Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πολλαπλασιαστης αυτοκινητου-απορια
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πολλαπλασιαστης αυτοκινητου-απορια
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    21
    3800
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      superman84 last edited by

      ρε μαγκες τις προαλλες εμεινα απο πολλαπλασιαστη(70000 χιλ,νισσαν αλμερα),εψαξα σε νετ,φορουμ κτλ και βρηκα παρα-πολλους να λενε οτι οφειλετε σε κακης ποιοτητας βενζινη,εντωμεταξυ και στην δικη μου περιπτωση το προβλημα εγινε μετα απο 2 ωρες που εβαλα 10 ευρω βενζινη απο οτι να ναι πρατηριο,(βιαζομουν-ειχε αναψει λαμπακι)
      η απορια μου ειναι:ισχυει αυτο???αφου ο πολλαπλασιαστης ειναι ανοικει στο ηλεκτρικο συστημα και πολλαπλασιαζει την ταση ωστε να δωσει σπινθηρα το μπουζι τι σχεση εχει με το κακης ποιοτητας καυσιμο??μηπως ειναι μυθος και απλα καιγονται απο φυσιολογικη φθορα???

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • S
        superman84 last edited by

        ρε μαγκες τις προαλλες εμεινα απο πολλαπλασιαστη(70000 χιλ,νισσαν αλμερα),εψαξα σε νετ,φορουμ κτλ και βρηκα παρα-πολλους να λενε οτι οφειλετε σε κακης ποιοτητας βενζινη,εντωμεταξυ και στην δικη μου περιπτωση το προβλημα εγινε μετα απο 2 ωρες που εβαλα 10 ευρω βενζινη απο οτι να ναι πρατηριο,(βιαζομουν-ειχε αναψει λαμπακι)
        η απορια μου ειναι:ισχυει αυτο???αφου ο πολλαπλασιαστης ειναι ανοικει στο ηλεκτρικο συστημα και πολλαπλασιαζει την ταση ωστε να δωσει σπινθηρα το μπουζι τι σχεση εχει με το κακης ποιοτητας καυσιμο??μηπως ειναι μυθος και απλα καιγονται απο φυσιολογικη φθορα???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          superman84 last edited by

          ρε μαγκες τις προαλλες εμεινα απο πολλαπλασιαστη(70000 χιλ,νισσαν αλμερα),εψαξα σε νετ,φορουμ κτλ και βρηκα παρα-πολλους να λενε οτι οφειλετε σε κακης ποιοτητας βενζινη,εντωμεταξυ και στην δικη μου περιπτωση το προβλημα εγινε μετα απο 2 ωρες που εβαλα 10 ευρω βενζινη απο οτι να ναι πρατηριο,(βιαζομουν-ειχε αναψει λαμπακι)
          η απορια μου ειναι:ισχυει αυτο???αφου ο πολλαπλασιαστης ειναι ανοικει στο ηλεκτρικο συστημα και πολλαπλασιαζει την ταση ωστε να δωσει σπινθηρα το μπουζι τι σχεση εχει με το κακης ποιοτητας καυσιμο??μηπως ειναι μυθος και απλα καιγονται απο φυσιολογικη φθορα???

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • N
            nonos last edited by

            Κατσε τωρα γιατι θα εμφανιστουνε 2 συγκεκριμενοι και θα σου πουνε οτι δε παιζει γιαπωνεζικο να εχει βγαλει πολλαπλασσιαστη....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ilias-a last edited by

              Ο χρήστης nonos έγραψε:
              Κατσε τωρα γιατι θα εμφανιστουνε 2 συγκεκριμενοι και θα σου πουνε οτι δε παιζει γιαπωνεζικο να εχει βγαλει πολλαπλασσιαστη....

              και τα γιαπωνεζικα βγαζουν, αλλα σε αυτο το αυτοκινητο νομιζω οτι ειναι γερμανικος

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • S
                superman84 last edited by

                ειναι σιγουρα σκληρα και ανθεκτικα τα γιαπωνεζικα αλλα το θεμα δεν ειναι αυτο,με 70000 στην πλατη μια χαρα ειναι για ενα πολ/στη απλα αν ξερει κανεις αν ισχυει αυτο με την βενζινη

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  thednick last edited by

                  Δεν έχει σχέση (ή δεν βρίσκω κάποια λογική σχέση).

                  Παρόλα αυτά εμένα και τις δύο φορές που κάηκε πολλαπλασιαστής κάηκε μετά απο (αναγκαστικό) ανεφοδιασμό σε συγκεκριμένο βενζινάδικο (το οποίο γενικά απέφευγα). Μετά από αυτό φυσικά δεν ξαναπάτησα.

