Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μετά από σέρβις, τρέμει σε υψηλή ταχύτητα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μετά από σέρβις, τρέμει σε υψηλή ταχύτητα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    4
    44
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wizard13 last edited by

      Γεια σας και καλή χρονιά!
      Πριν κλείσει ο χρόνος πέρασα από σέρβις το αυτοκίνητο με αλλαγή μπροστινά τακάκια, δίσκους, φλάντζα και μπεκ. 2 μέρες μετά βγαίνω στην Εθνική για να διανύσω 25χλμ και μετά από λίγα λεπτά που πήγαινε με 100χλμ το αμάξι άρχισε να τρέμει λες και ήμουν σε χωματόδρομο. Σταματάω σε ένα άνοιγμα, δεν είδα κάποιο πρόβλημα στα λάστιχα και συνέχισα χωρίς να εμφανιστεί. Στην επιστροφή πάλι δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Χθες πήγαινα από Άλιμο στη Γλυφάδα με άδειους δρόμους γρήγορα χωρίς πρόβλημα. Στην επιτροφή και ενώ έτρεχα πάλι εμφανίστηκε το τρέμουλο. Σήμερα το πάω στο συνεργείο και αφού το έλεγξε μου είπε ότι ήθελε μια ρύθμιση στο χειρόφρενο γιατί με τη μεγάλη ταχύτητα ζεσταινόταν και αυτό το προκαλούσε (κάτι με τη ντίζα και τη δαγκάνα).
      Επειδή δεν ξέρω πολλά από αυτά και επειδή μου φάνηκε λίγο παράξενο, είναι δυνατό να ισχύει αυτό με το χειρόφρενο ή θα τρέμει η ψυχή μου όταν τρέχω;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • W
        wizard13 last edited by

        Γεια σας και καλή χρονιά!
        Πριν κλείσει ο χρόνος πέρασα από σέρβις το αυτοκίνητο με αλλαγή μπροστινά τακάκια, δίσκους, φλάντζα και μπεκ. 2 μέρες μετά βγαίνω στην Εθνική για να διανύσω 25χλμ και μετά από λίγα λεπτά που πήγαινε με 100χλμ το αμάξι άρχισε να τρέμει λες και ήμουν σε χωματόδρομο. Σταματάω σε ένα άνοιγμα, δεν είδα κάποιο πρόβλημα στα λάστιχα και συνέχισα χωρίς να εμφανιστεί. Στην επιστροφή πάλι δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Χθες πήγαινα από Άλιμο στη Γλυφάδα με άδειους δρόμους γρήγορα χωρίς πρόβλημα. Στην επιτροφή και ενώ έτρεχα πάλι εμφανίστηκε το τρέμουλο. Σήμερα το πάω στο συνεργείο και αφού το έλεγξε μου είπε ότι ήθελε μια ρύθμιση στο χειρόφρενο γιατί με τη μεγάλη ταχύτητα ζεσταινόταν και αυτό το προκαλούσε (κάτι με τη ντίζα και τη δαγκάνα).
        Επειδή δεν ξέρω πολλά από αυτά και επειδή μου φάνηκε λίγο παράξενο, είναι δυνατό να ισχύει αυτό με το χειρόφρενο ή θα τρέμει η ψυχή μου όταν τρέχω;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wizard13 last edited by

          Γεια σας και καλή χρονιά!
          Πριν κλείσει ο χρόνος πέρασα από σέρβις το αυτοκίνητο με αλλαγή μπροστινά τακάκια, δίσκους, φλάντζα και μπεκ. 2 μέρες μετά βγαίνω στην Εθνική για να διανύσω 25χλμ και μετά από λίγα λεπτά που πήγαινε με 100χλμ το αμάξι άρχισε να τρέμει λες και ήμουν σε χωματόδρομο. Σταματάω σε ένα άνοιγμα, δεν είδα κάποιο πρόβλημα στα λάστιχα και συνέχισα χωρίς να εμφανιστεί. Στην επιστροφή πάλι δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Χθες πήγαινα από Άλιμο στη Γλυφάδα με άδειους δρόμους γρήγορα χωρίς πρόβλημα. Στην επιτροφή και ενώ έτρεχα πάλι εμφανίστηκε το τρέμουλο. Σήμερα το πάω στο συνεργείο και αφού το έλεγξε μου είπε ότι ήθελε μια ρύθμιση στο χειρόφρενο γιατί με τη μεγάλη ταχύτητα ζεσταινόταν και αυτό το προκαλούσε (κάτι με τη ντίζα και τη δαγκάνα).
          Επειδή δεν ξέρω πολλά από αυτά και επειδή μου φάνηκε λίγο παράξενο, είναι δυνατό να ισχύει αυτό με το χειρόφρενο ή θα τρέμει η ψυχή μου όταν τρέχω;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • R
            raptispan last edited by

            Πισω εχεις ταμπουρα η δισκους? Οταν πηγες πρωτη φορα για το service σου ειχε σφιξει το χειροφρενο( αν το ειχε κανει ειναι λιγο αλμπανης). Αν στο ειχε σφιξει παραπανω απο οτι επρεπε η ειχε σφιχτει παλιοτερα και άλλαξε τα τακακια χωρις να το ρυθμισει εκ νεου μπορει το χειροφρενο να ηταν εν μερει σε λειτουργια παροτι ο μοχλος ηταν κατεβασμενος. Αν συνεβει το παραπανω, μαλλον με την υπερθερμανση των φρενων το τακακι δεν φρεναρε ομαλα και συνεχομενα τους πισω τροχους, αλλα εκανε μικρες αναπηδησεις-ταλαντωσεις πανω στο δισκο. Εσυ ενιωθες το τρεμουλο απο μπροστα η απο πισω? Μηπως ενιωθες ενα ελαφρυ ζορι του αυτοκινητου κατα την επιταχυνση? Αν το επιτρεπει η ζαντα σου μπορεις να κανεις και εναν οπτικο ελεγχο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • W
              wizard13 last edited by

              Νομίζω ότι έχω δίσκους (Corolla του 2005). Τώρα δεν είμαι πια σίγουρος γιατί πανικοβαλλόμουν λίγο εκείνη τη στιγμή, αλλά νομίζω ότι το τρέμουλο το ένιωθα από μπροστά και έχω την εντύπωση ότι τη στιγμή που έτρεμε δεν επιτάχυνε 100% στο γκάζι.
              Παλιότερα όταν έπερνα το αυτοκίνητο από το σέρβις, ρυθμίζανε το χειρόφρενο να πιάνει αμέσως στα 2-3 κλικ. Τώρα όταν το πήρα την πρώτη φορά δεν ήταν έτσι. Τη δεύτερη φορά που το πήγα και μου είπε για τη ρύθμιση που κάνανε, το είχανε κάνει πάλι να πιάνει στα 2-3 κλικ. Τα τακάκια και δίσκους που μου είχαν αλλάξει ήταν τα μπροστινά.
              Τι να πω... Θα πρέπει να το δοκιμάσω τώρα σε μεγάλους δρόμους για να βεβαιωθώ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr