-
Γεια σας
Αγορασα ενα Opel Corsa 1.3 diesel, 2009 μοντελο με 50.000 χλμ και εχω το εξης προβλημα που δεν μου το εχει βρει το συνεργειο . ΟΤαν ειμαι σταματημενος και βαζω πρωτη ταχυτητα, ξεκιναω το αυτοκινητο και οταν αφηνω τον συμπλεκτη ακουγεται ενα κρακ στιγμιαιο (καπου κοντα στην μηχανη) και συνεχιζοντας στην 2α ή στην 3η δεν ακουγεται τιποτα. Το προβλημα αυτο παρουσιαστηκε μονο κατα την εκκινηση με την πρωτη ταχυτητα και ποτε σε κατεβασμα ταχυτητων. Οταν ξεκινουσα το αμαξι και αφηνα υπερβολικα απαλα τον συμπλεκτη δεν το εκανε ή το εκανε σε πολυ μικρο βαθμο. Το περιεργο ειναι οτι οταν το οδηγουσα το αυτοκινητο σε μικρες αποστασεις δεν μου ακουστηκε ποτε κατι τετοιο μονο καποιες φορες καπιο μικρο τριξιμο και αυτο παρατηρηθηκε ηστερα απο ταξιδι 45 λεπτων. Σημερα μου ξανακουστηκε το ιδιο και σε καποιες περιπτωσεις οποτε εβαζα 2α. Υποψην οτι ο συμπλεκτης και μαλακος ειναι και οι ταχυτητες αλλαζουν πολυ απαλα
Με προβληματιζει οτι δεν το κανει παντα αλλα καποιες φορες και το παρατηρησα υστερα απο μικρα ταξιδια, αλλα ο ηχος ειναι δυνατος και στιγμαιος κατι που δεν μπορω να εμελησω. Τα συνεργεια μου λενε φερε το αμαξι οταν σου κανει τον θορυβο.
Καποια βοηθεια?
-
Γεια σας
Αγορασα ενα Opel Corsa 1.3 diesel, 2009 μοντελο με 50.000 χλμ και εχω το εξης προβλημα που δεν μου το εχει βρει το συνεργειο . ΟΤαν ειμαι σταματημενος και βαζω πρωτη ταχυτητα, ξεκιναω το αυτοκινητο και οταν αφηνω τον συμπλεκτη ακουγεται ενα κρακ στιγμιαιο (καπου κοντα στην μηχανη) και συνεχιζοντας στην 2α ή στην 3η δεν ακουγεται τιποτα. Το προβλημα αυτο παρουσιαστηκε μονο κατα την εκκινηση με την πρωτη ταχυτητα και ποτε σε κατεβασμα ταχυτητων. Οταν ξεκινουσα το αμαξι και αφηνα υπερβολικα απαλα τον συμπλεκτη δεν το εκανε ή το εκανε σε πολυ μικρο βαθμο. Το περιεργο ειναι οτι οταν το οδηγουσα το αυτοκινητο σε μικρες αποστασεις δεν μου ακουστηκε ποτε κατι τετοιο μονο καποιες φορες καπιο μικρο τριξιμο και αυτο παρατηρηθηκε ηστερα απο ταξιδι 45 λεπτων. Σημερα μου ξανακουστηκε το ιδιο και σε καποιες περιπτωσεις οποτε εβαζα 2α. Υποψην οτι ο συμπλεκτης και μαλακος ειναι και οι ταχυτητες αλλαζουν πολυ απαλα
Με προβληματιζει οτι δεν το κανει παντα αλλα καποιες φορες και το παρατηρησα υστερα απο μικρα ταξιδια, αλλα ο ηχος ειναι δυνατος και στιγμαιος κατι που δεν μπορω να εμελησω. Τα συνεργεια μου λενε φερε το αμαξι οταν σου κανει τον θορυβο.
Καποια βοηθεια?
-
Γεια σας
Αγορασα ενα Opel Corsa 1.3 diesel, 2009 μοντελο με 50.000 χλμ και εχω το εξης προβλημα που δεν μου το εχει βρει το συνεργειο . ΟΤαν ειμαι σταματημενος και βαζω πρωτη ταχυτητα, ξεκιναω το αυτοκινητο και οταν αφηνω τον συμπλεκτη ακουγεται ενα κρακ στιγμιαιο (καπου κοντα στην μηχανη) και συνεχιζοντας στην 2α ή στην 3η δεν ακουγεται τιποτα. Το προβλημα αυτο παρουσιαστηκε μονο κατα την εκκινηση με την πρωτη ταχυτητα και ποτε σε κατεβασμα ταχυτητων. Οταν ξεκινουσα το αμαξι και αφηνα υπερβολικα απαλα τον συμπλεκτη δεν το εκανε ή το εκανε σε πολυ μικρο βαθμο. Το περιεργο ειναι οτι οταν το οδηγουσα το αυτοκινητο σε μικρες αποστασεις δεν μου ακουστηκε ποτε κατι τετοιο μονο καποιες φορες καπιο μικρο τριξιμο και αυτο παρατηρηθηκε ηστερα απο ταξιδι 45 λεπτων. Σημερα μου ξανακουστηκε το ιδιο και σε καποιες περιπτωσεις οποτε εβαζα 2α. Υποψην οτι ο συμπλεκτης και μαλακος ειναι και οι ταχυτητες αλλαζουν πολυ απαλα
Με προβληματιζει οτι δεν το κανει παντα αλλα καποιες φορες και το παρατηρησα υστερα απο μικρα ταξιδια, αλλα ο ηχος ειναι δυνατος και στιγμαιος κατι που δεν μπορω να εμελησω. Τα συνεργεια μου λενε φερε το αμαξι οταν σου κανει τον θορυβο.
Καποια βοηθεια?
-
Καποια βαση μηχανης, καποιο συνεμπλοκ, ημιαξονια… γενικα θελει εκτενη ελεγχο απο κατω με λοστο για ελεγχο τζογων.
-
βολαν διπλης μαζας!πικρα..πανακριβο
-
Αν και δεν καταλαβαινω τι ακριβως ειναι ολα αυτα, αν ειναι κατι απο αυτα ειναι ακριβη ζημια?
-
giannisae τι ειναι το βολαν διπλης μαζας? ειναι σιγουρα αυτο? ποσο ακριβο ειναι?
Να προσθεσω κατι. Στο ρελαντι δεν ακουγεται κανενας θουροβος και οταν το οδηγαω σε εθνικη με 4η ή 5η ποτε δεν ακουγεται. Επισης δεν ακουγεται αν το αμαξι ειναι σταματημενο πατησω συμπλεκτη και βαλω ταχυτητα και μετα βαλω νεκρα χωρις να το κινησω.
Ειδα καποια βιντεακια με προβληματα βολαν διπλης μαζας και ο θορυβος τους ακουγοταν στο ρελαντι.Ο ηχος ακουγεται στιγμιαια σαν ενα κρακ στην πρωτη ταχυτητα, την στιγμη που κανω αποσυπμπλεξη
-
Ένα 1000ικο θέλει αυτό για συμπλέκτη;;;;
Έρε οικονομία!!!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Ένα 1000ικο θέλει αυτό για συμπλέκτη;;;;Έρε οικονομία!!!
Τι εννοεις?
-
Ο χρήστης anodynos έγραψε:
Ένα 1000ικο θέλει αυτό για συμπλέκτη;;;;
Έρε οικονομία!!!
Τι εννοεις?
