Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βοηθεια αλυτο προβλημα σε Punto.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βοηθεια αλυτο προβλημα σε Punto.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    19
    1388
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fiatakias last edited by

      Καλησπερα εχω ενα fiat punto του 2001 elx 16v 85hp με 172000 χλμ.
      Το αμαξι κανει ολα του τα σερβις στην ωρα του και το μονο προβλημα που ειχε εμφανιση στο παρελθον ηταν μπουζοκαλωδια οπου και αλλαχτηκαν.
      Τελοσπαντων το τελευταιο καιρο το αμαξι μυριζε απο μεσα βενζινη και κανεις δεν μπορουσε να βρει τι ηταν ωσπου αλλαξαμε αισθητηρα λαμδα μπροστα και σταματησε. Τωρα ποια βρωμαει απο εξω και η μεση καταναλωση του αυτοκινητου ΕΙΝΑΙ 14. Τρομπες αντλιες ταπες και τα συναφη εχουν αλλαχτει.
      Σερβις εχουν γινει πεταλουδες καθαριστηκαν μπουζι και μετρηση πιεσεων οπως και καυσαεριων ολα λενε ειναι καλα.
      Επισης εχουν ελεγχτει ολα αν χανει απο καπου βενζινη και παλι τιποτα. Η βενζινη μυριζει απο την μηχανη και συνηθως αν το ζορισω. Μηχανικος της fiat ειπε φτου μην το ματιασω δεν εχει κατι και προτεινε οτι μπορουμε να ξεκινησουμε απο καπου οπως(αλλαζοντας καταλυτη μαζι με εξαγωγη) στα 1020€. Του απαντησα πως δεν προκειται να το κανω γιατι αυτη την στιγμη το αμαξι κοστιζει 1000€. Οποιαδηποτε βοηθεια θα ηταν χρησιμη.
      Επισης κατι που ξεχασα να αναφερω, για καποιο λογο καει τον αισθητηρα λαμδα και ακομα και καινουργιο να βαλω μετα απο 5-10 χιλιαδες χιλιομετρα τον καιει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fiatakias last edited by

        Καλησπερα εχω ενα fiat punto του 2001 elx 16v 85hp με 172000 χλμ.
        Το αμαξι κανει ολα του τα σερβις στην ωρα του και το μονο προβλημα που ειχε εμφανιση στο παρελθον ηταν μπουζοκαλωδια οπου και αλλαχτηκαν.
        Τελοσπαντων το τελευταιο καιρο το αμαξι μυριζε απο μεσα βενζινη και κανεις δεν μπορουσε να βρει τι ηταν ωσπου αλλαξαμε αισθητηρα λαμδα μπροστα και σταματησε. Τωρα ποια βρωμαει απο εξω και η μεση καταναλωση του αυτοκινητου ΕΙΝΑΙ 14. Τρομπες αντλιες ταπες και τα συναφη εχουν αλλαχτει.
        Σερβις εχουν γινει πεταλουδες καθαριστηκαν μπουζι και μετρηση πιεσεων οπως και καυσαεριων ολα λενε ειναι καλα.
        Επισης εχουν ελεγχτει ολα αν χανει απο καπου βενζινη και παλι τιποτα. Η βενζινη μυριζει απο την μηχανη και συνηθως αν το ζορισω. Μηχανικος της fiat ειπε φτου μην το ματιασω δεν εχει κατι και προτεινε οτι μπορουμε να ξεκινησουμε απο καπου οπως(αλλαζοντας καταλυτη μαζι με εξαγωγη) στα 1020€. Του απαντησα πως δεν προκειται να το κανω γιατι αυτη την στιγμη το αμαξι κοστιζει 1000€. Οποιαδηποτε βοηθεια θα ηταν χρησιμη.
        Επισης κατι που ξεχασα να αναφερω, για καποιο λογο καει τον αισθητηρα λαμδα και ακομα και καινουργιο να βαλω μετα απο 5-10 χιλιαδες χιλιομετρα τον καιει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fiatakias last edited by

          Καλησπερα εχω ενα fiat punto του 2001 elx 16v 85hp με 172000 χλμ.
          Το αμαξι κανει ολα του τα σερβις στην ωρα του και το μονο προβλημα που ειχε εμφανιση στο παρελθον ηταν μπουζοκαλωδια οπου και αλλαχτηκαν.
          Τελοσπαντων το τελευταιο καιρο το αμαξι μυριζε απο μεσα βενζινη και κανεις δεν μπορουσε να βρει τι ηταν ωσπου αλλαξαμε αισθητηρα λαμδα μπροστα και σταματησε. Τωρα ποια βρωμαει απο εξω και η μεση καταναλωση του αυτοκινητου ΕΙΝΑΙ 14. Τρομπες αντλιες ταπες και τα συναφη εχουν αλλαχτει.
          Σερβις εχουν γινει πεταλουδες καθαριστηκαν μπουζι και μετρηση πιεσεων οπως και καυσαεριων ολα λενε ειναι καλα.
          Επισης εχουν ελεγχτει ολα αν χανει απο καπου βενζινη και παλι τιποτα. Η βενζινη μυριζει απο την μηχανη και συνηθως αν το ζορισω. Μηχανικος της fiat ειπε φτου μην το ματιασω δεν εχει κατι και προτεινε οτι μπορουμε να ξεκινησουμε απο καπου οπως(αλλαζοντας καταλυτη μαζι με εξαγωγη) στα 1020€. Του απαντησα πως δεν προκειται να το κανω γιατι αυτη την στιγμη το αμαξι κοστιζει 1000€. Οποιαδηποτε βοηθεια θα ηταν χρησιμη.
          Επισης κατι που ξεχασα να αναφερω, για καποιο λογο καει τον αισθητηρα λαμδα και ακομα και καινουργιο να βαλω μετα απο 5-10 χιλιαδες χιλιομετρα τον καιει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexeft last edited by

            Ο χρήστης Fiatakias έγραψε:

            Επισης κατι που ξεχασα να αναφερω, για καποιο λογο καει τον αισθητηρα λαμδα και ακομα και καινουργιο να βαλω μετα απο 5-10 χιλιαδες χιλιομετρα τον καιει.

            Μήπως αυτό είναι το πρόβλημά σου; Ο λάμδα συνδέεται στο εγκέφαλο, οπότε μπορεί να έχει πρόβλημα η καλωδίωση ή/και ο εγκέφαλος. Η μπαταρία και το δυναμό σου σε τι κατάσταση είναι;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              alexeft last edited by

              Επίσης, ο αισθητήρας θερμοκρασίας της μηχανής είναι εντάξει; Όταν είναι ζεστό παίρνει μπρος εύκολα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • 2
                21-quadra last edited by

                Ο χρήστης Fiatakias έγραψε:
                Καλησπερα εχω ενα fiat punto του 2001 elx 16v 85hp με 172000 χλμ.
                Το αμαξι κανει ολα του τα σερβις στην ωρα του και το μονο προβλημα που ειχε εμφανιση στο παρελθον ηταν μπουζοκαλωδια οπου και αλλαχτηκαν.
                Τελοσπαντων το τελευταιο καιρο το αμαξι μυριζε απο μεσα βενζινη και κανεις δεν μπορουσε να βρει τι ηταν ωσπου αλλαξαμε αισθητηρα λαμδα μπροστα και σταματησε. Τωρα ποια βρωμαει απο εξω και η μεση καταναλωση του αυτοκινητου ΕΙΝΑΙ 14. Τρομπες αντλιες ταπες και τα συναφη εχουν αλλαχτει.
                Σερβις εχουν γινει πεταλουδες καθαριστηκαν μπουζι και μετρηση πιεσεων οπως και καυσαεριων ολα λενε ειναι καλα.
                Επισης εχουν ελεγχτει ολα αν χανει απο καπου βενζινη και παλι τιποτα. Η βενζινη μυριζει απο την μηχανη και συνηθως αν το ζορισω. Μηχανικος της fiat ειπε φτου μην το ματιασω δεν εχει κατι και προτεινε οτι μπορουμε να ξεκινησουμε απο καπου οπως(αλλαζοντας καταλυτη μαζι με εξαγωγη) στα 1020€. Του απαντησα πως δεν προκειται να το κανω γιατι αυτη την στιγμη το αμαξι κοστιζει 1000€. Οποιαδηποτε βοηθεια θα ηταν χρησιμη.
                Επισης κατι που ξεχασα να αναφερω, για καποιο λογο καει τον αισθητηρα λαμδα και ακομα και καινουργιο να βαλω μετα απο 5-10 χιλιαδες χιλιομετρα τον καιει.