                  Αλλά μάλλον απλά έτυχε. (Και δεν αναιρεί την πιθανότητα ο βενζινάς να είναι γκαντέμης )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης superman84 έγραψε:
                    ειναι σιγουρα σκληρα και ανθεκτικα τα γιαπωνεζικα αλλα το θεμα δεν ειναι αυτο,με 70000 στην πλατη μια χαρα ειναι για ενα πολ/στη απλα αν ξερει κανεις αν ισχυει αυτο με την βενζινη

                    Αναλώσιμο είναι ο πολλ/στης;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Oι πολλαπλασιαστές καίγονται από διαρροή της μόνωσης είτε μεταξύ των τυλιγμάτων πτωτεύοντος - δευτερεύοντος, είται από διαρροή του ρεύματος προς τη γή ( το σασσί ) ή από καταστροφή κάποιας εσωτερικής κόλλησης, τώρα αν βραχυκυκλώσουν όλα τα μπουζί και βλέπει μεγάλη αντίσταση, και από αυτό μπορεί να καεί, αυτή η περίπτωση όμως είναι εξαιρετικά σπάνια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        alexeft last edited by

                        Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                        Κατσε τωρα γιατι θα εμφανιστουνε 2 συγκεκριμενοι και θα σου πουνε οτι δε παιζει γιαπωνεζικο να εχει βγαλει πολλαπλασσιαστη....

                        και τα γιαπωνεζικα βγαζουν, αλλα σε αυτο το αυτοκινητο νομιζω οτι ειναι γερμανικος

                        Γεια σου ρε Ηλία!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexeft last edited by

                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                          ειναι σιγουρα σκληρα και ανθεκτικα τα γιαπωνεζικα αλλα το θεμα δεν ειναι αυτο,με 70000 στην πλατη μια χαρα ειναι για ενα πολ/στη απλα αν ξερει κανεις αν ισχυει αυτο με την βενζινη

                          Αναλώσιμο είναι ο πολλ/στης;

                          Κατά την άποψη του νονού, εφόσον τα γερμανικά τους καίνε, είναι αναλώσιμα!!!

                          Ρε νονέ (sic) έλα να πεις και στους δικούς μου τους ντένσο να χαλάσουνε!!! Ξεχάσανε τα ρημάδια!!! 280000χλμ φτάσανε

                          ΥΓ: προτείνω να ανοίξουμε θεματάκι για την 'προληπτική' αντικατάσταση αντλιών νερού. Θα πέσει τρελό γέλιο!!!

                          ΥΓ2: και η αντλία νερού μου δεν χάλασε!!! Ρε νονέ!!! Κάνε τίποτα

                          ΥΓ3: φανταστείτε να αρχίσουν να σαπίζουν τίποτα γερμανικά!!! Θα θεωρηθεί υποχρεωτικό να σαπίζουν και τα υπόλοιπα!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alexeft last edited by

                            Ο χρήστης superman84 έγραψε:
                            ρε μαγκες τις προαλλες εμεινα απο πολλαπλασιαστη(70000 χιλ,νισσαν αλμερα),εψαξα σε νετ,φορουμ κτλ και βρηκα παρα-πολλους να λενε οτι οφειλετε σε κακης ποιοτητας βενζινη,εντωμεταξυ και στην δικη μου περιπτωση το προβλημα εγινε μετα απο 2 ωρες που εβαλα 10 ευρω βενζινη απο οτι να ναι πρατηριο,(βιαζομουν-ειχε αναψει λαμπακι)
                            η απορια μου ειναι:ισχυει αυτο???αφου ο πολλαπλασιαστης ειναι ανοικει στο ηλεκτρικο συστημα και πολλαπλασιαζει την ταση ωστε να δωσει σπινθηρα το μπουζι τι σχεση εχει με το κακης ποιοτητας καυσιμο??μηπως ειναι μυθος και απλα καιγονται απο φυσιολογικη φθορα???

                            Επί του θέματος, τα μπουζί σου τα έχεις αλλαγμένα; Φθαρμένα μπουζί με μεγάλα διάκενα θα μπορούσαν να κάψουν πολλαπλασιαστή.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nonos last edited by

                              Το γυρισαμε σε κατασκευαστη, προμηθευτη ,αντλιες νερου και 'με λενε Ριζο κι οπως θελω τα γυριζω'.. Εγω βλεπω οτι εχουμε γιαπωνεζικο με 70.000km με πολλαπλασιαστη ενω μας τα πρηξες οτι δε γινεται αυτο..

                              Σε ειπα τοτε γκαβο και συνεχιζεις να με επιβεβαιωνεις καθως εγω χαρακτηρισα το προβλημα με τους πολλαπλασιαστες-ασχετως κατασκευαστη! μαστιγα της εποχης και εσυ αναλωσιμο.. εσυ τις λες αυτες τις μπαρουφες οχι εγω.. Πολλαπλασιαστης=εκτακτη βλαβη ασχετως σηματος καπω πραγμα που επιβεβαιωνεται ΠΑΛΙ ασχετως σηματος στο καπω.. Αν εσυ τους αλλαζεις προληπτικα ειναι δικο σου προβλημα και εσυ τους χαρακτηρισες αναλωσιμους ΟΧΙ εγω.

                              Περιμενω και τον αλλον τωρα να μας πει ,μετα την μεντιουμ διαπιστωση, οτι ο γειτονας που ανεφερα τοτε ηταν προιον μυθοπλασιας οτι και αυτο ειναι μαλλον καποιο τρολλ θεμα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                superman84 last edited by

                                -21 Quadra και γω κατι αναλογο θεωρω συμβαινει
                                -alexeft ναι αλλαξα περιπου πριν 5000χιλ τα μπουζι πριν το παθω
                                --μαγκες μην ξεφευγουμε με κοντρες ιαπωνια γαλλια γερμανια παλι
                                ---νομιζω οτι αυτο με την κακη βενζινη ειναι περισσοτερο μυθος-φημη που ξεκινησε απο τις αντιπροσωπειες για την αποφυγη ευθυνης στο συχνο θεμα πολ/στη ριχνοντας το στα πρατηρια με την ευκολη-σιγουρη αλλα ασχετη δικαιολογια της νοθειας.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • N
                                  nonos last edited by

                                  Ο χρήστης superman84 έγραψε:
                                  συχνο θεμα πολ/στη

                                  Αντε καλε.. δε χαλανε λεμε...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • 2
                                    21-quadra last edited by

                                    Πριν περίπου 3-4 χρόνια τα περισσότερα Renault και όχι μόνο Renault, φορούσαν πολλαπλασιαστές Sagem που καιγόντουσαν λες και ήταν ασφάλειες, βάζαμε Beru ή Denso και λυνόταν το πρόβλημα, κάποια στιγμή τους άλλαξε και η Renault τους Sagem και ησύχασε ι κόσμος.

                                    Είναι καθαρά θέμα ποιότητας των υλικών του πολλαπλασιαστή και κυρίως της μόνωσης των βερνικιών μεταξύ των τυλιγμάτων, τα περί βενζίνης είναι όπως είπε και ο φίλος για την αποφυγή της ευθύνης.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alexeft last edited by

                                      Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                      Το γυρισαμε σε κατασκευαστη, προμηθευτη ,αντλιες νερου και 'με λενε Ριζο κι οπως θελω τα γυριζω'.. Εγω βλεπω οτι εχουμε γιαπωνεζικο με 70.000km με πολλαπλασιαστη ενω μας τα πρηξες οτι δε γινεται αυτο..

                                      Σε ειπα τοτε γκαβο και συνεχιζεις να με επιβεβαιωνεις καθως εγω χαρακτηρισα το προβλημα με τους πολλαπλασιαστες-ασχετως κατασκευαστη! μαστιγα της εποχης και εσυ αναλωσιμο.. εσυ τις λες αυτες τις μπαρουφες οχι εγω.. Πολλαπλασιαστης=εκτακτη βλαβη ασχετως σηματος καπω πραγμα που επιβεβαιωνεται ΠΑΛΙ ασχετως σηματος στο καπω.. Αν εσυ τους αλλαζεις προληπτικα ειναι δικο σου προβλημα και εσυ τους χαρακτηρισες αναλωσιμους ΟΧΙ εγω.

                                      Περιμενω και τον αλλον τωρα να μας πει ,μετα την μεντιουμ διαπιστωση, οτι ο γειτονας που ανεφερα τοτε ηταν προιον μυθοπλασιας οτι και αυτο ειναι μαλλον καποιο τρολλ θεμα...

                                      Ούτε καταλαβαίνεις τι γράφω. Λέω ότι οι πολλαπλασιαστές βγάζουν πρόβλημα TAKTIKA σε συγκεκριμένους κατασκευαστές, βλέπε vw, βλέπε ρενώ που λέει ο κουάντρα παραπάνω. ΔΕΝ είναι όμως γενικό το φαινόμενο (σε δικό μου αμάξι δεν χάλασε ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ). Αυτό όμως σίγουρα δε σημαίνει ότι αποκλείεται και να χαλάσει κάποιος, κάποια στιγμή. Ελπίζω να είναι πιο ξεκάθαρο τώρα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Eίναι διάφορες παρτίδες, πχ οι Sagem που φτιάχνονται στη Γαλλία μάλλον θα είναι καλύτερης ποιότητας ( σε Α! ύλες ) από τους Sagem πχ του Μαρόκου.
                                        Αυτά που είναι σίγουρα κορυφαίας ποιότητας είναι τα πλαστικά και τα ηλεκτρικά made in Japan, τα υπόλοιπα Ευρωπαϊκά και Αμερικανικά επώνυμα ανταλλακτικά που φτιάχνονται στα διάφορα εργοστάσια τους ανά τον κόσμο, τρέχα γύρευε, η αστάθεια είναι δεδομένη, μπορεί να σου κρατήσει μπορεί και όχι, με σύνηθες να έχει το ανταλλακτικό σύντομη ημερομηνία λήξης, αυτό αφορά όλα τα ανταλλακτικά όχι μόνο τα ηλεκτρικά, στα ρουλεμάν γίνεται πάρτι κανονικό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          ilias-a last edited by

                                          Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                          Το γυρισαμε σε κατασκευαστη, προμηθευτη ,αντλιες νερου και 'με λενε Ριζο κι οπως θελω τα γυριζω'.. Εγω βλεπω οτι εχουμε γιαπωνεζικο με 70.000km με πολλαπλασιαστη ενω μας τα πρηξες οτι δε γινεται αυτο..

                                          Σε ειπα τοτε γκαβο και συνεχιζεις να με επιβεβαιωνεις καθως εγω χαρακτηρισα το προβλημα με τους πολλαπλασιαστες-ασχετως κατασκευαστη! μαστιγα της εποχης και εσυ αναλωσιμο.. εσυ τις λες αυτες τις μπαρουφες οχι εγω.. Πολλαπλασιαστης=εκτακτη βλαβη ασχετως σηματος καπω πραγμα που επιβεβαιωνεται ΠΑΛΙ ασχετως σηματος στο καπω.. Αν εσυ τους αλλαζεις προληπτικα ειναι δικο σου προβλημα και εσυ τους χαρακτηρισες αναλωσιμους ΟΧΙ εγω.

                                          Περιμενω και τον αλλον τωρα να μας πει ,μετα την μεντιουμ διαπιστωση, οτι ο γειτονας που ανεφερα τοτε ηταν προιον μυθοπλασιας οτι και αυτο ειναι μαλλον καποιο τρολλ θεμα...

                                          με τι κριτηρια ξεχωριζει καποιο εξαρτημα για το αν θα μπει στη λιστα με τα αναλωσιμα ή οχι?
                                          σιγουρα παντως οχι το να οριζει ο κατασκευαστης τη χρονικη ή χιλιομετρικη διαρκεια ζωης του (π.χ. φρενα, σετ αμπραγιαζ, αμορτισερ κτλ θεωρουνται αναλωσιμα αν και η διαρκεια ζωης τους εξαρταται αποκλειστικα απο την χρηση και την ευγενεια ή αγενεια του καθε οδηγου)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Ειπα εγω βρε ανθρωπε οτι ο πολλαπλασιαστης ειναι αναλωσιμο ή οτι πρεπει να θεωρειται αναλωσιμο ?!?! Αλλος το υπονοησε οτι το εχω πει.. ΔΕ ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΙ.

                                            Για να τελειωνουμε το σκηνικο με τον alexeft εχει ξεκινησει απο αλλο θεμα πριν καιρο οπου χαρακτηρισα επι λεξη το φαινομενο αστοχιας των πολλαπλασιαστων στα αυτοκινητα σημερα μαστιγα ,με τον τελευταιο να πεταγεται προς υπερασπιση των γιαπωνεζικων λεγωντας οτι κατι τετοιο δεν ισχυει.. ε να που και απο προσωπικες εμπειριες και απο το εν λογω θεμα καλυτερα να μασας παρα να μιλας... Στα φρυδια μας που φτιαχτηκε ο πολλαπλασιαστης, το θεμα της κουβεντας-διαφωνιας ηταν οτι ταχα μου τα γιαπωνεζικα-κορεατικα δε μενουν απο πολλασιαστη.

                                            Δεν εχω να πω κατι αλλο. Περαστικα στον κατοχο του almera και μακρια απο τζαμπα λεφτα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr