-
Καλησπερα εχω ενα fiat punto του 2001 elx 16v 85hp με 172000 χλμ.
Το αμαξι κανει ολα του τα σερβις στην ωρα του και το μονο προβλημα που ειχε εμφανιση στο παρελθον ηταν μπουζοκαλωδια οπου και αλλαχτηκαν.
Τελοσπαντων το τελευταιο καιρο το αμαξι μυριζε απο μεσα βενζινη και κανεις δεν μπορουσε να βρει τι ηταν ωσπου αλλαξαμε αισθητηρα λαμδα μπροστα και σταματησε. Τωρα ποια βρωμαει απο εξω και η μεση καταναλωση του αυτοκινητου ΕΙΝΑΙ 14. Τρομπες αντλιες ταπες και τα συναφη εχουν αλλαχτει.
Σερβις εχουν γινει πεταλουδες καθαριστηκαν μπουζι και μετρηση πιεσεων οπως και καυσαεριων ολα λενε ειναι καλα.
Επισης εχουν ελεγχτει ολα αν χανει απο καπου βενζινη και παλι τιποτα. Η βενζινη μυριζει απο την μηχανη και συνηθως αν το ζορισω. Μηχανικος της fiat ειπε φτου μην το ματιασω δεν εχει κατι και προτεινε οτι μπορουμε να ξεκινησουμε απο καπου οπως(αλλαζοντας καταλυτη μαζι με εξαγωγη) στα 1020€. Του απαντησα πως δεν προκειται να το κανω γιατι αυτη την στιγμη το αμαξι κοστιζει 1000€. Οποιαδηποτε βοηθεια θα ηταν χρησιμη.
Επισης κατι που ξεχασα να αναφερω, για καποιο λογο καει τον αισθητηρα λαμδα και ακομα και καινουργιο να βαλω μετα απο 5-10 χιλιαδες χιλιομετρα τον καιει. -
Καλησπερα εχω ενα fiat punto του 2001 elx 16v 85hp με 172000 χλμ.
Το αμαξι κανει ολα του τα σερβις στην ωρα του και το μονο προβλημα που ειχε εμφανιση στο παρελθον ηταν μπουζοκαλωδια οπου και αλλαχτηκαν.
Τελοσπαντων το τελευταιο καιρο το αμαξι μυριζε απο μεσα βενζινη και κανεις δεν μπορουσε να βρει τι ηταν ωσπου αλλαξαμε αισθητηρα λαμδα μπροστα και σταματησε. Τωρα ποια βρωμαει απο εξω και η μεση καταναλωση του αυτοκινητου ΕΙΝΑΙ 14. Τρομπες αντλιες ταπες και τα συναφη εχουν αλλαχτει.
Σερβις εχουν γινει πεταλουδες καθαριστηκαν μπουζι και μετρηση πιεσεων οπως και καυσαεριων ολα λενε ειναι καλα.
Επισης εχουν ελεγχτει ολα αν χανει απο καπου βενζινη και παλι τιποτα. Η βενζινη μυριζει απο την μηχανη και συνηθως αν το ζορισω. Μηχανικος της fiat ειπε φτου μην το ματιασω δεν εχει κατι και προτεινε οτι μπορουμε να ξεκινησουμε απο καπου οπως(αλλαζοντας καταλυτη μαζι με εξαγωγη) στα 1020€. Του απαντησα πως δεν προκειται να το κανω γιατι αυτη την στιγμη το αμαξι κοστιζει 1000€. Οποιαδηποτε βοηθεια θα ηταν χρησιμη.
Επισης κατι που ξεχασα να αναφερω, για καποιο λογο καει τον αισθητηρα λαμδα και ακομα και καινουργιο να βαλω μετα απο 5-10 χιλιαδες χιλιομετρα τον καιει. -
Καλησπερα εχω ενα fiat punto του 2001 elx 16v 85hp με 172000 χλμ.
Το αμαξι κανει ολα του τα σερβις στην ωρα του και το μονο προβλημα που ειχε εμφανιση στο παρελθον ηταν μπουζοκαλωδια οπου και αλλαχτηκαν.
Τελοσπαντων το τελευταιο καιρο το αμαξι μυριζε απο μεσα βενζινη και κανεις δεν μπορουσε να βρει τι ηταν ωσπου αλλαξαμε αισθητηρα λαμδα μπροστα και σταματησε. Τωρα ποια βρωμαει απο εξω και η μεση καταναλωση του αυτοκινητου ΕΙΝΑΙ 14. Τρομπες αντλιες ταπες και τα συναφη εχουν αλλαχτει.
Σερβις εχουν γινει πεταλουδες καθαριστηκαν μπουζι και μετρηση πιεσεων οπως και καυσαεριων ολα λενε ειναι καλα.
Επισης εχουν ελεγχτει ολα αν χανει απο καπου βενζινη και παλι τιποτα. Η βενζινη μυριζει απο την μηχανη και συνηθως αν το ζορισω. Μηχανικος της fiat ειπε φτου μην το ματιασω δεν εχει κατι και προτεινε οτι μπορουμε να ξεκινησουμε απο καπου οπως(αλλαζοντας καταλυτη μαζι με εξαγωγη) στα 1020€. Του απαντησα πως δεν προκειται να το κανω γιατι αυτη την στιγμη το αμαξι κοστιζει 1000€. Οποιαδηποτε βοηθεια θα ηταν χρησιμη.
Επισης κατι που ξεχασα να αναφερω, για καποιο λογο καει τον αισθητηρα λαμδα και ακομα και καινουργιο να βαλω μετα απο 5-10 χιλιαδες χιλιομετρα τον καιει. -
Ο χρήστης Fiatakias έγραψε:
Επισης κατι που ξεχασα να αναφερω, για καποιο λογο καει τον αισθητηρα λαμδα και ακομα και καινουργιο να βαλω μετα απο 5-10 χιλιαδες χιλιομετρα τον καιει.
Μήπως αυτό είναι το πρόβλημά σου; Ο λάμδα συνδέεται στο εγκέφαλο, οπότε μπορεί να έχει πρόβλημα η καλωδίωση ή/και ο εγκέφαλος. Η μπαταρία και το δυναμό σου σε τι κατάσταση είναι;
-
Επίσης, ο αισθητήρας θερμοκρασίας της μηχανής είναι εντάξει; Όταν είναι ζεστό παίρνει μπρος εύκολα;
-
Ο χρήστης Fiatakias έγραψε:
Καλησπερα εχω ενα fiat punto του 2001 elx 16v 85hp με 172000 χλμ.
Το αμαξι κανει ολα του τα σερβις στην ωρα του και το μονο προβλημα που ειχε εμφανιση στο παρελθον ηταν μπουζοκαλωδια οπου και αλλαχτηκαν.
Τελοσπαντων το τελευταιο καιρο το αμαξι μυριζε απο μεσα βενζινη και κανεις δεν μπορουσε να βρει τι ηταν ωσπου αλλαξαμε αισθητηρα λαμδα μπροστα και σταματησε. Τωρα ποια βρωμαει απο εξω και η μεση καταναλωση του αυτοκινητου ΕΙΝΑΙ 14. Τρομπες αντλιες ταπες και τα συναφη εχουν αλλαχτει.
Σερβις εχουν γινει πεταλουδες καθαριστηκαν μπουζι και μετρηση πιεσεων οπως και καυσαεριων ολα λενε ειναι καλα.
Επισης εχουν ελεγχτει ολα αν χανει απο καπου βενζινη και παλι τιποτα. Η βενζινη μυριζει απο την μηχανη και συνηθως αν το ζορισω. Μηχανικος της fiat ειπε φτου μην το ματιασω δεν εχει κατι και προτεινε οτι μπορουμε να ξεκινησουμε απο καπου οπως(αλλαζοντας καταλυτη μαζι με εξαγωγη) στα 1020€. Του απαντησα πως δεν προκειται να το κανω γιατι αυτη την στιγμη το αμαξι κοστιζει 1000€. Οποιαδηποτε βοηθεια θα ηταν χρησιμη.
Επισης κατι που ξεχασα να αναφερω, για καποιο λογο καει τον αισθητηρα λαμδα και ακομα και καινουργιο να βαλω μετα απο 5-10 χιλιαδες χιλιομετρα τον καιει.Mε τα μπέκ κάνατε κάτι ? Εννοώ έξαγωγή τους για έλεγχο, μέτρημα, καθαρισμό ? Αν κατουράνε δικαιολογείται η αύξηση της κατανάλωσης και η καταστροφή του λάμδα από αυξημένες θερμοκρασίες.
Αν σε μια τέτοια περίπτωση ο μηχανικός ( της πολύ αυξημημένης κατανάλωσης ) δεν ξεκινάει από τα μπέκ αλλά από πχ αλλαγή της πολλαπλής / καταλύτη, δεν είναι μηχανικός αλλά κουρέας. ( Δεν έχω τίποτα με το επάγγελμα του κουρέα, αλλά θέλω να δείξω την απόσταση που χωρίζει τον μηχανικό από το δικό του επάγγελμα )
Να ελέγξεις επίσης τα σωληνάκια της βενζίνης, ενδέχεται να υπάρχει από κάπου διαρροή που εξατμίζεται πριν φανεί με το μάτι. ( άρα κατανάλωση / μυρωδιά )
-
H μπαταρια ειναι 2 χρονων επισης το δυναμο εχει αλλαχτει.
Τωρα το θεμα καλωδιωσης(fiat) η εγκεφαλου δεν εχει ελεγχτει.
Τα μπεκ τα αλλαξα τον αυγουστο και ειναι και ρυθμιζμενα. Το εχω παει σε πολλους, του ενπς το μηχανημα λεει οτι οι αισθητηρες εχουν προβλημα και του αλλου οχι..
Αν δειτε και την ωρα του ποστ που εκανα ειναι πρωι γιατι ξυπνησα για να παω στο συνεργειο
Η απαντηση: το αμαξι δεν εχει τιποτα. Του λεω μυριζει, Μου λεει δεν βλεπω διαρροη καπου(το σηκωσε κιολας) -
Αυτό που λέει ο κουάντρα παραπάνω. Αν έχει διαρροή κοντά στον κινητήρα μπορεί να μην είναι εμφανής.
Επίσης, όταν είναι ζεστό παίρνει αμέσως μπρος ή ζορίζεται; -
Καλα τα λετε, αλλα ο φιλος απο πανω λεει οτι ειναι μετρημενα τα καυσαερια και τα βγαζει καλα.
Αμα ηταν σε φαση να δουλευει συνεχεια πλουσιο (πχ αισθ, θερμοκρασιας ή μπεκ που κατουρανε) δε θα φαινοταν στη μετρηση καυσαεριων το HC στο θεο? (και CO πιθανα, αλλα δεν ειμαι σιγουρος πρεπει να το ψαξω) -
Και ο λάμδα που καίγεται;
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Και ο λάμδα που καίγεται;Βρε δε λεω οχι, απλα προβληματιζομαι.
Τωρα τι σημαινει 'ο λ καιγεται'? Τον ψοφαει το πολυ καυσιμο ή εχει κανα ηλεκτρικο θεμα γενικο και πρεπει να κοιταξει καλωδιωση? Fuel trims θα ηταν επισης ενδιαφεροντα να ξερουμε.Η λογικη 'χανει καυσιμο' επισης ειναι δυνατος λογος.
-
Φοβάμαι ηλεκτρικό μέσα στον εγκέφαλο. Αν δώσεις έστω μια μικρή τάση στον λάμδα, καίγεται.
-
Ειναι το επομενο που θα τσεκαρω, θα παω να δω τα ηλεκτρικα +(εγκεφαλο)
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Φοβάμαι ηλεκτρικό μέσα στον εγκέφαλο. Αν δώσεις έστω μια μικρή τάση στον λάμδα, καίγεται.Εξαρταται την υλοποιηση, μπορει να δινουν και 2-3 βολτ αντι για 0 στη γειωση και αντι για 0 μεχρι 1 πειμενουν να βγαλει 2 μεχρι 3 βολτ. Δε ξερω γιατι το κανουν αλλα γινεται.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Φοβάμαι ηλεκτρικό μέσα στον εγκέφαλο. Αν δώσεις έστω μια μικρή τάση στον λάμδα, καίγεται.
Εξαρταται την υλοποιηση, μπορει να δινουν και 2-3 βολτ αντι για 0 στη γειωση και αντι για 0 μεχρι 1 πειμενουν να βγαλει 2 μεχρι 3 βολτ. Δε ξερω γιατι το κανουν αλλα γινεται.
Δεν λέω τι τάση βγάζει ο λάμδα μόνος του. Λέω ότι αν του δώσεις τάση πχ μετρώντας τον με ωμόμετρο, μπορεί και να τον κάψεις. Αν ο εγκέφαλος πχ έχει πρόβλημα και του δίνει καμιά τάση.......
-
κοιταξε τα λαδια αν εχουν μυρωδια βενζινης.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
κοιταξε τα λαδια αν εχουν μυρωδια βενζινης.Τα λάδια όμως μπορεί να έχουν μυρωδιά βενζίνης και σε άλλη περίπτωση, όπως αν κάνει μόνο μικροδρομολόγια, οπότε ο κινητήρας δουλεύει πάντα πλούσιος.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
κοιταξε τα λαδια αν εχουν μυρωδια βενζινης.
Τα λάδια όμως μπορεί να έχουν μυρωδιά βενζίνης και σε άλλη περίπτωση, όπως αν κάνει μόνο μικροδρομολόγια, οπότε ο κινητήρας δουλεύει πάντα πλούσιος.
σιγουρα, αλλα ας ξεκινησουμε απο καπου ευκολα
-
Βραδύκαυστο φυτίλι έχω γίνει. Μήπως είναι κολλημένος ανοιχτός κανένας θερμοστάτης και δεν έχεις όργανο θερμοκρασίας;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Να ελέγξεις επίσης τα σωληνάκια της βενζίνης, ενδέχεται να υπάρχει από κάπου διαρροή που εξατμίζεται πριν φανεί με το μάτι. ( άρα κατανάλωση / μυρωδιά )
Το απο πάνω.Εχει μια ένωση στο μπλε σωληνακι που χαλαει και χανει βενζίνη.Ειναι στον χωρο της μηχανής στην αριστερή πλευρά της αν δεν κάνω λάθος.
Βοηθεια αλυτο προβλημα σε Punto.