-
Λοιπον οπως λεει και ο τιτλος ο κινητηρας μου εσβησε ανευ λογου και αιτιας.Σε μια απεραντη αλανα ρυθμιζα τα φωτα του αυτοκινητου.Αφου τελειωσα ξεκιναω με τερμα γκαζι και μετα απο 4-5 μετρα κοβω ολο το τιμονι για να γυρισω(αναστροφη).Το αυτοματο σασμαν ειχε πρωτη.Ωστοσο αφου δεν γλυστρησε ο κωλος ειπε η μουρη να ανοιξει φτερα και να φυγει.Εφευγε λες και δουλευε το abs ,δηλάδη εντονοι κραδασμοι στο εμπρος μερος λες και βαρας τις ζαντες-σασι με βαριοπουλα περιοδικα .Αφου δεν εστριβε(υποστροφη) και απο τους κραδασμους-συντονισμους νομιζα οτι θα σπασει και το παμπριζ παιρνω αποτομα το ποδι απο το γκαζι και ισως να πατησα ελαχιστα φρενο.Ε καπου τοτε ο κινητηρας εσβησε.Προφανως οταν πηρα το ποδι απο το γκαζι το σασμαν θα πηγε να βαλει 2α.Ο κινητηρας εσβησε γιατι το σασμαν δεν προλαβε να ξαναβαλει 1η ή επειδη οι κραδασμοι ηταν πολυ εντονοι νομισε ο εγκεφαλος οτι εγινε ατυχημα???Εδω να σημειωσω οτι ειχα μια πλαγιομετοπικη με σταματημενο προ μηνων,αλλα με 15-20 χιλιομετρα.Οι ζημιες ηταν μονο φτερο ,λιγο καπο και προφυλακτηρας.Και τοτε ο κινητηρας πιστευω οτι εσβησε ανεξηγητα!!!Μετα την επισκευη πηρε κανονικα μπροστα.Υπαρχει περιπτωση καποιος αισθητηρας να χανει ή ηταν συμπτωση?
Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας -
Λοιπον οπως λεει και ο τιτλος ο κινητηρας μου εσβησε ανευ λογου και αιτιας.Σε μια απεραντη αλανα ρυθμιζα τα φωτα του αυτοκινητου.Αφου τελειωσα ξεκιναω με τερμα γκαζι και μετα απο 4-5 μετρα κοβω ολο το τιμονι για να γυρισω(αναστροφη).Το αυτοματο σασμαν ειχε πρωτη.Ωστοσο αφου δεν γλυστρησε ο κωλος ειπε η μουρη να ανοιξει φτερα και να φυγει.Εφευγε λες και δουλευε το abs ,δηλάδη εντονοι κραδασμοι στο εμπρος μερος λες και βαρας τις ζαντες-σασι με βαριοπουλα περιοδικα .Αφου δεν εστριβε(υποστροφη) και απο τους κραδασμους-συντονισμους νομιζα οτι θα σπασει και το παμπριζ παιρνω αποτομα το ποδι απο το γκαζι και ισως να πατησα ελαχιστα φρενο.Ε καπου τοτε ο κινητηρας εσβησε.Προφανως οταν πηρα το ποδι απο το γκαζι το σασμαν θα πηγε να βαλει 2α.Ο κινητηρας εσβησε γιατι το σασμαν δεν προλαβε να ξαναβαλει 1η ή επειδη οι κραδασμοι ηταν πολυ εντονοι νομισε ο εγκεφαλος οτι εγινε ατυχημα???Εδω να σημειωσω οτι ειχα μια πλαγιομετοπικη με σταματημενο προ μηνων,αλλα με 15-20 χιλιομετρα.Οι ζημιες ηταν μονο φτερο ,λιγο καπο και προφυλακτηρας.Και τοτε ο κινητηρας πιστευω οτι εσβησε ανεξηγητα!!!Μετα την επισκευη πηρε κανονικα μπροστα.Υπαρχει περιπτωση καποιος αισθητηρας να χανει ή ηταν συμπτωση?
Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας -
Λοιπον οπως λεει και ο τιτλος ο κινητηρας μου εσβησε ανευ λογου και αιτιας.Σε μια απεραντη αλανα ρυθμιζα τα φωτα του αυτοκινητου.Αφου τελειωσα ξεκιναω με τερμα γκαζι και μετα απο 4-5 μετρα κοβω ολο το τιμονι για να γυρισω(αναστροφη).Το αυτοματο σασμαν ειχε πρωτη.Ωστοσο αφου δεν γλυστρησε ο κωλος ειπε η μουρη να ανοιξει φτερα και να φυγει.Εφευγε λες και δουλευε το abs ,δηλάδη εντονοι κραδασμοι στο εμπρος μερος λες και βαρας τις ζαντες-σασι με βαριοπουλα περιοδικα .Αφου δεν εστριβε(υποστροφη) και απο τους κραδασμους-συντονισμους νομιζα οτι θα σπασει και το παμπριζ παιρνω αποτομα το ποδι απο το γκαζι και ισως να πατησα ελαχιστα φρενο.Ε καπου τοτε ο κινητηρας εσβησε.Προφανως οταν πηρα το ποδι απο το γκαζι το σασμαν θα πηγε να βαλει 2α.Ο κινητηρας εσβησε γιατι το σασμαν δεν προλαβε να ξαναβαλει 1η ή επειδη οι κραδασμοι ηταν πολυ εντονοι νομισε ο εγκεφαλος οτι εγινε ατυχημα???Εδω να σημειωσω οτι ειχα μια πλαγιομετοπικη με σταματημενο προ μηνων,αλλα με 15-20 χιλιομετρα.Οι ζημιες ηταν μονο φτερο ,λιγο καπο και προφυλακτηρας.Και τοτε ο κινητηρας πιστευω οτι εσβησε ανεξηγητα!!!Μετα την επισκευη πηρε κανονικα μπροστα.Υπαρχει περιπτωση καποιος αισθητηρας να χανει ή ηταν συμπτωση?
Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας -
δες το μανουαλι καπου πρεπει να υπαρχει μπουτον επανεκινησης της τρομπας βενζινης.(για μετα απο ατυχημα)
-
Το μανιουαλ απο οτι ειχα διαβασει στο παρελθον δεν αναφερει κτ.Επισης οσο να ναι εχω ξεψαχνισει το αυτοκινητο γενικα και μπουτον δεν εχω δει.Μετα το ατυχημα πηρε αψογα.Στο ατυχημα μονο ανταλλακτικα χρειαστηκαν αλλαγη.Σασι ουσιαστικα πουθενα δεν υπεστη παραμορφωση ουτως ωστε να πω οτι αισθητηρας συγκρουσης τα φτυσε.Ελπιζω να ηταν αδυναμια του σασμαν να ανταποκριθει στην ολη κατασταση και οχι αλλο προβλημα .....
-
αρκετα αυτοκινητα εχουν το μπουτο αυτο στην δεξια μερια των ποδιων του συνοδηγου , δες αν εχει καπου εκει καποιο καπακι που ανοιγει
και για ρωτα αντιπροσωπεια για emergency button 'h κατι τετοιο -
Ειχα βγαλει ενα καπακι εκει στα ποδια για να αλλαξω φιλτρο καμπινας.Αμα ειναι θα ξανακανω ενα ντου εκει μεσα.Ναι πρεπει να χει αρκετα κουτακια μεσα.
Σβήσιμο κινητήρα χωρίς λόγο