Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καρμπιρατέρ απορία...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καρμπιρατέρ απορία...
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    117
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jordan1994 last edited by

      Παιδιά θα ήθελα να σας ρωτήσω μήπως ξέρει κανείς πόσες στροφές είναι ιδανικές για το μείγμα τις βενζίνης σε ένα golf mk2 γιατί το αμάξι δούλευε καλά άλλα όταν ήταν κρύο δεν κρατούσε σχεδόν καθόλου ρελαντί δοκίμασα να το κανώ από την βίδα τις ντίζας του γκαζιού δεν την έσφιξα και πολύ αλλά πίστευα πως δεν ήταν μόνο από αυτό σήμερα σκάλισα λίγο την βίδα του μείγματος τώρα δουλεύει καλά αλλά θέλω να μου πείτε πιο είναι το σωστό για να ξέρω γιατί μπορεί τώρα να έχω αυξημένη κατανάλωση.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jordan1994 last edited by

        Παιδιά θα ήθελα να σας ρωτήσω μήπως ξέρει κανείς πόσες στροφές είναι ιδανικές για το μείγμα τις βενζίνης σε ένα golf mk2 γιατί το αμάξι δούλευε καλά άλλα όταν ήταν κρύο δεν κρατούσε σχεδόν καθόλου ρελαντί δοκίμασα να το κανώ από την βίδα τις ντίζας του γκαζιού δεν την έσφιξα και πολύ αλλά πίστευα πως δεν ήταν μόνο από αυτό σήμερα σκάλισα λίγο την βίδα του μείγματος τώρα δουλεύει καλά αλλά θέλω να μου πείτε πιο είναι το σωστό για να ξέρω γιατί μπορεί τώρα να έχω αυξημένη κατανάλωση.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jordan1994 last edited by

          Παιδιά θα ήθελα να σας ρωτήσω μήπως ξέρει κανείς πόσες στροφές είναι ιδανικές για το μείγμα τις βενζίνης σε ένα golf mk2 γιατί το αμάξι δούλευε καλά άλλα όταν ήταν κρύο δεν κρατούσε σχεδόν καθόλου ρελαντί δοκίμασα να το κανώ από την βίδα τις ντίζας του γκαζιού δεν την έσφιξα και πολύ αλλά πίστευα πως δεν ήταν μόνο από αυτό σήμερα σκάλισα λίγο την βίδα του μείγματος τώρα δουλεύει καλά αλλά θέλω να μου πείτε πιο είναι το σωστό για να ξέρω γιατί μπορεί τώρα να έχω αυξημένη κατανάλωση.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ilias-a last edited by

            απο αλλου δινεις μειγμα και ρελαντι στη λειτουργεια του τσοκ και απο αλλου στην κανονικη λειτουργεια του καμπυρλατερ, θελει αναλυτη καυσαεριων και γνωσεις, το βιδωνουμε τερμα τη βιδα του μειγματος στο ρελαντι και ξεβιδωνουμε 3,1/4 μονο στη σφαιρα της φαντασιας και της αμαθειας υπαρχει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fiat127 last edited by

              Δοκιμασε πρωτα να δεις μηπως εχει απλως λασκαρει το καρμπυρατερ και παιρνει απο πουθενα αερα,μπορει γι αυτο να μην κραταει ρελαντι..
              Παντως,αν το αυτοκινητο κραταει ρελαντι οταν ειναι ζεστο,αλλα οταν ειναι κρυο δεν κραταει,ακομα και με τραβηγμενο τσοκ..καποια αυτοκινητα εχουν βιδα που ρυθμιζεις ποσο γκαζι θελεις να τραβαει το τσοκ(δεν ξερω αν το golf ειναι ετσι).Αν ειναι,δοκιμασε να ρυθμισεις αυτη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr