-
Παιδιά καλημέρα. Είχα ένα θέμα με με ένδειξη (στο ταμπλό του αυτοκινήτου) χαμηλής στάθμης ψυκτικού που μου έβγαλε πριν 3 μέρες με το που ξεκίνησα το αμάξι. Είχε πέσει τότε η στάθμη στο δοχείο διαστολής γύρω στο 1 εκατοστό από την άνω γραμμή του δοχείου. Συμπλήρωσα περίπου 250 ml νερό για να ανέβει ελάχιστα πάνω από την άνω γραμμή του δοχείου, το πήγα συνεργείο για αλλαγή λαδιών που ήταν έτσι κι αλλιώς στο πρόγραμμα και το έλεγξαν οπτικά για τυχόν εμφανείς διαρροές όπου δεν βρήκαν τίποτα.
Χτες το μεσημέρι δοκίμασα να δω θερμοκρασίες ψυκτικού από το κρυφό μενού (Coolant temp). Αρχικά οδήγησα για 40 λεπτά από κέντρο Πειραιά προς Λ. Αθηνών. Θερμοκρασία εξωτερική σ' όλη τη διαδρομή μεταξύ 20-21 βαθμούς κελσίου. Η θερμοκρασία έδειξε να σταθεροποιείται κάπου μεταξύ 76-79 και σε ελάχιστα σημεία και για δευτερόλεπτα έφτανε 81-82. Όταν πάρκαρα άφησα το μοτέρ 1 λεπτό ρελαντί και έφτασε στιγμιαία 84. Στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής κινιόμουν με χαμηλές ταχύτητες και μποτιλιάρισμα. Στροφές κινητήρα μεταξύ 2.000 και 3.000, σε κάποιες αλλαγές μόνο έφτανα 3500-3800.
Μετά από 1 ώρα ακινησίας (σβηστό μοτέρ) και με τη θερμοκρασία στο ξεκίνημα κάπου στους 70 βαθμούς, ξεκίνησα δεύτερη πιο μεγάλη βόλτα. Από Λ. Αθηνών προς Ελευσίνα μέσω Χαιδαρίου κι επιστροφή στο Χαιδάρι. Χρόνος διαδρομής πάλι κάπου 45 λεπτά. Θερμοκρασία περιβάλλοντος 20-21 κελσίου. Ταχύτητες μέσες (100-120) στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής. Στροφές μοτέρ 3000-4500, μικρό μποτιλιάρισμα μέσα στην πόλη της Ελευσίνας. Κι αυτή τη φορά οι θερμοκρασίες δεν διαφοροποιήθηκαν ιδιαίτερα, δηλαδή κάπου στους 78-82 σε πορεία και στα μποτιλιαρίσματα έφταναν 84-85, 1, 2 φορές δε άγγιξαν στιγμιαία 87-89 αλλά μετά με την κίνηση έπεφταν κάτω από 84. Επιστροφή στο πάρκιν του σπιτιού και ρελαντί για 1 λεπτό με τη θερμοκρασία να παίζει 88-89 και στιγμιαία 90.
Σήμερα το πρωί σε διαδρομή 14χλμ Χαιδάρι - Πειραιά μέσω Λ. Κηφισού και με εξωτερική θερμοκρασία 12-13 βαθμούς, σε 15-16 λεπτά λειτουργίας δεν ανέβασε πάνω από 74-75.
Είναι φυσιολογικά τα νούμερα για τις συνθήκες χρήσης και εξωτερικής θερμοκρασίας που ανέφερα; Το μοτέρ είναι Ζ18ΧΕ σε astra H GTC κι έχει 151.500χλμ σε 9,5 χρόνια χρήσης.
Δεν έχει αλλαχτεί ποτέ κανένα μηχανικό εξάρτημα πέραν των προβλεπόμενων στα σέρβις και του ιμάντα δυναμό (προληπτικά πέρσι το καλοκαίρι). Επίσης δεν έχει αλλαχτεί η αντλία νερού, απλά ελέγχθηκε για τυχόν διαρροές (δεν είχε) στα 90.000χλμ όταν έγινε αλλαγή σετ ιμάντα εκκεντροφόρου.
Ευχαριστώ. -
Παιδιά καλημέρα. Είχα ένα θέμα με με ένδειξη (στο ταμπλό του αυτοκινήτου) χαμηλής στάθμης ψυκτικού που μου έβγαλε πριν 3 μέρες με το που ξεκίνησα το αμάξι. Είχε πέσει τότε η στάθμη στο δοχείο διαστολής γύρω στο 1 εκατοστό από την άνω γραμμή του δοχείου. Συμπλήρωσα περίπου 250 ml νερό για να ανέβει ελάχιστα πάνω από την άνω γραμμή του δοχείου, το πήγα συνεργείο για αλλαγή λαδιών που ήταν έτσι κι αλλιώς στο πρόγραμμα και το έλεγξαν οπτικά για τυχόν εμφανείς διαρροές όπου δεν βρήκαν τίποτα.
Χτες το μεσημέρι δοκίμασα να δω θερμοκρασίες ψυκτικού από το κρυφό μενού (Coolant temp). Αρχικά οδήγησα για 40 λεπτά από κέντρο Πειραιά προς Λ. Αθηνών. Θερμοκρασία εξωτερική σ' όλη τη διαδρομή μεταξύ 20-21 βαθμούς κελσίου. Η θερμοκρασία έδειξε να σταθεροποιείται κάπου μεταξύ 76-79 και σε ελάχιστα σημεία και για δευτερόλεπτα έφτανε 81-82. Όταν πάρκαρα άφησα το μοτέρ 1 λεπτό ρελαντί και έφτασε στιγμιαία 84. Στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής κινιόμουν με χαμηλές ταχύτητες και μποτιλιάρισμα. Στροφές κινητήρα μεταξύ 2.000 και 3.000, σε κάποιες αλλαγές μόνο έφτανα 3500-3800.
Μετά από 1 ώρα ακινησίας (σβηστό μοτέρ) και με τη θερμοκρασία στο ξεκίνημα κάπου στους 70 βαθμούς, ξεκίνησα δεύτερη πιο μεγάλη βόλτα. Από Λ. Αθηνών προς Ελευσίνα μέσω Χαιδαρίου κι επιστροφή στο Χαιδάρι. Χρόνος διαδρομής πάλι κάπου 45 λεπτά. Θερμοκρασία περιβάλλοντος 20-21 κελσίου. Ταχύτητες μέσες (100-120) στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής. Στροφές μοτέρ 3000-4500, μικρό μποτιλιάρισμα μέσα στην πόλη της Ελευσίνας. Κι αυτή τη φορά οι θερμοκρασίες δεν διαφοροποιήθηκαν ιδιαίτερα, δηλαδή κάπου στους 78-82 σε πορεία και στα μποτιλιαρίσματα έφταναν 84-85, 1, 2 φορές δε άγγιξαν στιγμιαία 87-89 αλλά μετά με την κίνηση έπεφταν κάτω από 84. Επιστροφή στο πάρκιν του σπιτιού και ρελαντί για 1 λεπτό με τη θερμοκρασία να παίζει 88-89 και στιγμιαία 90.
Σήμερα το πρωί σε διαδρομή 14χλμ Χαιδάρι - Πειραιά μέσω Λ. Κηφισού και με εξωτερική θερμοκρασία 12-13 βαθμούς, σε 15-16 λεπτά λειτουργίας δεν ανέβασε πάνω από 74-75.
Είναι φυσιολογικά τα νούμερα για τις συνθήκες χρήσης και εξωτερικής θερμοκρασίας που ανέφερα; Το μοτέρ είναι Ζ18ΧΕ σε astra H GTC κι έχει 151.500χλμ σε 9,5 χρόνια χρήσης.
Δεν έχει αλλαχτεί ποτέ κανένα μηχανικό εξάρτημα πέραν των προβλεπόμενων στα σέρβις και του ιμάντα δυναμό (προληπτικά πέρσι το καλοκαίρι). Επίσης δεν έχει αλλαχτεί η αντλία νερού, απλά ελέγχθηκε για τυχόν διαρροές (δεν είχε) στα 90.000χλμ όταν έγινε αλλαγή σετ ιμάντα εκκεντροφόρου.
Ευχαριστώ. -
Παιδιά καλημέρα. Είχα ένα θέμα με με ένδειξη (στο ταμπλό του αυτοκινήτου) χαμηλής στάθμης ψυκτικού που μου έβγαλε πριν 3 μέρες με το που ξεκίνησα το αμάξι. Είχε πέσει τότε η στάθμη στο δοχείο διαστολής γύρω στο 1 εκατοστό από την άνω γραμμή του δοχείου. Συμπλήρωσα περίπου 250 ml νερό για να ανέβει ελάχιστα πάνω από την άνω γραμμή του δοχείου, το πήγα συνεργείο για αλλαγή λαδιών που ήταν έτσι κι αλλιώς στο πρόγραμμα και το έλεγξαν οπτικά για τυχόν εμφανείς διαρροές όπου δεν βρήκαν τίποτα.
Χτες το μεσημέρι δοκίμασα να δω θερμοκρασίες ψυκτικού από το κρυφό μενού (Coolant temp). Αρχικά οδήγησα για 40 λεπτά από κέντρο Πειραιά προς Λ. Αθηνών. Θερμοκρασία εξωτερική σ' όλη τη διαδρομή μεταξύ 20-21 βαθμούς κελσίου. Η θερμοκρασία έδειξε να σταθεροποιείται κάπου μεταξύ 76-79 και σε ελάχιστα σημεία και για δευτερόλεπτα έφτανε 81-82. Όταν πάρκαρα άφησα το μοτέρ 1 λεπτό ρελαντί και έφτασε στιγμιαία 84. Στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής κινιόμουν με χαμηλές ταχύτητες και μποτιλιάρισμα. Στροφές κινητήρα μεταξύ 2.000 και 3.000, σε κάποιες αλλαγές μόνο έφτανα 3500-3800.
Μετά από 1 ώρα ακινησίας (σβηστό μοτέρ) και με τη θερμοκρασία στο ξεκίνημα κάπου στους 70 βαθμούς, ξεκίνησα δεύτερη πιο μεγάλη βόλτα. Από Λ. Αθηνών προς Ελευσίνα μέσω Χαιδαρίου κι επιστροφή στο Χαιδάρι. Χρόνος διαδρομής πάλι κάπου 45 λεπτά. Θερμοκρασία περιβάλλοντος 20-21 κελσίου. Ταχύτητες μέσες (100-120) στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής. Στροφές μοτέρ 3000-4500, μικρό μποτιλιάρισμα μέσα στην πόλη της Ελευσίνας. Κι αυτή τη φορά οι θερμοκρασίες δεν διαφοροποιήθηκαν ιδιαίτερα, δηλαδή κάπου στους 78-82 σε πορεία και στα μποτιλιαρίσματα έφταναν 84-85, 1, 2 φορές δε άγγιξαν στιγμιαία 87-89 αλλά μετά με την κίνηση έπεφταν κάτω από 84. Επιστροφή στο πάρκιν του σπιτιού και ρελαντί για 1 λεπτό με τη θερμοκρασία να παίζει 88-89 και στιγμιαία 90.
Σήμερα το πρωί σε διαδρομή 14χλμ Χαιδάρι - Πειραιά μέσω Λ. Κηφισού και με εξωτερική θερμοκρασία 12-13 βαθμούς, σε 15-16 λεπτά λειτουργίας δεν ανέβασε πάνω από 74-75.
Είναι φυσιολογικά τα νούμερα για τις συνθήκες χρήσης και εξωτερικής θερμοκρασίας που ανέφερα; Το μοτέρ είναι Ζ18ΧΕ σε astra H GTC κι έχει 151.500χλμ σε 9,5 χρόνια χρήσης.
Δεν έχει αλλαχτεί ποτέ κανένα μηχανικό εξάρτημα πέραν των προβλεπόμενων στα σέρβις και του ιμάντα δυναμό (προληπτικά πέρσι το καλοκαίρι). Επίσης δεν έχει αλλαχτεί η αντλία νερού, απλά ελέγχθηκε για τυχόν διαρροές (δεν είχε) στα 90.000χλμ όταν έγινε αλλαγή σετ ιμάντα εκκεντροφόρου.
Ευχαριστώ. -
Θερμοστατης ελεγθηκε μηπως θελει αλλαγη;
-
τα νούμερα από μόνα τους δεν λένε τίποτα
Σε τι θερμοκρασία ανοίγει πλήρως ο θερμοστάτης και σε τι θερμοκρασία ανάβει το βεντιλατέρ
Χαμηλή στάθμη ψυκτικού - Θερμοκρασία λειτουργίας κινητήρα