                Mε τα μπέκ κάνατε κάτι ? Εννοώ έξαγωγή τους για έλεγχο, μέτρημα, καθαρισμό ? Αν κατουράνε δικαιολογείται η αύξηση της κατανάλωσης και η καταστροφή του λάμδα από αυξημένες θερμοκρασίες.

                Αν σε μια τέτοια περίπτωση ο μηχανικός ( της πολύ αυξημημένης κατανάλωσης ) δεν ξεκινάει από τα μπέκ αλλά από πχ αλλαγή της πολλαπλής / καταλύτη, δεν είναι μηχανικός αλλά κουρέας. ( Δεν έχω τίποτα με το επάγγελμα του κουρέα, αλλά θέλω να δείξω την απόσταση που χωρίζει τον μηχανικό από το δικό του επάγγελμα )

                Να ελέγξεις επίσης τα σωληνάκια της βενζίνης, ενδέχεται να υπάρχει από κάπου διαρροή που εξατμίζεται πριν φανεί με το μάτι. ( άρα κατανάλωση / μυρωδιά )

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  fiatakias last edited by

                  H μπαταρια ειναι 2 χρονων επισης το δυναμο εχει αλλαχτει.
                  Τωρα το θεμα καλωδιωσης(fiat) η εγκεφαλου δεν εχει ελεγχτει.
                  Τα μπεκ τα αλλαξα τον αυγουστο και ειναι και ρυθμιζμενα. Το εχω παει σε πολλους, του ενπς το μηχανημα λεει οτι οι αισθητηρες εχουν προβλημα και του αλλου οχι..
                  Αν δειτε και την ωρα του ποστ που εκανα ειναι πρωι γιατι ξυπνησα για να παω στο συνεργειο
                  Η απαντηση: το αμαξι δεν εχει τιποτα. Του λεω μυριζει, Μου λεει δεν βλεπω διαρροη καπου(το σηκωσε κιολας)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    alexeft last edited by

                    Αυτό που λέει ο κουάντρα παραπάνω. Αν έχει διαρροή κοντά στον κινητήρα μπορεί να μην είναι εμφανής.
                    Επίσης, όταν είναι ζεστό παίρνει αμέσως μπρος ή ζορίζεται;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • T
                      trident1971 last edited by

                      Καλα τα λετε, αλλα ο φιλος απο πανω λεει οτι ειναι μετρημενα τα καυσαερια και τα βγαζει καλα.
                      Αμα ηταν σε φαση να δουλευει συνεχεια πλουσιο (πχ αισθ, θερμοκρασιας ή μπεκ που κατουρανε) δε θα φαινοταν στη μετρηση καυσαεριων το HC στο θεο? (και CO πιθανα, αλλα δεν ειμαι σιγουρος πρεπει να το ψαξω)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        alexeft last edited by

                        Και ο λάμδα που καίγεται;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          trident1971 last edited by

                          Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                          Και ο λάμδα που καίγεται;

                          Βρε δε λεω οχι, απλα προβληματιζομαι.
                          Τωρα τι σημαινει 'ο λ καιγεται'? Τον ψοφαει το πολυ καυσιμο ή εχει κανα ηλεκτρικο θεμα γενικο και πρεπει να κοιταξει καλωδιωση? Fuel trims θα ηταν επισης ενδιαφεροντα να ξερουμε.

                          Η λογικη 'χανει καυσιμο' επισης ειναι δυνατος λογος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            alexeft last edited by

                            Φοβάμαι ηλεκτρικό μέσα στον εγκέφαλο. Αν δώσεις έστω μια μικρή τάση στον λάμδα, καίγεται.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fiatakias last edited by

                              Ειναι το επομενο που θα τσεκαρω, θα παω να δω τα ηλεκτρικα +(εγκεφαλο)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                trident1971 last edited by

                                Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                                Φοβάμαι ηλεκτρικό μέσα στον εγκέφαλο. Αν δώσεις έστω μια μικρή τάση στον λάμδα, καίγεται.

                                Εξαρταται την υλοποιηση, μπορει να δινουν και 2-3 βολτ αντι για 0 στη γειωση και αντι για 0 μεχρι 1 πειμενουν να βγαλει 2 μεχρι 3 βολτ. Δε ξερω γιατι το κανουν αλλα γινεται.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alexeft last edited by

                                  Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                                  Φοβάμαι ηλεκτρικό μέσα στον εγκέφαλο. Αν δώσεις έστω μια μικρή τάση στον λάμδα, καίγεται.

                                  Εξαρταται την υλοποιηση, μπορει να δινουν και 2-3 βολτ αντι για 0 στη γειωση και αντι για 0 μεχρι 1 πειμενουν να βγαλει 2 μεχρι 3 βολτ. Δε ξερω γιατι το κανουν αλλα γινεται.

                                  Δεν λέω τι τάση βγάζει ο λάμδα μόνος του. Λέω ότι αν του δώσεις τάση πχ μετρώντας τον με ωμόμετρο, μπορεί και να τον κάψεις. Αν ο εγκέφαλος πχ έχει πρόβλημα και του δίνει καμιά τάση.......

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    ilias-a last edited by

                                    κοιταξε τα λαδια αν εχουν μυρωδια βενζινης.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alexeft last edited by

                                      Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                      κοιταξε τα λαδια αν εχουν μυρωδια βενζινης.

                                      Τα λάδια όμως μπορεί να έχουν μυρωδιά βενζίνης και σε άλλη περίπτωση, όπως αν κάνει μόνο μικροδρομολόγια, οπότε ο κινητήρας δουλεύει πάντα πλούσιος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • I
                                        ilias-a last edited by

                                        Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                                        κοιταξε τα λαδια αν εχουν μυρωδια βενζινης.

                                        Τα λάδια όμως μπορεί να έχουν μυρωδιά βενζίνης και σε άλλη περίπτωση, όπως αν κάνει μόνο μικροδρομολόγια, οπότε ο κινητήρας δουλεύει πάντα πλούσιος.

                                        σιγουρα, αλλα ας ξεκινησουμε απο καπου ευκολα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alexeft last edited by

                                          Βραδύκαυστο φυτίλι έχω γίνει. Μήπως είναι κολλημένος ανοιχτός κανένας θερμοστάτης και δεν έχεις όργανο θερμοκρασίας;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            alexeft last edited by

                                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                            Να ελέγξεις επίσης τα σωληνάκια της βενζίνης, ενδέχεται να υπάρχει από κάπου διαρροή που εξατμίζεται πριν φανεί με το μάτι. ( άρα κατανάλωση / μυρωδιά )

                                            Το απο πάνω.Εχει μια ένωση στο μπλε σωληνακι που χαλαει και χανει βενζίνη.Ειναι στον χωρο της μηχανής στην αριστερή πλευρά της αν δεν κάνω λάθος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr