Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Κατα μεγαλο ποσοστο ειναι το βολαν διπλης μαζας.... το αμαξι σιγουρα εχει μονο 50.000χλμ? Αν ηταν στην Ελλαδα θα σου ελεγα πως το λιγοτερο εχει 200.000χλμ ενα αμαξι 5 ετων.... και στο εξωτερικο μην περιμενεις να ειναι αγια παιδια.... δεν μπορεις να φανταστεις ποσα αμαξια ερχονται ελλαδα με αλλαγμενα χιλιομετρα... και το βιβλιο του σερβις δεν λεει τιποτα αν δεν υπαρχουν μαζι και οι αποδειξεις!
Το αμαξι εχει κοτσαδορο?
Στο αφημα του συμπλεκτη σε πια φαση το κανει σε σχεση με το ξεκινημα του αυτοκινητου?
....δηλαδη το κανει ακριβως οταν εχει πιασει 3-4 χλμ?
Αν το αφησεις με πρωτη στο ρελαντι να προχωραει και αρχισεις να παιζεις με το γκαζι προκαλοντας σκοτσαρισμα το κανει?Στα μηχανικα συνολα με συμπλεκτη διπλης μαζας μπορει να αλλαχτει ο δισκος 2-3 φορες χωρις να αλλαξουμε το πλατο (που μπορεις να το ξανα κουρδισεις) και το βολαν διπλης μαζας.... και σε συνδιασμο με το υδραυλικο ρουλεμαν γιαυτο βλεπεις οτι εχεις μαλακο πεταλ συμπλεκτη.
Στάλθηκε από το SM-T320 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κοιτα το αμαξι εκτος απο το book service εχει και το κτεο που γινεται καθε χρονο και καταγραφονται τα χιλιομετρα. Το αμαξι ηταν για 2 χρονια αμαξι test drive στην opel (αυτο ειναι το κακο) αρα δικαιολογουνται τα λιγα χιομετρα.
Το κανει οταν εχω αφησει τα 3/4 του συμπλεκτη την ωρα που κανει το πεταγμα/εκινηση το αυτοκινητο.
Οχι αν το αμαξι ειναι σε κινηση και και του βαλω πρωτη και συνεχισω την πορεια δεν το κανει
Οχι το αμαξι δεν εχει κοτσαδορο αλλα τι ρολο παιζει αυτο? Για το αν μετεφερε βαρος?
Σημερα πηγα σε ενα τοπικο συνεργειο. Μου ειπε πιθανον να ειναι το βολαν διπλης μαζας και αρα πρεπει να αλλαχτει και συμπλεκτης. Μου ειπε οτι προφανως ειναι στο πολυ αρχικο σταδιο για αυτο δεν το κανει συχνα και το κανει οταν το αμαξι ζεσταινεται και καλο ειναι να μην το φιαξω μεχρι να χαλαει για τα καλα. Μου ειπε οτι δεν προκεται να με αφησει στον δρομο και οτι και το δικο του το αμαξι εχει παρομοιο προβλημα εδω και ενα χρονο περιπου.
Αυριο παω στην Οpel για 1η αποψη απο θεμα διαγνωσης. Τι πρεπει να τους πω? Να λυσουν το βολαν και τον συμολεκτη για να το διαπιστωσουν ωστε να ειμαι 100% σιγουρος τι φταιει? Γιατι μονο για διαγνωση εχουν στανταρ ταριφα και δεν θελω να κανουν διαγνωση μονο οδηγωντας το και ακουγοντας τον ειχα αλλα και να λυσουν τα εξαρτηματα και να το διαπιστωσουν στα σιγουρα