Διάβασα ότι μερικοί κατασκευαστές βάζουν σφόνδυλο διπλής μάζας σε ντίζελ επειδή ο κινητήρας είναι υψηλής συμπίεσης και δεν δουλεύει ομαλά, οπότε κοπανάει (και τελικά χαλάει;) το κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτό σημαίνει ότι με κάθε αλλαγή συμπλέκτη θέλει αλλαγή και ο σφόνδυλος που είναι πανάκριβος, οπότε αντί για ~250€ πους θα χρειάζονταν για αλλαγή συμπλέκτη στο βενζινοκίνητο, το ντίζελ θέλει ~1000€.
Από τη διαφορά κατανάλωσης μεταξύ των δύο (μέσες τιμές spritmonitor) και τρέχουσες τιμές καυσίμων, χρειάζονται ~15000χλμ για να αποσβεστεί μόνο η διαφορά σε κάθε αλλαγή συμπλέκτη. Αν κυκλοφορεί κανένας στην πόλη......καταλαβαίνεις τι γίνεται.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Ένα 1000ικο θέλει αυτό για συμπλέκτη;;;;
Έρε οικονομία!!!
Τι εννοεις?
Διάβασα ότι μερικοί κατασκευαστές βάζουν σφόνδυλο διπλής μάζας σε ντίζελ επειδή ο κινητήρας είναι υψηλής συμπίεσης και δεν δουλεύει ομαλά, οπότε κοπανάει (και τελικά χαλάει;) το κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτό σημαίνει ότι με κάθε αλλαγή συμπλέκτη θέλει αλλαγή και ο σφόνδυλος που είναι πανάκριβος, οπότε αντί για ~250€ πους θα χρειάζονταν για αλλαγή συμπλέκτη στο βενζινοκίνητο, το ντίζελ θέλει ~1000€.
Από τη διαφορά κατανάλωσης μεταξύ των δύο (μέσες τιμές spritmonitor) και τρέχουσες τιμές καυσίμων, χρειάζονται ~15000χλμ για να αποσβεστεί μόνο η διαφορά σε κάθε αλλαγή συμπλέκτη. Αν κυκλοφορεί κανένας στην πόλη......καταλαβαίνεις τι γίνεται.
Ο θορυβος που ακουω δηλαδη προερχεται απο αυτο?
-
Αυτό δε μπορώ να το ξέρω φίλε μου, δυστυχώς. Θα μπορούσε να είναι πάντως.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Αυτό δε μπορώ να το ξέρω φίλε μου, δυστυχώς. Θα μπορούσε να είναι πάντως.o σφονδυλος που αναφερεις ειναι το βολαν διπλης μαζας που ειπε και ο φιλος πιο πανω?
-
Ο χρήστης anodynos έγραψε:
Αυτό δε μπορώ να το ξέρω φίλε μου, δυστυχώς. Θα μπορούσε να είναι πάντως.
o σφονδυλος που αναφερεις ειναι το βολαν διπλης μαζας που ειπε και ο φιλος πιο πανω?
Ναι. Σφόνδυλος και βολάν είναι το ίδιο και το αυτό. Στα αγγλικά double mass flywheel.
-
Αν έχεις το 6αρι σασμάν...για δίσκο-βολάν πας κοντά στα 1000€ όπως γράφουν τα παιδιά από πάνω...εάν έχεις το 5αρι σασμάν με τα 75 άλογα τότε κατά πάσα πιθανότατα πας για 200€-250€ για αλλαγή δίσκου μαζί με την εργασία...
Έχω το Grande Punto (που είναι το ίδιο με το Corsa στα μηχανικά μέρη) με 75 άλογα και έχω αλλάξει δίσκο και είναι πολύ φθηνός...τώρα στα 6ταχυτα 90 ps ξεφεύγει το πράγμα....
-
Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
Αν έχεις το 6αρι σασμάν...για δίσκο-βολάν πας κοντά στα 1000€ όπως γράφουν τα παιδιά από πάνω...εάν έχεις το 5αρι σασμάν με τα 75 άλογα τότε κατά πάσα πιθανότατα πας για 200€-250€ για αλλαγή δίσκου μαζί με την εργασία...Έχω το Grande Punto (που είναι το ίδιο με το Corsa στα μηχανικά μέρη) με 75 άλογα και έχω αλλάξει δίσκο και είναι πολύ φθηνός...τώρα στα 6ταχυτα 90 ps ξεφεύγει το πράγμα....
Ειναι με 75 αλογα και 5 ταχυτητες. Το θεμα ειναι αν πραγματι το προβλημα ο δισκος. Γιατι ακουω για δισκο, 2πλο βολαν, σασμαν και εχω μπερδευτει (δεν ειμαι και ο πιο σχετικος). Το θεμα ειναι οτι πηρα το αμαξι μεχταχειρισμενο πολυ προσφατα απο ιδιωτη και αυτο με νευριαζει
-
βολαν διπλης μαζας...ειναι ενα κυκλικο αντικειμενο οπου δενει επανω του το δισκο πλατο...στα καινουργια πλεον αμαξια και περισσοτερο στα πετρελαια λογο κραδασμων της καυσης πετρελαιου που προκαλουν καταστροφη στο σασμαν αλλα πολλους κραδασμους στο αμαξι ,εφταιαξαν βολαν που ειναι να φανταστεις 2 cd με ελατηρια...ξεκιναει το ενα και μετα ακολουθει το αλλο με τα ελατηρια ωστε να ειναι ''μαλακο''...σηνυθως χτυπαει στο ρελαντι το βολαν τωρα οπως και να εχει δυστηχως θα κατεβασεις το σασμαν να κανεις τους καταλληλους ελεγχους σε κιβωτιο , δισκο αλλα και βολαν!!με λιγο ψαξιμο ισως βρεις απλο βολαν αν ειναι αυτο το προβλημα φυσικα και καταργησης το διπλης μαζας....μακαρι να εχεις κατι απλο ομως!
-
http://www.mister-auto.gr/el/set-sumpl- ... _g479.html
Αυτά εδώ φοράει το Corsa σου..και δεν είναι διπλής μάζας....τώρα ποιο είναι το πρόβλημα στο αυτοκίνητο σου πρέπει η να βρεις κανένα σωστό μηχανικό που θα έχει όρεξη να ασχοληθεί για το βρει...ή να πέσεις σε κάποιον που το έχει ξανασυναντήσει...κοίταξες σε κανένα forum του εξωτερικού μήπως υπάρχει κάτι...???
-
Οκ παντως το δικο μου δεν εχει προβλημα στο ρελαντι, μονο κατα την εκκινηση οταν αφηνω τον συμπλεκτη εχοντας την 1η οπου καποιες φορες το κανει και αλλες οχι. Ακουγεται μονο ενα κρακ το τελειωμα που αφηνω τον συμπλεκτη
Που ειναι καλυτερα να το ψαξω να μου πουν τι ακριβως συμβαινει, σε απλο συνεργειο ή εξουδιοτημενο?
-
Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
http://www.mister-auto.gr/el/set-sumpl-kte/opel-corsa-d-1-3-cdti-75bhp_v19725_g479.htmlΑυτά εδώ φοράει το Corsa σου..και δεν είναι διπλής μάζας....τώρα ποιο είναι το πρόβλημα στο αυτοκίνητο σου πρέπει η να βρεις κανένα σωστό μηχανικό που θα έχει όρεξη να ασχοληθεί για το βρει...ή να πέσεις σε κάποιον που το έχει ξανασυναντήσει...κοίταξες σε κανένα forum του εξωτερικού μήπως υπάρχει κάτι...???
Μενω στο εξωτερικο. Οχι δεν κοιταξα σε ξενο φορουμ
Χρησιμοποιω αυτο το σαιτ οπου βαζεις τις πινακιδες σου ειτε επιλεγεις το μοντελο σου και σου βγαζει τα ανταλλακτικα.
Θορυβος σε Opel Corsa 1.3 diesel. Βοηθεια?