-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Με 2 λόγια, ακόμα και τη φουλ λίστα του εξοπλισμού να έχει ένα άλλο απλό μικρομεσαίο/crossover απλά δεν συγκρίνεται.Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
Τωρα πως η εκδοση teckna του qq με καλύτερους χώρους, καλυτερο εξοπλισμο , με το α3 θες 40Κ για να εχεις τον εξοπλισμο του teckna, με πολυ καλυτερο γρηγορότερο και οικονομικοτερο κινητήρα ντίζελ, ειναι απείρως πιο αξιοπιςτο, με φθηνότερα Σερβις και ανταλλακτικά, δν συγκρίνεται με το Audi , οχι αν ειναι καλυτερο ή κοντα αλλα απλα δεν συγκρίνεται! τι να πω ο καθένας μπορει να πιστεύει οτι θελει.
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
25 χηνάρια για το αμπίσιον;ΓΙΑΤΙ;
Έλα ντε! 25.500 εχει η εκδοςη με απόσυρση και αλλα 1.200 τα xenon! Προφανώς εκπτωση στην εκπτωση και δώρο και τα xenon με κοστολογιο 1200 φράγκα! Άρχισε και η Audi τα οσο οσο? κομματάκι δύσκολο μου φαίνεται....
-
Αύριο θα πεταχτώ από περιέργεια να πάρω προσφορά για τα A class-style/urban
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Τωρα πως η εκδοση teckna του qq με καλύτερους χώρους, καλυτερο εξοπλισμο , με το α3 θες 40Κ για να εχεις τον εξοπλισμο του teckna, με πολυ καλυτερο γρηγορότερο και οικονομικοτερο κινητήρα ντίζελ, ειναι απείρως πιο αξιοπιςτο, με φθηνότερα Σερβις και ανταλλακτικά, δν συγκρίνεται με το Audi , οχι αν ειναι καλυτερο ή κοντα αλλα απλα δεν συγκρίνεται! τι να πω ο καθένας μπορει να πιστεύει οτι θελει.
Όσο πιστεύεις ότι το αμάξι το χαρακτηρίζει ο εξοπλισμός του, φυσικά και δεν πρόκειται να το καταλάβεις. Όταν η βάση πάνω στην οποία καλούνται να μπουν όλα τα έξτρα είναι καλύτερη/ποιοτικότερη/πιο προσεγμένη στη λεπτομέρεια από κάποια άλλη ενός πιο απλού (και φυσικά φθηνότερου) αυτοκινήτου το τελικό αποτέλεσμα είναι φυσικά κάτι καλύτερο από το άλλο, ακόμα και αν το τελευταίο φοράει εξοπλισμό που κοστολογείται όσο το μισό αμάξι.
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Τωρα πως η εκδοση teckna του qq με καλύτερους χώρους, καλυτερο εξοπλισμο , με το α3 θες 40Κ για να εχεις τον εξοπλισμο του teckna, με πολυ καλυτερο γρηγορότερο και οικονομικοτερο κινητήρα ντίζελ, ειναι απείρως πιο αξιοπιςτο, με φθηνότερα Σερβις και ανταλλακτικά, δν συγκρίνεται με το Audi , οχι αν ειναι καλυτερο ή κοντα αλλα απλα δεν συγκρίνεται! τι να πω ο καθένας μπορει να πιστεύει οτι θελει.
Όσο πιστεύεις ότι το αμάξι το χαρακτηρίζει ο εξοπλισμός του, φυσικά και δεν πρόκειται να το καταλάβεις. Όταν η βάση πάνω στην οποία καλούνται να μπουν όλα τα έξτρα είναι καλύτερη/ποιοτικότερη/πιο προσεγμένη στη λεπτομέρεια από κάποια άλλη ενός πιο απλού (και φυσικά φθηνότερου) αυτοκινήτου το τελικό αποτέλεσμα είναι φυσικά κάτι καλύτερο από το άλλο, ακόμα και αν το τελευταίο φοράει εξοπλισμό που κοστολογείται όσο το μισό αμάξι.
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
Καλά τα λες, στην προκειμένη περίπτωση όμως δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα, διότι οι γερμανοί υπερκοστολογούν τα έξτρα και ήταν έτσι εξ απ ανέκαθεν. Τα δύο αυτοκίνητα δεν έχουν τεράστια διαφορά στην τιμή εκκίνησης, εξήγησε μου όμως γιατί με 6 χιλιάρικα παραπάνω παίρνεις ένα κάρο πράγματα στο QQ, ενώ στο audi με 6 πέρνεις Gps, xenon και καμιά ζάντα τις προκοπής.
-
Ο χρήστης jackdaniels έγραψε:
Τωρα πως η εκδοση teckna του qq με καλύτερους χώρους, καλυτερο εξοπλισμο , με το α3 θες 40Κ για να εχεις τον εξοπλισμο του teckna, με πολυ καλυτερο γρηγορότερο και οικονομικοτερο κινητήρα ντίζελ, ειναι απείρως πιο αξιοπιςτο, με φθηνότερα Σερβις και ανταλλακτικά, δν συγκρίνεται με το Audi , οχι αν ειναι καλυτερο ή κοντα αλλα απλα δεν συγκρίνεται! τι να πω ο καθένας μπορει να πιστεύει οτι θελει.
Όσο πιστεύεις ότι το αμάξι το χαρακτηρίζει ο εξοπλισμός του, φυσικά και δεν πρόκειται να το καταλάβεις. Όταν η βάση πάνω στην οποία καλούνται να μπουν όλα τα έξτρα είναι καλύτερη/ποιοτικότερη/πιο προσεγμένη στη λεπτομέρεια από κάποια άλλη ενός πιο απλού (και φυσικά φθηνότερου) αυτοκινήτου το τελικό αποτέλεσμα είναι φυσικά κάτι καλύτερο από το άλλο, ακόμα και αν το τελευταίο φοράει εξοπλισμό που κοστολογείται όσο το μισό αμάξι.
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
Καλά τα λες, στην προκειμένη περίπτωση όμως δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα, διότι οι γερμανοί υπερκοστολογούν τα έξτρα και ήταν έτσι εξ απ ανέκαθεν. Τα δύο αυτοκίνητα δεν έχουν τεράστια διαφορά στην τιμή εκκίνησης, εξήγησε μου όμως γιατί με 6 χιλιάρικα παραπάνω παίρνεις ένα κάρο πράγματα στο QQ, ενώ στο audi με 6 πέρνεις Gps, xenon και καμιά ζάντα τις προκοπής.
Και πέρα απο αυτα γιατι στην ζυγαριά δεν βάζουμε και τον κινητήρα? απο την μια έναν απο τους καλύτερους 1.6 ντίζελ και απο την αλλη ενας που απλα διεκπεραιώνει την δουλεια. Μιλάμε για προςεγμενες λεπτομέρειες αλλα αφήνουμε τα βασικά στην άκρη.
Ειναι γνωστό οτι οι 3 μεγάλες γερμανικές μάρκες υπερκοστολογουν ολα τα εξτρα τους και το κανουν γιατι απευθύνονται σε κοινό που μπορει να τα πληρώσει και να θυσιάσει μερικά χιλιαρικα παραπάνω για να πάρει όλο το πακετο που κουβαλούν τα βαριά ονόματα τους. -
Ξαναλέω, ΔΕΝ κάνουν τα έξτρα το αμάξι. Αν θες κάτι premium, τέτοιο είναι ακόμα και γυμνό ένα Α3, ή σειρά 1, ή μια Α. Σε αντίθεση με ένα οποιοδήποτε άλλο που το έχεις φορτώσει με ένα σκασμό εξοπλισμό. Ακόμα και ακριβότερο να βγει, premium δεν θα γίνει.
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Και πέρα απο αυτα γιατι στην ζυγαριά δεν βάζουμε και τον κινητήρα? απο την μια έναν απο τους καλύτερους 1.6 ντίζελ και απο την αλλη ενας που απλα διεκπεραιώνει την δουλεια.
Πέρα από τις μετρήσεις με τα απόλυτα νούμερα, στην καθημερινή ζωή το ίδιο αποτέλεσμα θα έχουν και οι 2 κινητήρες. Γιατί αν θες κάτι γρήγορο δεν θα πας στο diesel. Diesel παίρνεις γιατί θες οικονομία. Και όταν το οδηγείς οικονομικά δεν έχει καμία διαφορά.
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
-
Just for the record κι επειδή έγιναν σχόλια περί ποιότητας κύλισης κλπ, πριν λίγο αντάλλαξα τα παρακάτω sms με άνθρωπο που έχει την προηγούμενη116i και το προηγούμενο QQ η μητέρα του.
-Ρε'συ η ποιότητα κύλισης στο QQ είναι χειρότερη του Bmw?
--Όχι...! Καλύτερη μη σου πω!Αυτό είναι σχόλιο από άνθρωπο που έχει και μία Ε36 στην οικογένεια!
-
Και μια 116 και ενα QQ.
Sent from Corsair's brick
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Ξαναλέω, ΔΕΝ κάνουν τα έξτρα το αμάξι. Αν θες κάτι premium, τέτοιο είναι ακόμα και γυμνό ένα Α3, ή σειρά 1, ή μια Α. Σε αντίθεση με ένα οποιοδήποτε άλλο που το έχεις φορτώσει με ένα σκασμό εξοπλισμό. Ακόμα και ακριβότερο να βγει, premium δεν θα γίνει.Και πέρα απο αυτα γιατι στην ζυγαριά δεν βάζουμε και τον κινητήρα? απο την μια έναν απο τους καλύτερους 1.6 ντίζελ και απο την αλλη ενας που απλα διεκπεραιώνει την δουλεια.
Πέρα από τις μετρήσεις με τα απόλυτα νούμερα, στην καθημερινή ζωή το ίδιο αποτέλεσμα θα έχουν και οι 2 κινητήρες. Γιατί αν θες κάτι γρήγορο δεν θα πας στο diesel. Diesel παίρνεις γιατί θες οικονομία. Και όταν το οδηγείς οικονομικά δεν έχει καμία διαφορά.
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
Mark είσαι ή ήσουν ποτέ ιδιοκτήτης κάποιου απ'τα Α3, 1 ή Α? Πιστέυω τα έχεις υπερεκτειμήση φίλε. Μπορώ να σου μιλάω για ώρες για την έλλειψη ποιότητας στο εσωτερικό των Ε46, την τραγική πρώτη έκδοση τις Α class και τις τραγικότερες σε ποιότητα R170 & R171. @ρχίδια premium δλδ!
-
πολλάκις έχω προτεινει στο παρελθόν να μπει όριο ηλικιας για εγγραφή, αλλά ποιος με ακούει...
-
Ο χρήστης jackdaniels έγραψε:
Just for the record κι επειδή έγιναν σχόλια περί ποιότητας κύλισης κλπ, πριν λίγο αντάλλαξα τα παρακάτω sms με άνθρωπο που έχει την προηγούμενη116i και το προηγούμενο QQ η μητέρα του.-Ρε'συ η ποιότητα κύλισης στο QQ είναι χειρότερη του Bmw?
--Όχι...! Καλύτερη μη σου πω!Αυτό είναι σχόλιο από άνθρωπο που έχει και μία Ε36 στην οικογένεια!
Μην τα γραφείς καλυτερα.
Εκτιθεσαι
Πάτε αγοραστε το κινητό περίπτερο , γεμηστε το και με κουβαδακια και άντε σε καμια παραλία όσο προλαβαινετε. Ξέρεις, σε αυτές που δήθεν με ενα πολιτικο αυτοκίνητο δεν μπορείς να πας ενω με το qq πετάς....
-
@jackdaniels
όχι δεν ήμουν, αλλά έχω δει από 3 γνωστούς πως είναι. Όλα αυτά που μου αναφέρεις είναι άσχετα. Νομίζω πως η συζήτηση είναι για τα τωρινά μοντέλα. Και μιλάω για το Α3 που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στο οποίο έτυχε να μπω ως συνεπιβάτης όταν το έκανε ένας φίλος μου test drive. Και για να είμαι ειλικρινής, είχα πάει με πολύ αρνητική διάθεση. Του έλεγα πως δεν αξίζει το Α3 τα 25 χιλιάρικα, πως ο κινητήρας είναι χάλια, καλύτερα να πάρει το αντίστοιχο Golf και να γλυτώσει λίγα χρήματα κλπ. Και όταν μπήκα μέσα μου άλλαξε εντελώς γνώμη. Ακόμα και ο κινητήρας που περίμενα πως δεν θα πηγαίνει μία, έτσι όπως ήταν με 3 άτομα μου φάνηκε πως τράβαγε πάρα πολύ ωραία.
