-
Καλησπέρα και καλή εβδομάδα.
Το πρόβλημα έχει να κάνει με ενα golf 1.4 του 2003 και αντιμετώπιζα πρόβλημα στην απόσβεση των κραδασμών.Συγκεκριμένα: Το αμάξι έχει σκληρά αμορτισερ χαμηλώματος bilistein και ελατήρια HR χαμηλωμένο 3.5 πόντους με 225/45/17 λάστιχο.
Καιρό το αμάξι σε ανωμαλίες του δρόμου (όχι λακούβες) χτυπιόταν μπροστά. Ντράκα ντρούκα. Οπότε επειδή είχε καποια θεματάκια αλλάχτηκαν προχτές ψαλίδια (ιμιτασιον), ακρόμπαρα (ιμιτασιόν) , και το ένα ντιζάκι της αντιστρεπτικής γιατί το άλλο το είχαμε αλλάξει πέρυσι. Έγινε και ευθυγράμμιση, μπήκαν και καινούργια λάστιχα με σωστή πίεση και όλα οκ.
Αποτέλεσμα? Το αμάξι άλλαξε πολύ προς το καλύτερο αλλα έκανε κατι που πριν ΔΕΝ το έκανε:
Σε μικρές κυρίως ταχύτητες νιώθεις μπροστά ενα γκλουκ γκλουκ σαν κατι να μην ειναι βιδωμένο και στις ανωμαλίες του δρόμουν κοπανιέται πάλι.Τελικά ήταν και το άλλο ντιζάκι ζαμφόρ το οποίο αλλάχτηκε πέρυσι.Το ξανα αλλάξαμε με άλλης μάρκας και πραγματικά το αμάξι μεταμορφώθηκε.
Υπάρχει ενα ακομα πρόβλημα όπως που επιμένει:
ακόμα και έτσι, και ενω σταμάτησαν τα πολλά κοπανήματα, όταν πηγαίνω με 5-10χλμ ακόμα και με σβηστό το αμάξι, σε δρόμο ο οποίος είναι τσιμεντένιος (με γραμμές) νιώθω μπροστά την αναρτηση και τις γραμμές του τσιμένοτυ. κλακ κλακ κλακ κλακ .
Επίσης κάνει εναν παρόμοιο θόρυβο και όταν γυρνάω το τιμόνι.
Τέλος σε μεγάλες λακούβες ή ανωμαλίες του δρόμου, ακούγεται ένα μεταλικό ψιλό τσίνκ....κατι σαν να χτυπάς δυο μπουκάλια σπρέυ μεταξύ τους, χωρίς όμως αυτός ο ήχος να μου φέρνει κάποιον κραδασμό....
Τι μπορεί να είναι?
Πληροφοριακα να σας ενημερώσω πως ΠΡΙΝ την αλλαγή ψαλιδιων ακρομπαρων και του ενος ζαμφορ ΔΕΝ έκανε έτσι το αμάξι.
Τα είδαμε και όλα είναι σωστα περασμένα και σφηγμένα.Επίσης τα αμορτισερ ειναι 2.5 χρόνων.
Η κρεμαγιέρα δεν φαίνεται να έχει κενά όπως και η αντιστρεπτική ράβδος μπροστά δεν φαίνεται να κουνιέται καθόλου.Υποψιάζομαι το καινούργιο μπρατσάκι ζαμφορ (αν και το ειδε ο μαστορας και δεν εχει κανενα κενο) το οποίο είναι ίδια μάρκα με αυτο που άλλαξα πέρυσι και χάλασε σε ενα χρόνο.... δεν ξέρω ρε παιδιά...
Μετά σκέφτηκα και τα top mount... δεν έμεινε και τίποτα άλλο....
Συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο αλλα δεν μπορώ να βρώ άκρη και δεν ξέρω τι φταίει.
Κάθε άποψη δεκτή
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Καλησπέρα και καλή εβδομάδα.
Το πρόβλημα έχει να κάνει με ενα golf 1.4 του 2003 και αντιμετώπιζα πρόβλημα στην απόσβεση των κραδασμών.Συγκεκριμένα: Το αμάξι έχει σκληρά αμορτισερ χαμηλώματος bilistein και ελατήρια HR χαμηλωμένο 3.5 πόντους με 225/45/17 λάστιχο.
Καιρό το αμάξι σε ανωμαλίες του δρόμου (όχι λακούβες) χτυπιόταν μπροστά. Ντράκα ντρούκα. Οπότε επειδή είχε καποια θεματάκια αλλάχτηκαν προχτές ψαλίδια (ιμιτασιον), ακρόμπαρα (ιμιτασιόν) , και το ένα ντιζάκι της αντιστρεπτικής γιατί το άλλο το είχαμε αλλάξει πέρυσι. Έγινε και ευθυγράμμιση, μπήκαν και καινούργια λάστιχα με σωστή πίεση και όλα οκ.
Αποτέλεσμα? Το αμάξι άλλαξε πολύ προς το καλύτερο αλλα έκανε κατι που πριν ΔΕΝ το έκανε:
Σε μικρές κυρίως ταχύτητες νιώθεις μπροστά ενα γκλουκ γκλουκ σαν κατι να μην ειναι βιδωμένο και στις ανωμαλίες του δρόμουν κοπανιέται πάλι.Τελικά ήταν και το άλλο ντιζάκι ζαμφόρ το οποίο αλλάχτηκε πέρυσι.Το ξανα αλλάξαμε με άλλης μάρκας και πραγματικά το αμάξι μεταμορφώθηκε.
Υπάρχει ενα ακομα πρόβλημα όπως που επιμένει:
ακόμα και έτσι, και ενω σταμάτησαν τα πολλά κοπανήματα, όταν πηγαίνω με 5-10χλμ ακόμα και με σβηστό το αμάξι, σε δρόμο ο οποίος είναι τσιμεντένιος (με γραμμές) νιώθω μπροστά την αναρτηση και τις γραμμές του τσιμένοτυ. κλακ κλακ κλακ κλακ .
Επίσης κάνει εναν παρόμοιο θόρυβο και όταν γυρνάω το τιμόνι.
Τέλος σε μεγάλες λακούβες ή ανωμαλίες του δρόμου, ακούγεται ένα μεταλικό ψιλό τσίνκ....κατι σαν να χτυπάς δυο μπουκάλια σπρέυ μεταξύ τους, χωρίς όμως αυτός ο ήχος να μου φέρνει κάποιον κραδασμό....
Τι μπορεί να είναι?
Πληροφοριακα να σας ενημερώσω πως ΠΡΙΝ την αλλαγή ψαλιδιων ακρομπαρων και του ενος ζαμφορ ΔΕΝ έκανε έτσι το αμάξι.
Τα είδαμε και όλα είναι σωστα περασμένα και σφηγμένα.Επίσης τα αμορτισερ ειναι 2.5 χρόνων.
Η κρεμαγιέρα δεν φαίνεται να έχει κενά όπως και η αντιστρεπτική ράβδος μπροστά δεν φαίνεται να κουνιέται καθόλου.Υποψιάζομαι το καινούργιο μπρατσάκι ζαμφορ (αν και το ειδε ο μαστορας και δεν εχει κανενα κενο) το οποίο είναι ίδια μάρκα με αυτο που άλλαξα πέρυσι και χάλασε σε ενα χρόνο.... δεν ξέρω ρε παιδιά...
Μετά σκέφτηκα και τα top mount... δεν έμεινε και τίποτα άλλο....
Συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο αλλα δεν μπορώ να βρώ άκρη και δεν ξέρω τι φταίει.
Κάθε άποψη δεκτή
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Καλησπέρα και καλή εβδομάδα.
Το πρόβλημα έχει να κάνει με ενα golf 1.4 του 2003 και αντιμετώπιζα πρόβλημα στην απόσβεση των κραδασμών.Συγκεκριμένα: Το αμάξι έχει σκληρά αμορτισερ χαμηλώματος bilistein και ελατήρια HR χαμηλωμένο 3.5 πόντους με 225/45/17 λάστιχο.
Καιρό το αμάξι σε ανωμαλίες του δρόμου (όχι λακούβες) χτυπιόταν μπροστά. Ντράκα ντρούκα. Οπότε επειδή είχε καποια θεματάκια αλλάχτηκαν προχτές ψαλίδια (ιμιτασιον), ακρόμπαρα (ιμιτασιόν) , και το ένα ντιζάκι της αντιστρεπτικής γιατί το άλλο το είχαμε αλλάξει πέρυσι. Έγινε και ευθυγράμμιση, μπήκαν και καινούργια λάστιχα με σωστή πίεση και όλα οκ.
Αποτέλεσμα? Το αμάξι άλλαξε πολύ προς το καλύτερο αλλα έκανε κατι που πριν ΔΕΝ το έκανε:
Σε μικρές κυρίως ταχύτητες νιώθεις μπροστά ενα γκλουκ γκλουκ σαν κατι να μην ειναι βιδωμένο και στις ανωμαλίες του δρόμουν κοπανιέται πάλι.Τελικά ήταν και το άλλο ντιζάκι ζαμφόρ το οποίο αλλάχτηκε πέρυσι.Το ξανα αλλάξαμε με άλλης μάρκας και πραγματικά το αμάξι μεταμορφώθηκε.
Υπάρχει ενα ακομα πρόβλημα όπως που επιμένει:
ακόμα και έτσι, και ενω σταμάτησαν τα πολλά κοπανήματα, όταν πηγαίνω με 5-10χλμ ακόμα και με σβηστό το αμάξι, σε δρόμο ο οποίος είναι τσιμεντένιος (με γραμμές) νιώθω μπροστά την αναρτηση και τις γραμμές του τσιμένοτυ. κλακ κλακ κλακ κλακ .
Επίσης κάνει εναν παρόμοιο θόρυβο και όταν γυρνάω το τιμόνι.
Τέλος σε μεγάλες λακούβες ή ανωμαλίες του δρόμου, ακούγεται ένα μεταλικό ψιλό τσίνκ....κατι σαν να χτυπάς δυο μπουκάλια σπρέυ μεταξύ τους, χωρίς όμως αυτός ο ήχος να μου φέρνει κάποιον κραδασμό....
Τι μπορεί να είναι?
Πληροφοριακα να σας ενημερώσω πως ΠΡΙΝ την αλλαγή ψαλιδιων ακρομπαρων και του ενος ζαμφορ ΔΕΝ έκανε έτσι το αμάξι.
Τα είδαμε και όλα είναι σωστα περασμένα και σφηγμένα.Επίσης τα αμορτισερ ειναι 2.5 χρόνων.
Η κρεμαγιέρα δεν φαίνεται να έχει κενά όπως και η αντιστρεπτική ράβδος μπροστά δεν φαίνεται να κουνιέται καθόλου.Υποψιάζομαι το καινούργιο μπρατσάκι ζαμφορ (αν και το ειδε ο μαστορας και δεν εχει κανενα κενο) το οποίο είναι ίδια μάρκα με αυτο που άλλαξα πέρυσι και χάλασε σε ενα χρόνο.... δεν ξέρω ρε παιδιά...
Μετά σκέφτηκα και τα top mount... δεν έμεινε και τίποτα άλλο....
Συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο αλλα δεν μπορώ να βρώ άκρη και δεν ξέρω τι φταίει.
Κάθε άποψη δεκτή
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Τop mount - ρουλεμάν τροχού ( ίσως δεν είναι σφιγμένο στα κιλά του ) κολώνα τιμονιού ( σταυρός κάτω ) μπιλιοφόρος στη θέση του μέσα στο μουαγιέ ( μπορεί να είχε μπιεί σκουπίδι όταν λύθηκε και να μην πατάει καλά στο ρουλεμάν, ελέξτε το σφίξιμο του κεντρικού παξιμαδιού ) ζάντα αν έχει δαχτυλίδια κεντραρίσματος. Βάσεις αντιστρεπτικής.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Τop mount - ρουλεμάν τροχού ( ίσως δεν είναι σφιγμένο στα κιλά του ) κολώνα τιμονιού ( σταυρός κάτω ) μπιλιοφόρος στη θέση του μέσα στο μουαγιέ ( μπορεί να είχε μπιεί σκουπίδι όταν λύθηκε και να μην πατάει καλά στο ρουλεμάν, ελέξτε το σφίξιμο του κεντρικού παξιμαδιού ) ζάντα αν έχει δαχτυλίδια κεντραρίσματος. Βάσεις αντιστρεπτικής.Τώρα που είπες για μουαγιέ θυμήθηκα οτι άλλαξα μπρος πίσω δισκόπλακε και τακάκια αλλα ήμουν μπροστά και είδα να έσφηξαν καλά... Θα το ξανα τσεκάρω βέβαια. Ο σταυρός τι είναι ακι που βρίσκεται ωστε να τον τσεκάρω μόνος μου πρόχειρα τώρα?
Αυτο που με σκάει ειναι οτι ΠΡΙΝ μπει στο συνεργείο δεν έκανε αυτούς τους θορύβους ! Ή όχι τόσο έντονα...
-
Ο σταυρός λογικά πρέπει να βρίσκεται στο κάτω μέρος της κολώνας του τιμονιού κοντά στην είσοδο της κολώνα στην κρεμαγιέρα, κάπου στα πόδια του οδηγού.
-
Είχα ακριβώς τα ίδια συμπτώματα με εσένα και άρχισα με αλλαγή ζαμφόρ (λόγω οικονομικών) και φυσικά χωρίς αποτέλεσμα
Σε μία αλλαγή λαδιών, έριξα μια κλωτσιά σε μία ρόδα όταν ήταν στον αέρα ( και καλά για να δω αν έχει αέρα ) και άκουσα τον μεταλλικό θόρυβο!!
Μετά από τον αντίστοιχο έλεγχο, διαπιστώθηκε ότι το ιμιτασιόν τακάκι δεν ήταν απόλυτα ακίνητο μέσα στην δαγκάνα και μετακινιόταν ελάχιστα
Κάναμε με την πόντα κάποια πατήματα στα άκρα του τακακιού (για να σφηνώσει στην δαγκάνα και τέλος!!
(Τα τακάκια είναι BOSCH) -
Παιδιά δεν είναι σίγουρα απο τα φρένα τελικά.
Τα κοίταξα μολις τώρα, τα κοπάνησα αλλα τίποτα.
Έτσι κι αλλιώς τα φρένα είναι γνήσια που έβαλα...Ήθελα να ρωτήσω τον φίλο 21 Quandra τι εννοεί οταν λέει το top mount Μπορεί να μην είναι σφιγμένο στα κιλά του...
Μου έχει καρφωθει οτι τα top mount κάνουν την δουλειά...Για να καταλάβετε αισθάνομαι σαν τα αμορτισέρ να πηγαίνουν μπρος πίσω (συνεχόμενα)την ώρα που προχωράει το αμάξι...
-
Η ρόδα ήταν στον αέρα;;
-
Δεν εννούσα για το σφίξιμο τα top mount αλλά το κεντρικό παξιμάδι σε 2 περιπτώσεις όπως αναφέρω, τα top mount θα τα ελέγξετε αν έχουν κομμένο λάστιχο και αν είναι ΟΚ το ρουλεμάν του όπως αν είναι σφιγμένη η βίδα του αμορτισέρ επάνω στο top mount, πολλές φορές λασκάρουν και κοπανάει το αμορτισέρ.
Επίσης αν το κάτω μέρος των αμορτισέρ είναι καλά σφιγμένα στα άκρα.
-
Tα top mount δεν χρειαζεται να εχουν κοπει για να χρειαζονται αλλαγη. Μπορει να ειναι απλα καθισμενα.
Μη σου κανει εντυπωση οτι πριν την επισκευη το αμαξι δεν εκανε αυτο το θορυβο και επειτα δημιουργηθηκε. Ειναι συνηθες φαινομενο αυτο. Οταν φτιαχνεται κατι τοτε ακουγεται κατι αλλο που ειναι 'λασκα'. Ειδικα στο εμπρος συστημα που ολα δρουν αλυσιδωτα.
Θόρυβος στο μπροστινό σύστημα ! Παρακαλώ τα φώτα σας !