Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σβήσιμο κινητήρα χωρίς λόγο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σβήσιμο κινητήρα χωρίς λόγο
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    6
    212
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      w202-amg last edited by

      Λοιπον οπως λεει και ο τιτλος ο κινητηρας μου εσβησε ανευ λογου και αιτιας.Σε μια απεραντη αλανα ρυθμιζα τα φωτα του αυτοκινητου.Αφου τελειωσα ξεκιναω με τερμα γκαζι και μετα απο 4-5 μετρα κοβω ολο το τιμονι για να γυρισω(αναστροφη).Το αυτοματο σασμαν ειχε πρωτη.Ωστοσο αφου δεν γλυστρησε ο κωλος ειπε η μουρη να ανοιξει φτερα και να φυγει.Εφευγε λες και δουλευε το abs ,δηλάδη εντονοι κραδασμοι στο εμπρος μερος λες και βαρας τις ζαντες-σασι με βαριοπουλα περιοδικα .Αφου δεν εστριβε(υποστροφη) και απο τους κραδασμους-συντονισμους νομιζα οτι θα σπασει και το παμπριζ παιρνω αποτομα το ποδι απο το γκαζι και ισως να πατησα ελαχιστα φρενο.Ε καπου τοτε ο κινητηρας εσβησε.Προφανως οταν πηρα το ποδι απο το γκαζι το σασμαν θα πηγε να βαλει 2α.Ο κινητηρας εσβησε γιατι το σασμαν δεν προλαβε να ξαναβαλει 1η ή επειδη οι κραδασμοι ηταν πολυ εντονοι νομισε ο εγκεφαλος οτι εγινε ατυχημα???Εδω να σημειωσω οτι ειχα μια πλαγιομετοπικη με σταματημενο προ μηνων,αλλα με 15-20 χιλιομετρα.Οι ζημιες ηταν μονο φτερο ,λιγο καπο και προφυλακτηρας.Και τοτε ο κινητηρας πιστευω οτι εσβησε ανεξηγητα!!!Μετα την επισκευη πηρε κανονικα μπροστα.Υπαρχει περιπτωση καποιος αισθητηρας να χανει ή ηταν συμπτωση?
      Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • W
        w202-amg last edited by

        Λοιπον οπως λεει και ο τιτλος ο κινητηρας μου εσβησε ανευ λογου και αιτιας.Σε μια απεραντη αλανα ρυθμιζα τα φωτα του αυτοκινητου.Αφου τελειωσα ξεκιναω με τερμα γκαζι και μετα απο 4-5 μετρα κοβω ολο το τιμονι για να γυρισω(αναστροφη).Το αυτοματο σασμαν ειχε πρωτη.Ωστοσο αφου δεν γλυστρησε ο κωλος ειπε η μουρη να ανοιξει φτερα και να φυγει.Εφευγε λες και δουλευε το abs ,δηλάδη εντονοι κραδασμοι στο εμπρος μερος λες και βαρας τις ζαντες-σασι με βαριοπουλα περιοδικα .Αφου δεν εστριβε(υποστροφη) και απο τους κραδασμους-συντονισμους νομιζα οτι θα σπασει και το παμπριζ παιρνω αποτομα το ποδι απο το γκαζι και ισως να πατησα ελαχιστα φρενο.Ε καπου τοτε ο κινητηρας εσβησε.Προφανως οταν πηρα το ποδι απο το γκαζι το σασμαν θα πηγε να βαλει 2α.Ο κινητηρας εσβησε γιατι το σασμαν δεν προλαβε να ξαναβαλει 1η ή επειδη οι κραδασμοι ηταν πολυ εντονοι νομισε ο εγκεφαλος οτι εγινε ατυχημα???Εδω να σημειωσω οτι ειχα μια πλαγιομετοπικη με σταματημενο προ μηνων,αλλα με 15-20 χιλιομετρα.Οι ζημιες ηταν μονο φτερο ,λιγο καπο και προφυλακτηρας.Και τοτε ο κινητηρας πιστευω οτι εσβησε ανεξηγητα!!!Μετα την επισκευη πηρε κανονικα μπροστα.Υπαρχει περιπτωση καποιος αισθητηρας να χανει ή ηταν συμπτωση?
        Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          w202-amg last edited by

          Λοιπον οπως λεει και ο τιτλος ο κινητηρας μου εσβησε ανευ λογου και αιτιας.Σε μια απεραντη αλανα ρυθμιζα τα φωτα του αυτοκινητου.Αφου τελειωσα ξεκιναω με τερμα γκαζι και μετα απο 4-5 μετρα κοβω ολο το τιμονι για να γυρισω(αναστροφη).Το αυτοματο σασμαν ειχε πρωτη.Ωστοσο αφου δεν γλυστρησε ο κωλος ειπε η μουρη να ανοιξει φτερα και να φυγει.Εφευγε λες και δουλευε το abs ,δηλάδη εντονοι κραδασμοι στο εμπρος μερος λες και βαρας τις ζαντες-σασι με βαριοπουλα περιοδικα .Αφου δεν εστριβε(υποστροφη) και απο τους κραδασμους-συντονισμους νομιζα οτι θα σπασει και το παμπριζ παιρνω αποτομα το ποδι απο το γκαζι και ισως να πατησα ελαχιστα φρενο.Ε καπου τοτε ο κινητηρας εσβησε.Προφανως οταν πηρα το ποδι απο το γκαζι το σασμαν θα πηγε να βαλει 2α.Ο κινητηρας εσβησε γιατι το σασμαν δεν προλαβε να ξαναβαλει 1η ή επειδη οι κραδασμοι ηταν πολυ εντονοι νομισε ο εγκεφαλος οτι εγινε ατυχημα???Εδω να σημειωσω οτι ειχα μια πλαγιομετοπικη με σταματημενο προ μηνων,αλλα με 15-20 χιλιομετρα.Οι ζημιες ηταν μονο φτερο ,λιγο καπο και προφυλακτηρας.Και τοτε ο κινητηρας πιστευω οτι εσβησε ανεξηγητα!!!Μετα την επισκευη πηρε κανονικα μπροστα.Υπαρχει περιπτωση καποιος αισθητηρας να χανει ή ηταν συμπτωση?
          Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dim63 last edited by

            δες το μανουαλι καπου πρεπει να υπαρχει μπουτον επανεκινησης της τρομπας βενζινης.(για μετα απο ατυχημα)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              w202-amg last edited by

              Το μανιουαλ απο οτι ειχα διαβασει στο παρελθον δεν αναφερει κτ.Επισης οσο να ναι εχω ξεψαχνισει το αυτοκινητο γενικα και μπουτον δεν εχω δει.Μετα το ατυχημα πηρε αψογα.Στο ατυχημα μονο ανταλλακτικα χρειαστηκαν αλλαγη.Σασι ουσιαστικα πουθενα δεν υπεστη παραμορφωση ουτως ωστε να πω οτι αισθητηρας συγκρουσης τα φτυσε.Ελπιζω να ηταν αδυναμια του σασμαν να ανταποκριθει στην ολη κατασταση και οχι αλλο προβλημα .....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dim63 last edited by

                αρκετα αυτοκινητα εχουν το μπουτο αυτο στην δεξια μερια των ποδιων του συνοδηγου , δες αν εχει καπου εκει καποιο καπακι που ανοιγει
                και για ρωτα αντιπροσωπεια για emergency button 'h κατι τετοιο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  w202-amg last edited by

                  Ειχα βγαλει ενα καπακι εκει στα ποδια για να αλλαξω φιλτρο καμπινας.Αμα ειναι θα ξανακανω ενα ντου εκει μεσα.Ναι πρεπει να χει αρκετα κουτακια μεσα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr