-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
yugo εγώ μπορώ να σε προβοκάρω μέχρι τον άλλο μήνα ....αλλά δεν θα το κάνω.Σε αφήνω στις βεβαιότητες σου,από τις οποίες προκύπτει αβίαστα ότι πιστεύεις πως ένας πιλοτος που ρίχνει 7 δέκατα στον teammate του στις κατατακτήριες, σε μια πίστα που δεν έχει νόημα το set up για αγώνα,και μέσα στον αγώνα τρώει επί επαρκή αριθμό γύρων 7 δέκατα στο γύρο (χωρίς να αντιμετώπιζει πρόβλημα ή κίνηση)......το παθαίνει γιατί..... ξέμαθε να πηγαίνει γρήγορα.Όχι γιατί διαχειρίζεται ελαστικά............Δεν καταλαβαίνω γιατί απολογείσαι στην κοινότητα......εφόσον γράφεις για τον αγώνα,υπάρχει λόγος να δώσεις εξηγήσεις για το τι και πόσο θα γράψεις; Τι φοβάσαι;Μην σε πουν γραφικό ή σπαζοκλαμπάνια; Όποιος δεν γουστάρει..... μπορεί να σε προσπερνά.....λογαριασμό θα τους δώσεις;
Alba φρενο αδερφε!!! Κανεις αλματα και μαλιστα για τη δικια μου σκεψη. Τιποτα δεν προκυπτει αβιαστα και με σιγουρια...
Λοιπον.
Ο Αλονσο σαφεστατα και εκανε συντηρηση δεν ηταν πιο αργος. (συμφωνουμε)
Ο Κιμι σαφως και πιεζε περισσοτερο τα λαστιχα για να ανοιγει τη διαφορα αρχικα. (συμφωνουμε)Αν ομως αυτη η οδηγηση του Κιμι ηταν τοσο καταστροφικη ωστε να ειναι πολυ πιθανο να τον περασουν αργοτερα γιατι δεν του ειπαν απο την ομαδα να κοψει, να τους εχει κοντα πισω του και να κρατησει φρεσκα τα λαστιχα; Θελω να πω λοιπον οτι σαφως και τα ταλαιπωρησε νωριτερα, αλλα με ευελικτες επιλογες (ωστε να μην πεσει στην κινηση) και δεδομενου οτι η φρεσκια S ηταν πολυ πιο γρηγορη απο την ταλαιπωρημενη SS μαλλον θα κρατουσε το βαθρο και δυσκολα θα εβγαινε 4ος. Η διαφωνια μας ειναι στο ποσο θεωρουμε οτι θα εχανε/κερδιζε στην κρισιμη περιοδο των πιτ.
Οπως καταλαβαινεις οσο εσυ μπορεις να με τσιγκλας για αλλο εναν μηνα το ιδιο μπορω να κανω και εγω. Ας το αφησουμε λοιπον ο ενας τον αλλο στις βεβαιοτητες του και ολα καλα.
-
Η διαφωνία μας yugo είναι στο τι θα γινόταν μετά τα πιτστοπς των τριών.
Και εδώ είναι που φάσκεις και αντιφάσκεις.
Από τη μία λες ότι ο Κίμι (που θα έμπαινε πρώτος κάτι που δεν αμφισβητείται από κανέναν μας) θα έβγαινε με τα φρέσκα soft και θα ήταν γρηγορότερος από τους άλλους 2 που θα είχαν τα χρησιμοποιημένα για 25-26 γύρους super soft και άρα δε θα έχανε τη θέση του. Χωρίς να υπολογίζεις την κίνηση στην οποία θα έπεφτε.
Και από την άλλη λες ότι θα ήταν έγκλημα να το τραβήξουν μέσα πριν από τους άλλους.
Τελικά τι από τα 2 ισχύει; Θα ήταν έγκλημα να τον βάλουν μέσα πρώτο ή θα ήταν σωστό αφού θα έβγαινε με τη γρηγορότερη φρέσκια soft? -
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Λοιπον.
Ο Αλονσο σαφεστατα και εκανε συντηρηση δεν ηταν πιο αργος. (συμφωνουμε)
Ο Κιμι σαφως και πιεζε περισσοτερο τα λαστιχα για να ανοιγει τη διαφορα αρχικα. (συμφωνουμε)...από τα δυο το ένα....κάποιος από τους δύο έκανε μαλακία.Και επειδή για ακόμα μια φορά ο deus ex machina (=SC+ Chilton)έσωσε τη φάτσα στο φινλανδό και δεν άφησε χώρο για απόδειξη....ας αρκεστούμε στις ενδειξεις και στον πρότερο έντιμο βίο των κατηγορουμένων
βοήθεια από το muretto;γιατί επικοινωνεί ο Kimi μαζί τους;.....αφού ξέρει τι κάνει
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Παραβιαζω την υποσχεση μου και ξαναγραφω.
Προσωπικα δεν εχω γραψει οτι ηταν σιγουρο το βαθρο. Εγραψα πολλα ποστ πριν οτι πολυ πιθανα θα εβγαινε 3ος και πιο δυσκολα 4ος.
Τελος διαβασε καλα τι εγραψα συνολικα και ακομα καλυτερα αυτο που παρεθεσες γιατι δεν με καταλαβες... Λαθος στρατηγικη θα ηταν να μην τον αφησουν εξω, ακομα και με κουρασμενα λαστιχα, και ετσι να εβγαινε στην κινηση. Δεν πιστευω οτι δεν ειχε λαστιχα για καποιους γυρους ακομα ωστε να μπουν πρωτα οι πιο πισω και να μην πεσει στην κινηση, εχανε 0.5' στο γυρο οχι ενα αιωνα. Τα λαστιχα τα κουρασε γιατι πηγαινε πιο γρηγορα οχι γιατι τα τελειωσε νωριτερα πηγαινοντας με ιδιο ρυθμο, γιατι αν ηταν τοσο καταστροφικο οσο λετε δεν του το ειπαν ωστε να κοψει ρυθμο;
Ξαναλεω ομως δες ολο το προηγουμενο ποστ καλα, οχι επιλεκτικα...
Το είδα όλο. Αυτό ήθελα να σχολιάσω.
ΟΚ ξαναπάμε: λες ότι θα ήταν λάθος στρατηγική να τον τραβήξουν πρώτο από τους άλλους. Μέχρι που όμως θα το τραβούσαν;
Στην redbull χαζοί θα ήταν να τραβήξουν τον Ρικιάρντο μέσα πριν τον Κίμι; Να περιμένανε πόσο οι της ferrari; Τους πίσω να πιτάρουν; Ακόμα και αυτούς που ξεκινούσαν με τα soft? Δεν υπήρχε περίπτωση, θα έφτανε να πηγαίνει όχι απλά με τα λινά, αλλά με τις ζάντες σκέτες.
Είχε τα ελαστικά του σε χειρότερη κατάσταση από τους άλλους 2. Μοιραία θα έμπαινε πρώτος, αργά ή γρήγορα και θα έπεφτε σε κίνηση νομοτελειακά σε μια πίστα όπως το Μονακό.
Σόρρυ δε συγκρατώ ποιος γράφει ακριβώς και τι. Κάποιοι είπαν ότι την είχε σχεδόν σίγουρη την 3η θέση. Εγώ, έτσι όπως τα βλέπω τα πράγματα και όπως έγραψα και πριν, θεωρώ επικρατέστερο το σενάριο να την έχανε από τον Ρικιάρντο και να πάλευαν για την 4η με τον Λολόνσο. that's all.Φιλε Bayern7 δεν ειναι σωστο το 'Αυτό ήθελα να σχολιάσω.' διοτι σε ολο το αλλο ποστ υπαρχουν ερωτηματα και σκεψεις που συνδιαζονται ολα μαζι, η επιλεκτικη εστιαση ειναι ολιγον unfair... Οταν μαλιστα σου κανω και εγω συγκεκριμενο ερωτημα και δεν το απαντας.
Λοιπον οταν μιλαω για τους πισω δεν εννοω και τους Ρικιαρντο-Αλονσο, εννοω απο τον 6ο και πισω.
Πιστευω λοιπον οτι στη Φερραρι θα μπορουσαν να κρατησουν τον Κιμι εξω ειτε μεχρι να μπουν ολοι οσοι θα τον περνουσαν αν εμπαινε στα πιτ (οι οποιοι αν δεν κανω σοβαρο λαθος ειχαν ολοι SS αρα θα εμπαιναν στα πιτ), ειτε να κανουν το πιο ευελικτο και σωστο.Ποιο ειναι αυτο; Επειδη οι πιο πισω δεν πηγαιναν ακριβως ο ενας πισω απο τον αλλο αλλα ειχαν σεβαστες διαφορες θα μπορουσαν απο τη Φερραρι να παρακολουθουν ποτε θα μπει καποιος ο οποιος θα αδιαζε 'χωρο', δηλαδη ναι μεν ο Κιμι να επεφτε πισω απο αλλους με φθαρμενη SS αλλα να επεφτε 6-7' πισω τους ωστε να εχει 3-4 γυρους ελευθερη πιστα μεχρι να τους φτασει και μεσα σε αυτους αυτοι να ειχαν μπει... Ειναι σχεδον απιθανο να μην εβρισκαν ενα τετοιο σημειο.
Εσυ ομως δεν μου απαντησες ακομα. Ο Κιμι ταλαιπωρησε τα λαστιχα γιατι πηγαινε πιο γρηγορα αρχικα. Αν ηταν τοσο καταστροφικο για το μελλον του αγωνα και ειδικα στο Μονακο που υπαρχει και το προβλημα με την κινηση και τους πισω, γιατι δεν του ειπαν απο την ομαδα να κοψει και να φυλαξει λαστιχο; Πιστευω λοιπον οτι ειτε ειναι βλακες, ειτε ειχαν δολο, ειτε οι ανθρωποι ειχαν σκεφτει οτι δεν ειναι τοσο δραματικη αυτη η επιλογη, δηλαδη ειχαν σκεφτει τα σεναρια και ειδαν οτι μαλλον τους βγαινει και ετσι.
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Η διαφωνία μας yugo είναι στο τι θα γινόταν μετά τα πιτστοπς των τριών.
Και εδώ είναι που φάσκεις και αντιφάσκεις.
Από τη μία λες ότι ο Κίμι (που θα έμπαινε πρώτος κάτι που δεν αμφισβητείται από κανέναν μας) θα έβγαινε με τα φρέσκα soft και θα ήταν γρηγορότερος από τους άλλους 2 που θα είχαν τα χρησιμοποιημένα για 25-26 γύρους super soft και άρα δε θα έχανε τη θέση του. Χωρίς να υπολογίζεις την κίνηση στην οποία θα έπεφτε.
Και από την άλλη λες ότι θα ήταν έγκλημα να το τραβήξουν μέσα πριν από τους άλλους.
Τελικά τι από τα 2 ισχύει; Θα ήταν έγκλημα να τον βάλουν μέσα πρώτο ή θα ήταν σωστό αφού θα έβγαινε με τη γρηγορότερη φρέσκια soft?Δεν αντιφασκω καθολου ρε συ Bayern7, καθομαι και τα σκεφτομαι αρκετα καλα πριν τα γραψω. Απαντησα ακριβως στο προηγουμενο μου ποστ. Το σωστο θα ηταν να βγει με τη φρεσκια γομα χωρις εμποδιο μπροστα του. Ειπα ποιοι θα ηταν οι δυο τροποι που θα μπορουσε να το καταφερει αυτο. Ειτε με το να τους περιμενει ολους να μπουν ειτε η Φερραρι να τον τραβηξει οταν καποιος απο αυτος θα εμπαινε και θα δημιουργουσε σεβαστη κενη πιστα μπροστα του ωστε να μην τον πανε καροτσακι. Ελπιζω οτι τωρα συνεννοηθηκαμε...
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Λοιπον.
Ο Αλονσο σαφεστατα και εκανε συντηρηση δεν ηταν πιο αργος. (συμφωνουμε)
Ο Κιμι σαφως και πιεζε περισσοτερο τα λαστιχα για να ανοιγει τη διαφορα αρχικα. (συμφωνουμε)...από τα δυο το ένα....κάποιος από τους δύο έκανε μαλακία.Και επειδή για ακόμα μια φορά ο deus ex machina (=SC+ Chilton)έσωσε τη φάτσα στο φινλανδό και δεν άφησε χώρο για απόδειξη....ας αρκεστούμε στις ενδειξεις και στον πρότερο έντιμο βίο των κατηγορουμένων
βοήθεια από το muretto;γιατί επικοινωνεί ο Kimi μαζί τους;.....αφού ξέρει τι κάνει
Μα δεν ειναι δυνατον να επικοινωνησει αυτος. Αυτοι μπορουν να του πουν αν βλεπουν την καταστροφη να ερχεται, κοψε θα ειναι καλυτερο για σενα.
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
δηλαδη ναι μεν ο Κιμι να επεφτε πισω απο αλλους με φθαρμενη SS αλλα να επεφτε 6-7' πισω τους ωστε να εχει 3-4 γυρους ελευθερη πιστα μεχρι να τους φτασει και μεσα σε αυτους αυτοι να ειχαν μπει... Ειναι σχεδον απιθανο να μην εβρισκαν ενα τετοιο σημειο.
κολλημένοι πίσω του ήταν σχεδόν οι δύο.το pit διαρκεί 25 δεύτερα.Πώς θα έβγαινε 6-7 δευτερα πίσω τους;
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
δηλαδη ναι μεν ο Κιμι να επεφτε πισω απο αλλους με φθαρμενη SS αλλα να επεφτε 6-7' πισω τους ωστε να εχει 3-4 γυρους ελευθερη πιστα μεχρι να τους φτασει και μεσα σε αυτους αυτοι να ειχαν μπει... Ειναι σχεδον απιθανο να μην εβρισκαν ενα τετοιο σημειο.
κολλημένοι πίσω του ήταν σχεδόν οι δύο.το pit διαρκεί 20 δεύτερα.Πώς θα έβγαινε 6-7 δευτερα πίσω τους;
Δεν με διαβαζεις Alba κριμα...
Ξεκαθαρισα πανω οτι εννοω τους ΠΙΟ πισω και το εγραψα ακριβως μετα λεγοντας οτι δεν εννοω Αλονσο και Ρικιαρντο αλλα απο τον 6ο και πισω (πριν εγραψα κατα λαθος 5ο που ηταν ο Αλονσο). Ο 6ος ηταν 16' πισω το και ο 10ος 29' πισω του. Καπου θα βρισκοταν το κενο που ειπα παραπανω αν καποιοι απο αυτους εμπαιναν στα πιτ.
-
Α.....οκ
-
Δεν παμε να αντικαταστησουμε εμεις αυτους τους τυπαδες που ειναι στα πιτ και βλεπουνε γυρολογια, σεναρια και οτιδηποτε αλλο; Τοσο πολυ που το καψαμε δεν παιζει κατι καλο θα αποφασισουμε και 'μεις!!!
-
Υπαρχουν άνθρωποι με inside info στο φόρουμ δειξτε λίγο σεβας
Sent from Corsair's brick
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Υπαρχουν άνθρωποι με inside info στο φόρουμ δειξτε λίγο σεβαςSent from Corsair's brick
Γράψτο και στα ιταλικά που είναι η επίσημη γλώσσα των insiders.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Για μένα ο Rosberg είναι έκπληξη. Δεδομένου ότι η κλάση του Hamilton είναι αδιαμφισβήτητη. Ίσως βέβαια αν δούμε πιο προσεκτικά την καριέρα του μέχρι σήμερα, δεν ήταν και τόσο 'δευτεροκλασάτη' όσο κάποιοι (εμού συμπεριλαμβανομένου) την έβλεπαν.
Ποια έκπληξη; Ξέραμε ότι είναι πολύ καλός, αλλά όχι κορυφαίος. (Buttonιζει λίγο)
Εγκατέλειψε ο Hamilton στην Αυστραλία, αλλιώς θα ήταν πολλά με λίγα.
Μια νίκη έχει στις απίστευτες ιδιαιτερότητες του Μονακό.4-2 quals
4-1 races μέχρι τώρα.Πολύ εύστοχο βρίσκω το σχόλιο 'Buttonίζει'
Λογικα ο ROS θα φαει πολυ ξυλο στις υπολοιπες πιστες αρκει ο mr lewis να μη χασει την ψυχραιμια του!!
Ακόμη και την ψυχραιμία του να μη χάνει, δε νομίζω ότι οι επιδόσεις του θα είναι με μεγάλη διαφορά καλύτερες του Nico εκτός και αν αλλάξει κάτι στο μονοθέσιο και το φέρει πιο πολύ στα μέτρα του αν και ήδη πιστεύω είναι στα μέτρα του. Ο Lewis δεν είναι από τους οδηγούς που δε θα μίλαγαν αν κάτι δε τους κόλλαγε στην συμπεριφορά του μονοθέσιου του. Η εικόνα που θα βλέπουμε θα έλεγα θα είναι με τον Leiws στην Pole, και τον Nico να τον καταδιώκει στα τελευταία στάδια του αγώνα. Εκεί ο Γερμανός θα πρέπει να βελτιωθεί ή τουλάχιστον να αποδείξει πως είναι καλός και στις δύσκολες με ρίσκο προσπεράσεις. Από την άλλη ο Lewis λατρεύει να μονομαχεί.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Υπαρχουν άνθρωποι με inside info στο φόρουμ δειξτε λίγο σεβας
Sent from Corsair's brick
Γράψτο και στα ιταλικά που είναι η επίσημη γλώσσα των insiders.
Στα φινλανδικά να το γράψει;
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Εσυ ομως δεν μου απαντησες ακομα. Ο Κιμι ταλαιπωρησε τα λαστιχα γιατι πηγαινε πιο γρηγορα αρχικα. Αν ηταν τοσο καταστροφικο για το μελλον του αγωνα και ειδικα στο Μονακο που υπαρχει και το προβλημα με την κινηση και τους πισω, γιατι δεν του ειπαν απο την ομαδα να κοψει και να φυλαξει λαστιχο; Πιστευω λοιπον οτι ειτε ειναι βλακες, ειτε ειχαν δολο, ειτε οι ανθρωποι ειχαν σκεφτει οτι δεν ειναι τοσο δραματικη αυτη η επιλογη, δηλαδη ειχαν σκεφτει τα σεναρια και ειδαν οτι μαλλον τους βγαινει και ετσι.Δε σου απάντησα γιατί πολύ απλά δεν ξέρω.
Μπορεί να το κατάλαβαν στο μέσο του στιντ και του είπαν να κόψει για να του βγει η στρατηγική (και να μη βγήκε αυτό το τιμρεντιο στον αέρα). Γι αυτό να άρχισαν να τον φτάνουν και οι άλλοι.
Μπορεί να πόνταραν ότι σε αυτούς τους 25-30 γύρους του πρώτου στιντ θα μπορούσε να ανοίξει ικανή διαφορά ώστε να κάνει ένα πιτ στοπ παραπάνω.
Μπορεί να μην τα είχαν υπολογίσει σωστά και όντως να έκαναν μαλακία.
Μπορεί να είχαν δόλο.
Μπορεί και να μπαρκάρω σε πλοίο φορτηγό.
Ειλικρινά δεν ξέρω.Η διαφωνία μας yugo είναι στο τι θα γινόταν μετά τα πιτστοπς των τριών.
Και εδώ είναι που φάσκεις και αντιφάσκεις.
Από τη μία λες ότι ο Κίμι (που θα έμπαινε πρώτος κάτι που δεν αμφισβητείται από κανέναν μας) θα έβγαινε με τα φρέσκα soft και θα ήταν γρηγορότερος από τους άλλους 2 που θα είχαν τα χρησιμοποιημένα για 25-26 γύρους super soft και άρα δε θα έχανε τη θέση του. Χωρίς να υπολογίζεις την κίνηση στην οποία θα έπεφτε.
Και από την άλλη λες ότι θα ήταν έγκλημα να το τραβήξουν μέσα πριν από τους άλλους.
Τελικά τι από τα 2 ισχύει; Θα ήταν έγκλημα να τον βάλουν μέσα πρώτο ή θα ήταν σωστό αφού θα έβγαινε με τη γρηγορότερη φρέσκια soft?Δεν αντιφασκω καθολου ρε συ Bayern7, καθομαι και τα σκεφτομαι αρκετα καλα πριν τα γραψω. Απαντησα ακριβως στο προηγουμενο μου ποστ. Το σωστο θα ηταν να βγει με τη φρεσκια γομα χωρις εμποδιο μπροστα του. Ειπα ποιοι θα ηταν οι δυο τροποι που θα μπορουσε να το καταφερει αυτο. Ειτε με το να τους περιμενει ολους να μπουν ειτε η Φερραρι να τον τραβηξει οταν καποιος απο αυτος θα εμπαινε και θα δημιουργουσε σεβαστη κενη πιστα μπροστα του ωστε να μην τον πανε καροτσακι. Ελπιζω οτι τωρα συνεννοηθηκαμε...
Το ιδανικό θα ήταν το 2ο που λες (το 1ο δεν το εξετάζω καν, μου φαίνεται τραβηγμένο όπως σου είπα και πριν από τις κωλότριχες), αλλά αυτό δεν μπορούμε να το ξέρουμε κατά πόσο είναι εφικτό.
Εδώ πέφτουν σε κίνηση πάνω στα Τιλκε-δρόμια που έχουν διπλάσιο μήκος και τριπλάσιο πλάτος από το Μονακό.
Και να θέλαμε βέβαια τώρα, δεν μπορούμε να το υπολογίσουμε γιατί μπήκε το SC και χάλασε τη μανέστρα. Αλλά και να μην είχε μπει, θα έπρεπε να δούμε τον αγώνα ξανά από την αρχή και να χουμε τα γυρολόγια όλων των οδηγών, τις διαφορές τους κλπ. Ιστορίες
Αλλά σου λέω και πάλι ότι δύσκολα θα έβρισκαν το κενό που λες. Θεωρητικά οι Mercedes σε 30 γύρους θα ήταν μπροστά κανα μισόλεπτο από τον 3ο και δεν θα είχαν lapάρει κανέναν ακόμα. Ο γύρος στο Μονακό είναι γύρω στο 1:20, οπότε θα είχες σε 'απόσταση' 50 δευτερολέπτων 20 μονοθέσια. Πως διάολο θα βρεις εκεί μέσα το σεβαστό κενό που ζητάς; Μόνο αν έχεις την τύχη να μπει στα πιτς στον ίδιο γύρο μια διαδοχική σειρά οδηγών που σε βολεύει χρονικά, πχ ο 8ος-9ος-10ος-11ος οπότε να βγάλεις τον δικό σου εκεί πέρα μετά το πιτ. Τραβηγμένο από τα μαλλιά δλδ, και τρελό Longshot.
Όπως το σκέφτομαι με το φτωχό μου το μυαλό η πιο safe επιλογή στρατηγικής είναι να βρεις τη χρυσή τομή ανάμεσα στη διαχείριση ελαστικών και στη ταχύτητα στο πρώτο στιντ, ώστε να μπορείς να μπείς μετά από τους άμεσους διώκτες σου. Δλδ στο τέλος του στιντ να μη χάνεις σε σχέση με αυτούς που σε κυνηγάνε.
Τώρα που το σκέφτομαι μπορεί να μην είχαν σκεφτεί καν το σενάριο να κυνηγάνε τον Μίκι, αλλά να κυνηγάει αυτός.Για να συνοψίσω:
Σενάριο του βρίσκω το κενό και κάνω πιτ στοπ και δε με κλείνει κανένας το θεωρώ το λιγότερο πιθανό έως και απίθανο για Μονακό.
Πιο πιθανό και σχεδόν βέβαιο θεωρώ ότι όταν κάνεις πιτ στοπ στο Μονακό (και δεν είσαι η Μερσέντες που έχει ήδη φτιάξει το κενό για να βγει ξανά στη θέση της) θα πέσεις πάνω σε κίνηση. Το πόσο θα χάσεις εκεί πέρα είναι θέμα τύχης. Πάνω σε αυτό συζητάμε όσο θέλεις. Δλδ στο δεδομένο για μένα, ότι όποιος από τους τρεις έκανε πιτστοπ θα έπεφτε πάνω σε κίνηση. Υπάρχει κοινό έδαφος για ανάλυση.
Σε οποιοδήποτε άλλη περίπτωση ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε. -
-
Bayern7.
Στο Μονακο ο χρονος του pit lane ειναι 25', αυτος ομως που χανεις ειναι σιγουρα λιγοτερος γιατι κινησε και βγαινεις πριν την πρωτη στροφη. Με βαση καποιους υπολογισμους μου ο καθαρος χαμενος χρονος πρεπει να ειναι καπου στα 19' .
Ο Κιμι στον 24 γυρο ειχε πισω του τους Μαγκνουσεν, Βερν, Χουλκ, Μπατον και Μποτας σε αποσταση 16.2', 20', 24.1' , 25.3' , 28.5' αντιστοιχα και ειχε λιγο χειροτερο ρυθμο. Αν μεχρι τον 31ο γυρο ο Βερν ειχε πεσει στα 17' τοτε θα επρεπε να τον περιμενουν. Δεδομενου οτι ο Μαγνουσεν δεν ειχε μπει (γιατι μπορει να ειχε μπει) μαλλον θα ηταν στα 13' πισω οποτε μετα το πιτ ο Κιμι θα ειχε περιπου 6' κενη πιστα μπροστα του και μεχρι να τον φτασει μαλλον θα ειχε μπει και ο μικρος για να μην τον μασει ο Βερν με τα φρεσκα λαστιχα...
Αυτο ειναι μια εκδοχη με δεδομενα οτι θα συνεχιζαν να μειωναν τη διαφορα οι πιο πισω και οτι ο ουσιωδης χαμενος χρονος ειναι 19'. Αν δεν ισχυουν τα παραπανω υπηρχαν και αλλες εναλλακτικες αναλογης μορφης με τους πιο πισω απο τον Βερν. Θελει προσοχη αλλα δεν ειναι και τοσο απιθανο να το πετυχεις αν εισαι προσεκτικος και ξερεις που στοχευεις. Εγω εδειξα ενα σεναριο σιγουρα υπαρχουν πολλα αλλα.
-
Δυο πολυ ενδιαφεροντα βιντεο... Ρε τελικα λετε να την εκανε ο Ξανθος;
http://www.youtube.com/watch?v=cUvIJXhYrQc
Youtube Video -
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Δυο πολυ ενδιαφεροντα βιντεο... Ρε τελικα λετε να την εκανε ο Ξανθος;http://www.youtube.com/watch?v=cUvIJXhYrQc
Youtube VideoAMuS exclusive: Telemetry shows: Both Merc braked 8m later in T1 compared to 1st run. ROS braked 10m later into Mirabeau T5. Too late
Timing data also shows: ROS 6,9 kph faster on his final run. Measuring point S1/S2 on straight before Mirabeau.
Monaco quali Q3: ROS final run was 0.124s slower in sector 1 because of mistake in T4. HAM also 0.080s down.
-
Είναι και ο Χουλκ στην εξίσωση. Μπορεί να είχε πέσει και ο Χουλκ στα 20'' και να έβγαινε πίσω του.
Ο οποίος Χουλκ ξεκίνησε με soft και θα αργούσε να μπει.
Υποθέσεις.
2014 - Formula 1 Grand Prix De Monaco