ένα πρόβλημα με το αυτοκίνητό μου. (Honda civic sedan του 1995 (1400cc 4κύλινδρο). Αφού το βάλω μπροστά, πριν καν προλάβω να ξεκινήσω, νιώθω το αυτοκίνητο να τρέμει ολόκληρο και ύστερα σιγά σιγά οι στροφές να πέφτουν όλο και πιο πολύ εως ότου η μηχανή να σβήσει. Όσο οι στροφές πέφτουν ανάβει το φωτάκι τις μπαταρίας (από τις 500 στροφές και κάτω) και το φωτάκι της πίεσης του λαδιού (από τις 200 και κάτω). Όταν πήγα να το ξαναβάλω μπροστά το αυτοκίνητο έκανε τον θόρυβο που κάνει πάντα όταν παίρνει μπροστά αλλά πολύ μικρότερης έντασης και μετά έσβησε. Άνοιξα το καπώ και έβαλα τον πατέρα μου να βάλει μπροστά. Αυτό που παρατήρησα ήταν ότι το πλαίσιο του κινητήρα κουνιότανε λες και ήταν έτοιμο να εκραγεί. Τελικά πατώντας λίγο γκάζι πήρε μπροστά. Οδηγικά δεν παρατήρησα καμία απολύτως διαφορά. Ούτε περίεργους θορύβους έκανε, ούτε έσβησε στα φανάρια όπου η μηχανή δούλευε στο ρελαντί. Το πήγα σε συνεργείο. Δοκίμασαν να το βάλουν μπροστά και δεν παρουσίασε το πρόβλημα όσες φορές και να το βάζαμε μπροστά. Όμως μετά από 2 ημέρες το ξαναπαρουσίασε. Το πηγαίνω κάθε μέρα αυτή την εβδομάδα στο μηχανικό και δεν μπορεί να βρει απολύτως τίποτε. Μάλιστα εχθές το κράτησε όλη την ημέρα! Το αυτοκίνητο έχει αλλάξει λάδια πριν 1000 km, μαζί με το γενικό σέρβις του. Η μπαταρία μετρήθηκε και είναι τέρμα φορτισμένη. Το δυναμό δουλεύει κάργα. Είναι το πρώτο πρόβλημα που έχει το αμάξι μετά από 20 χρόνια χρήσης και 425.000 χιλιομέτρων επάνω του. Εαν έχει κάποιος κάποια ιδέα θα βοηθούσε διότι με βλέπω να πηγαίνω με νοικιασμένο διακοπές. Ευχαριστω εκ των προτέρων. (Επειδή δεν γνωρίζω ιδιαιτέρως πολλά για τα αυτοκίνητα ζητώ συγνώμη για όποιες ωμές εκφράσεις που χρησιμοποίησα για την περιγραφή του προβλήματος)
-
Καλησπέρα σας.Εδώ και μια εβδομάδα έχω παρατηρήσει ένα πρόβλημα με το αυτοκίνητό μου. (Honda civic sedan του 1995 (1400cc 4κύλινδρο). Αφού το βάλω μπροστά, πριν καν προλάβω να ξεκινήσω, νιώθω το αυτοκίνητο να τρέμει ολόκληρο και ύστερα σιγά σιγά οι στροφές να πέφτουν όλο και πιο πολύ εως ότου η μηχανή να σβήσει. Όσο οι στροφές πέφτουν ανάβει το φωτάκι τις μπαταρίας (από τις 500 στροφές και κάτω) και το φωτάκι της πίεσης του λαδιού (από τις 200 και κάτω). Όταν πήγα να το ξαναβάλω μπροστά το αυτοκίνητο έκανε τον θόρυβο που κάνει πάντα όταν παίρνει μπροστά αλλά πολύ μικρότερης έντασης και μετά έσβησε. Άνοιξα το καπώ και έβαλα τον πατέρα μου να βάλει μπροστά. Αυτό που παρατήρησα ήταν ότι το πλαίσιο του κινητήρα κουνιότανε λες και ήταν έτοιμο να εκραγεί. Τελικά πατώντας λίγο γκάζι πήρε μπροστά. Οδηγικά δεν παρατήρησα καμία απολύτως διαφορά. Ούτε περίεργους θορύβους έκανε, ούτε έσβησε στα φανάρια όπου η μηχανή δούλευε στο ρελαντί. Το πήγα σε συνεργείο. Δοκίμασαν να το βάλουν μπροστά και δεν παρουσίασε το πρόβλημα όσες φορές και να το βάζαμε μπροστά. Όμως μετά από 2 ημέρες το ξαναπαρουσίασε. Το πηγαίνω κάθε μέρα αυτή την εβδομάδα στο μηχανικό και δεν μπορεί να βρει απολύτως τίποτε. Μάλιστα εχθές το κράτησε όλη την ημέρα! Το αυτοκίνητο έχει αλλάξει λάδια πριν 1000 km, μαζί με το γενικό σέρβις του. Η μπαταρία μετρήθηκε και είναι τέρμα φορτισμένη. Το δυναμό δουλεύει κάργα. Είναι το πρώτο πρόβλημα που έχει το αμάξι μετά από 20 χρόνια χρήσης και 425.000 χιλιομέτρων επάνω του. Εαν έχει κάποιος κάποια ιδέα θα βοηθούσε διότι με βλέπω να πηγαίνω με νοικιασμένο διακοπές. Ευχαριστω εκ των προτέρων. (Επειδή δεν γνωρίζω ιδιαιτέρως πολλά για τα αυτοκίνητα ζητώ συγνώμη για όποιες ωμές εκφράσεις που χρησιμοποίησα για την περιγραφή του προβλήματος)
-
Καλησπέρα σας.Εδώ και μια εβδομάδα έχω παρατηρήσει ένα πρόβλημα με το αυτοκίνητό μου. (Honda civic sedan του 1995 (1400cc 4κύλινδρο). Αφού το βάλω μπροστά, πριν καν προλάβω να ξεκινήσω, νιώθω το αυτοκίνητο να τρέμει ολόκληρο και ύστερα σιγά σιγά οι στροφές να πέφτουν όλο και πιο πολύ εως ότου η μηχανή να σβήσει. Όσο οι στροφές πέφτουν ανάβει το φωτάκι τις μπαταρίας (από τις 500 στροφές και κάτω) και το φωτάκι της πίεσης του λαδιού (από τις 200 και κάτω). Όταν πήγα να το ξαναβάλω μπροστά το αυτοκίνητο έκανε τον θόρυβο που κάνει πάντα όταν παίρνει μπροστά αλλά πολύ μικρότερης έντασης και μετά έσβησε. Άνοιξα το καπώ και έβαλα τον πατέρα μου να βάλει μπροστά. Αυτό που παρατήρησα ήταν ότι το πλαίσιο του κινητήρα κουνιότανε λες και ήταν έτοιμο να εκραγεί. Τελικά πατώντας λίγο γκάζι πήρε μπροστά. Οδηγικά δεν παρατήρησα καμία απολύτως διαφορά. Ούτε περίεργους θορύβους έκανε, ούτε έσβησε στα φανάρια όπου η μηχανή δούλευε στο ρελαντί. Το πήγα σε συνεργείο. Δοκίμασαν να το βάλουν μπροστά και δεν παρουσίασε το πρόβλημα όσες φορές και να το βάζαμε μπροστά. Όμως μετά από 2 ημέρες το ξαναπαρουσίασε. Το πηγαίνω κάθε μέρα αυτή την εβδομάδα στο μηχανικό και δεν μπορεί να βρει απολύτως τίποτε. Μάλιστα εχθές το κράτησε όλη την ημέρα! Το αυτοκίνητο έχει αλλάξει λάδια πριν 1000 km, μαζί με το γενικό σέρβις του. Η μπαταρία μετρήθηκε και είναι τέρμα φορτισμένη. Το δυναμό δουλεύει κάργα. Είναι το πρώτο πρόβλημα που έχει το αμάξι μετά από 20 χρόνια χρήσης και 425.000 χιλιομέτρων επάνω του. Εαν έχει κάποιος κάποια ιδέα θα βοηθούσε διότι με βλέπω να πηγαίνω με νοικιασμένο διακοπές. Ευχαριστω εκ των προτέρων. (Επειδή δεν γνωρίζω ιδιαιτέρως πολλά για τα αυτοκίνητα ζητώ συγνώμη για όποιες ωμές εκφράσεις που χρησιμοποίησα για την περιγραφή του προβλήματος)
-
Απ οτι καταλαβα το ολο θεμα δημιουργειται μονο οταν το αυτοκινητο ειναι παγωμενο.Εγω θα κοιτουσα βαλβιδες-αισθητηρες που σχετιζονται με την ψυχρη εκκινηση και την θερμοκρασια του ψυκτικου.Διαφορετικα πολλαπλασιαστης,μπουζι,μπουζοκαλοδια(αν και αυτα μου φανταζουν απιθανα).
-
Αν κρατας το γκαζι λιγο πατημενο, παιρνει μπροστα?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Αν κρατας το γκαζι λιγο πατημενο, παιρνει μπροστα?Όταν το κάνει αυτό μόνο με πολύ γκάζι παίρνει.
-
Ο χρήστης Alex7040 έγραψε:
Αν κρατας το γκαζι λιγο πατημενο, παιρνει μπροστα?
Όταν το κάνει αυτό μόνο με πολύ γκάζι παίρνει.
Δοκιμασε να χτυπησεις τη βαλβιδα ρελαντι με την αναποδη του κατσαβιδιου, μηπως και κολλαει?. Καθαρισμα επισης, αν πιασει.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Δοκιμασε να χτυπησεις τη βαλβιδα ρελαντι με την αναποδη του κατσαβιδιου, μηπως και κολλαει?. Καθαρισμα επισης, αν πιασει.Sorry αλλά η βαλβίδα του ρελαντί πού βρίσκεται; Άσχετος είπαμε. Όσο για το καθάρισμα μπορώ να το κάνω εγώ ή να το πάω στο συνεργείο;
-
Ο χρήστης Alex7040 έγραψε:
Δοκιμασε να χτυπησεις τη βαλβιδα ρελαντι με την αναποδη του κατσαβιδιου, μηπως και κολλαει?. Καθαρισμα επισης, αν πιασει.
Sorry αλλά η βαλβίδα του ρελαντί πού βρίσκεται; Άσχετος είπαμε. Όσο για το καθάρισμα μπορώ να το κάνω εγώ ή να το πάω στο συνεργείο;
Αν 'πιανουν' τα χερια ναι θα μπορουσες. Αν οχι, αστο να το δει ο μαστορας, ετσι και αλλιως εικασιες κανω και εγω. προτιμοτερος ο μαστορας.
Πανω ατην εισαγωγη το πρωτο που κοπαναει ειναι η βαλβιδα ρελαντι και το 2ο με το κατσαβιδι η βαλβιδα 'ψυχρης' ή καπως ετσι. Τα συμπτωματα που περιγραφει ειναι αλλα απο τα δικα σου.
-
Γεια σου φίλε alex.
Ανοιγω το ιδιο θέμα μετα απο πολυ καιρό γιατι έχω το ιδιο θέμα με ενα TOYOTA . Mήπως βρήκες τελικα ποιό ήταν πρόβλημα ;Ευχαριστώ
Σπύρος
Το αυτοκίνητο τρέμει και σβήνει στο ρελαντί.