Όπως και να έχει, άσχετα αν έχω υπερεκτιμήσει ή όχι, υπάρχει διαφορά σε ένα αμάξι τύπου QQ και ενός πιο premium μικρομεσαίου. Και αυτό είναι που πληρώνεις. Αν σε ενδιαφέρει αυτό, εννοείται πως δεν σου κάνει οτιδήποτε άλλο. Αν όχι, μια χαρά θα σου κάνει τη δουλειά σου και το άλλο. Το να προσπαθείς να πείσεις όμως πως μπορεί να συγκριθεί με ένα premium επειδή έχει εξοπλισμό, είναι στην καλύτερη περίπτωση ανόητο. -
Δεν εχω μπει σε 116 πρωτης γενιας αλλα στο QQ μκ1 η κύλιση εχει μια σχετικη τραχυτητα. Βεβαια το συγκρίνω με Octavia που ηταν μαγικο χαλί.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Πάτε αγοραστε το κινητό περίπτερο , γεμηστε το και με κουβαδακια και άντε σε καμια παραλία όσο προλαβαινετε. Ξέρεις, σε αυτές που δήθεν με ενα πολιτικο αυτοκίνητο δεν μπορείς να πας ενω με το qq πετάς....
Είναι ανάγκη να είσαι τόσο ειρωνικός και κακός? Γιατί τα βάζεις με αυτούς που στην Ελλάδα (με τους σκατόδρομους, και που ήδη είναι πλημμυρισμένη από QQ) το προτιμούν και δεν τα βάζεις με την Nissan που ουσιαστικά αντικατέστησε τα αλμερα-πριμερα με το qq...?
Και στη τελική μιλάμε για αμάξια ως 30.000, μόνο να χρησιμοποιεί κανείς τη λέξη premium για αυτό το εύρος χρημάτων είναι τουλάχιστον βλακώδες...
-
Ο χρήστης alatar έγραψε:
Πάτε αγοραστε το κινητό περίπτερο , γεμηστε το και με κουβαδακια και άντε σε καμια παραλία όσο προλαβαινετε. Ξέρεις, σε αυτές που δήθεν με ενα πολιτικο αυτοκίνητο δεν μπορείς να πας ενω με το qq πετάς....
Είναι ανάγκη να είσαι τόσο ειρωνικός και κακός? Γιατί τα βάζεις με αυτούς που στην Ελλάδα (με τους σκατόδρομους, και που ήδη είναι πλημμυρισμένη από QQ) το προτιμούν και δεν τα βάζεις με την Nissan που ουσιαστικά αντικατέστησε τα αλμερα-πριμερα με το qq...?
οι σκατοδρομοι στην ελλαδα δεν εχουν να κανουν καμια σχεση με το QQ. οτι εχει δηλαδη μπαλονι αντι για λαστιχο ειναι ιδανικο για ελλαδα? να παρουμε τρακτερ αν ειναι.
οτι θα γεμιζε η ελλαδα ηταν ηλιου φαεινότερο μιας και περικλεινόμαστε απο χιλιαδες για να μην πω εκατομμυρια ψώνια και υπεροπτες ( βαλε μεσα ολα τα suv για να εισαι μεσα)
κακία δεν εχω καμία απλα βαρεθηκα / κουραστηκα / σιχάθηκα να ακουω να λενε οι δηθεν εξυπνοι ελληνες : να εγω αγορασα SUV για να μπορω να πηγαινω και εκτος δρομου.
ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ;;;;;
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Just for the record κι επειδή έγιναν σχόλια περί ποιότητας κύλισης κλπ, πριν λίγο αντάλλαξα τα παρακάτω sms με άνθρωπο που έχει την προηγούμενη116i και το προηγούμενο QQ η μητέρα του.
-Ρε'συ η ποιότητα κύλισης στο QQ είναι χειρότερη του Bmw?
--Όχι...! Καλύτερη μη σου πω!Αυτό είναι σχόλιο από άνθρωπο που έχει και μία Ε36 στην οικογένεια!
Μην τα γραφείς καλυτερα.
Εκτιθεσαι
Πάτε αγοραστε το κινητό περίπτερο , γεμηστε το και με κουβαδακια και άντε σε καμια παραλία όσο προλαβαινετε. Ξέρεις, σε αυτές που δήθεν με ενα πολιτικο αυτοκίνητο δεν μπορείς να πας ενω με το qq πετάς....
Τροφή για σκέψη σας δίνω παιδιά. Τώρα βέβαια σε φόρουμ με ελληναράδες που έχουν θεοποιήσει τα κατσαρόλια που τους πασάρουν οι γερμανοί για premium επειδή θέλουν να λένε ότι έχουν bmw δεν έπρεπε να περιμένω άλλες αντιδράσεις.
Το να προσπαθείς να πείσεις όμως πως μπορεί να συγκριθεί με ένα premium επειδή έχει εξοπλισμό, είναι στην καλύτερη περίπτωση ανόητο.
Το συγκρίνω σε όλους τους τομεύς ανοιχτά κι όχι μόνο στα έξτρα. Δεν είχα ποτέ audi και ίσως να είναι τίμια επιλογή το Α3 άλλα να μου βγάζουν την bmw 1 και την A class premium όταν η 3άρες και c class καλά καλά δεν είναι, είναι κουφό! Ζεστή μέρα είχα αφήσει το e46 στον ήλιο 3-4 ώρες και πέσαν τα λάστιχα απ'τις πόρτες. Πάω στην αντιπροσωπεία και μου λένε 200 ευρώ το λάστιχο, πλέρωνε μαλάκα premium 2 χρονών
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
κακία δεν εχω καμία απλα βαρεθηκα / κουραστηκα / σιχάθηκα να ακουω να λενε οι δηθεν εξυπνοι ελληνες : να εγω αγορασα SUV για να μπορω να πηγαινω και εκτος δρομου.
ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ;;;;;
Μην τσιτώνεις όμως τόσο γιατί υπάρχουν πολύ χειρότερα πραγματα από το να παίρνεις suv και να χαίρεσαι...Φαντάζομαι όταν οι έλληνες αγόραζαν μετα μανίας cayenne τι έκανες? Ήθελες να τους σκοτώσεις όλους?? Ή επειδή είναι premium έλεγες δε πειράζει καλοτάξιδο ακόμα κι αν δεν έχετε να το πληρώσετε κι αύριο θα σας το πάρει η τράπεζα its ok πόρσε πήρες τι κι αν χρωστάς έχεις αμαξάρα..
Συμφωνώ οτι δεν παίρνουν μόνο όσοι χρειάζονται, κάποιοι χρειάζονται, από την άλλη όμως αν αρχίσουμε για τα πόσα καταναλωτικά αγαθά παίρνουν οι Ελληνες και δεν χρειάζονται ή απλα τα παίρνουν για τους λαθος λόγους δε μας φτάνουν άλλες 200ες σελίδες...
Σου ξαναλέω, η nissan το προκάλεσε αυτό με την τεράστια επιτυχία του 1ου qq, το marketing και φυσικά το οτι βγαίνουν σε πόσες εκδόσεις 4wd,2wd,1.6,1.2,1.5,diesel,petrol κλπ...
Παράδειγμα θεωρώ κάποιον που παίρνει το νεο iphone δίνοντας όλο τον μισθο του, πολύ πιο κουτό απο κάποιον οικογενειάρχη που παίρνει έστω και το 1,2 qq λόγω μπάτζετ, επειδη βολέυει και την γυναίκα του περισσότερο από ένα χαμηλό ή χατς και επειδή 52 Σ-Κ το χρόνο πάει καπου με φέρυ φορτωμένος και δε θέλει να βρισκει ο προφυλακτήρας του στα ανέβα κατέβα μιας και οι λιμενικοι υπάλληλοι είναι φίδια και δε στρώνουν ούτε το σχοινενιο. Όχι?
-
παρουσιαζεις το προφιλ του ψωνιου. καλα το πας.
-
Αν πηγαίνεις 52ΣΚ το χρόνο κάπου με φέρρυ, τότε είσαι πολύ άπλας.
Νissan Qashqai J11 [2014-__]