-
Το αυτοκίνητο αγοράστηκε ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ το 03/2010 και χρησιμοποιείται μόνο από εμένα. Δεν είναι τυχαίο που μόλις τέλειωσε η εγγύηση όλα άρχισαν
Ξεκινάμε:07/2012 έχει ξεκουμπώσει μέρος που συνδέει το ταμπλό με το πλαστικό κάλυμμα της δεξιάς κολώνας.
08/2012 το πλαστικό τριγωνάκι που φιλοξενεί το βραχίονα ρύθμισης του αριστερού καθρέπτη ξεκούμπωσε και από ότι φαίνετε δεν μπορεί να εφαρμόσει ξανά και το πρόβλημα λύνεται με κόλλα.
10/2012 Το αριστερό μπροστά φανάρι βάζει νερά.
11/2012 Αρχίζουν και ξεβάφουν οι ζάντες.
01/2013 ο μεταγωγέας του αέρα δεν τερματίζει στο σημείο του καθαρισμού του μπροστινού παρμπρίζ.
02/2013 χάλασε η ρύθμιση του αυτοματισμού των υαλοκαθαριστήρων. Αντί 5 θέσεων έχουν μείνει 3.
08/2013 αρχίζει και βγαίνει η μοκέτα από το αριστερό μέρος στο σημείο της πόρτας.
05/2013 μετά από βροχή βρέθηκε αρκετή ποσότητα νερό στο χαλάκι τoυ οδηγού. Συμπέρασμα συνεργείου: Είχαν φράξει οι αποχετεύσεις που υπάρχουν στο χώρο των υαλοκαθαριστήρων. Συμβουλή συνεργείου: «μην το αφήνεις κάτω από δέντρα» τους έχει έρθει λέει και fax και το λένε σε όποιο πελάτη δούνε (απλά εμένα δεν με έχουνε δει ποτέ.)
06/213 αρχίζει και βγαίνει η μοκέτα ΚΑΙ από το δεξιό μέρος στο σημείο της πόρτας. Έχει πάθει αυτό-συστολή καινούργια πάθηση.
07/2013 όταν χρησιμοποιείται το κλιματιστικό στάζει νερό στο σημείο του πεντάλ του γκαζιού. (καλά πάμε!!)
07/2013 η πλαϊνή συρόμενη πόρτα ενώ είναι κλειστή ανάβει η λυχνία στο ταμπλό ότι είναι ανοιχτή. Πρέπει να την κλείσεις με πολύ δύναμη για να μην ανάψει η λυχνία.
12/2013 ξανα-χάλασε η ρύθμιση του αυτοματισμού των υαλοκαθαριστήρων. Ήταν αρχικά 5 θέσεων στη πρώτη ζημιά έγιναν 3 και τώρα 1.
09/2013 με το που φορτώθηκε με 700 κιλά φορτίο πετσίκαρε η πίσω αριστερή πόρτα και πλέων κλείνει δύσκολα. Ας είναι καλά ο φαναρτζής.
11/2013 δεν λειτουργεί το σύστημα πλύσης του μπροστινού παρμπρίζ.
04/2014 άναψε κόκκινη ένδειξη stop στο καντράν και ο κινητήρας έσβησε. Είχε καταστραφεί η χειροκίνητη αντλία καυσίμου που υπάρχει στο χώρο το κινητήρα η οποία δεν είχε χρησιμοποιηθεί ΠΟΤΕ.
08/2014 οι πορτοκαλί λάμπες των πίσω φλάς έχουν ξεφλουδίσει. Σε λίγο θα βγάζω το φλάς και θα νομίζουν οι πίσω ότι μπαινω-βγάζω την όπισθεν.
09/2014 εκεί που εφαρμόζει το παρμπρίζ στο κάτω μέρος με τη πλαστική μετώπη των υαλοκαθαριστήρων δεν εφαρμόζει σωστά με το παρμπρίζ και εμφανίστηκαν κενά μεταξύ τους.
Υ.Γ όπως και πολλοί κατασκευαστές έτσι και αυτοί αντί όργανο θερμοκρασίας έχουν βάλει λυχνία η οποία λίγο μετά που καεί ο κινητήρας θα ανάψει. Χαίρω πολύ.
Υ.Γ 2. για να αλλάξω το φίλτρο του λαδιού πρέπει να γαμωσταυρίζω μισή ώρα για ζέσταμα και να μη πω για τα φίλτρα κινητήρα και καμπίνας διότι πρέπει να λύσεις το μισό αυτοκίνητο πρώτα.Μπράβο στους Γάλλους τίποτα άλλο. Προσωπικά το μόνο που αγοράζω πλέον Γαλλικό είναι το λιπαντικό.
Και όπως είπε και ο φίλος alexeft σε παρόμοιο post για τον πόλεμο: ένα χοντάκι αγόρασα πριν από 10 χρόνια και η μοναδική «ζημιά» που παρουσίασε είναι ότι κάηκε φέτος το αριστερό stop.
-
Το αυτοκίνητο αγοράστηκε ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ το 03/2010 και χρησιμοποιείται μόνο από εμένα. Δεν είναι τυχαίο που μόλις τέλειωσε η εγγύηση όλα άρχισαν
Ξεκινάμε:07/2012 έχει ξεκουμπώσει μέρος που συνδέει το ταμπλό με το πλαστικό κάλυμμα της δεξιάς κολώνας.
08/2012 το πλαστικό τριγωνάκι που φιλοξενεί το βραχίονα ρύθμισης του αριστερού καθρέπτη ξεκούμπωσε και από ότι φαίνετε δεν μπορεί να εφαρμόσει ξανά και το πρόβλημα λύνεται με κόλλα.
10/2012 Το αριστερό μπροστά φανάρι βάζει νερά.
11/2012 Αρχίζουν και ξεβάφουν οι ζάντες.
01/2013 ο μεταγωγέας του αέρα δεν τερματίζει στο σημείο του καθαρισμού του μπροστινού παρμπρίζ.
02/2013 χάλασε η ρύθμιση του αυτοματισμού των υαλοκαθαριστήρων. Αντί 5 θέσεων έχουν μείνει 3.
08/2013 αρχίζει και βγαίνει η μοκέτα από το αριστερό μέρος στο σημείο της πόρτας.
05/2013 μετά από βροχή βρέθηκε αρκετή ποσότητα νερό στο χαλάκι τoυ οδηγού. Συμπέρασμα συνεργείου: Είχαν φράξει οι αποχετεύσεις που υπάρχουν στο χώρο των υαλοκαθαριστήρων. Συμβουλή συνεργείου: «μην το αφήνεις κάτω από δέντρα» τους έχει έρθει λέει και fax και το λένε σε όποιο πελάτη δούνε (απλά εμένα δεν με έχουνε δει ποτέ.)
06/213 αρχίζει και βγαίνει η μοκέτα ΚΑΙ από το δεξιό μέρος στο σημείο της πόρτας. Έχει πάθει αυτό-συστολή καινούργια πάθηση.
07/2013 όταν χρησιμοποιείται το κλιματιστικό στάζει νερό στο σημείο του πεντάλ του γκαζιού. (καλά πάμε!!)
07/2013 η πλαϊνή συρόμενη πόρτα ενώ είναι κλειστή ανάβει η λυχνία στο ταμπλό ότι είναι ανοιχτή. Πρέπει να την κλείσεις με πολύ δύναμη για να μην ανάψει η λυχνία.
12/2013 ξανα-χάλασε η ρύθμιση του αυτοματισμού των υαλοκαθαριστήρων. Ήταν αρχικά 5 θέσεων στη πρώτη ζημιά έγιναν 3 και τώρα 1.
09/2013 με το που φορτώθηκε με 700 κιλά φορτίο πετσίκαρε η πίσω αριστερή πόρτα και πλέων κλείνει δύσκολα. Ας είναι καλά ο φαναρτζής.
11/2013 δεν λειτουργεί το σύστημα πλύσης του μπροστινού παρμπρίζ.
04/2014 άναψε κόκκινη ένδειξη stop στο καντράν και ο κινητήρας έσβησε. Είχε καταστραφεί η χειροκίνητη αντλία καυσίμου που υπάρχει στο χώρο το κινητήρα η οποία δεν είχε χρησιμοποιηθεί ΠΟΤΕ.
08/2014 οι πορτοκαλί λάμπες των πίσω φλάς έχουν ξεφλουδίσει. Σε λίγο θα βγάζω το φλάς και θα νομίζουν οι πίσω ότι μπαινω-βγάζω την όπισθεν.
09/2014 εκεί που εφαρμόζει το παρμπρίζ στο κάτω μέρος με τη πλαστική μετώπη των υαλοκαθαριστήρων δεν εφαρμόζει σωστά με το παρμπρίζ και εμφανίστηκαν κενά μεταξύ τους.
Υ.Γ όπως και πολλοί κατασκευαστές έτσι και αυτοί αντί όργανο θερμοκρασίας έχουν βάλει λυχνία η οποία λίγο μετά που καεί ο κινητήρας θα ανάψει. Χαίρω πολύ.
Υ.Γ 2. για να αλλάξω το φίλτρο του λαδιού πρέπει να γαμωσταυρίζω μισή ώρα για ζέσταμα και να μη πω για τα φίλτρα κινητήρα και καμπίνας διότι πρέπει να λύσεις το μισό αυτοκίνητο πρώτα.Μπράβο στους Γάλλους τίποτα άλλο. Προσωπικά το μόνο που αγοράζω πλέον Γαλλικό είναι το λιπαντικό.
Και όπως είπε και ο φίλος alexeft σε παρόμοιο post για τον πόλεμο: ένα χοντάκι αγόρασα πριν από 10 χρόνια και η μοναδική «ζημιά» που παρουσίασε είναι ότι κάηκε φέτος το αριστερό stop.
-
Το αυτοκίνητο αγοράστηκε ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ το 03/2010 και χρησιμοποιείται μόνο από εμένα. Δεν είναι τυχαίο που μόλις τέλειωσε η εγγύηση όλα άρχισαν
Ξεκινάμε:07/2012 έχει ξεκουμπώσει μέρος που συνδέει το ταμπλό με το πλαστικό κάλυμμα της δεξιάς κολώνας.
08/2012 το πλαστικό τριγωνάκι που φιλοξενεί το βραχίονα ρύθμισης του αριστερού καθρέπτη ξεκούμπωσε και από ότι φαίνετε δεν μπορεί να εφαρμόσει ξανά και το πρόβλημα λύνεται με κόλλα.
10/2012 Το αριστερό μπροστά φανάρι βάζει νερά.
11/2012 Αρχίζουν και ξεβάφουν οι ζάντες.
01/2013 ο μεταγωγέας του αέρα δεν τερματίζει στο σημείο του καθαρισμού του μπροστινού παρμπρίζ.
02/2013 χάλασε η ρύθμιση του αυτοματισμού των υαλοκαθαριστήρων. Αντί 5 θέσεων έχουν μείνει 3.
08/2013 αρχίζει και βγαίνει η μοκέτα από το αριστερό μέρος στο σημείο της πόρτας.
05/2013 μετά από βροχή βρέθηκε αρκετή ποσότητα νερό στο χαλάκι τoυ οδηγού. Συμπέρασμα συνεργείου: Είχαν φράξει οι αποχετεύσεις που υπάρχουν στο χώρο των υαλοκαθαριστήρων. Συμβουλή συνεργείου: «μην το αφήνεις κάτω από δέντρα» τους έχει έρθει λέει και fax και το λένε σε όποιο πελάτη δούνε (απλά εμένα δεν με έχουνε δει ποτέ.)
06/213 αρχίζει και βγαίνει η μοκέτα ΚΑΙ από το δεξιό μέρος στο σημείο της πόρτας. Έχει πάθει αυτό-συστολή καινούργια πάθηση.
07/2013 όταν χρησιμοποιείται το κλιματιστικό στάζει νερό στο σημείο του πεντάλ του γκαζιού. (καλά πάμε!!)
07/2013 η πλαϊνή συρόμενη πόρτα ενώ είναι κλειστή ανάβει η λυχνία στο ταμπλό ότι είναι ανοιχτή. Πρέπει να την κλείσεις με πολύ δύναμη για να μην ανάψει η λυχνία.
12/2013 ξανα-χάλασε η ρύθμιση του αυτοματισμού των υαλοκαθαριστήρων. Ήταν αρχικά 5 θέσεων στη πρώτη ζημιά έγιναν 3 και τώρα 1.
09/2013 με το που φορτώθηκε με 700 κιλά φορτίο πετσίκαρε η πίσω αριστερή πόρτα και πλέων κλείνει δύσκολα. Ας είναι καλά ο φαναρτζής.
11/2013 δεν λειτουργεί το σύστημα πλύσης του μπροστινού παρμπρίζ.
04/2014 άναψε κόκκινη ένδειξη stop στο καντράν και ο κινητήρας έσβησε. Είχε καταστραφεί η χειροκίνητη αντλία καυσίμου που υπάρχει στο χώρο το κινητήρα η οποία δεν είχε χρησιμοποιηθεί ΠΟΤΕ.
08/2014 οι πορτοκαλί λάμπες των πίσω φλάς έχουν ξεφλουδίσει. Σε λίγο θα βγάζω το φλάς και θα νομίζουν οι πίσω ότι μπαινω-βγάζω την όπισθεν.
09/2014 εκεί που εφαρμόζει το παρμπρίζ στο κάτω μέρος με τη πλαστική μετώπη των υαλοκαθαριστήρων δεν εφαρμόζει σωστά με το παρμπρίζ και εμφανίστηκαν κενά μεταξύ τους.
Υ.Γ όπως και πολλοί κατασκευαστές έτσι και αυτοί αντί όργανο θερμοκρασίας έχουν βάλει λυχνία η οποία λίγο μετά που καεί ο κινητήρας θα ανάψει. Χαίρω πολύ.
Υ.Γ 2. για να αλλάξω το φίλτρο του λαδιού πρέπει να γαμωσταυρίζω μισή ώρα για ζέσταμα και να μη πω για τα φίλτρα κινητήρα και καμπίνας διότι πρέπει να λύσεις το μισό αυτοκίνητο πρώτα.Μπράβο στους Γάλλους τίποτα άλλο. Προσωπικά το μόνο που αγοράζω πλέον Γαλλικό είναι το λιπαντικό.
Και όπως είπε και ο φίλος alexeft σε παρόμοιο post για τον πόλεμο: ένα χοντάκι αγόρασα πριν από 10 χρόνια και η μοναδική «ζημιά» που παρουσίασε είναι ότι κάηκε φέτος το αριστερό stop.
-
Ο μάστορας φταίει κι εσύ!!!
Περί χόντα, ένας μπάρμπας μου είχει ένα σιβίκ που το αγόρασε αρχές του 80, αυτό
Κάποια στιγμή του ήρθε να πάρει αμάξι με αρκούδα, αλλά μετάνοιωσε, κρατάει ακόμα το χόντα και είναι μια χαρά!!!
-
Τι κινητήρα φοράει;
Μήπως δεν του φερεσαι με στοργή;!!!
Επιασες τζάκ ποτ καινούριο αμάξι. Ποσα χλμ έχεις; -
Ο χρήστης dexter13 έγραψε:
Τι κινητήρα φοράει;
Μήπως δεν του φερεσαι με στοργή;!!!
Επιασες τζάκ ποτ καινούριο αμάξι. Ποσα χλμ έχεις;1500cc 105ps.
Ρε συ αυτά που έγραψα πρέπει να είσαι αντιστοργικός για να γίνουν;
49.000 το 99% στην εθνική.
Ίσως φταίει που δεν του έκανα αγιασμό. -
Υποτίθεται οι Γάλλοι έχουν βελτιώσει τα ηλεκτρικά θέματα τους. Δυστυχώς σου έκατσε που λένε.
-
χωρα κατασκευης του αυτοκινητου ποια ειναι, ξερεις?
-
Ο χρήστης dexter13 έγραψε:
Υποτίθεται οι Γάλλοι έχουν βελτιώσει τα ηλεκτρικά θέματα τους. Δυστυχώς σου έκατσε που λένε.Τί του έκατσε ρε άνθρωπε του Θεού;...γαλλικό πήρε και μάλιστα diesel!! 1,02 δίνει στο στοίχημα!!!!!
υγ.1,15 δίνει ο'γερμανικός κολοσσός'.... -
σαν κινητηρας ο 1.5dci μπηκε σε καθε λογης renault & nissan σε ολες τις εκδοχες του με 65,86,105κ.α.αλογα ειναι πολυ καλος, αθορυβος, οικονομικος, τα περιφερειακα του ειναι αυτα που σε ταλαιπωρουν, συγκεκριμενα στο megane 1.5dci 86 αλογα μοντελο 2003 αγοραστηκε με 200.000κατι χιλιαδες χιλιομετρα και αυτο που τους ταλαιπωρησε ιδιαιτερα ειναι ο ιδιαιτερα μακρυς λαστιχενιος σωληνας του intercooler οπου λογω χιλιομετρων-χρονων σχιζονταν-εσκαγε σε διαφορετικα σημεια με αποτελεσμα παντα οταν εχανε λιγο μειωμενη αποδοση και ακινητοποιηση του αυτοκινητου μεχρι που πατενταριστηκε σε εξατμιστα να φτιαξει 90% μεταλλικο σωληνα να στηριχτει με βασεις στο ψευτοκαπακο και να πιαστει σε 2 ακρες με μικρα κομματια του παλιου ελαστικου σωληνα, στο δια ταυτα καινουριος ελαστικος σωληνας intercooler κοστιζε 400Ε κατοπιν παραγγελιας και δεν βρεθηκε πουθενα στην Ελλαδα ως aftermarket, ακομη θεμα με την εξυπνη καρτα οπου καταργησαν το κλειδι και με τις επαφες που κουμπωνε μεσα στο αυτοκινητο χρειαστηκαν γεμισμα σε ηλεκτρολογο επειδη δεν διαβαζε την καρτα, τελος ενα πλαστικο παρεμβυσμα που ηταν στην εισοδο του ψυγειου νερου στην αρχη ραγισε και δακρυζε και επειτα εσπασε χανοντας μεγαλη ποσοτητα αντιψυκτικου οπου και επρεπε να ακινητοποιηθει το αυτοκινητο για να μην καψει φλατζα για την ιστορια αυτο το εξαρτημα κοστιζε 40Ε στη renault και αναμονη παραδοσης 25μερες ενω στα Σκοπια το ειχαν aftermarket με 10Ε ετοιμοπαραδοτο
τελος χαλασε και η μεγαλη ηλεκτρικα ανοιγομενη ηλιοροφη, οπου δεν επισκευαστηκε ποτε αλλα την εχουν μονιμα κλειστη και το ενα κουμπι του trip computer για να κοψει δεν λειτουργει καθολου, εντω μεταξυ τα τελευταια 60.000χλμ απο οταν το πηραν δεν αλλαξαν το ιμαντα χρονισμου, τους ειπα οτι πρεπει να τον αλλαξουν επειδη υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να κοπει και να τους ακινητοποιησει παλι με πολλαπλασιο κοστος του ιμαντα χρονισμου αλλα φαινεται δεν τους νοιαζει να συντηρουν τα αυτοκινητα τους καποιοι, στα ποσα χιλιομετρα προτεινεται η αντικατασταση του ιμαντα χρονισμου -
Για να μη θάβουμε συνέχεια να πούμε και κανένα καλό τη στιγμή που υπάρχει: αφού εξαιρώ το υπόλοιπο αμάξωμα, με κινητήρα και σασμάν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, υπάρχει και απόδοση και οικονομία. Έχει τόση ελαστικότητα που όλες τις αλλαγές τις κάνω στις 2000σαλ. διαφορετικά εάν π.χ. πάω στις 2500 σαλ από δευτέρα βάνω 4τη και μετά 6τη πάντα άδειος. Κατά τη γνώμη μου τέτοιος κινητήρας λόγο ελαστικότητας δεν χρειάζεται 6άρι σασμάν. Μπορούσε κάλλιστα η τωρινή 6τη να ήταν 5τη και οι υπόλοιπες να μοίραζαν τη διαφορά. Οι κινητήρες με τα 85 και τα 70 άλογα έχουν 5άρι.
-
Μια που παρουσιάστηκε καινούργιο είπα να το ποστάρω και αυτό. Το χειμώνα που πέρασε τα έπαιξαν και τα πιτσιλιστήρια: Πλέον για να ρίξω νερό στο μπροστινό παρμπρίζ πρέπει πρώτα να γυρίσω το κουμπάκι και να αρχίσω να ρίχνω στο πίσω για κάμποση ώρα και μετά να το γυρίσω στο μπροστά. Διαφορετικά δεν υπάρχει περίπτωση να ρίξει στάλα. Τώρα τι έγινε πάλι μόνο ο Κύριος ξέρει.
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
εντω μεταξυ τα τελευταια 60.000χλμ απο οταν το πηραν δεν αλλαξαν το ιμαντα χρονισμου, τους ειπα οτι πρεπει να τον αλλαξουν επειδη υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να κοπει και να τους ακινητοποιησει παλι με πολλαπλασιο κοστος του ιμαντα χρονισμου αλλα φαινεται δεν τους νοιαζει να συντηρουν τα αυτοκινητα τους καποιοι, στα ποσα χιλιομετρα προτεινεται η αντικατασταση του ιμαντα χρονισμουΕισαι σιγουρος οτι θελει αλλαγμα στις 60000χλμ? Στο Duster diesel προτεινεται η αντικατασταση στα 120000χλμ.Και ο κινητηρας ειναι ο ιδιος.
-
Aν μιλάμε γι αυτό:
Έπεσε πάνω μου με 5/χλμ./ώρα και έπαθε αυτά που δείχνω με τα κόκκινα βελάκια:
(Λείπει η μάσκα που έπεσε στον δρόμο και μαζεύτηκε από τον ιδιοκτήτη)Βέβαια είχα ενισχυμένο εσωτερικά προφυλακτήρα με τουμποσωλήνα, βάση κοτσαδόρου, ο οποίος είχε αφαιρεθεί, (στέλεχος και μπίλια ρυμούλκησης).
-
Ο χρήστης Μαρουσιώτης έγραψε:
εντω μεταξυ τα τελευταια 60.000χλμ απο οταν το πηραν δεν αλλαξαν το ιμαντα χρονισμου, τους ειπα οτι πρεπει να τον αλλαξουν επειδη υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να κοπει και να τους ακινητοποιησει παλι με πολλαπλασιο κοστος του ιμαντα χρονισμου αλλα φαινεται δεν τους νοιαζει να συντηρουν τα αυτοκινητα τους καποιοι, στα ποσα χιλιομετρα προτεινεται η αντικατασταση του ιμαντα χρονισμου
Εισαι σιγουρος οτι θελει αλλαγμα στις 60000χλμ? Στο Duster diesel προτεινεται η αντικατασταση στα 120000χλμ.Και ο κινητηρας ειναι ο ιδιος.
εννοουσα οτι εφοσον δεν υπηρχε βιβλιο service και το εκαναν 60.000χλμ ειναι σωστο να το αλλαξουν επειδη δεν ξερουν στα ποσα χιλιομετρα το αλλαξε ο προηγουμενος ιδιοκτητης για να μην κοπει
-
Ρε σεις παίδες ξέρει κανείς να μου πει που θα βρω την αποχέτευση του κλιματιστικού του; διότι μόλις ξεκινάει ξεκινάω και τους κολυμβητικούς στη καμπίνα. Το έχει πιάσει καιρό τώρα και αντί να ρίχνει το συμπυκνωμένο νερό μέσα αυτό ποτίζει τα πατάκια κάθε φορά. Έχω ψάξει από μέσα αλλά τίποτα.
-
θα τον εντοπισεις ευκολοτερα απο κατω αν κοιταξεις το αυτοκινητο, στον καθρεπτη απο την μερια της βαπορετας.
-
-
Να είστε καλά παίδες, θα το δω άμεσα.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Ρε σεις παίδες ξέρει κανείς να μου πει που θα βρω την αποχέτευση του κλιματιστικού του; διότι μόλις ξεκινάει ξεκινάω και τους κολυμβητικούς στη καμπίνα. Το έχει πιάσει καιρό τώρα και αντί να ρίχνει το συμπυκνωμένο νερό μέσα αυτό ποτίζει τα πατάκια κάθε φορά. Έχω ψάξει από μέσα αλλά τίποτα.Επαναφέρω την ερώτηση μετά ένα χρόνο διότι απελπίστηκα. Μπήκα από κάτω δεν υπάρχει σωλήνας ούτε για δείγμα. Έχω γ....θεί να ψάχνω στο νετ αλλά τίποτα. Πού στο διάολο έχουν βάλει οι Γάλοι την αποχέτευση δεν μπορώ να καταλάβω. Κανείς χριστιανός, ή όπου αλλού πιστεύει, υπάρχει να ξέρει κάτι παραπάνω;
Η επόμενη κίνηση μια που θα αλλάξω/αφαιρέσω το φίλτρο της καμπίνας είναι να επεκτείνω το χειρουργείο μια που για να αφαιρεθεί το φίλτρο πρέπει να ξηλώσω το μισό ταμπλό!!!
Προβλήματα σε Renault Kangoo Diesel