Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τοποθέτηση hardtop σε καρότσα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τοποθέτηση hardtop σε καρότσα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    5
    160
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      olodum last edited by

      Σκέφτομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο, αυθεντικό hardtop για ένα Mitshubishi L200 mangum μιας και το αυτοκίνητο από μόνο του δεν έχει χώρο αποσκευών. Μια άλλη εναλλακτική είναι το καπάκι καρότσας (που ανοίγει σαν μπουκαπόρτα ή συσταρωτά). Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι αν η τοποθέτηση αυτών των αξεσουάρ είναι κάτι σχετικά μόνιμο ή μπορώ να το βάζω/βγάζω όποτε θέλω.

      Είδα σε ένα εικονογραφημένο manual τοποθέτησης του hard top, ότι αυτός που το τοποθετούσε, έβαζε κάποια κόλα-σιλικόνη!!! Οπότε φαντάζομαι ότι να το βγάλεις μετά είναι λίγο πακέτο.

      Δε σκοπεύω να το μπαζοβγάζω κάθε βδομάδα, αλλά να μπορώ πχ να το βγάζω για να κουβαλάω μελίσσια ή όταν μαζεύω ελιές για να χωράει η σκάλα και να φορτώνεται πιο εύκολα κ.ο.κ. Είναι μια διαδικασία που παίρνει 5-10 λεπτά ή μισή ώρα;

      Επίσης, αν έχει κανείς υπόψη του πόσο βάρος μπορεί να πάρει πάνω του το hard top. Μπορούν πχ να τοποθετηθούν μπάρες και σχάρα οροφής, από την καμπίνα μέχρι το hardtop και να χρησιμοποιηθεί για φόρτωμα;

      Ευχαριστώ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        olodum last edited by

        Σκέφτομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο, αυθεντικό hardtop για ένα Mitshubishi L200 mangum μιας και το αυτοκίνητο από μόνο του δεν έχει χώρο αποσκευών. Μια άλλη εναλλακτική είναι το καπάκι καρότσας (που ανοίγει σαν μπουκαπόρτα ή συσταρωτά). Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι αν η τοποθέτηση αυτών των αξεσουάρ είναι κάτι σχετικά μόνιμο ή μπορώ να το βάζω/βγάζω όποτε θέλω.

        Είδα σε ένα εικονογραφημένο manual τοποθέτησης του hard top, ότι αυτός που το τοποθετούσε, έβαζε κάποια κόλα-σιλικόνη!!! Οπότε φαντάζομαι ότι να το βγάλεις μετά είναι λίγο πακέτο.

        Δε σκοπεύω να το μπαζοβγάζω κάθε βδομάδα, αλλά να μπορώ πχ να το βγάζω για να κουβαλάω μελίσσια ή όταν μαζεύω ελιές για να χωράει η σκάλα και να φορτώνεται πιο εύκολα κ.ο.κ. Είναι μια διαδικασία που παίρνει 5-10 λεπτά ή μισή ώρα;

        Επίσης, αν έχει κανείς υπόψη του πόσο βάρος μπορεί να πάρει πάνω του το hard top. Μπορούν πχ να τοποθετηθούν μπάρες και σχάρα οροφής, από την καμπίνα μέχρι το hardtop και να χρησιμοποιηθεί για φόρτωμα;

        Ευχαριστώ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          olodum last edited by

          Σκέφτομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο, αυθεντικό hardtop για ένα Mitshubishi L200 mangum μιας και το αυτοκίνητο από μόνο του δεν έχει χώρο αποσκευών. Μια άλλη εναλλακτική είναι το καπάκι καρότσας (που ανοίγει σαν μπουκαπόρτα ή συσταρωτά). Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι αν η τοποθέτηση αυτών των αξεσουάρ είναι κάτι σχετικά μόνιμο ή μπορώ να το βάζω/βγάζω όποτε θέλω.

          Είδα σε ένα εικονογραφημένο manual τοποθέτησης του hard top, ότι αυτός που το τοποθετούσε, έβαζε κάποια κόλα-σιλικόνη!!! Οπότε φαντάζομαι ότι να το βγάλεις μετά είναι λίγο πακέτο.

          Δε σκοπεύω να το μπαζοβγάζω κάθε βδομάδα, αλλά να μπορώ πχ να το βγάζω για να κουβαλάω μελίσσια ή όταν μαζεύω ελιές για να χωράει η σκάλα και να φορτώνεται πιο εύκολα κ.ο.κ. Είναι μια διαδικασία που παίρνει 5-10 λεπτά ή μισή ώρα;

          Επίσης, αν έχει κανείς υπόψη του πόσο βάρος μπορεί να πάρει πάνω του το hard top. Μπορούν πχ να τοποθετηθούν μπάρες και σχάρα οροφής, από την καμπίνα μέχρι το hardtop και να χρησιμοποιηθεί για φόρτωμα;

          Ευχαριστώ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            meco last edited by

            Γνωρίζεις ότι για το hard top που λες χρειάζεσαι άδεια η οποία κοστίζει γύρω στα 2500€;
            Φυσικά και έβαζε κάτι. Χρειάζεται για τη στεγανότητα.
            Μόνο μισή ώρα δε νομίζω να σου παίρνει για να το βγάλεις και χρειάζεσαι και άλλο ένα άτομο για να το σηκώσετε.
            Μόνο το καπάκι καρότσας δε χρειάζεται άδεια αν είναι μαλακό φυσικά και το οποίο είναι η καλύτερη λύση μιας και το αφήνεις ανοιχτό και φορτώνεις χωρίς πρόβλημα.

            Δες και εδώ: http://www.off-road.gr/phpbb3/viewtopic.php?t=12691

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • 1
              1kost12 last edited by

              ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ είχα αγοράσει για την δουλειά μου κάποιο ανοιχτό φορτηγάκι και του έβαλα κάτι τέτοιο φίλε…. ΦΥΣΙΚΑ το δήλωσα στο υπουργείο συγκοινωνιών, ΑΛΛΑΞΕ η άδεια και έγινε «κλειστό» πλήρωσα (δεν θυμάμαι πόσα γιατί μιλάμε για ΠΟΛΛΑ χρόνια) βιδώθηκε μπήκε αρκετή σιλικόνη και….έγινε κλειστό!!!!
              Το να βγει, βγαίνει, αλλά θέλει κόπο λίγο και φυσικά και άλλο άτομο…..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostas-chania last edited by

                Ο χρήστης 1kost12 έγραψε:
                ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ είχα αγοράσει για την δουλειά μου κάποιο ανοιχτό φορτηγάκι και του έβαλα κάτι τέτοιο φίλε…. ΦΥΣΙΚΑ το δήλωσα στο υπουργείο συγκοινωνιών, ΑΛΛΑΞΕ η άδεια και έγινε «κλειστό» πλήρωσα (δεν θυμάμαι πόσα γιατί μιλάμε για ΠΟΛΛΑ χρόνια) βιδώθηκε μπήκε αρκετή σιλικόνη και….έγινε κλειστό!!!!
                Το να βγει, βγαίνει, αλλά θέλει κόπο λίγο και φυσικά και άλλο άτομο…..

                Ακριβώς το ίδιο πράγμα είχα κάνει και εγώ. Ούτε με τροχαία είχα πρόβλημα ούτε αργότερα στο κτεο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr