Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    προβλημα με καρτα καυσαεριων (λ>1.03)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. προβλημα με καρτα καυσαεριων (λ>1.03)
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    21
    902
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tommygun last edited by

      Γεια σας παιδια,

      εχω καιρο να γραψω εδω λογω του οτι εχω φυγει μεταναστης στο Βελγιο, αλλα τωρα εχω ενα προβλημα και ζητω τη βοηθεια σας.

      Εχω παρει μαζι μου απο Ελλαδα ενα Scoda Octavia 1.6 MPI του 2005 με περασμενο LPG OMVL απο την Βιαμαρ το 2011.
      Αφου περυσι μου σπασανε τα νευρα για να το εγγραψω στο Βελγιο επειδη ειχε το LPG,
      φετος που πηγα να το περασω παλι ΚΤΕΟ (καθε 1 χρονο ειναι εδω) με κοψανε στην καρτα καυσαεριων γιατι λεει η ενδειξη (λ) λαμδα ηταν πανω απο το οριο.
      Το οριο ειναι λεει λ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tommygun last edited by

        Γεια σας παιδια,

        εχω καιρο να γραψω εδω λογω του οτι εχω φυγει μεταναστης στο Βελγιο, αλλα τωρα εχω ενα προβλημα και ζητω τη βοηθεια σας.

        Εχω παρει μαζι μου απο Ελλαδα ενα Scoda Octavia 1.6 MPI του 2005 με περασμενο LPG OMVL απο την Βιαμαρ το 2011.
        Αφου περυσι μου σπασανε τα νευρα για να το εγγραψω στο Βελγιο επειδη ειχε το LPG,
        φετος που πηγα να το περασω παλι ΚΤΕΟ (καθε 1 χρονο ειναι εδω) με κοψανε στην καρτα καυσαεριων γιατι λεει η ενδειξη (λ) λαμδα ηταν πανω απο το οριο.
        Το οριο ειναι λεει λ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tommygun last edited by

          Γεια σας παιδια,

          εχω καιρο να γραψω εδω λογω του οτι εχω φυγει μεταναστης στο Βελγιο, αλλα τωρα εχω ενα προβλημα και ζητω τη βοηθεια σας.

          Εχω παρει μαζι μου απο Ελλαδα ενα Scoda Octavia 1.6 MPI του 2005 με περασμενο LPG OMVL απο την Βιαμαρ το 2011.
          Αφου περυσι μου σπασανε τα νευρα για να το εγγραψω στο Βελγιο επειδη ειχε το LPG,
          φετος που πηγα να το περασω παλι ΚΤΕΟ (καθε 1 χρονο ειναι εδω) με κοψανε στην καρτα καυσαεριων γιατι λεει η ενδειξη (λ) λαμδα ηταν πανω απο το οριο.
          Το οριο ειναι λεει λ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            r200 last edited by

            επρεπε να περιμενεις να πιασει 90βαθμους θερμοκρασια νερου και το σωστο ειναι να κρατησεις το γκαζι σταθερα για 2 λεπτα ακινητοποιημενος στις 2.500στροφες με βενζινη πριν εβγαζες καρτα καυσαεριων

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ilias-a last edited by

              φτωχο μειγμα ειναι αυτο το οποιο μπορει να οφειλεται και σε τρυπια εξατμηση αν παραλληλα ειχες και ανεβασμενο οξυγονο (O2) σε αντιθετη περιπτωση πρεπει να φτιαξεις το μειγμα του αυτοκινητου σου γιατι το φτωχο μειγμα προκαλει βλαβη στις βαλβιδες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tommygun last edited by

                Eυχαριστω για τις απαντησεις.

                Το προβλημα αυτο δεν το ειχα ουτε στην ελλαδα παλαιοτερα, ουτε περυσι την πρωτη φορα που περασα βελγικο ΚΤΕΟ.
                Υπαρχει περιπτωση απο μονο του με τον καιρο να απορρυθμιζεται το μειγμα?

                Θα εχω υποψιν μου και την εξατμιση, αν και υποτιθεται οτι αυτοι μπηκαν απο κατω στο τουνελ και ελεγξαν το αυτοκινητο και απο κατω. Αλλα επειδη ειναι γενικως ζωντοβολα, δεν λεει και πολλα αυτο...

                Ηλια, η δικη σου γνωμη ειναι οτι δεν θα υπαρξει διαφορα ετσι και το ξαναπαω μεσημερι με κανονικη θερμοκρασια?
                Το ρωταω γιατι εδω τα πραγματα ειναι ζορικα, και το να κανονισω ελεγχο με εγκαταστατη LPG για να μου λυσει το θεμα ειναι ολοκληρο σχεδιο εκστρατειας...
                Ειναι αλλιως να παρω το χαρτι και να το κανονισω μετα με την ανεση μου, κι αλλιως να το κανω υπο την πιεση χρονου τωρα (εχω 15 μερες διορια)

                Αν ομως μου πεις οτι δεν υπαρχει περιπτωση να τυχει υπο αλλες συνθηκες να παρω αλλη μετρηση, τοτε να μην χασω αλλο χρονο τσαμπα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexeft last edited by

                  Σίγουρα πρέπει να είναι καλά ζεστός ο κινητήρας. Με κρύο κινητήρα δε μετράμε καυσαέρια. Μήπως τα octavia στο Βέλγιο έχουν πιο ψηλά το θερμοστάτη; Μήπως ο δικός σου είναι χαλασμένος;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    touring-the-m3-1-6 last edited by

                    Καταλύτη έχεις τσεκάρει;..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tommygun last edited by

                      Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                      Σίγουρα πρέπει να είναι καλά ζεστός ο κινητήρας. Με κρύο κινητήρα δε μετράμε καυσαέρια. Μήπως τα octavia στο Βέλγιο έχουν πιο ψηλά το θερμοστάτη; Μήπως ο δικός σου είναι χαλασμένος;

                      αυτο ειναι αρκετα τεχνικο για μενα και δεν ξερω να το απαντησω.

                      Οι πληροφοριες που μπορω να δωσω ειναι οτι γενικα βλεπω τη θερμοκρασια να ειναι παντα στους 90C,
                      αλλα τωρα που το κοιταξα ακριβως γιατι εμπλεξα και μου μπηκε και αυτη η ιδεα, ειδα οτι η θερμοκρασια ηταν χαμηλα και αργουσε να ανεβει. Βεβαια μετα απο ωρα ανεβηκε.

                      Το ιδιο υπολογιζω οτι ισχυε και εκει. Ημουν εκει στο υπαιθρο τοση ωρα με σβηστη μηχανη, και μετα μεσα στο υποστεγο που ηταν ανοιχτο γυρω γυρω και εκαναν ελεγχο σε διαφορα πραγματα με σβηστη μηχανη και μετα εβαλαν μπροστα και μετρησαν καυσαερια. Λογικο να μην ειχε ανεβει και τοτε η Θ.

                      Οπως ειπα και πιο πανω, ρωταω να δω αν εχει καμμια λογικη βαση η υποθεση οτι αν παω εκει μεσημερι, και περιμενω με αναμμενη μηχανη τη σειρα μου, οπου θα μπω και θα μετρησω κατευθειαν καυσαερια, μηπως και τη γλιτωσω και παρω το χαρτι.
                      Αυτο θα εχει μεγαλο κερδος για μενα οπως ειπα σε χρονο και κοπο.

                      Αν ομως ειναι παραλογη αυτη η σκεψη και δεν ευσταθει τεχνικα, να μην χασω αλλο το χρονο μου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tommygun last edited by

                        Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
                        Καταλύτη έχεις τσεκάρει;..

                        δεν ξερω πως μπορω να το τσεκαρω αυτο. Λαμπακι κινητηρα ή αλλη ενδειξη στο ταμπλο δεν εχω.

                        Το αυτοκινητο τα 10 χρονια τα κοντευει. Κανει ο καταλυτης προβλημα μονο στο λ και οχι σε αλλες τιμες των καυσαεριων?
                        Οπως ειπα, δεν μου ειπαν οτι υπαρχει προβλημα σε αλλη τιμη, αλλα δεν δινουν και τις μετρησεις γραπτως.
                        (οποτε δεν ξερω πχ ουτε ποσο ηταν το Ο2)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          cson last edited by

                          Το αμαξι πρεπει να το δει μηχανικος.
                          Μετρηστε σε ενα συνεργειο τα καυσερια με βενζινη, επειτα με υγραεριο, διαγνωστε που εμφανιζονται οι ρυποι και οι τρελλες τιμες του λαμδα και πραξτε αναλογα. Τσεκαρετε επισης αν ο θερμοστατης λειτουργει σωστα. Πολυ σημαντικο αυτο. Και δεν ειναι τρελλοι οι βελγοι που δεν σε περνανε κτεο , ειναι σοβαρη ενδειξη δυσλειτουργιας αυτο που περιεγραψες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ilias-a last edited by

                            οταν το αυτοκινητο ειναι κρυο εχει πλουσιοτερο μειγμα απο το κανονικο, αρα αν το μετρησετε ζεστο οι τιμες του λογου λ θα ειναι ακομα χειροτερες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tommygun last edited by

                              ενταξει λοιπον. ευχαριστω για τις απαντησεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tommygun last edited by

                                Συνεβησαν τα εξης:

                                πηγα σε ενα τοπικο απλο συνεργειο που ειχε μετρητή, αλλα το μηχανημα φαινοταν παλιό
                                αυτος μου εβγαλε οτι δεν εχει προβλημα ουτε σε LPG ουτε σε βενζινη, οπως φαινεται στις φωτο.

                                Νομιζοντας οτι ετσι ειναι, ξαναπηγα στο ΚΤΕΟ, οπου παλι δεν περασα διοτι εκει παλι μετραγανε ανεβασμενο λ !

                                Μετα πηγα σε εναν που κανει εγκαταστασεις LPG, αλλα πρωταρχικα ειναι συνεργειο Pegeuot
                                Μετρησε και αυτος και εβγαζε παρομοια αποτελεσματα με το ΚΤΕΟ.
                                (Το μηχανημα αυτου και τα 2 μηχανηματα στο ΚΤΕΟ ειναι τελευταιας τεχνολογιας, η οθονη τους ειναι σαν οθονη υπολογιστη)

                                Το βασικο χαρακτηριστικο ειναι οτι υπαρχει μεγαλη διακυμανση στην τιμη του λ, δεν μενει ποτε σταθερη.
                                Μπορει να ξεκινησε και κατω απο 1 ή να ηταν για λιγο στο 1.030-1.040, ομως μετα πηγαινε στο 1.060-1.080 και μετα μπορει να εφτανε και το 1.1 - 1.2 ή ακομα και 1.4 στιγμιαια (!!!) για να ξαναπεσει παλι στο 1.080
                                Αυτο το εκανε και στο LPG και στη βενζινη.

                                Τον ρωτησα αυτον τι φταιει και μου λεει 'δεν ξερω' !
                                Μπορει μου λεει να σου αλλαξω καταλυτη, να αλλαξω το ενα να αλλαξω το αλλο και να μην φτιαχνει.
                                Μπορει να χανουν οι βαλβιδες, μπορει...

                                Τον ρωτησα αν τυχον εχει τρυπα η εξατμιση, αλλα μου λεει οχι, διοτι τοτε θα ηταν σταθερα ψηλες οι τιμες, δεν θα αυξομειωνονταν συνεχεια.

                                Με προετρεψε να παω σε Scoda συνεργειο,
                                οποτε βρηκα ενα πολυ μεγαλο συγκροτημα VW-Audi-Scoda και εχω κλεισει εκει ραντεβου, στο συνεργειο που ειναι και για τις 3 μαρκες μαζι.
                                Ο υπευθυνος στη γραμματεια που κλεινει τα ραντεβου μου ειπε κατι του στυλ 'ειναι 1-2 εξαρτηματα/αισθητηρες που μπορει να το κανουν αυτο, θα το ψαξουμε και θα παραγγειλουμε το καταλληλο ανταλλακτικο'.

                                Επειδη δεν ειμαι πεπεισμενος οτι και εκει θα ξερουν τι τους γινεται (εχω ακουσει τρελλες ιστοριες για συνεργεια στο Βελγιο...),
                                θα ηθελα τη γνωμη σας,
                                αν απο ολα αυτα που γραφω μπορειτε να βγαλετε καποιο συμπερασμα και να με καθοδηγησετε.

                                Ειναι πολυ εκνευριστικο να υπαρχει μια τρελλη ενδειξη και να μην ξερεις τι φταιει.
                                Δηλ να ημουν σιγουρος οτι φταιει ο καταλυτης, χιλιες φορες να πληρωσω να τον αλλαξω,
                                αλλα να αρχισουν να αλλαζουν οτι τους καπνισει και να μην λυνεται το θεμα δεν το αντεχω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tommygun last edited by

                                  Πηγα και στο γκρουπ VAG συνεργειο και αφησα το αμαξι 2 μερες.
                                  Στην αρχη μου λενε ειναι κολλημενος ο θερμοστατης, θα τον αλλαξουμε και θα δουμε.
                                  Μετα με παιρνουν και μου λενε, δεν διορθωθηκε, πρεπει να αλλαξουμε τον αισθητηρα λ, αλλα μετα θα ειναι οκ.
                                  Τι να κανω, πληρωσα 620 Ε, μου λενε τωρα ειναι ενταξει, πηρα το αμαξι και το πηγα παλι στο ΚΤΕΟ.

                                  Εκει για να καταληξω, το χαρτι το πηρα μαλλον χαριστικά...
                                  το βαλανε στο ενα μηχανημα, εβγαζε παυλες (--) στην ενδειξη λ
                                  το βαζουνε στο 2ο, στην αρχη παλι --, μετα εκανε σχεδον παλι τα ιδια, μια εγραφε 1,040 μετα πηγαινε στο 1.1 , 1.2 , 1.4 ξανα παλι προς τα κατω, επαιζε η ενδειξη παρα πολυ.
                                  Τελικα πιστευω οτι αυτος που το κοιταγε δεν ηξερε κι αυτος τι να κανει, μια παταγε γκαζι μια το αφηνε, σε καποια φαση που ηταν εκει κοντα στο 1.04-1.032 (ουτε καν κατω απο 1.03) μου λεει, 'να ωραια, ενταξει ειναι, αντε να παρεις το χαρτι'...

                                  Τι να πω, να αγιασει ο ανθρωπος, αλλα αναθεμα και αν ξερει κανεις τους τι τους γινεται.
                                  Ηταν ενας αλλος υπαλληλος αυτη τη φορα. Εγω νομισα οτι θα με εκοβε παλι γιατι δεν νομιζω οτι η ενδειξη εκανε κατι διαφορετικο απο την αλλη φορα. Απλως ηρθε πιο ευκολα καποια στιγμη κοντα στο 1.03 και βρηκε αυτος ευκαιρια και ειπε ενταξει ειναι τωρα!

                                  Εχει καμμια λογικη ολο αυτο το πραγμα?
                                  Δεν εχω εμπειρια και απο μετρηση σε αλλα αμαξια για να ξερω πως παει αυτη η ενδειξη λ κατα τη διαρκεια της μετρησης.
                                  Ανεβοκατεβαινει ετσι ή μενει σταθερη?

                                  Και μηπως ας πουμε μενει σταθερη στα παλια μηχανηματα οπως αυτο της φωτογραφιας, αλλα στα πιο νεα ειναι 'πιο ευαισθητα' και βγαζει συνεχεια μια ενδειξη που ανεβοκατεβαινει?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cson last edited by

                                    620 ευρω για λ και θερμοστατη? Πληρωνες εργατοωρα ακομη και το βραδυ που κοιμοντουσαν..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      tommygun last edited by

                                      περιπου...

                                      το τιμολογιο (προ ΦΠΑ) ειναι 255 ο αισθητηρας λ , 42 ο θερμοστατης και 63,3Ε την ωρα επι 3,1ωρες =196Ε εργατικα
                                      συν κατι ψιλα, συνολο 511 + 107 ΦΠΑ

                                      εχεις υποψιν σου τιποτα για αυτα που λεω για την μετρηση του λ και για αυτες τις μεγαλες αυξομειωσεις?
                                      σε μια κανονικη μετρηση δηλ πως βλεπεις να κυμαινεται αυτη η τιμη?

                                      επισης, νομιζω οτι θυμαμαι οτι πριν παρα πολλα χρονιο σε ενα fiat punto που ειχα αναγκαστει να αλλαξω αισθητηρα λ, ειχε βγαλει ενδειξη με λαμπακι στο ταμπλω.
                                      Εδω αν ηταν αυτο το προβλημα οντως, ή ειναι κατι αλλο οπως ο καταλυτης, δεν θα επρεπε να βλεπω καποια ενδειξη?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kospapad last edited by

                                        Θα κοίταζα προς την μεριά του φρέσκου αέρα, δηλαδή διαρροές από κάποιο σημείο του φίλτρου ή σωλήνωση ή πολλαπλή εισαγωγής ή κάποια ελαττωματική προσαρμογή αφού το πρόβλημα πρέπει να είναι πολύ μικρό
                                        Τέλος έλεγχο σε maf ή map, ανάλογα τι έχεις
                                        Θεωρώ ότι από κάπου μπαίνει αέρας, σου κάνει το μίγμα φτωχό, το καταλαβαίνει ο λ, το λέει στον εγκέφαλο, αυτός εμπλουτίζει το μίγμα, το παρακάνει , το κάνει φτωχό κοκ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tommygun last edited by

                                          Ο χρήστης kospapad έγραψε:
                                          Θα κοίταζα προς την μεριά του φρέσκου αέρα, δηλαδή διαρροές από κάποιο σημείο του φίλτρου ή σωλήνωση ή πολλαπλή εισαγωγής ή κάποια ελαττωματική προσαρμογή αφού το πρόβλημα πρέπει να είναι πολύ μικρό
                                          Τέλος έλεγχο σε maf ή map, ανάλογα τι έχεις
                                          Θεωρώ ότι από κάπου μπαίνει αέρας, σου κάνει το μίγμα φτωχό, το καταλαβαίνει ο λ, το λέει στον εγκέφαλο, αυτός εμπλουτίζει το μίγμα, το παρακάνει , το κάνει φτωχό κοκ

                                          φιλε μου σε ευχαριστω για την απαντηση.

                                          επειδη δεν ειμαι μηχανικος, αυτα τα καταλαβαινω πολυ επιφανειακα.
                                          αν δεν κανω λαθος, τιποτα απο αυτα δεν εχει σχεση με την εγκατασταση lpg σωστα? (αλλωστε το προβλημα υπαρχει και με τα 2 καυσιμα)

                                          οποτε αυτο ειναι κατι που επρεπε να το δουν στο συνεργειο της αντιπροσωπειας που πηγα (γιαυτο λεω οτι εδω δεν βρισκεις ακρη...)

                                          Ειναι κατι που μπορει να φανει στο διαγνωστικο checkup οταν το συνδεσουν με τον υπολογιστη?
                                          ή πρεπει να το ψαξει ο μηχανικος σημειο προς σημειο?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kospapad last edited by

                                            Αν έχεις όρεξη

                                            https://www.youtube.com/results?search_ ... cuum+leaks

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr