-
Ο χρήστης nik0laus έγραψε:
Ως 18χρόνος και εγώ έχω αρχίσει να σκέφτομαι τη αμάξι να πάρω...να σας πω οτι είμαι ψιλοάσχετος με τα αμάξια...έχω να διαθέσω γύρω στα 5.000 ευρώ και ενδιάφερομαι για ένα Roadster...χωρίς μεγάλα τέλη,σερβις κ ολα τα κλασικα...γύρω στα 1200-1400 κυβίκα...κάθε κριτική δεκτή...ευχαριστώ για τον χρόνο σας...!!!
φίλε μου ευχαριστώ που μου απάντησες...καλυτερα με τα ποδια παρα το Copen...γιατι ομως μου λες πως δεν ξεκιναω καλα..??δεν κανουν τα Roadster για νεους οδηγους..?? μου αρεσει το Smart Roadster,MX5,MR2...πιστευεις οτι δεν θα μπορουσε καποιος οδηγος της ηληκιας μου να εχει ενα τετοιο αμαξι..??νομιζω πως αυτα τα αμαξια απευθεινοντε σε ατομα της ηληκιας μου...!!!κανω καποιο λαθος..??
Smart roadster σίγουρα ομορφότερο από το copen... σύμφωνοι (δεν βλέπεται το copen)
MX5 -MR2 δεν είναι στα 1200- 1400 κυβικά που ανέφερες.... είναι από 1600 και πάνω ...
Ο καθένας που έχει άδεια οδήγησης μπορεί να οδηγεί ότι γουστάρει και μπορεί να αγοράσει, να οδηγεί ακόμα και Πόρσε και Φεράρι, αρκεί να έχει το μυαλό του μέσα στο κεφάλι του
Όλα τα αυτοκίνητα απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες (εξαρτάται από το τι ανάγκες έχεις και όχι από το πότε γεννήθηκες)
Αν ντε και καλά θες κάμπριο , στα κυβικά που λες , δες και τα nissan micra K12 , peugeot 206 (τα πιο πολλά είναι 1600 , πολύ λίγα 1400αρια είχαν πουληθεί), opel tigra , renault megane ,citroen pluriel
Έγω θα σου πρότεινα να μην πάρεις roadster αλλά κάτι τύπου micra - ibiza - fiesta - clio - polo- C2 -C3 -206 από 1100 - 1200 cc κλπ αφού θες κάτι οικονομικό (όσον αφορά τέλη ,ασφάλεεις σέρβις κλπ) από το να μπλέξεις με κουκούλες και μηχανισμούς οροφής ..... Άσε που έχουν και περισσότερο χώρο άμα πέσουν τα καθίσματα .....
Φιλε εχεις δικιο κ σε ευχαριστω...δεν εχω προβλημα να παρω κ 1600κ αυτοκινητο...απλα θα μπει στο ονομα του πατερα μου...!!!ειδα ενα αμαξι κ εχω παθει πλακα θα ηθελα τη γνωμη σου...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5538956/